Találatok a következő kifejezésre: Flashben hogyan kaparós sorsjegy játékot (1 db)

Flashben hogyan tudok kaparós sorsjegy játékot készíteni?

Sok játékoldalon van ilyen , pl: prizeen.Lényege hogy egy képen van mégeyg kép és az alatta lev? akkor jelenik meg ha a fels?t az egér mozgatásával lekapartuk.Eddig odáig jutottam hogy layeren els?szinten ott egy kép, felette a másik gondolom valahogy a fels? képet kellene vágni az egér mozgatására köralakban.

Legjobb válasz: förszt of óll: tanulj mek flessben prokramoszni.

förszt of óll: tanulj mek flessben prokramoszni.
A kérdező hozzászólása: Kösz az értékes választ, megy a flash programozás én gyakorlati megoldásra voltam kiváncsi, ötletekre hogy merre gondolkodjak.
Nem vagyok flash programozó de én ezen elveken gondolkodnék: Lekapart sorsjegy képe, és egy réteg melyet le lehet kaparni és lekaparásakor átlátszó lesz.
ha az alpháját változtatod, azzal átlátszóvá tudod tenni, azt meg nem tudom hogy lehet figyeltetni vele, h mikor mozog rajta az egér, estleg a lekaparandó felületet több kis részletre kéne felosztanod, amik eltûnnek ha ráviszed az egeret, vagy ha rákattintasz, régebben én is próbálkoztam flashhel, de az már elég régen volt, meg nem is mentem túl mélyre benne.
Hmmm...az alpha csatornával játszani szerintem nem érdemes, mert általában az egész képre kiterjedõen változtatja meg a képet, azt megoldani, hogy csak azon részén változtassa az alpha csatornát ahol az egér már járt elég bonyolúlt. A megoldás szerintem a maszkolásban leledzik. Van három réteg. 1. A hátsó kép 2. A maszk réteg 3. A "lekaparandó" kép A maszk réteg arra való, hogy átfedéseket hozzunk létre két réteg között. Itt bõvebben tudsz róla olvasni és leírják azt is, hogy hogyan tudsz létrehozni maszkot (nem olyan bonyolult): http://mypixel.hu/2008/01/27/maszkok-keszitese-es-hasznalata.. Tehát láthatod, hogy a két kép között az a részlet válik átfedetté, amely a maszk rétegen be lett festve. Ergó ha futtatás közben az egérrel úgymond rajzolsz a maszk rétegre akkor egyre több és több része válik láthatóvá az alsó képnek mivel egyre több befestett rész lesz a maszk rétegen. Vagyis az egyszeri "egérakrobatának" úgy fog tûnni, mintha a felsõ réteget kaparná le.


Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

JAVA - Lehet egy ciklusban több bekérés? (fontos)

Szóval olyan problémám van, hogy nem tudom megoldani ezt a feladatot: Megkérdezi a program, hogy hány számla van, és minden számlának külön változója van - a,b,c...-, és ezt egy ciklusba szeretném betenni, szóval WHILE (amennyi számla) és akkor bekérem az a-t, b-t,...de hogy kell mindig másmilyen változót létrehozni egy ciklusban?

6

Ha informatikusként szeretnék dolgozni melyik programozási nyelvek jelentenek legnagyobb előnyt nekem, illetve melyik/melyek a leghasznosabbak?

2

Milyen programokkal tudnám többféle hangon megszólaltatni a pc speakert?

1

Mi a hiba ebben a a kis Pascal programban?

unit Unit1;

{$mode objfpc}{$H+}

interface

uses
Classes, SysUtils, FileUtil, Forms, Controls, Graphics, Dialogs, StdCtrls;

type

{ TAlapablak }

TAlapablak = class(TForm)
AtirGomb: TButton;
RandomSzov: TLabel;
Atir: TButton;
Label1: TLabel;
procedure AtirClick(Sender: TObject);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
Function Vszov (): String;
procedure AtirGombClick (Sender: TObject);

private
{ private declarations }
public
{ public declarations }
end;

var
Alapablak: TAlapablak;

implementation

{$R *.lfm}

{ TAlapablak }
function TAlapablak. Vszov ():String;
Var i:Integer;
Begin
for i:=1 to Random(12)+1 do Vszov:=Vszov+Chr (Random (100)+60);
end;

procedure TAlapablak.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Randomize;

end;

procedure TAlapablak.AtirClick(Sender: TObject);
begin

end;

procedure TAlapablak.AtirGombClick(Sender: TObject);
begin
RandomSzov.caption:=AnsiToUTF8 (Vszov());

end;
end.

Youtube-on láttam egy ilyen lazarus videót, és meg a akartam csinálni csak ezt írta ki: unit1.pas(41,43) Warning: Function result variable does not seem to initialized
Project "project1" successfully built
Szóval, pont, ami a feladata lenne, azt nem tudja megcsinálni. Lehet valami elírás, csak most kezdem tanulni, szóval köszi előre is a segítséget:).

9

Mac OSX 10.6.8-as laptopot ha megvan a telepitő hogyan telepitsek? Ha telepitem minden beállitás alap lesz? Vagy csak kapok egy full üres gépet? Mostanában nagyon le van lassulva, üzenetablakot nem enged váltani, csak fél perc késéssel.

0

Tudtok könyveket ajánlani játékfejlesztéshez? (c++)

Leginkább DirectX-ben gondolkodom. Először meg szeretném ismerni az algoritmusokat, variációkat, libek használatát stb... Olyan könyvekre gondolok, ahol le van írva mondjuk, hogy hogyan készítsünk grafikai motort, fizikai motort stb. a játékhoz. Aki tud ilyen magyar könyveket az legyen szíves segítsen! Köszönöm! :)

2

Miért nem működik? (Prolog)

Felraktam a prologot, (ismerkedek vele).

GNU Prolog 1.3.0
By Daniel Diaz
Copyright (C) 1999-2007 Daniel Diaz
| ?- factorial(0,1).
uncaught exception: error(existence_error(procedure,factorial/2),top_level/0)
| ?- factorial(N,F) :-
N>0,
N1 is N-1,
factorial(N1,F1),
F is N * F1.
uncaught exception: error(existence_error(procedure,(:-)/2),top_level/0)
| ?-

Innen néztem a példát:

2

Hogyan hivatkozok egy DLLre ami EXE-én belül van?

Van egy EXE fájlom amit visual basicban szerkesztek, tartozna hozzá egy dll amit szeretnék az exe fájlomba "beépíteni", majd később beinjektálni egy programba.
Ez megodlható? És ha igen, akkor hogyan? A LÉNYEG AZ LENNE, HOGY A DLLHEZ MÁS NE FÉJRNE HOZZÁ!. Egyéb ötletet is elfogadok. Köszönöm!

3

Mi a hiba ebben a Visual C++ programban?

Még nem csinál semmit a programom, elakadtam, mert hibát jelzett ('class' type redefinition). Valószínű, rosszul include-oltam a header file-okat, de nem tudom mi ebben a rossz. Google-n nem találtam erre semmit...

Aru.h:

#include <iostream>
using namespace std;

class Aru
{
public:
int kod;
virtual void Kiir();
};

Gyumolcs.h:

#include <iostream>
using namespace std;
#include "Aru.h"

class Gyumolcs: public Aru
{
public:
bool friss;
int kiloar; // 1 kg ára
int keszletkilo; // ennyi kg van készleten
void Kiir(Gyumolcs gyumolcs);
};

Ital.h:

#include <iostream>
using namespace std;
#include "Aru.h"

class Ital: public Aru
{
public:
int kiszereles; // 0.5 literes, 1 literes, 2 literes
int darab;
int 05_ar, 1_ar, 2ar;
void Kiir();
};

Gyumolcs.cpp:

#include <iostream>
using namespace std;
#include "Gyumolcs.h"

void Gyumolcs::Kiir(Gyumolcs gyumolcs)
{
if (gyumolcs.friss=true)
{ cout<<"A gyumolcs friss"<<endl; }

else if (gyumolcs.friss=false)
{ cout<<"A gyumolcs nem friss"<<endl; }

cout<<"A gyumolcs "<<gyumolcs.kiloar<<" kg"<<endl;

};

Raktar.cpp

#include <iostream>
using namespace std;
#include "Aru.h"
#include "Gyumolcs.h"
#include "Ital.h"

int main()
{
system("pause");
return 0;
}

9

Python programozás. Tudna segíteni valaki?

Próbálom értelmezni ezt a feladatot:
"Írjon egy programot, ami kiír egy 12 számból álló sorozatot
, aminek minden tagja vagy egyenlő az előző taggal, vagy annak háromszorosa."
Pontosan mit is kér? Mert én ezt hoztam ki belőle, de valószínűsítem hogy nem ez a válasz:
while c<12:
print a,
a , c = a*3 , c+1
1 3 9 27 81 243 729 2187 6561 19683 59049
Tudom, nagyon kezdő vagyok, de mivel az iskolában még logóznak, amit már kívülről fújok, gondoltam egyedül kezdek el programozni.
(Forrás:

8

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!