Találatok a következő kifejezésre: Gracial tablettát évek (6 db)

Gracial tablettát szedek évek óta. Múlt hónapban az utolsó héten véletlenül egyik este két tablettát vettem be. Lehetek így terhes?

A menses rendesen megjött, folytattam a tablettát, de most 4 napja (a ciklus 18. napján) rózsaszínes, barnás folyásom van enyhe alhasi fájdalommal, hányingerrel. Lehet, hogy terhes vagyok?

Legjobb válasz: Szerintem nem lehetsz terhes. Az alhasi fájdalom és a hányinger lehet a túl sok hormontól is, mert ugye két gyogyót vettél be. Baj nem hiszem, hogy lesz ebbõl, de beszélj az orvosoddal!!!!!!

Szerintem nem lehetsz terhes. Az alhasi fájdalom és a hányinger lehet a túl sok hormontól is, mert ugye két gyogyót vettél be. Baj nem hiszem, hogy lesz ebbõl, de beszélj az orvosoddal!!!!!!

Kb öt éve szedem a gracial tablettát, folyamatosan. Most januárban anyagi okok miatt, kimaradt eza hónap, most már van gyógyszerem szedném, csak újból megkell várnom a havivérzést, éselső napjától szedjem? és mikor alakul li újból a védettség?

Legjobb válasz: Szia, én is azt szedem. Ha pontosan kezded szedni, a menstruációd elsõ napjától kezdve már az elsõ héten védettséget nyújt. De szerintem a tuti 100% miatt várj egy hetet. Úgy már 100%, hogy nem lehet semmi gond :)

Szia, én is azt szedem. Ha pontosan kezded szedni, a menstruációd elsõ napjától kezdve már az elsõ héten védettséget nyújt. De szerintem a tuti 100% miatt várj egy hetet. Úgy már 100%, hogy nem lehet semmi gond :)
Jaa, egyébként van benne egy tájékoztató a dobozban, olvass csak utána nyugottan, ott úgy van h azonnal véd (ha az elsõ naptól szeded), de jobb megvárni az elsõ hetet, csak 7 nap :)
Én is ezt szedem, várd meg a köv. mensidet és akkor kezd el szedni! Ha most belekezdenél, csak bekavarna! És az elsõ szemtõl amúgy is védett leszel!

21 éves vagyok és lassan már 4 éve szedem a Gracialt. Lehetséges, hogy a tabletta miatt később nem eshetek teherbe? Mennyi ideig merjem szedni?

A párommal mindenképpen szeretnénk babát 4-5 év múlva. Egyébként egészséges vagyok nem szoktam beteg lenni és a tablettával sem volt semmi gondom.

Legjobb válasz: Végül is a 4-5 év még nagyon messze van, de azért 3-4 év múlva hagyd abba szerintem, mert amiket írnak, hogy nem is kell türelmi idõ a fogamzásgátló szedése után, szerintem ez hülyeség. Mármint azt értem a gyógyszer rögtön kiürül a szervezetbõl, csak szerintem a szervezet sokára áll vissza a normális mûködésbe. Kicsit olvasgattam a neten, és ha arra gondolok, hogy egy ciklusba max 3-5 napod van teherbe esni és a fogamzásgátló t meg szeded 21 napig. Szóval... Végül is te tudod, meg azért a gyógyszer az egy biztonság érzetet ad, de azért arra is oda kell figyelni, ennyi erõvel abban a 3-5 napban is odafigyelhetsz pl. a gumira. Érdemes átgondolni. A nõdokik általában a gyógyszert szedést javasolják. Remélem tudtam segíteni. /Ja, és ugye a Gracial az fogamzásgátló??? -:)) / Szia.

Végül is a 4-5 év még nagyon messze van, de azért 3-4 év múlva hagyd abba szerintem, mert amiket írnak, hogy nem is kell türelmi idõ a fogamzásgátló szedése után, szerintem ez hülyeség. Mármint azt értem a gyógyszer rögtön kiürül a szervezetbõl, csak szerintem a szervezet sokára áll vissza a normális mûködésbe. Kicsit olvasgattam a neten, és ha arra gondolok, hogy egy ciklusba max 3-5 napod van teherbe esni és a fogamzásgátló t meg szeded 21 napig. Szóval... Végül is te tudod, meg azért a gyógyszer az egy biztonság érzetet ad, de azért arra is oda kell figyelni, ennyi erõvel abban a 3-5 napban is odafigyelhetsz pl. a gumira. Érdemes átgondolni. A nõdokik általában a gyógyszert szedést javasolják. Remélem tudtam segíteni. /Ja, és ugye a Gracial az fogamzásgátló??? -:) ) / Szia.
Szerintem nem kell aggódnod. Természetesen legfõképpen az orvosoddal kéne errõl konzultálnod. Én Anteovint szedek most is, és szedtem már 8 éve akkor is amikor teherbe estem a babámmal(gyógyszer szedése közben, nem felejtettem el bevenni 1-et sem. Már rutinos voltam.). Szerintem mindenkinél a szervezet egyéni állapotától függ a visszarendezõdés. Persze minden laikus rémisztgetett, hogy majd torz lesz a baba, meg szõrös és egyéb ökörségek. Most 2, 5 éves (szerintünk) gyönyörû és nagyon értelmes. Bizonyára Nálad is ki lehet deríteni 1 várvétellel, hogy mennyire "éber" a hormonháztartásod.
szia, én is gracialt szedek, és nem kell aggódnod, mivel nekem a doki azt mondta, hogy ez nagyon alacsony hormontartalmú. fogamzásgátló abbahagyása után ki szoktak hagyni pár ciklust próbálkozás elõtt, de sztem az a legbiztosabb, ha megkérdezed a dokidat, mikor legközelebb mész feliratni :)

Tisztelt Doktor Úr! 33 éves gyermektelen jogásznő vagyok; 10 évig szedtem a Gracial fogamzásgátló tablettát, melyet kb. 3 éve abbahagytam. Menstruációm rendszeres, azonban előtte kb. 4 napig barnázni szoktam. Utolsó menstruációm február 7-én volt, ezt köv

Tisztelt Doktor Úr! 33 éves gyermektelen jogásznő vagyok; 10 évig szedtem a Gracial fogamzásgátló tablettát, melyet kb. 3 éve abbahagytam. Menstruációm rendszeres, azonban előtte kb. 4 napig barnázni szoktam. Utolsó menstruációm február 7-én volt, ezt követően 10 napra – azóta tehát 2 hete folymatosan – barnás-véres folyásom és jobb alhasi görcseim vannak, ami nagyon megijeszt. Citológiám rendben, kétszer hüvelyi ultrahanggal is vizsgáltak, az orvosom annyit mondott, hogy nagy baj nem lehet, annyit lát, hogy a nyálkahártyám 10 mm vastag, és a menstruációm elmúlta után ismét megnéz hüvelyi ultrahanggal. Teljesen tanácstalan vagyok. Arra gondoltam, hogy ösztrogéntúlsúly lehet a szervezetemben és a barátcserjét kipróbálom. (Bőr/hajtüneteim is vannak, enyhe hangulatzavarok, mellfeszülés, stb) Köszönöm válaszát!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A Premens szedését természetesen elkezdheti, de a szakorvosi kontroll ennek ellenére is nagyon fontos! Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A Premens szedését természetesen elkezdheti, de a szakorvosi kontroll ennek ellenére is nagyon fontos! Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 33 éves gyermektelen jogásznő vagyok; 10 évig szedtem a Gracial fogamzásgátló tablettát, melyet kb. 3 éve abbahagytam. Menstruációm rendszeres, azonban előtte kb. 4 napig barnázni szoktam. Utolsó menstruációm február 7-én volt, ezt köv

Tisztelt Doktor Úr! 33 éves gyermektelen jogásznő vagyok; 10 évig szedtem a Gracial fogamzásgátló tablettát, melyet kb. 3 éve abbahagytam. Menstruációm rendszeres, azonban előtte kb. 4 napig barnázni szoktam. Utolsó menstruációm február 7-én volt, ezt követően 10 napra – azóta tehát 2 hete folymatosan – barnás-véres folyásom és jobb alhasi görcseim vannak, ami nagyon megijeszt. Citológiám rendben, kétszer hüvelyi ultrahanggal is vizsgáltak, az orvosom annyit mondott, hogy nagy baj nem lehet, annyit lát, hogy a nyálkahártyám 10 mm vastag, és a menstruációm elmúlta után ismét megnéz hüvelyi ultrahanggal. Teljesen tanácstalan vagyok. Arra gondoltam, hogy ösztrogéntúlsúly lehet a szervezetemben és a barátcserjét kipróbálom. (Bőr/hajtüneteim is vannak, enyhe hangulatzavarok, mellfeszülés, stb) Köszönöm válaszát!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A Premens szedését természetesen elkezdheti, de a szakorvosi kontroll ennek ellenére is nagyon fontos! Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A Premens szedését természetesen elkezdheti, de a szakorvosi kontroll ennek ellenére is nagyon fontos! Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Már 3 éve szedem a Gracial nevű fogamzásgátló tablettát megszakítás nélkül (egy hónapja hagytam abba). Most babát szeretnénk, mennyi ideig kell várnunk, hogy biztonságos legyen a kicsi számára a fogantatás?

és szeretném tudni, hogy mennyi ideig kell egyéb módon védekeznünk, hogy biztonságos legyen a kicsi számára a fogantatás. Ha véletlenül most teherbeesnék az milyen veszélyekkel járna a baba számára?

Legjobb válasz: Általában 3 hónapot szoktak javasolni az orvosok, mert ennyi idõ kell, hogy a gyógyszer kiürüljön a szervezetbõl. Nagy valószínûséggel ha most teherbe esnél, akkor sem lenne nagy baj, mert ezek az új gyógyszerek minimális hormont tartalmaznak. De ha nem muszáj, ne kockáztass!

Általában 3 hónapot szoktak javasolni az orvosok, mert ennyi idõ kell, hogy a gyógyszer kiürüljön a szervezetbõl. Nagy valószínûséggel ha most teherbe esnél, akkor sem lenne nagy baj, mert ezek az új gyógyszerek minimális hormont tartalmaznak. De ha nem muszáj, ne kockáztass!
Nem a gyógyszernek kell kiürülnie 3hónap alatt hanem a szervezetednek helyreállnia a gyógyszer után.
Egy doki szerint nem kell várni mert gyorsan kiürül a szervezetbõl.az a fontos hogy rendszeres legyen a havivérzés.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!