Találatok a következő kifejezésre: Egy hete el szedni fogamzásgátlót és (7 db)

Egy hete kezdtem el szedni fogamzásgátlót és mindennap fél 3 kor veszem be, mert reggel lehet elalszom, este pedig megint megvan ennek a kockázata. Jó ez az időpont?

Anyukám szerint nem ideális id?pont ez a fél 3, merth az este a legjobb, szerintetek ez tényleg nem jó id?pont? Végülis a hatás nem függ attól, a lényeg h egy id?pontban vegyem be mindennap ugye? vagy a délutáni id?pont kevésbé hatásos?

Legjobb válasz: Szerintem teljesen mindegy mikor veszed be csak legyen benne rendszeresség

Szerintem teljesen mindegy mikor veszed be csak legyen benne rendszeresség
Szerintem is akkor vedd be, amikor mindig biztosan beveszed, mert a lényeg az egyenletes hormonszint.
Teljesen mindegy, hogy melyik napszakban veszed be, csak ügyelj arra, hogy kb. mindig egy idõpontban vedd be!
Én ezrt válaszottam a 18 órát, akkor még mindig fenn vagyok.-) De nincs jelentõsége, van aki az estére, van aki a reggelre esküszik. Csak szedd szépen rendesen és nem lesz baj.-)
Akkor veszed be, amikor neked jól esik.Azért szoktuk este, h átaludjuk a tüneteit.Persze enm mindenkinke vannak tõle terhességi tünetei.(Nekem voltak, és baromira kellemetlen volt.)
A fogamzásgátlót csak az elõírásnak megfelelõen szabad szedni, ha azt akarod, hogy hatásos legyen!!
"( ennek milyen következményei lehetnek)" Teljesen felborulhat a hormonháztartásod... Ha teljesen le akarod állítani a ciklusod kérj injekciós fogamzásgátlót, de ilyeneket ne játssz, mert minden tabletta más, és igen sokból komolyabb gondod is lehet ha tologatod.

Yasminelle fogamzásgátlót szedek és egy hetit bevettem de a másik hetit nem jól kezdtem el mert nem a nyíl irányába haladtam, így nem jó csíkot kezdtem el szedni. Ez baj?

Legjobb válasz: Ne izgulj ez nem probléma, mindegyikben ugyanaz a hatóanyag / legalábbis szerintem/ a nyiilazás és a napok azért van h tudd bevetted e már azon a napon, sztem nem elsz belõle gond de legközelebb azért figyelj

Ne izgulj ez nem probléma, mindegyikben ugyanaz a hatóanyag / legalábbis szerintem/ a nyiilazás és a napok azért van h tudd bevetted e már azon a napon, sztem nem elsz belõle gond de legközelebb azért figyelj
A kérdező hozzászólása: köszi
Én is ezt a gyógyszert szedem!Jónak tartom! Semmi baj, a lényeg, hogy minden nap vegyél be. A rajta lévõ nyilak, a napok neve arra kell, hogy tudd ellenõrizni bevette-e már a gyógyszert. Petranova

Tisztelt Doktor úr! Egy hete kezdtem el szedni a Mistral fogamzásgátló tablettát, az és egy hét után alhasi fájdalmaim voltak, szerintem méhgyulladás. Jelenleg antibiotikumot szedek, abba is kellett hagyni a gyógyszert. Szeretném megkérdezni Öntől, hogy l

Tisztelt Doktor úr! Egy hete kezdtem el szedni a Mistral fogamzásgátló tablettát, az és egy hét után alhasi fájdalmaim voltak, szerintem méhgyulladás. Jelenleg antibiotikumot szedek, abba is kellett hagyni a gyógyszert. Szeretném megkérdezni Öntől, hogy lehetséges ez a gyógyszer mellékhatása, a betegtájékoztatóban szerepel a nagyon ritka mellékhatások között. Köszönöm válaszát.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A tünetek legnagyobb valószínűség szerint nem a gyógyszer mellékhatásai. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A tünetek legnagyobb valószínűség szerint nem a gyógyszer mellékhatásai. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor úr! Egy hete kezdtem el szedni a Mistral fogamzásgátló tablettát, az és egy hét után alhasi fájdalmaim voltak, szerintem méhgyulladás. Jelenleg antibiotikumot szedek, abba is kellett hagyni a gyógyszert. Szeretném megkérdezni Öntől, hogy l

Tisztelt Doktor úr! Egy hete kezdtem el szedni a Mistral fogamzásgátló tablettát, az és egy hét után alhasi fájdalmaim voltak, szerintem méhgyulladás. Jelenleg antibiotikumot szedek, abba is kellett hagyni a gyógyszert. Szeretném megkérdezni Öntől, hogy lehetséges ez a gyógyszer mellékhatása, a betegtájékoztatóban szerepel a nagyon ritka mellékhatások között. Köszönöm válaszát.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A tünetek legnagyobb valószínűség szerint nem a gyógyszer mellékhatásai. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A tünetek legnagyobb valószínűség szerint nem a gyógyszer mellékhatásai. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

4 hete volt egy elhalt magzatom és most jött meg elösször a mensim. Valaki azt mondja még ne kezdjem el szedni a fogamzásgátlot valaki javasolja. Szerintetek szedhetem?

Ha valakinek van tapasztalata irjon.köszi

Legjobb válasz: Ezek a valakik akik mondtak, hogy szedd vagy ne szedd, orvosok voltak? Mert szerintem o tudna egy ilyen kenyes kerdesben a legjobb, legtestreszabottabb valaszt adni. De tenyleg, hivd fel holnap az orvosod, kerdezd meg tole, o tudja a legbiztosabbat mondani, ami a neked a legjobb.

Ezek a valakik akik mondtak, hogy szedd vagy ne szedd, orvosok voltak? Mert szerintem o tudna egy ilyen kenyes kerdesben a legjobb, legtestreszabottabb valaszt adni. De tenyleg, hivd fel holnap az orvosod, kerdezd meg tole, o tudja a legbiztosabbat mondani, ami a neked a legjobb.
A kérdező hozzászólása: Aki csinálta a mütétet õ azt mondta szedhetem ha megjön.Fel is irta.De a nõgyógyászom azt mondta csak a második után.Most kelleném kezdeni mert pár orája jött meg.de nagyon nem tudom mit tegyek.
szerintem inkább a nögyogyászra hallgass, és nem hiszem hogy nagy baj ha a 2. ciklusig vársz, addig védekezzetek mással. sajnálom a magzatodat!
Igen, igy, ebben a helyzetben en is inkabb a nogyogyaszodra hallgatnek, biztos, ami tuti, nehogy kesobb ebbol legyen baj. Kitartas!
szerintem szedheted.
Hát akkor csak így tovább és hamarosan anyuka leszel, ha ennyi az eszed...
lehet terhesség alatt is menstruáció de mivel 2 hónapja szeded a tabit... feltéva ha az 1. mensi naptól kezdted és nem szedtél sok antibiotikumot és idõben pontosan vetted be a gyógyszert ezért nem hiszem h terhes lennél fõleg ha megszakítással védekeztetek... nem kell parázni.aaz orvosok nem azért írják fel h gyereked legyen a tabitól hanem h NE legyen ... stb. ugyhogy nyugodj meg nem lesz gond
ha ennyire tudatlan és felelõtlen vagy akkor hajrá! Attól h még eddig nem csúszott be probléma, az nem azt jelenti h nem is fog! Eddig nagy mákotok volt, elég egy kósza petesejt, és ott a gond. Dehát te biztos okosabb vagy nálunk, ezért nem is oktatlak ki.
A kérdező hozzászólása: igen.tudom hogy felelõtlenség volt de elõtte is megszakítással védekeztünk és sose volt semmi gond.és akkor még a gyógyszert sem szedtem.
Ha az 1. 1 hétben szedted az antibiotikumot, bizony terhes lehetsz! Sõt, ha utána még 1 hétig nem védekeztetek más módon, akkor is. Miért olyan nehéz elolvasni a betegtájékoztatót??? Ha szerencséd van, akkor csak a gyógyszer mellékhatása a hasfájás, ami szintén világosan le van írva a betegtájékoztatóban.
menj el ultrahangra
Az antibiotikum befolyásolja a fogamzásgátló hatékonyságát. De ez rá van írva a tájékoztatóra, nem értem akkor miért nem védekeztetek óvszerrel 1 hétig. Igen, lehetsz terhes. Az h megjött, nem biztosíték arra h nem vagy terhes. Oda kell figyelni a fogamzásgátló szedésének szabályaira, különben parázhatsz, mint most!!!
A kérdező hozzászólása: köszönöm a válaszodat.antibiotikumot 4 napig szedtem pont akkor.és a hasfájás miatt aggódok, eddig ilyen még nem volt, csak menstruációkor, most meg épp nem esedékes. mégis 3 napja fáj a hasam. lehet hogy mástól de azért aggasztó.
bocsi az elõbbi vagyok és csak késõbb vettem észre h az 1. héten sexeltetek na szóval ha nem hánytál nem vt antibiotikum idõben rendben vtál akkor nincs gáz sõt ha megisjött nincs gáz
A kérdező hozzászólása: okosabb semmiképp.amúgy ma csináltam tesztet és negatív. megúsztam de mivel mostmár rendesen hat a tabi többet nem fordulhat ilyen parás helyzet elõ.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!