Találatok a következő kifejezésre: Furcsa illatanyagok nálam nemiszerv ez lehet (1 db)

Furcsa "illatanyagok" vannak nálam (nemiszerv) ez lehet betegség vagy ez természetes?

nem tudom miért de ilyen félek nehogy a páromat ezel eltaszitsam!

Legjobb válasz: Mi az hogy furcsa illatanyag? Kellemetlen szagú? Az eddig megszokottól eltérõ? Mert akkor fertõzés jele is lehet. Ha nem errõl van szó akkor pedig lehet hogy normális. Minden nõ nemi szervének megvan a sajátos illata, amit a pasik általában szeretnek, izgatólag hat rájuk. Ha viszont kellemetlennek találod mindenképpen nézesd meg nõgyógyásszal és ha fertõzésrõl van szó akkor majd kikezeli!

Mi az hogy furcsa illatanyag? Kellemetlen szagú? Az eddig megszokottól eltérõ? Mert akkor fertõzés jele is lehet. Ha nem errõl van szó akkor pedig lehet hogy normális. Minden nõ nemi szervének megvan a sajátos illata, amit a pasik általában szeretnek, izgatólag hat rájuk. Ha viszont kellemetlennek találod mindenképpen nézesd meg nõgyógyásszal és ha fertõzésrõl van szó akkor majd kikezeli!
A nemiszervek illata tisztálkodás és a fertõzések után leginkább a táplálkozástól függenek.Ha szokatlan, és addig nem volt, csak most jött elõ, akkor fordulj dokihoz.Ha meg világ életedben így volt, akkor természetes. Az meg hogy ki mit talál undinak az más kérdés.Nekem volt olyan barátom, hogy azt mondta milyen finom volt, no én meg pont azon stresszeltem, hogy szerintem nem jó szagú, és nem tudom mi lehet az.Közben csak fûszeresebben kajáltam a megszokottnál.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vag

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vagyok. Már többször próbáltam a hormonkezelést abbahagyni, de rögtön visszatértek az erős panaszaim. Mitévő legyek? Kérem segítségét, amit előre is köszönök. Tisztelettel: Sz.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem elősz

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem először. A higiéniára nagyon odafigyelek, de mostanában, ha egy kicsit megizzadok, már jelentkezik ez az elviselhetetlen szag. Kérem a tanácsát a problémámra. Köszönettel: Gabriella

1

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak a

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak abban az esetben szeretném, ha valóban feltétlenül szükség van rá. Diagnózisom: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU mVNPI (3+3+3+2)11 pTis, pNO (0/3, s: pk+, 200 cps) li- centrális res szél_ 1 mm. KÉSŐBB: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU RESIUDUUM rpTis. Gyors válaszát hálásan köszönöm! Zsófia

1

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy nyári szabadság miatt a június 28. és július 13. között beérkező kérdésekre, leghamarabb csak július 14. után tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük!

1

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruáció

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruációm, 8 éve járom a kórházakat, de semmi eredménye, mert ahogy már mondtam, 3 éve nem jött meg. Egyszerűen nem tudják beállítani. Nagyon sokfajta gyógyszert felírtak már, de egyik sem használt. A gyógyszerek 3 havi adagok voltak, abban a 3 hónapban meg is jött, de a 4. hónapban már nem. 5 évvel ezzelőtt olyan gyógyszert írt föl az orvosom, hogy 45 kg-ról 1 hónap alatt, 95 kg-ra híztam. Én már 6 éve párkapcsolatban élek, és majd hamarosan szeretnénk babát, most utólag nekem az Inofolic ganulátumot írták föl, és elvileg attól lehetne babánk. Ez igaz? Vagy mit kellene tennem? Előre is köszönöm a válaszát. Tisztelettel: Mónika

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még betét sem kell. A másik kérdésem, hogy a szexuális vágyam viszont nem csökkent, hanem inkább nőtt, már 40 éves koromtól, és azóta is tart. Ez jó vagy nem? Ha a párom tüzesebb volna, minden nap élnék szexuális életet. Köszönettel: Katalin

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy daganatos betegségben szenvedők a daganat eltávolítását követően használhatják-e a Flabélos gépeket? Köszönöm válaszát! Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! Magas prolaktin szint miatt szedem a Premens tablettát! Érdeklődnék, hogy terhesen szabad-e szedni? Köszönöm válaszát! Niki

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!