Találatok a következő kifejezésre: Fogamzásgátló elhagyása lehet olyen tünet, hogy (1 db)

Fogamzásgátló elhagyása után lehet olyen tünet, hogy túrós, fehér, szagtalan izé ürül ki? Menjek orvoshoz?

Már második hónapja nem szedem a fogamzásgátlót (belara), és az els? gyógyszermentes ciklusban miután abbahagytam nagyon száraz, túrós, fehér, szagtalan izé ürült ki, de nem volt semmi panaszon.4-5 napig tartott. A barátn?mnek is ilyen volt mikor abbahagyta. Most a második ciklusban megint jelentkezett,most kellene lenni a gyógyszermentes napoknak. Ti tapasztaltatok ilyet? Iszonyatosan sok, de nincs semmi panaszom. Menjek dokihoz? Ez még a gyógyszer ürülése miatt lehet? Írjatok légyszi, akinek volt hasonló tünete.Mindenkinek köszi!

Legjobb válasz: Szia! Nekem is ez volt...de elmentem a dokihoz és kaptam valami gyenge gyógyszert,amivel azt mondta hogy ezzel a folyamat begyorsul, így nem kell minden hónapba ezzel szenvedni! De azt mondta ez természetes!Szerintem nem kell izgulnod, de azért menj el dokihoz, hisz mindenki más! Sok sikert!

Szia! Nekem is ez volt...de elmentem a dokihoz és kaptam valami gyenge gyógyszert, amivel azt mondta hogy ezzel a folyamat begyorsul, így nem kell minden hónapba ezzel szenvedni! De azt mondta ez természetes!Szerintem nem kell izgulnod, de azért menj el dokihoz, hisz mindenki más! Sok sikert!
A kérdező hozzászólása: És ez nálad meddig tartott? mennyire befolyásolja, hogy teherbe tudjak esni?

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Mióma valóban visszafejlődik nyers zöldség diétától?

Miómát állapítottak meg nálam. Az orvos operációt javasol minél előbb, de egy diatetikus azt mondta, hogy diétával 3 hónap alatt eltüntethetem a daganatot.

10

Tisztelt Doktor Úr! 49 éves vagyok, 3 hónapja egy polipműtétem volt egészségügyi kürettel egyetemben. Több miómám is van, azóta állandó alhasi fájdalmam van, combba sugárzó, időnként késszúrásra emlékeztető fájdalom. A nőgyógyászom Premens filmtablettát j

Tisztelt Doktor Úr! 49 éves vagyok, 3 hónapja egy polipműtétem volt egészségügyi kürettel egyetemben. Több miómám is van, azóta állandó alhasi fájdalmam van, combba sugárzó, időnként késszúrásra emlékeztető fájdalom. A nőgyógyászom Premens filmtablettát javasolt, most várom a hasi ultrahangot, mivel évek óta volt miómám, de a műtét előtt nem voltak ilyen panaszaim. Mit javasol? Köszönettel: K-né

1

Tisztelt Doktor úr! 28 hetes ikerterhes vagyok, és a nőgyógyászom a Cikatridina hüvelykúpot írta fel a pH visszaállítására, mert égő érzés van a hüvelyben, ami nem gombásodás. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a kúp nem árt-e a babáknak? Előre is köszönöm a

Tisztelt Doktor úr! 28 hetes ikerterhes vagyok, és a nőgyógyászom a Cikatridina hüvelykúpot írta fel a pH visszaállítására, mert égő érzés van a hüvelyben, ami nem gombásodás. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a kúp nem árt-e a babáknak? Előre is köszönöm a választ.

1

Üdvözlöm! Én azt szeretném megkérdezni, hogy most hónap végén kellett volna, hogy megjöjjön a menstruációm, de nem jött még meg. Nincs olyan gyógyszer ami meghozná a menstruációmat?

1

Tisztelt Doktor Úr! Soha nem volt még húgyúti problémám. Azonban 2007-ben ez elkezdődött. Elég sokszor megfordultam az urológián, ahol több vizsgálaton részt vettem. Kitenyésztették a vizeletem, mely persze kimutatta a rengeteg baktériumot. Felírtak többf

Tisztelt Doktor Úr! Soha nem volt még húgyúti problémám. Azonban 2007-ben ez elkezdődött. Elég sokszor megfordultam az urológián, ahol több vizsgálaton részt vettem. Kitenyésztették a vizeletem, mely persze kimutatta a rengeteg baktériumot. Felírtak többféle antibiotikumot, köztük Cifran, Zinnat, Cefzil, ezek beszedése után 2-3 hónap múlva ismét kiújult ez a probléma, mígnem egy rossz fogamat, ami szintén 2007-ben kezdődött, ki kellett húzni. Ezután megszűnt ez a problémám. Most viszont megint kezdődik, ennyi év után. Létezik, hogy a fogamtól van ez a probléma, vagy más oka is lehet? Habár most nem tudok fogproblémáról. Válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! Ha a hüvelyváladékban enterococcus faecalis található, erre a problémára antibiotikumot szoktak felírni az orvosok, én úgy gondolom. De az antibiotikum meg felborítja a hüvely pH-ját. Mit csináljak? Az elviselhetetlen hüvelyszárazságna

Tisztelt Doktor Úr! Ha a hüvelyváladékban enterococcus faecalis található, erre a problémára antibiotikumot szoktak felírni az orvosok, én úgy gondolom. De az antibiotikum meg felborítja a hüvely pH-ját. Mit csináljak? Az elviselhetetlen hüvelyszárazságnak ehhez van köze? Már nem tudom mit csináljak, most jelenleg az Ovestin tablettát szedem 2 hete, és a Gynoflor kúpot, de semmi javulást nem tapasztalok. A hüvelyem ugyanolyan száraz, és minden krémtől csíp, és ég a hüvelyem, és most már nagyon fáj. Nem lehet ez egy hüvelyallergia? Mennyi idő múlva kellene használnia egy ilyen gyógyszernek? A kúpból is elhasználtam már 6 darabot, de semmi javulást nem értem el! Segítségét, és a Doktor Úr válaszát nagyon köszönöm! Tisztelettel: V. Éva

1

Tisztelt Doktor Úr! Most 55 éves vagyok. Kb. egy évvel ezelőtt kezdett kimaradozni a menstruációm, és erőteljes hőhullámok jelentkeztek, már- már elviselhetetlenül. Elkezdtem szedni a Remifemin plus filmtablettát, egy hónapig semmi változás nem volt, majd

Tisztelt Doktor Úr! Most 55 éves vagyok. Kb. egy évvel ezelőtt kezdett kimaradozni a menstruációm, és erőteljes hőhullámok jelentkeztek, már- már elviselhetetlenül. Elkezdtem szedni a Remifemin plus filmtablettát, egy hónapig semmi változás nem volt, majd a betegtájékoztató szerint megengedett nagyobb dózist kezdtem szedni. Ezzel megszűntek a panaszaim, de visszatért a menstruációm is. Az volt az érzésem, hogy a Remifemin-től jött vissza. Ez lehetséges-e, vagy egyébként is visszatért volna? Most megint jelentkeznek e hőhullámok, két hónapja nincs menzeszem, de attól tartok, ha elkezdem a Rf-t szedni, újra visszatér, és ezt nem szeretném. Kérem szíves véleményét.

1

Tisztelt Doktor Úr! 6 hete terhességmegszakításom volt, erre rá, pontosan az 5. héten kezdtem menstruálni, aminek az első napján elkezdtem szedni a Cerazette fogamzásgátlót. 5 napi adag után nemi életet éltem, kiegészítő védekezés nélkül. A tájékoztatón a

Tisztelt Doktor Úr! 6 hete terhességmegszakításom volt, erre rá, pontosan az 5. héten kezdtem menstruálni, aminek az első napján elkezdtem szedni a Cerazette fogamzásgátlót. 5 napi adag után nemi életet éltem, kiegészítő védekezés nélkül. A tájékoztatón az szerepel, hogy már az első naptól védett vagyok, viszont ahogy utánaolvastam, már kevésbé vagyok biztos benne. Önnek mi a véleménye, szükséges lehet-e a biztonság kedvéért esemény utáni tablettát bevennem? Köszönöm válaszát! Ági

1

Doktor úr! Arra kérném válaszát, hogy mi lehet az oka, hogy túl az eü. kaparás után, ugyanott vagyok, ahol voltam. Kb. 3 éve össze-vissza vérzések, hol erősebb, hol gyengébb, nem múló, kaparás, és kéthetente vérzés. Sokat hallottam már a Premens tablettár

Doktor úr! Arra kérném válaszát, hogy mi lehet az oka, hogy túl az eü. kaparás után, ugyanott vagyok, ahol voltam. Kb. 3 éve össze-vissza vérzések, hol erősebb, hol gyengébb, nem múló, kaparás, és kéthetente vérzés. Sokat hallottam már a Premens tablettáról. Ön szerint nekem nem lenne jó szedni? 47 éves leszek, a szövettan jó lett, polip volt, és jóindulatú mióma van, amire azt mondták el fog sorvadni. Akkor miért ez a rendszertelen vérzés? Honnét? Köszönöm előre is válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! Melyik ovulációs tesztet ajánlaná? Pontosak, megbízhatóak ezek? Köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!