Találatok a következő kifejezésre: Fura váladék ki a hüveyemből (1 db)

Fura váladék jön ki a hüveyemből. Mit tegyek?

Fura félig vízszer? félig nagyon világos sárga szín? ez a bizonyos valami.Amikor megszárad fura sárga izé lessz.Mi ez? betegség vagy így jelzi a mensit?Els? lessz... de már volt valami véres fura szagú izé mizé.Tudtok segíteni?

Legjobb válasz: Mindenképpen menj orvoshoz (nõgyogyázhoz) lehet komolyabb bajodis.Ez nem vicc

Mindenképpen menj orvoshoz (nõgyogyázhoz) lehet komolyabb bajodis.Ez nem vicc
Szia! Szerintem is fordulj dokihoz. Lehet, hogy gombás fertõzés, amit kezelni kell.
A menstruációs ciklus egyes szakaszaiban eltérõ színû és állagú lehet a folyás. Viszont ha ezt te egyszeri alkalommal tapasztaltad, az tényleg utalhat fertõzésre is. Menj el nõgyógyászhoz, segíteni tud.
A kérdező hozzászólása: Oké oké... de hogy monjam meg anyámnak?Csak 12 vok!Mit mondjak?Azt hogy:Hé muter irasál már be a nõgyógyászhoz... ez nem fog menni! Összepánikolná a fejét meg így is magas a vérnyomása!Mit tegyek?
Beszéld meg vele hogy mi a problémád.Ne azzal kezd, hogy vigyél anyu nögyogyászhoz.Ha jo fej megérti és segit.Vérnyomás ide vagy oda.De ha semmiképp nem akarod ezzel traktálni, menj el tinédzser szakrendelöbe.Kérd meg a barátnödet kisérjen el.És ne félj, tul fogod élni, nem fog bántani senki.Csak ügyesen és határozottan.
A kérdező hozzászólása: Mennék a b.nõmmel ha lenne!Anyámék magántanulónak adtak szóval magamon és a családomon kívül senkit nem ismerek!És a testvéreket nne kérdezd mert csak 2 idióta bátyám van!
uhh :S az szar lehet úgy. KEress rá neten hátha találsz vmi krémet..

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Antibiotikum utáni gombás fertőzés kezelésére Gynazol krémet kaptam. Panaszaim nem múltak, sőt egyre rosszabbak, és érintésre fájdalmaim vannak. Az egynapos kezelés után 4 nappal, a menstruációm is elkezdődött. Ezzel félbeszakadt a kez

Tisztelt Doktor Úr! Antibiotikum utáni gombás fertőzés kezelésére Gynazol krémet kaptam. Panaszaim nem múltak, sőt egyre rosszabbak, és érintésre fájdalmaim vannak. Az egynapos kezelés után 4 nappal, a menstruációm is elkezdődött. Ezzel félbeszakadt a kezelés. A menstruáció után tovább kell ezt kezelni? Mi lehet a probléma, hogy rosszabbodott a helyzetem? Az Ellen probiotikus tampont használhatom most, segítene? Mindenképpen felkeresem orvosomat, 1 hét múlva kaptam időpontot. Köszönöm a segitséget előre is.

1

Kedves Doktor Úr! A fiatalkori mensturáció elmaradásának mi lehet az oka? Talán az előző fogamzásgátlás, vagy a fogyókúrás diéta? Másra nem tudok gondolni. Ezek kiválthatják?

1

Tisztelt Doktor Úr! Egy hónapja szenvedek heveny hüvelygyulladásban. A nőgyógyászom írt fel nekem antibiotikumot, Zitrocin 500-as filmtablettát, de sajnos nem használt. A rákszűrésem negatív lett, csak nem adták ki, mert a nőgyógyásznak látni kell: “Vegye

Tisztelt Doktor Úr! Egy hónapja szenvedek heveny hüvelygyulladásban. A nőgyógyászom írt fel nekem antibiotikumot, Zitrocin 500-as filmtablettát, de sajnos nem használt. A rákszűrésem negatív lett, csak nem adták ki, mert a nőgyógyásznak látni kell: “Vegyes bkt., gyulladás, metaplasia, kezelés után ism.!” Csak május 27.-re kaptam időpontot! Vizeleti üledékvizsgálat pozitív lett. Bal oldali kismedencénél fáj lent. Azt szeretném kérdezni, hogy hüvelygyulladásra mit ajánlana nekem, hogy ne szenvedjek addig? Nagyon szépen köszönöm! Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 3-4 cm-es duzzanatot, (fájdalmatlan) csomót vettem észre, kicsivel a csiklóm fölött, és jobb oldalon. Tapintással nem fáj, de rémlik, hogy 1-2 alkalommal már éreztem itt furcsa fájdalmat (nem rendszeresen). Mi lehet ez? Köszönöm vá

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 3-4 cm-es duzzanatot, (fájdalmatlan) csomót vettem észre, kicsivel a csiklóm fölött, és jobb oldalon. Tapintással nem fáj, de rémlik, hogy 1-2 alkalommal már éreztem itt furcsa fájdalmat (nem rendszeresen). Mi lehet ez? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! Az orvosom felírta nekem a Gestomix 20-as tablettát, amelyet el is kezdtem a menstruáció első napján (életem első fogamzásgátlója). A ciklus szépen lefolyt, viszont ma veszem be a 10. szemet, és még mindig van egy nagyon enyhe barnás f

Tisztelt Doktor Úr! Az orvosom felírta nekem a Gestomix 20-as tablettát, amelyet el is kezdtem a menstruáció első napján (életem első fogamzásgátlója). A ciklus szépen lefolyt, viszont ma veszem be a 10. szemet, és még mindig van egy nagyon enyhe barnás foltocska naponta 2-3-szor, illetve nagyon világos folyás. Szeretném tudni, hogy ez természetes-e, hisz tudom, hogy megbombáztam a szervezetem, illetve keressem-e fel orvosomat? A másik kérdésem, hogy valóban hat az első szemtől, és a harmadik hét végén együtt lehetek-e a párommal, csak a fogamzásgátló hatása alatt, gumi nélkül?

1

Tisztelt Doktor úr! Szeretném Öntől megkérdezni, hogy az Ovestin tablettának mint hormontabletta, milyen kockázatai lehetnek? Válaszát és a segítségét előre is köszönöm! V. Éva

1

Tisztelt Doktor úr! Euthyrox es Bromocriptin szedés mellett javasolja a Premens tabletta szedését? Válaszát előre is köszönöm! Réka

1

Tisztelt Doktor úr! Már évek óta klimaxos vagyok. Meddig tarthat ez még? Már nagyon sokféle gyógynövényes tablettával meg teával próbálkoztam, de semmi nem akar beválni. Tablettát nem szedhetek. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt doktor úr! Melldaganat miatt műtéten, majd teljes sorozat sugárkezelésen estem át, jelenleg hormonterápiát kapok (havonta injekció, illetve Zitazonium tabletta). Hőhullámaim elképesztően felerősödtek az utóbbi hetekben (kb. 5 hónapja kapom a gyóg

Tisztelt doktor úr! Melldaganat miatt műtéten, majd teljes sorozat sugárkezelésen estem át, jelenleg hormonterápiát kapok (havonta injekció, illetve Zitazonium tabletta). Hőhullámaim elképesztően felerősödtek az utóbbi hetekben (kb. 5 hónapja kapom a gyógyszert). Onkológusom szerint semmilyen készítményt, még növényi hormont sem szedhetek, mert azzal veszélyeztetem a gyógyulást, kiújulhat a rák. A nőgyógyászom (évtizedeken keresztül hozzá jártam, jó szakembernek tartom) ugyanakkor javasolt kezelést, mégpedig a Remifemin plust, igaz a részletekről nem tájékoztatott (hogyan, meddig kellene, mennyire várhatok hatást stb.). Emellett hüvelyi viszketést érzek, de kórokozót nem találtak – igaz a múlt hétvégén fürdőben jártam. Folyás nincsen, csak ez a hónapok óta tartó viszketés, ami nagyon megnehezíti még a szexuális életet is. Főleg emiatt aggódom… A hőhullámokat még elviselem, hiszen tudom, hogy idővel ezek is elmúlnak. Szükség lenne olyan onkológusokra, akik az életvitelre vonatkozó tanácsokat is tudnának adni, illetve ismerik azokat a panaszokat, amiket maga a kezelés okoz. Gondolom ezek egy része megszüntethető, vagy enyhíthető. Mi értelme van így meggyógyulni a daganatból, ha az életminőséget így lerontó mellékhatásokkal senki se foglalkozik? Várom válaszát, tisztelettel, Magda.

1

Tisztelt doktor úr! Engem 4 éve műtöttek pajzsmiriggyel, alulműködött, semmi gyógyszert nem kell szednem, de sajnos azóta nagyon megváltozott a hasam, lelóg, hájas lettem, a súlyom eddig mindig 57 kg körüli volt. Mit lehetne tenni, hogy megszabaduljak től

Tisztelt doktor úr! Engem 4 éve műtöttek pajzsmiriggyel, alulműködött, semmi gyógyszert nem kell szednem, de sajnos azóta nagyon megváltozott a hasam, lelóg, hájas lettem, a súlyom eddig mindig 57 kg körüli volt. Mit lehetne tenni, hogy megszabaduljak tőle, mert nagyon csúnya. Abban szeretném még a véleményét kérni, hogy kiújulhat ez a betegség még egyszer?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!