Találatok a következő kifejezésre: Fogamzásgátlót szedek mint két éve (6 db)

Fogamzásgátlót szedek több mint két éve folyamatosan. Most azonban egy hónap kimaradt és a párommal ezt elfelejtetük és belémélvezett de ez a 7 napos szünet után kb egy hét után történt. Lehetek így terhes vagy meddig véd a fogamzásgátlót?

Legjobb válasz: Sajnos az már kívül esett a védett idõn. A 7 napos szünetután megszünt a védettség. Mivel ahogy sok hozzászó esetébõl látod, sokaknak hónapok kellenek amíg beindul a peteérésük, elvileg lehetsz szerencsés és megúszod. De 100 %-os védettséged akkor már nem volt. Szerintem vegyél óvszert és egy terhes tesztet. Ha késik, teszteljetek.

Sajnos az már kívül esett a védett idõn. A 7 napos szünetután megszünt a védettség. Mivel ahogy sok hozzászó esetébõl látod, sokaknak hónapok kellenek amíg beindul a peteérésük, elvileg lehetsz szerencsés és megúszod. De 100 %-os védettséged akkor már nem volt. Szerintem vegyél óvszert és egy terhes tesztet. Ha késik, teszteljetek.
Ha még belefész, mindenképp vegyél be 72 órást, ha nem akarsz babát. Mert védett már nem voltál, így 50-50% esély, hogy terhes vagy, vagy nem. Használjatok gumit, és igen, vegyél egy tesztet és a menses idejében csináld meg, fõleg ha késik, és akkor menj dokihoz is. Most meg 72 órás..
Mindenképpen menj el orvoshoz, ez bármi lehet.
Szia!szerintem menj el orvoshoz, ha eddig nem volt ilyen problémád!mivel ha ez a gyógyszertõl lenni akkor már hamarabb is kijött volna, de mondjuk ha tényleg annyi gyógyszert szedsz(ha mostanába)akkor lehet, h attól...De vannak olyan gyógyszerek is, amik megszüntetik a fogamzásgától hatását, ugyh mképpen menj el dokihoz, h ez miért lehet...

4és fél éve szedek fogamzásgátlót, de most váltottam, mert az elözőtől mindig két héttel előbb megjött. Most szedem az új gyógyszert 2 hónapja, de most a 2-dik hónapban nem jött meg. Terhese lehetek? Vagy mitől lehet ez?

Legjobb válasz: Szia! Elõfordulhat, hogy az új hormon összezavart. Nem hiszem, hogy baba van a dologban, de ha nagyon izgulsz :) csinálj tesztet! Mióta késik?

Szia! Elõfordulhat, hogy az új hormon összezavart. Nem hiszem, hogy baba van a dologban, de ha nagyon izgulsz :) csinálj tesztet! Mióta késik?

Már több mint fél éve szedek fogamzásgátlót. Két ciklussal ezelőtt még a gyógyszer szedése közben megjött, aztán elkezdtem szedni a köv. adagot ekkor a "vérzésem" 2 nap volt. Csináljak tesztet?

Most érek a egy levél végére megint, a tüneteim csak annyi hogy pattanásosom, aluszékony vagyok és furcsa a mellem állaga. Nincs hányinger meg ilyesmi. Csináltam egy tesztet kb 2 hete de nem a reggeli vizeletb?l, neg. lett. Csináljak egy másikat? (van már 2 gyerekem).

Legjobb válasz: szia.nekem volt ugyan ilyen tünetem 1 év gyógyszerszedés után is.doki azt mondta elõfordulhat,mert felborítja a hormonháztartást.ha kételkedsz,csinálj egy másik tesztet,de reggeli vizeletbõl.vagy kérdezz rá az orvosnál.

szia.nekem volt ugyan ilyen tünetem 1 év gyógyszerszedés után is.doki azt mondta elõfordulhat, mert felborítja a hormonháztartást.ha kételkedsz, csinálj egy másik tesztet, de reggeli vizeletbõl.vagy kérdezz rá az orvosnál.
Nem hiszem, hogy terhes lennél, de azért csinálj egy tesztet, bár szerintem a gyógyszered okozza ezeket a tüneteket. Lehet, hogy egy másik fajtát kellene szedned.
ameddig az orvosod javasolta
Ha 1 nappal lett hosszabb, akkor egy hét. Ha több, akkor inkább egész levél alatt védekezz. Bár ha 3 vagy annál több nappal "hosszabbodott" meg a szünet, akkor el se kezd, hanem várd meg a következõ rendes menzeszed...
A kérdező hozzászólása: Köszönöm

Két éve szedek fogamzásgátlót (Lindynette 20) és ez idő alatt 10 kg pluszt szedtem fel, minden bizonnyal a tabletta miatt. Mit tehetnék?

Bár ez még belefér a súlyomba, de meglehet?sen zavar. Az orvos szerint, azonban ez még nem probléma. Próbálok fogyózni, de míg régen könnyedén tudtam fogyni, most csak 2 kg-t fogyok (tablettaszünetben), majd az ugyanúgy vissza is jön. Ez ügyben szeretném kikérni a tanácsotokat és véleményeteket.

Legjobb válasz: Szerintem, amit tenni tudsz, hogy tablettát váltasz. A Yadin nekem bejött.

Szerintem, amit tenni tudsz, hogy tablettát váltasz. A Yadin nekem bejött.
ez pedig nem normalis. Menj egy normalis orvoshoz, vegeztess vizsgalatot es ugy irjon fel neked megfelelo lehetoleg modernebb es alacsony hormontartalmu gyogyszert. A 10 kilo tul sok. bar azt is vizsgald meg, nem eszel e sokkal tobbet mostansag es csak a tabira fogod. Probalj sportolni.
A kérdező hozzászólása: Elõször is köszönöm az eddigi válaszokat! A második válaszolónak írnám, hogy aktívan sportolok, sokat mozgok és az étkezési szokásaim csak annyit változtak, hogy több gyümölcsöt eszem (almát, barackot, szõlõt, banánt, narancsot leginkább), leginkább azért is, mert többen azt tanácsolták, ez a legegészségesebb fogyókúra. És persze ez a 10 kg a sportban is nehézséget okoz, mert mondanom sem kell, régebben könnyebben ment a futás. De azért köszönöm még egyszer a tanácsot.
Ha rendszeresen sportolsz, akkor lehet h részben izom is az a 10kiló..persze látod magadon h mennyit híztál!Én hajlamos vok a hízásra és amikor felírattam a fogamzásgátlót, mondtam a dokinak , h olyant írjon amitõl nem fogok annyit hízni!Azt mondta h nem feltétlen magától a gyógyszertõl hízunk, hanem attól, h lelassítja az anyagcserét, nehezebben "ürítünk"...De ha ezzel sincs problémád, akkor tényleg próbálj váltani bogyit
Mozogj például. Én meg elküldöm bnõmet, hogy írják föl neki... ráférne az a 10 kiló. :)
A kérdező hozzászólása: A gond az, hogy a tabletta szedése elõtt is már 7 éve sportoltam, úgyhogy annyira sokat a testem nem változhatott. Pláne alacsony termetû vagyok, 159 cm és ez a 10 kg soknak tûnik. Legalábbis nekem.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!