Találatok a következő kifejezésre: Flashben hogyan kaparós (1 db)

Flashben hogyan tudok kaparós sorsjegy játékot készíteni?

Sok játékoldalon van ilyen , pl: prizeen.Lényege hogy egy képen van mégeyg kép és az alatta lev? akkor jelenik meg ha a fels?t az egér mozgatásával lekapartuk.Eddig odáig jutottam hogy layeren els?szinten ott egy kép, felette a másik gondolom valahogy a fels? képet kellene vágni az egér mozgatására köralakban.

Legjobb válasz: förszt of óll: tanulj mek flessben prokramoszni.

förszt of óll: tanulj mek flessben prokramoszni.
A kérdező hozzászólása: Kösz az értékes választ, megy a flash programozás én gyakorlati megoldásra voltam kiváncsi, ötletekre hogy merre gondolkodjak.
Nem vagyok flash programozó de én ezen elveken gondolkodnék: Lekapart sorsjegy képe, és egy réteg melyet le lehet kaparni és lekaparásakor átlátszó lesz.
ha az alpháját változtatod, azzal átlátszóvá tudod tenni, azt meg nem tudom hogy lehet figyeltetni vele, h mikor mozog rajta az egér, estleg a lekaparandó felületet több kis részletre kéne felosztanod, amik eltûnnek ha ráviszed az egeret, vagy ha rákattintasz, régebben én is próbálkoztam flashhel, de az már elég régen volt, meg nem is mentem túl mélyre benne.
Hmmm...az alpha csatornával játszani szerintem nem érdemes, mert általában az egész képre kiterjedõen változtatja meg a képet, azt megoldani, hogy csak azon részén változtassa az alpha csatornát ahol az egér már járt elég bonyolúlt. A megoldás szerintem a maszkolásban leledzik. Van három réteg. 1. A hátsó kép 2. A maszk réteg 3. A "lekaparandó" kép A maszk réteg arra való, hogy átfedéseket hozzunk létre két réteg között. Itt bõvebben tudsz róla olvasni és leírják azt is, hogy hogyan tudsz létrehozni maszkot (nem olyan bonyolult): http://mypixel.hu/2008/01/27/maszkok-keszitese-es-hasznalata.. Tehát láthatod, hogy a két kép között az a részlet válik átfedetté, amely a maszk rétegen be lett festve. Ergó ha futtatás közben az egérrel úgymond rajzolsz a maszk rétegre akkor egyre több és több része válik láthatóvá az alsó képnek mivel egyre több befestett rész lesz a maszk rétegen. Vagyis az egyszeri "egérakrobatának" úgy fog tûnni, mintha a felsõ réteget kaparná le.


Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

C++ -ba lehet Pythont importálni és fordítva?

pl. úgy mint a Jython Javához?

2

C nyelvben egy kis segítség?

Ez az egyszerű forráskódom:
int a,b,x;
printf("Kerem az 1. szamot: ",&a);
scanf("%d",a);
printf("Kerem a 2. szamot: ",&b);
scanf("%d",b);

x=a+b;

printf("Osszeg: %d",&x);

Viszont eredménybe ezt kapom:

Kerem az 1. szamot: 2
Kerem a 2. szamot: 2
Osszeg: 2272292
RUN SUCCESSFUL (total time: 9s)

MIÉRT TÖLTI FEL MINDIG UGYANAZZAL A RANDOM SZÁMMAL AZ x VÁLTOZÓT????

20

Van manapság olyan ember, aki bináris nyelven tud/próbál programozni?

és ugye az elején még bináris nyelven programoztak, hogy nem őrültek bele?

9

Segítene valaki az alábbi, egyébként könnyű C programozási házimban? (egy számomra érthetetlen hiba van benne)

A feladat az, hogy bekérjek két integer számot, és azt visszaírjam.
Tudom, marha egyszerű feladatnak tűnik, de valahogy mégse megy : valamilyen tömbös hibába ütközhettem a 'scanf()' parancs kapcsán.

Itt a (hibás) kódom:

#include <stdio.h>

int main(void)
{
//const char *c[2]={"first","second"};
int a[2],b[2];
for(b[0]=0;b[0]<2;b[0]++)
{
//printf("Type the %s integer : ",*c[b[0]]);
printf("Type the %i. integer : ",b[0]+1);
scanf("%i",&a[b[0]]);
}
for(b[1]=0;b[1]<2;b[1]++)printf("%i. added integer : %i\n",b[1]+1,a[b[0]]);

system("PAUSE");
return 0;
}

A számok bekérése formálisan működik, de valahogy mégis az a[] kételemű 1D-s tömböm elemei ugyanúgy egy 250 ezer körüli értékkel töltődnek fel... fogalmam sincs, hogy miért.
Gondolom bizonyára valamit a 'scanf()' parancsnál szúrok el, de nem tudom, hogy itt milyen jelölésre lenne szükség.

Kérem, segítsen valaki, aki haladó szinten ért a sima C nyelvhez!!! :O

Lehetőleg a kérdésre válaszoló kommenteket írjatok, kérem szépen!

Thanks in advance! :)

33

Ubuntu Server vagy Windows Server?

Minecraft szerverre akarom használni, ez a szervergépem: A RAM csak 2 GB.
A verzió is érdekelne, hogy melyiket.

5

Segítene valaki GTA SAMP scripteléssel kapcsolatban?

2

Hogy nézem meg hogy melyikek a külső kulcsok?

Az a feladat hogy meghatározzuk az összes külső kulcsot, csak az a baj hogy nem értem.
Az a kérdésem hogy hogyan tudom meghatározni a külső kulcsokat és minden kapcsolatot annak fajtájával
íme a feladtat:

0

Számsor php kóddal?

tudnátok olyan php kódot adni ( írni ) ami 0-tól 100-ig elszámol, és mindegyiket kiírja egymás alá?.
tehát valahogy így:

0
1
2
3
stb...
100

Előre is köszönöm. Üdv Duku

8

A C++ egy prog. Nyelv, azaz amikor C++ programot írunk programozunk, de a Lua meg a Python script nyelvek, abban az esetben akkor scriptelünk vagy programozunk?

7

Slimdx keretrendszerhez útmutató?

Meg szeretném ismerni ezt a keretrendszert, de nem igazán találok semmi normális leírást, valaki tudna segíteni, egy könyv, egy weboldal, bármi jól jön.

0

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!