Találatok a következő kifejezésre: Elkezdtem tanulmányozni Python programot. A leirásban (1 db)

Elkezdtem tanulmányozni a Python programot. A leirásban szerepel egy print parancs de amikor beirom "SyntaxError: invalid syntax ((stdin), line 1)" ad ki. Mit tehetek ilyenkor?

Legjobb válasz: bõvebben írd le. írd ide a forrást, és kapod a választ hol a hiba, és miért küld a picsába az idle.

bõvebben írd le. írd ide a forrást, és kapod a választ hol a hiba, és miért küld a picsába az idle.
nem írtad el az idézõjeleket, vagy a parancsot?
print("Így tudsz valamit kiíratni, ha ígyis szintaxis hiba, akkor a Pythonoddal van a baj.")

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Csak önmagában az OpenCL el ugyanaz megoldható mint a GLSL ben?

Úgy értem az OpenCL az ugyanarra van mint a GLSL csak gyorsabb és többet tudó shader nyelv?

Ezek közül melyik a legjobb ami multiplatformos:
cg,GLSL,OpenCL ?

Kössz a válaszokat.

2

Lazarus (Free Pascal) -ba sehogyse tudom begyömöszölni a freeglut-ot?

Elméletiekben a hozzávaló header file alapból benne van a Lazarus unitjai közt, csak a dll-t kell beszerezni, de valahogy nem akar összejönni. Letöltöttem több dll-t is, ( különbözô verziókat, mert a junit-ban azt írták, hogy up to 2.6.0 mindent támogat, de egyik se jó neki. átírtam a glut.pp-t, hogy a freeglut-ot töltse be, ne a glut32-t, meg bele írtam a freeglut-os funkciókat, de úgy is semmi. Látszólag minden okés a sima GLUT-os funkciókkal megy (ha a glut32 és a freeglut is be van töltve, azaz úgy ahogyan alapból van) de amint meghívnék bármi freeglut-os funkciót, vagy bármit, a progi egyszerüen megáll, se debugger semmi, mint ha így kéne történnie. (ugyan ez only freeglut-tal is) pedig látszólag betölt mondebt, a procedúrák nem nil-ek. Esetleg ha valakinek fent van a Lazarus, akkor írjon egy privát üzenetet, és küldök neki pár minta forrást, hátha neki mûködik.
esetleg ha valakinek csak úgy mûködik, akkor megírhatná, hogy mit és hogyan használ (milyen dll stb.) nagyon megköszönnék minden segítséget :)

10

Delphi egy hang részének ismétlése?

Ha van egy .wav fájl és mindig csak egy részét szeretném időnként lejátszani, azt hogy lehetne megoldani minél rövidebb módszerrel?
Azért kell, mert nem akarok több hangot tárolni, legyen elég egy, meg a kíváncsiság hogy lehetséges.

6

Ajax technológiát tudom használni c++-ban is?

4

PHP checkbox értékének összegzését, hogy lehet megoldani?

Sziasztok.
PHP nyelvet tanulom, persze még elég kezdő vagyok és szükségem lenne egy kis segítségre.
A következő a problémám:
Van egy űrlapom és ezen a űrlapon lennének bizonyos tárgyak, amiket meg lehet rendelni. Ezeket a tárgyakat checkbox-al vannak megjelenítve. Azt szeretném, hogy amikor rámennek a megrendelés gombra, akkor ezek a tárgyak egy táblázatban legyenek az értékeivel felsorolva, majd egy cellában legyen összegezve az értékük.
Lényegében a bajom az, hogy a checkboxnak nem tudok értéket adni és nem tudom, hogy érdemesebb létrehozni őket.

így: <input type="checkbox" name="termek[]" value="Könyv">
esetleg így: <input type="checkbox" name="termek1" value="Könyv"> // 6 db termékem van és 6ig indexelném a nevüket.

5

A Mingw csomagban van külön GCC feldolgozó és linker vagy ezek csak "együttesen" hívhatóak?

És ha igen, a bin könyvtárában mely .EXE-k ezek?

7

Hogyan irassam ki a leírásban szereplő html attribútumot egy textareaba?

Helo,azt szeretném hogy ha a user rá klikkel egy gombra akkor be kerüljön ez a szöveg a text areaba:
<a href="link helye"class"lightview">Link neve</a>
Eddig ezt a függvényt próbáltam,de az aposztrófok meg hülyítik:
Head:
<script type="text/javascript">
function insertText(elemID, text)
{
var elem = document.getElementById(elemID);
elem.innerHTML += text;

}
</script>
body:
<form>
<textarea id="comment">

10

A mesterséges intelligencián belül mit használnak egy komolyabb 3d-s shooter játékban?

Nem akarok játékot csinálni, csak érdekel. Az MI-n belül neuronhálókkal és a fuzzy logikával foglalkoztam, de nem erőst látom, hogyan lehet ezeket felhasználni egy játékban. Egyedül az A* keresést tudom elképzelni stratégia játékok esetén.

1

Hogyan irányítható egy magától mozgó kúp mindig a csúcsa felé eső irányba BlitzBasic3D-ben?

Adott egy kúp, aminek mozognia kéne mindig arra, amerre a csúcsa néz. A csúcsot (illetve magát a kúpot) a nyíl gombokkal kéne forgatni. Itt a kód, ami valamiért nem jó; aki ért hozzá, próbálja ki és javítsa meg. Fizetségképpen fogadja hálás köszönetemet és azt a tudatot, hogy megmentett az agyvérzéstől:

Graphics3D 640,480
SetBuffer BackBuffer()

camera=CreateCamera()
light=CreateLight()

cone=CreateCone( 32 )
PositionEntity cone,0,0,5
sebesseg=1
vszamlalo=10
;RotateEntity cone,90,0,0

While Not KeyDown( 1 )

; Change rotation values depending on the key pressed
If KeyDown( 208 )=True Then pitch#=pitch#-1 ;X-tengelyen átbukás
If KeyDown( 200 )=True Then pitch#=pitch#+1
If KeyDown( 203 )=True Then yaw#=yaw#-1 ;Y-tengelyen átfordulás
If KeyDown( 205 )=True Then yaw#=yaw#+1
If KeyDown( 45 )=True Then roll#=roll#-1 ;Z-tengelyen átfordulás
If KeyDown( 44 )=True Then roll#=roll#+1

; Rotate cone using rotation values
RotateEntity cone,pitch#,yaw#,roll#

If EntityPitch#(cone)<90 Or EntityPitch#(cone)>270
x_elojel=1
ElseIf EntityPitch#(cone)=90 Or EntityPitch#(cone)=0
x_elojel=0
Else
x_elojel=-1
EndIf
;
If EntityYaw#(cone)<90 Or EntityYaw#(cone)>270
y_elojel=1
ElseIf EntityYaw#(cone)=90 Or EntityYaw#(cone)=0
y_elojel=0
Else
y_elojel=-1
EndIf
;
If EntityRoll#(cone)<90 Or EntityRoll#(cone)>270
z_elojel=1
ElseIf EntityRoll#(cone)=90 Or EntityRoll#(cone)=0
z_elojel=0
Else
z_elojel=-1
EndIf
;
vszamlalo=vszamlalo-1
If vszamlalo<=0
MoveEntity cone,x_elojel*sebesseg,y_elojel*sebesseg,z_elojel*sebesseg
vszamlalo=10
EndIf

RenderWorld

Text 0,0,"Use cursor/Z/X keys to change cone rotation"
Text 0,20,"Pitch: "+pitch#
Text 0,40,"Yaw : "+yaw#
Text 0,60,"Roll : "+roll#
Text 0,80,"X irány: "+EntityPitch#(cone)+"Y irány: "+EntityYaw#(cone)+"Z irány: "+EntityRoll#(cone)
Text 0,100,"Számláló: "+vszamlalo

Flip

Wend

End

2

Egy egyszerű unit készítésére adnátok egy példát?

Pl.: egy egydimenziós tömb kiíratására crt segítségével. Unit felépítését szeretném ezzel a példával jobban megérteni.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!