Találatok a következő kifejezésre: Fogamzásgátlót szedek mint két (19 db)

Fogamzásgátlót szedek több mint két éve folyamatosan. Most azonban egy hónap kimaradt és a párommal ezt elfelejtetük és belémélvezett de ez a 7 napos szünet után kb egy hét után történt. Lehetek így terhes vagy meddig véd a fogamzásgátlót?

Legjobb válasz: Sajnos az már kívül esett a védett idõn. A 7 napos szünetután megszünt a védettség. Mivel ahogy sok hozzászó esetébõl látod, sokaknak hónapok kellenek amíg beindul a peteérésük, elvileg lehetsz szerencsés és megúszod. De 100 %-os védettséged akkor már nem volt. Szerintem vegyél óvszert és egy terhes tesztet. Ha késik, teszteljetek.

Sajnos az már kívül esett a védett idõn. A 7 napos szünetután megszünt a védettség. Mivel ahogy sok hozzászó esetébõl látod, sokaknak hónapok kellenek amíg beindul a peteérésük, elvileg lehetsz szerencsés és megúszod. De 100 %-os védettséged akkor már nem volt. Szerintem vegyél óvszert és egy terhes tesztet. Ha késik, teszteljetek.
Ha még belefész, mindenképp vegyél be 72 órást, ha nem akarsz babát. Mert védett már nem voltál, így 50-50% esély, hogy terhes vagy, vagy nem. Használjatok gumit, és igen, vegyél egy tesztet és a menses idejében csináld meg, fõleg ha késik, és akkor menj dokihoz is. Most meg 72 órás..

4és fél éve szedek fogamzásgátlót, de most váltottam, mert az elözőtől mindig két héttel előbb megjött. Most szedem az új gyógyszert 2 hónapja, de most a 2-dik hónapban nem jött meg. Terhese lehetek? Vagy mitől lehet ez?

Legjobb válasz: Szia! Elõfordulhat, hogy az új hormon összezavart. Nem hiszem, hogy baba van a dologban, de ha nagyon izgulsz :) csinálj tesztet! Mióta késik?

Szia! Elõfordulhat, hogy az új hormon összezavart. Nem hiszem, hogy baba van a dologban, de ha nagyon izgulsz :) csinálj tesztet! Mióta késik?
A kérdező hozzászólása: bocsi -mint:)
Ha pozitv a teszted akkor nagyon nagy valószínûséggel terhes vagy
A fogamzásgátlót szedõknél a vérzés nem rendes menstruációs vérzés( nem a méhnyálkahártya leválása miatt van)
Valószínû baba. Szerintem nagyon gyorsan menj dokihoz.
A kérdező hozzászólása: dehát akkor semmi értelme hogy megjön..ha nem lehetek abban biztos, h nem vagyok babás:S..akkor ezek szt hiába jön meg bármikor az lehetek..így van?:S
A fogamzásgátlót szedõknél ez nem havi vérzés (csak a nõk hiszik annak), hanem a tüszõhormon-hatás megszûnése miatti „megvonásos” vérzés.
tablettaszedés során tapasztalható vérzés nem a szervezet belsõ órája szerinti menstruáció, hanem a tabletta által létrehozott ún. megvonásos vérzés.
Mindig idõben bevetted a tablettát? Nem hánytál vagy nem volt hasmenésed? Vettél be esetleg antibiotikumot vagy más gyógyszert?
A kérdező hozzászólása: Nem semmi gyógyszert nem vettem be!

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő: 22 éves vagyok. Huzamosabb ideig nem szedtem fogamzásgátló tablettát, több mint két hónapja, Rezia tablettát szedek, és most először jelentkezett rendszertelen menstruációhoz hasonló vérzés! A harmadik havi levélb

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő: 22 éves vagyok. Huzamosabb ideig nem szedtem fogamzásgátló tablettát, több mint két hónapja, Rezia tablettát szedek, és most először jelentkezett rendszertelen menstruációhoz hasonló vérzés! A harmadik havi levélből már a 10. szemnél tartok. Egy napja elkezdett görcsölni a hasam is. És erősödik a vérzés is. Idáig semmi mellékhatás nem volt és most tudni szeretném, hogy mitől lehet ez? Esetleg felfázás? Hétfőn mindenképp felhívom a nőgyógyászt de az messze van és izgulok. Remélem tud segíteni. Előre is köszönöm a segítséget! Éva

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Vizsgálat, illetve személyes konzultáció nélkül sajnos nem tudok felelősségteljes tanácsot adni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Vizsgálat, illetve személyes konzultáció nélkül sajnos nem tudok felelősségteljes tanácsot adni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 21 éves lány vagyok, és tavaly szeptember óta szedem a Yasminelle nevű fogamzásgátlót. Eddig minden rendben volt, de ma a két menstruációm között megjött (pontosan a 14. napra). A múlt héten kihagytam véletlenül 2 napot, eddig is volt,

Tisztelt Doktor Úr! 21 éves lány vagyok, és tavaly szeptember óta szedem a Yasminelle nevű fogamzásgátlót. Eddig minden rendben volt, de ma a két menstruációm között megjött (pontosan a 14. napra). A múlt héten kihagytam véletlenül 2 napot, eddig is volt, hogy néha-néha kimaradt, de nem okozott problémát. Olvastam a neten, hogy hüvelyi fertőzés miatt is megjöhet előbb, és ez most nálam fennál, de ezzel jövő hétre már be vagyok jelentkezve. Az igazán nagy kérdés most leginkább az, hogy szedjem most tovább így a közti vérzés alatt is a bogyót vagy ne? Köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A tablettát köztivérzés esetén is szedni kell. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A tablettát köztivérzés esetén is szedni kell. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő: 22 éves vagyok. Huzamosabb ideig nem szedtem fogamzásgátló tablettát, több mint két hónapja, Rezia tablettát szedek, és most először jelentkezett rendszertelen menstruációhoz hasonló vérzés! A harmadik havi levélb

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő: 22 éves vagyok. Huzamosabb ideig nem szedtem fogamzásgátló tablettát, több mint két hónapja, Rezia tablettát szedek, és most először jelentkezett rendszertelen menstruációhoz hasonló vérzés! A harmadik havi levélből már a 10. szemnél tartok. Egy napja elkezdett görcsölni a hasam is. És erősödik a vérzés is. Idáig semmi mellékhatás nem volt és most tudni szeretném, hogy mitől lehet ez? Esetleg felfázás? Hétfőn mindenképp felhívom a nőgyógyászt de az messze van és izgulok. Remélem tud segíteni. Előre is köszönöm a segítséget! Éva

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Vizsgálat, illetve személyes konzultáció nélkül sajnos nem tudok felelősségteljes tanácsot adni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Vizsgálat, illetve személyes konzultáció nélkül sajnos nem tudok felelősségteljes tanácsot adni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 21 éves lány vagyok, és tavaly szeptember óta szedem a Yasminelle nevű fogamzásgátlót. Eddig minden rendben volt, de ma a két menstruációm között megjött (pontosan a 14. napra). A múlt héten kihagytam véletlenül 2 napot, eddig is volt,

Tisztelt Doktor Úr! 21 éves lány vagyok, és tavaly szeptember óta szedem a Yasminelle nevű fogamzásgátlót. Eddig minden rendben volt, de ma a két menstruációm között megjött (pontosan a 14. napra). A múlt héten kihagytam véletlenül 2 napot, eddig is volt, hogy néha-néha kimaradt, de nem okozott problémát. Olvastam a neten, hogy hüvelyi fertőzés miatt is megjöhet előbb, és ez most nálam fennál, de ezzel jövő hétre már be vagyok jelentkezve. Az igazán nagy kérdés most leginkább az, hogy szedjem most tovább így a közti vérzés alatt is a bogyót vagy ne? Köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A tablettát köztivérzés esetén is szedni kell. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A tablettát köztivérzés esetén is szedni kell. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
Mindenképpen menj el orvoshoz, ez bármi lehet.
Szia!szerintem menj el orvoshoz, ha eddig nem volt ilyen problémád!mivel ha ez a gyógyszertõl lenni akkor már hamarabb is kijött volna, de mondjuk ha tényleg annyi gyógyszert szedsz(ha mostanába)akkor lehet, h attól...De vannak olyan gyógyszerek is, amik megszüntetik a fogamzásgától hatását, ugyh mképpen menj el dokihoz, h ez miért lehet...

Két hónapja szedek fogamzásgátlót (azelőtt nem szedtem ) az első hónapba megjött minden rendben volt de ma már a 3. gyógyszermentes napom van és még nem jött meg. Lehetek terhes?

Legjobb válasz: Amit leírtál abból nem derül ki, hogy lehetsz e terhes... De a fogamzásgátló az megváltoztatja a nem i mûködést, úgyhogy ha most kezdted szedni, akkor valószínû, hogy a fogamzásgátló miatt nem jött meg rendesen. 19/L

Amit leírtál abból nem derül ki, hogy lehetsz e terhes... De a fogamzásgátló az megváltoztatja a nem i mûködést, úgyhogy ha most kezdted szedni, akkor valószínû, hogy a fogamzásgátló miatt nem jött meg rendesen. 19/L
A kérdező hozzászólása: volt egy szem amit elfelejtettem bevenni este de 12órán belül pótoltam szóval gyakorlatilag nem lehetek az de mivel az elõzõ hónapban a 3. gyógyszermentes napom jött meg ezért most is úgy kellene nem? vagy ez felborulhat?
felborulhat, legalábbis nekem az elsõ 2 hónapban, rendszertelenül jött meg, voltam nõdokinál is azt mondta ez normális
A kérdező hozzászólása: rendben köszönöm :) akkor várok türelmesen ha nem jön meg akkor is szedem a 7 gyógyszermentes nap után. Létezik hogy nem fog megjönni? vagy lehet csak felborult...
hát ha nem jön meg rövidesen, akkor érdemes a nõdokidat felkeresni és elmondani neki is a szituációt, õ azért jobban tudja :) de én úgy gondolom, hogy meg fog jönni, csak mivel most kezdted szedni, ezért felborult a ciklusod.
Két nap eltérés még teljesen rendszeresnek tekinthetõ.
A kérdező hozzászólása: Én az erõsségre, ill. a fájdalom mértékére gondolok elsõsorban.
Sokáig tart mire beáll.. legalábbis nálam évekig rendetlenkedett.. aztán gyógyszerrel rendben volt, de késõbb azt abbahagytam.. gyermekem lett, most azóta megint nem rendszeres.. A fájdalom, és erõsség színtén változik!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!