Találatok a következő kifejezésre: Első menses el kezdtem szedni (2 db)

Első menses után el kezdtem szedni a Lindynette-et, és a vérzés után még egy hétig vérzés volt, olyan 2 hétig, aztán abbahagytam a gyógyszer szedését. Jól tettem?

Legjobb válasz: Sztem nem tetted jól,mert minden fogamzásgátló az elsõ levél szedésénél köztivérzést okoz majdnem mindenkinél!Inkább meg kellett volna kérdezned valakit(anyukádat v. dokit)hogy ez mitõl van.Ha most új gyógyszert kezdesz valszeg attól is lesz,de most kérdezd mag a dokit és akkor nem kell aggódnod.

Sztem nem tetted jól, mert minden fogamzásgátló az elsõ levél szedésénél köztivérzést okoz majdnem mindenkinél!Inkább meg kellett volna kérdezned valakit(anyukádat v. dokit)hogy ez mitõl van.Ha most új gyógyszert kezdesz valszeg attól is lesz, de most kérdezd mag a dokit és akkor nem kell aggódnod.
szerintem is rosszul tetted, nálam is ez volt az elsõ hónapban, szenvedtem is tõle, már majdnem abbahagytam, de aztán ugye megjött és ujra kezdtem szedni a tabit, most minden rendben van!! az elsõ 3 hónap a megszokás idõszaka.azért gondolj bele, a tested elég nagy hormonkezelést kap...ha problémád akad, akkor elõtte inkább konzultálj a nõgyógyászoddal.
Ez volt a legjobb amit tehettél!És a következõ lépés FELTÉTLEN menj vissza a dokihoz!Megvizsgál és valószínûleg ír egy másik gyógyszert!Sok sikert!

Lindynette20at kezdtem el szedni, 21napig szedtem, majd a 5napon jött egy kis mensesem, de nagyon csekély mértékben. Lehetek terhe? Ez volt az első hónap, és védekeztünk is a párommal.! Idő kell h átálljon a szervezetem? Nektek milyen volt az elején?

Legjobb válasz: Szia! Én évekig szedtem ezt a gyógyszert, nekem az elejétõl kezdve nem is volt vele bajom. Ha még ez mellett is védekeztetek, akkor tuti nem vagy terhes, csak bekevert a hormonjaidnak.Ha nem rendezõdik akkor sztem válts, mert lehet neked nem jó.

Szia! Én évekig szedtem ezt a gyógyszert, nekem az elejétõl kezdve nem is volt vele bajom. Ha még ez mellett is védekeztetek, akkor tuti nem vagy terhes, csak bekevert a hormonjaidnak.Ha nem rendezõdik akkor sztem válts, mert lehet neked nem jó.
Mensi után nekem is volt pecsételés az 1. hónapban. pár nap és elmúlt. Amikor gyógyszert váltottam, akkor is csak pár napig volt pecsételés. Ha nem múlna, akkor irány a doki.
fogamzasgatlo alatt egyébként nem rednes menstruacio van, hanem megvonásos vérzés. ami nem baj ha gyenge. sokan azért szedik, h csökkenjen a vér mennyisége. szoval ha védekeztetek, akkor nem lehet baj. a következõ honaptol pedig mar véd a tabi.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!