Találatok a következő kifejezésre: Ebben az hónapban másodjára jött meg (1 db)

Ebben az 1 hónapban másodjára jött meg a menzeszem, ennek mik lehetnek az okai?

Nem rég múlt el,és most újra meg jött a menzeszem.Nem szedek semmiféle gyógyszert és nem is szedtem soha.Idegi álapotra gondoltam,mert mostanában sokat idegeskedem,lelki gondjaim vannak.Vagy esetleg mi jöhet még szóba?Betegsem vagyok(ami még kiváltaná az okát).Nincsennek fájdalmaim amik ilyen esetben szoktak lenni.

Legjobb válasz: nekem az a tapasztalatom, hogy a nagyon stresszes idõszakok általában megbolygatják a ciklusomat. sztem lehet ez az oka. de ha többször elõfordul, menj vele nõgyógyászhoz!

nekem az a tapasztalatom, hogy a nagyon stresszes idõszakok általában megbolygatják a ciklusomat. sztem lehet ez az oka. de ha többször elõfordul, menj vele nõgyógyászhoz!
így igaz, a stressz megzavarhatja a dolgok menetét- ha rendesen jön meg a következö alkalommal, akkor semmi gond:) -nyugi és várj...

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Olyan zavaró mikor zörög a betétem. Pedig always-t használok. és annyira kellemetlen mikor tudom hogy barátom is hallja. Szerintetek nem ciki? :O 16 lány.

9

Barátnőm elküldött tampont venni. Mert jön 9 után filmezni:3 és azt mondta hogy menjek el venni tampont. (tescoba megyek ) de így valahogy cikinek tartom hogy egy 18 éves srác beugrik a tescoba tamponért. Szerintetek gáz?

(ha nem megyek el,megsértődik?:SS)

17

Mióma valóban visszafejlődik nyers zöldség diétától?

Miómát állapítottak meg nálam. Az orvos operációt javasol minél előbb, de egy diatetikus azt mondta, hogy diétával 3 hónap alatt eltüntethetem a daganatot.

10

Tisztelt Doktor Úr! 49 éves vagyok, 3 hónapja egy polipműtétem volt egészségügyi kürettel egyetemben. Több miómám is van, azóta állandó alhasi fájdalmam van, combba sugárzó, időnként késszúrásra emlékeztető fájdalom. A nőgyógyászom Premens filmtablettát j

Tisztelt Doktor Úr! 49 éves vagyok, 3 hónapja egy polipműtétem volt egészségügyi kürettel egyetemben. Több miómám is van, azóta állandó alhasi fájdalmam van, combba sugárzó, időnként késszúrásra emlékeztető fájdalom. A nőgyógyászom Premens filmtablettát javasolt, most várom a hasi ultrahangot, mivel évek óta volt miómám, de a műtét előtt nem voltak ilyen panaszaim. Mit javasol? Köszönettel: K-né

1

Tisztelt Doktor úr! 28 hetes ikerterhes vagyok, és a nőgyógyászom a Cikatridina hüvelykúpot írta fel a pH visszaállítására, mert égő érzés van a hüvelyben, ami nem gombásodás. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a kúp nem árt-e a babáknak? Előre is köszönöm a

Tisztelt Doktor úr! 28 hetes ikerterhes vagyok, és a nőgyógyászom a Cikatridina hüvelykúpot írta fel a pH visszaállítására, mert égő érzés van a hüvelyben, ami nem gombásodás. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a kúp nem árt-e a babáknak? Előre is köszönöm a választ.

1

Üdvözlöm! Én azt szeretném megkérdezni, hogy most hónap végén kellett volna, hogy megjöjjön a menstruációm, de nem jött még meg. Nincs olyan gyógyszer ami meghozná a menstruációmat?

1

Tisztelt Doktor Úr! Soha nem volt még húgyúti problémám. Azonban 2007-ben ez elkezdődött. Elég sokszor megfordultam az urológián, ahol több vizsgálaton részt vettem. Kitenyésztették a vizeletem, mely persze kimutatta a rengeteg baktériumot. Felírtak többf

Tisztelt Doktor Úr! Soha nem volt még húgyúti problémám. Azonban 2007-ben ez elkezdődött. Elég sokszor megfordultam az urológián, ahol több vizsgálaton részt vettem. Kitenyésztették a vizeletem, mely persze kimutatta a rengeteg baktériumot. Felírtak többféle antibiotikumot, köztük Cifran, Zinnat, Cefzil, ezek beszedése után 2-3 hónap múlva ismét kiújult ez a probléma, mígnem egy rossz fogamat, ami szintén 2007-ben kezdődött, ki kellett húzni. Ezután megszűnt ez a problémám. Most viszont megint kezdődik, ennyi év után. Létezik, hogy a fogamtól van ez a probléma, vagy más oka is lehet? Habár most nem tudok fogproblémáról. Válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! Ha a hüvelyváladékban enterococcus faecalis található, erre a problémára antibiotikumot szoktak felírni az orvosok, én úgy gondolom. De az antibiotikum meg felborítja a hüvely pH-ját. Mit csináljak? Az elviselhetetlen hüvelyszárazságna

Tisztelt Doktor Úr! Ha a hüvelyváladékban enterococcus faecalis található, erre a problémára antibiotikumot szoktak felírni az orvosok, én úgy gondolom. De az antibiotikum meg felborítja a hüvely pH-ját. Mit csináljak? Az elviselhetetlen hüvelyszárazságnak ehhez van köze? Már nem tudom mit csináljak, most jelenleg az Ovestin tablettát szedem 2 hete, és a Gynoflor kúpot, de semmi javulást nem tapasztalok. A hüvelyem ugyanolyan száraz, és minden krémtől csíp, és ég a hüvelyem, és most már nagyon fáj. Nem lehet ez egy hüvelyallergia? Mennyi idő múlva kellene használnia egy ilyen gyógyszernek? A kúpból is elhasználtam már 6 darabot, de semmi javulást nem értem el! Segítségét, és a Doktor Úr válaszát nagyon köszönöm! Tisztelettel: V. Éva

1

Tisztelt Doktor Úr! Most 55 éves vagyok. Kb. egy évvel ezelőtt kezdett kimaradozni a menstruációm, és erőteljes hőhullámok jelentkeztek, már- már elviselhetetlenül. Elkezdtem szedni a Remifemin plus filmtablettát, egy hónapig semmi változás nem volt, majd

Tisztelt Doktor Úr! Most 55 éves vagyok. Kb. egy évvel ezelőtt kezdett kimaradozni a menstruációm, és erőteljes hőhullámok jelentkeztek, már- már elviselhetetlenül. Elkezdtem szedni a Remifemin plus filmtablettát, egy hónapig semmi változás nem volt, majd a betegtájékoztató szerint megengedett nagyobb dózist kezdtem szedni. Ezzel megszűntek a panaszaim, de visszatért a menstruációm is. Az volt az érzésem, hogy a Remifemin-től jött vissza. Ez lehetséges-e, vagy egyébként is visszatért volna? Most megint jelentkeznek e hőhullámok, két hónapja nincs menzeszem, de attól tartok, ha elkezdem a Rf-t szedni, újra visszatér, és ezt nem szeretném. Kérem szíves véleményét.

1

Tisztelt Doktor Úr! 6 hete terhességmegszakításom volt, erre rá, pontosan az 5. héten kezdtem menstruálni, aminek az első napján elkezdtem szedni a Cerazette fogamzásgátlót. 5 napi adag után nemi életet éltem, kiegészítő védekezés nélkül. A tájékoztatón a

Tisztelt Doktor Úr! 6 hete terhességmegszakításom volt, erre rá, pontosan az 5. héten kezdtem menstruálni, aminek az első napján elkezdtem szedni a Cerazette fogamzásgátlót. 5 napi adag után nemi életet éltem, kiegészítő védekezés nélkül. A tájékoztatón az szerepel, hogy már az első naptól védett vagyok, viszont ahogy utánaolvastam, már kevésbé vagyok biztos benne. Önnek mi a véleménye, szükséges lehet-e a biztonság kedvéért esemény utáni tablettát bevennem? Köszönöm válaszát! Ági

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!