Találatok a következő kifejezésre: Egy éve úgymond fejlődni (1 db)

Egy éve elkezdtek úgymond fejlődni a melleim. Azóta is borzasztóan fájnak, érintésre is, mi lehet a baj?

Tudom, hogy ez vele jár, de én azt olvastam, hogy ez nem szabadna egy évig tartson. Nagyon kellemetlen,nem tudok kényelmesen aludni, azon kívül meg tényleg fáj, de nagyon. Mit tegyek? Ez probléma vagy normális dolog? Mi lehet az oka ennek az egésznek?

Legjobb válasz: szia nekem is fáj még mindíg és nekem is 1 éve kezdett fejlõdni ez természetes és megkérdezhetem hogfy vékony vagy-e??? mert nekem azt mondták a vékony lányoknak jobban fáj a mellük mikor nõ!!

szia nekem is fáj még mindíg és nekem is 1 éve kezdett fejlõdni ez természetes és megkérdezhetem hogfy vékony vagy-e??? mert nekem azt mondták a vékony lányoknak jobban fáj a mellük mikor nõ!!
A kérdező hozzászólása: Szia kedves válaszadó, a kérdezõ vagyok, és igen, vékony vagyok. Köszi a segítségedet!
Igen, valószínûleg természetes - de egy orvos ezt jobban tudja. Lehet, hogy valami más gond van ott.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt doktor úr! Az lenne a kérdésem a férjemmel kapcsolatban, 45 éves nagyon feszült, ideges, rátörnek dührohamok, van hogy lehet hozzá szólni, van hogy nem. Ez kb 1 éve kezdődött, most erősödik a dolog. Sok mindenre gndoltam, de most már azt hiszem e

Tisztelt doktor úr! Az lenne a kérdésem a férjemmel kapcsolatban, 45 éves nagyon feszült, ideges, rátörnek dührohamok, van hogy lehet hozzá szólni, van hogy nem. Ez kb 1 éve kezdődött, most erősödik a dolog. Sok mindenre gndoltam, de most már azt hiszem ez klimax. De már kezdek kikészülni tőle. Azt is észrevettem, hogy mindig mondja, hogy ő egyre jobban néz ki, meg minden nő őt nézi. Köszönettel, Timi

1

Tisztelt Főorvos Úr! Egy év alatt háromszor – négyszer is előfordul, hogy felfázásos panaszaim vannak. Elmúltam 62 éves tudom, hogy az ösztrogén hiánya miatt is lehet ez a tünet, kaptam is rá kúpot, mely hatására valamelyest ritkultak a tünetek. Sokszor n

Tisztelt Főorvos Úr! Egy év alatt háromszor – négyszer is előfordul, hogy felfázásos panaszaim vannak. Elmúltam 62 éves tudom, hogy az ösztrogén hiánya miatt is lehet ez a tünet, kaptam is rá kúpot, mely hatására valamelyest ritkultak a tünetek. Sokszor nem tudom eldönteni, hogy felfáztam vagy az ösztrogén hiánya miatt jön elő újra a panaszom. Gyógyteát, nitrofurantoint is szoktam néha szedni, de csak keveset, mert nekem hányingert okoz. Ezután aránylag elmúlik, van amikor hosszabb ideig nincs panasz, de van amikor egymás után jelentkezik. Kérem tanácsát, köszönettel és tisztelettel, Ica

1

Üdvözlöm Főorvos Úr! Nekem is viszket a nemi szervem, egyszer volt fertőzés avagy gombásodásom, tudom hol kaptam el, anyukám kórházban volt, és látogatni mentünk, valamiért nagyon kellett pisilni, elmentem ott a wc-re de sosem ülök rá! Ez 3 éve volt, most

Üdvözlöm Főorvos Úr! Nekem is viszket a nemi szervem, egyszer volt fertőzés avagy gombásodásom, tudom hol kaptam el, anyukám kórházban volt, és látogatni mentünk, valamiért nagyon kellett pisilni, elmentem ott a wc-re de sosem ülök rá! Ez 3 éve volt, most nem tudtam mi a bajom, nőgyógyásznál akkor voltam és írt nekem Klion kúpot, és gyógyszert, aztán elmúlt, de azóta most megint kezdődik, viszket bedagad és fáj, a gombásodástól fájhat-e a hasam, kérem mit csináljak, mert a hasam az is fáj hónapok óta, és minden rendben találtak. köszönettel, Ilike.

1

Tisztelt Doktor Úr! 19 éves vagyok és az a problémám, hogy már ez a második hónap, hogy nincs meg rendesen a menstruációm. Öt napig kéne hogy meglegyen de múlt hónapban és ebben a hónapban is csak három napig tartott és nem is annyira volt meg mint kéne.

Tisztelt Doktor Úr! 19 éves vagyok és az a problémám, hogy már ez a második hónap, hogy nincs meg rendesen a menstruációm. Öt napig kéne hogy meglegyen de múlt hónapban és ebben a hónapban is csak három napig tartott és nem is annyira volt meg mint kéne. A másik amiért még a tanácsát kérem, hogy ebben a hónapban 5-én megjött 7-8 körül elmúlt és ma 11-én picit visszajött pár csepp! Lehetséges, hogy terhes vagyok? kérem segítsen előre is köszönöm: Anita

1

Tisztelt Doktor Úr! 2011.08.05-én hagytam abba a fogamzásgátlót 13 év után. Azóta próbálkozunk a babával, de sajnos sikertelenül. Márciusban voltam vérvizsgálaton. Az első eredménye: TSH:1.88.Luteinizáló hormon:4.89 Follikulus stimuláló hormon:6.98 Prolak

Tisztelt Doktor Úr! 2011.08.05-én hagytam abba a fogamzásgátlót 13 év után. Azóta próbálkozunk a babával, de sajnos sikertelenül. Márciusban voltam vérvizsgálaton. Az első eredménye: TSH:1.88.Luteinizáló hormon:4.89 Follikulus stimuláló hormon:6.98 Prolaktin:259.20 Totál tesztoszteron:1.08 Inzulin:5.0 A második vérvétel eredménye:Progeszteron:28.52 Ezek az értékek normálisak. A ciklusom 24 napos +/-1 nap. Vettem egy ovulációs mikroszkópot, azzal tisztán látom elvileg mikor van peteérésem, de nem félidőben hanem 3 napra rá. Közben rákszűrésen is voltam annak az eredménye P2 Reaktív elváltozás. Rosszindulatú elváltozásra utaló jel a kenetben nem észlelhető. Érett metaplázia. A háttérben vér. A nőgyógyászom szerint nem kell aggódni fél év múlva menjek újból rákszűrésre. De én aggódom. Van okom rá? Esetleg ha elkezdem a premens tablettát szedni az segíthet valamit baba ügyben? Köszönöm a válaszát mint baba ügyben mind a rákszűrés eredményével kapcsolatban.

1

Tisztelt Doktor Úr! 44 éves nő vagyok, az utóbbi időben rendszertelen a menstruációm és húgyúti problémák is előfordulnak gyakrabban. Esténként vizeletürítés után újra ingerem van és kevesebb mennyiséget ismét ürítek. Hőhullámok is jelentkeznek közben és

Tisztelt Doktor Úr! 44 éves nő vagyok, az utóbbi időben rendszertelen a menstruációm és húgyúti problémák is előfordulnak gyakrabban. Esténként vizeletürítés után újra ingerem van és kevesebb mennyiséget ismét ürítek. Hőhullámok is jelentkeznek közben és mégis híztam egy kicsit. Az lenne a kérdesem, hogy szükséges valamilyen hormonpótló gyógyszert szedni és hogyan kerüljem el gyakori vizelési ingert?

1

Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyászom szerint a klimaxos panaszaimra hormonterápiát javasol, a pszichiáter szerint pedig kedélyjavítót, mert kevesebb a kockázat. Ön szerint mi lenne a helyes? Kérem válaszát, előre is köszönöm, Judit.

1

Tisztelt Doktor Úr! Abban szeretném segítségét kérni, hogy már 16 napja megvan, de 2-2 napokra szünetel és nem tudom, hogy ez normális-e.

1

Tisztelt Doktor úr! Az Urzinol tablettát és tőzegáfonya készítményt használhatom-e egyidejűleg hólyaghurutra utaló jelek esetén?

1

Tisztelt Doktor Úr! Petefészek-gyulladásom volt, kaptam rá antibiotikumot és közben szedem a Gestomix fogamzásgátlót. Kérdésem az lenne, hogy az antibiotikum szedése késleltetheti-e a mensest? Köszönöm megtisztelő válaszát!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!