Találatok a következő kifejezésre: Flashben hogyan kaparós sorsjegy játékot készíteni (1 db)

Flashben hogyan tudok kaparós sorsjegy játékot készíteni?

Sok játékoldalon van ilyen , pl: prizeen.Lényege hogy egy képen van mégeyg kép és az alatta lev? akkor jelenik meg ha a fels?t az egér mozgatásával lekapartuk.Eddig odáig jutottam hogy layeren els?szinten ott egy kép, felette a másik gondolom valahogy a fels? képet kellene vágni az egér mozgatására köralakban.

Legjobb válasz: förszt of óll: tanulj mek flessben prokramoszni.

förszt of óll: tanulj mek flessben prokramoszni.
A kérdező hozzászólása: Kösz az értékes választ, megy a flash programozás én gyakorlati megoldásra voltam kiváncsi, ötletekre hogy merre gondolkodjak.
Nem vagyok flash programozó de én ezen elveken gondolkodnék: Lekapart sorsjegy képe, és egy réteg melyet le lehet kaparni és lekaparásakor átlátszó lesz.
ha az alpháját változtatod, azzal átlátszóvá tudod tenni, azt meg nem tudom hogy lehet figyeltetni vele, h mikor mozog rajta az egér, estleg a lekaparandó felületet több kis részletre kéne felosztanod, amik eltûnnek ha ráviszed az egeret, vagy ha rákattintasz, régebben én is próbálkoztam flashhel, de az már elég régen volt, meg nem is mentem túl mélyre benne.
Hmmm...az alpha csatornával játszani szerintem nem érdemes, mert általában az egész képre kiterjedõen változtatja meg a képet, azt megoldani, hogy csak azon részén változtassa az alpha csatornát ahol az egér már járt elég bonyolúlt. A megoldás szerintem a maszkolásban leledzik. Van három réteg. 1. A hátsó kép 2. A maszk réteg 3. A "lekaparandó" kép A maszk réteg arra való, hogy átfedéseket hozzunk létre két réteg között. Itt bõvebben tudsz róla olvasni és leírják azt is, hogy hogyan tudsz létrehozni maszkot (nem olyan bonyolult): http://mypixel.hu/2008/01/27/maszkok-keszitese-es-hasznalata.. Tehát láthatod, hogy a két kép között az a részlet válik átfedetté, amely a maszk rétegen be lett festve. Ergó ha futtatás közben az egérrel úgymond rajzolsz a maszk rétegre akkor egyre több és több része válik láthatóvá az alsó képnek mivel egyre több befestett rész lesz a maszk rétegen. Vagyis az egyszeri "egérakrobatának" úgy fog tûnni, mintha a felsõ réteget kaparná le.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Php script átalakítása, integrálása honlapba, hogyan?

Sziasztok! Egy hatalmas segítségre lenne szükségem. Regisztráltam a netfizetes(pont)hu oldalán, mert szeretném honlapomon fizetős tartalmat kínálni. Van ott 1 példa program (

2

Csak önmagában az OpenCL el ugyanaz megoldható mint a GLSL ben?

Úgy értem az OpenCL az ugyanarra van mint a GLSL csak gyorsabb és többet tudó shader nyelv?

Ezek közül melyik a legjobb ami multiplatformos:
cg,GLSL,OpenCL ?

Kössz a válaszokat.

2

Lazarus (Free Pascal) -ba sehogyse tudom begyömöszölni a freeglut-ot?

Elméletiekben a hozzávaló header file alapból benne van a Lazarus unitjai közt, csak a dll-t kell beszerezni, de valahogy nem akar összejönni. Letöltöttem több dll-t is, ( különbözô verziókat, mert a junit-ban azt írták, hogy up to 2.6.0 mindent támogat, de egyik se jó neki. átírtam a glut.pp-t, hogy a freeglut-ot töltse be, ne a glut32-t, meg bele írtam a freeglut-os funkciókat, de úgy is semmi. Látszólag minden okés a sima GLUT-os funkciókkal megy (ha a glut32 és a freeglut is be van töltve, azaz úgy ahogyan alapból van) de amint meghívnék bármi freeglut-os funkciót, vagy bármit, a progi egyszerüen megáll, se debugger semmi, mint ha így kéne történnie. (ugyan ez only freeglut-tal is) pedig látszólag betölt mondebt, a procedúrák nem nil-ek. Esetleg ha valakinek fent van a Lazarus, akkor írjon egy privát üzenetet, és küldök neki pár minta forrást, hátha neki mûködik.
esetleg ha valakinek csak úgy mûködik, akkor megírhatná, hogy mit és hogyan használ (milyen dll stb.) nagyon megköszönnék minden segítséget :)

10

Delphi egy hang részének ismétlése?

Ha van egy .wav fájl és mindig csak egy részét szeretném időnként lejátszani, azt hogy lehetne megoldani minél rövidebb módszerrel?
Azért kell, mert nem akarok több hangot tárolni, legyen elég egy, meg a kíváncsiság hogy lehetséges.

6

Ajax technológiát tudom használni c++-ban is?

4

PHP checkbox értékének összegzését, hogy lehet megoldani?

Sziasztok.
PHP nyelvet tanulom, persze még elég kezdő vagyok és szükségem lenne egy kis segítségre.
A következő a problémám:
Van egy űrlapom és ezen a űrlapon lennének bizonyos tárgyak, amiket meg lehet rendelni. Ezeket a tárgyakat checkbox-al vannak megjelenítve. Azt szeretném, hogy amikor rámennek a megrendelés gombra, akkor ezek a tárgyak egy táblázatban legyenek az értékeivel felsorolva, majd egy cellában legyen összegezve az értékük.
Lényegében a bajom az, hogy a checkboxnak nem tudok értéket adni és nem tudom, hogy érdemesebb létrehozni őket.

így: <input type="checkbox" name="termek[]" value="Könyv">
esetleg így: <input type="checkbox" name="termek1" value="Könyv"> // 6 db termékem van és 6ig indexelném a nevüket.

5

A Mingw csomagban van külön GCC feldolgozó és linker vagy ezek csak "együttesen" hívhatóak?

És ha igen, a bin könyvtárában mely .EXE-k ezek?

7

Hogyan irassam ki a leírásban szereplő html attribútumot egy textareaba?

Helo,azt szeretném hogy ha a user rá klikkel egy gombra akkor be kerüljön ez a szöveg a text areaba:
<a href="link helye"class"lightview">Link neve</a>
Eddig ezt a függvényt próbáltam,de az aposztrófok meg hülyítik:
Head:
<script type="text/javascript">
function insertText(elemID, text)
{
var elem = document.getElementById(elemID);
elem.innerHTML += text;

}
</script>
body:
<form>
<textarea id="comment">

10

A mesterséges intelligencián belül mit használnak egy komolyabb 3d-s shooter játékban?

Nem akarok játékot csinálni, csak érdekel. Az MI-n belül neuronhálókkal és a fuzzy logikával foglalkoztam, de nem erőst látom, hogyan lehet ezeket felhasználni egy játékban. Egyedül az A* keresést tudom elképzelni stratégia játékok esetén.

1

Hogyan irányítható egy magától mozgó kúp mindig a csúcsa felé eső irányba BlitzBasic3D-ben?

Adott egy kúp, aminek mozognia kéne mindig arra, amerre a csúcsa néz. A csúcsot (illetve magát a kúpot) a nyíl gombokkal kéne forgatni. Itt a kód, ami valamiért nem jó; aki ért hozzá, próbálja ki és javítsa meg. Fizetségképpen fogadja hálás köszönetemet és azt a tudatot, hogy megmentett az agyvérzéstől:

Graphics3D 640,480
SetBuffer BackBuffer()

camera=CreateCamera()
light=CreateLight()

cone=CreateCone( 32 )
PositionEntity cone,0,0,5
sebesseg=1
vszamlalo=10
;RotateEntity cone,90,0,0

While Not KeyDown( 1 )

; Change rotation values depending on the key pressed
If KeyDown( 208 )=True Then pitch#=pitch#-1 ;X-tengelyen átbukás
If KeyDown( 200 )=True Then pitch#=pitch#+1
If KeyDown( 203 )=True Then yaw#=yaw#-1 ;Y-tengelyen átfordulás
If KeyDown( 205 )=True Then yaw#=yaw#+1
If KeyDown( 45 )=True Then roll#=roll#-1 ;Z-tengelyen átfordulás
If KeyDown( 44 )=True Then roll#=roll#+1

; Rotate cone using rotation values
RotateEntity cone,pitch#,yaw#,roll#

If EntityPitch#(cone)<90 Or EntityPitch#(cone)>270
x_elojel=1
ElseIf EntityPitch#(cone)=90 Or EntityPitch#(cone)=0
x_elojel=0
Else
x_elojel=-1
EndIf
;
If EntityYaw#(cone)<90 Or EntityYaw#(cone)>270
y_elojel=1
ElseIf EntityYaw#(cone)=90 Or EntityYaw#(cone)=0
y_elojel=0
Else
y_elojel=-1
EndIf
;
If EntityRoll#(cone)<90 Or EntityRoll#(cone)>270
z_elojel=1
ElseIf EntityRoll#(cone)=90 Or EntityRoll#(cone)=0
z_elojel=0
Else
z_elojel=-1
EndIf
;
vszamlalo=vszamlalo-1
If vszamlalo<=0
MoveEntity cone,x_elojel*sebesseg,y_elojel*sebesseg,z_elojel*sebesseg
vszamlalo=10
EndIf

RenderWorld

Text 0,0,"Use cursor/Z/X keys to change cone rotation"
Text 0,20,"Pitch: "+pitch#
Text 0,40,"Yaw : "+yaw#
Text 0,60,"Roll : "+roll#
Text 0,80,"X irány: "+EntityPitch#(cone)+"Y irány: "+EntityYaw#(cone)+"Z irány: "+EntityRoll#(cone)
Text 0,100,"Számláló: "+vszamlalo

Flip

Wend

End

2

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!