Találatok a következő kifejezésre: Diane 35-t 1 éve (1 db)

Diane 35-t szedek 1 éve. Mennyi időt várjunk, ha babát szeretnénk, hogy teljesen kiürüljön a szervezetemből?

Legjobb válasz: három hónapot kell kivárni. Én is a barátnõim közül szinte mind ezt szedtük. Közülök hárman már 4 éve kínlódnak a teherbeeséssel... ezt a remek Diane okozta:( bocs, nem akartalak lehangolni..

három hónapot kell kivárni. Én is a barátnõim közül szinte mind ezt szedtük. Közülök hárman már 4 éve kínlódnak a teherbeeséssel... ezt a remek Diane okozta:( bocs, nem akartalak lehangolni..
Én már kb fél éve szedem. Én is a hajam és a fejbõröm miatt kaptam ezt a gyógyszert. Semmi mellékhatást nem tapasztaltam hál' istennek. Most akarom abbahagyni és próbálkozunk a babával. Reméljük sikerül.
Azért írják fel, mert a súlyos bõr/haj problémákon segíteni szokott. A fogamzásgátlás csak a mellékhatása, mint fog. gátló nincsis törzskönyvezve. Viszont fél évig nem okoz problémát aszervezetben, legalábbis nem nagyobbat mint akármelyik másik fog. gátló. Ezért merik felírni, de pl az én nõgyogyim sem tájékoztatott, hogy nem szabadna szedni fél évnél tovább, és én marha nem olvastam el a tájékoztatót. Most aztán magamra vessek:(((((
A kérdező hozzászólása: Csak azt nem értem, ha ennyire rossz hatással van a szervezetünkre, miért írják fel egyáltalán?:( Most hogy beleástam magam a témába, nagyon sok rosszat olvastam a Diane-ról. Kár, hogy nem kezdtem elõbb foglalkozni vele....
Én csatlakozom az elsõ válaszolóhoz. Én i több évig szedtem a Diane35-öt és teljesen összezavarta a hormonháztartásomat. Ezt a fajta gyógyszert fél évig lehet szedni és utána szünetet kell tartani. Ezt én késõn tudtam meg és a nõgyógyászom sem tájékoztatott róla. Nem akartalak elkeseríteni, csak azoknak a nõtársaimnak szeretném felnyitni a szemét, akik már évek óta ezt a fogamzásgátló tablettát szedik.
ja még annyit ha a baba nem lesz egészséges az nem a gyógyszer miatt lesz, az akkor is is ugy születne ha soha nem szednél gyógyszert.
szia itt naponta teszik fel ezt a kérdést. és naponta írom hogy nem kell várni. az orvosok nem vetetik el azt a babát sem aki gyógyszer szedése alatt fogan. világszerte esnek teherbe nök ezrei gyógyszer szedése alatt vagy az elsö kihagyott hónapban. szóval hajrá. annyi hogy az elsö 3 hónapban nem tuti hogy lesz már peteérésed vagy elég megfelelö lesz-e méhnyálkád a beágyazódásra. (vagy a pasidnak minöségi spermája van-e)
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a gyors válaszokat! Remélem azért nem évek múlva esem teherbe... Persze megkérdezem a nõgyógyászomat is, de kíváncsi vagyok mások saját tapasztalatára.
Csak 1 éve szeded, szerintem nem kell várni. Én 7 évig szedtem tabit, az orvos azt mondta nem kell várni, és össze jött a baba az elsõ adandó alkalommal, mivel csak akkor jön össze, ha a tabletta kiürült a szervezetbõl. Én a tablettámat azonnal lecseréltem Elevitre és folsavat szedtem még hozzá.
általában három hónapot szoktak várni a kiürüléssel, addig viszont másfajta védekezésrõl gondoskodni kell, mert -bár nem nagy az esélye- de nem mindig egészséges lehet a babó. menj el orvoshoz és beszéld meg vele hogy mi a tervetek, és õ majd úgyis részletesen fog errõl beszélni. sok szerencsét!
A kérdező hozzászólása: Hát azóta abbahagytam a Diane-t. Mikor mondtam a nõgyógyásznak, milyen rémísztõ dolgokat hallottam róla, gúnyosan mosolygott és nem is érdekelte (pedig egy ngyon kedves, figyelmes dokiról van szó). Ráadásul májfoltok is megjelentek az arcomon, és nagyon nehezen halványodnak, a hajam nagyon hullott 1-2 hónapig:( egyenlõre nem jön a baba, remélem azért nem kell éveket várnom rá:((

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Alig 1 éves kapcsolat, jelenleg táv, mindketten 26 évesek vagyunk. Te mit tennél ha baba lenne? Miket mérlegelnél?

Előre szólok, hogy nem tudom még, terhes vagyok-e, van rá esély, mert megszakítással "védekeztünk", ráadásul a peteérés környékén.

5

10 nappal az együttlét után lehetnek terhességi tüneteim?

a menstruációm megjövetele előtt voltam együtt, mensi nincs, hányinger van. Bemesélem magamnak, vagy sem, hogy terhes lehetek?

5

Ha a teszten a 2 csík azonnal kijön, és rózsaszínes, akkor azt vehetem + nak, attól hogy nagyon nagyon halovány?

3

Nem várt előtt 5 nappal kéne már éreznem valamit?

2

Mit gondoltok. Ha az első várandòsságomkor tapasztaltam beágyazòdási vérzést akkor a másodiknal is kellene?

Ha sikeres honapunk lennecakkor kb mostanabam agyazodna be. Viszont nem tapasztalom a beagyazodasi verzest.

5

10. dpo-n vagyok, most teszteltem. Ezt ti minek vennétek? +vagy -?

Azért csináltam ilyen korán, mert vérezgetek, és nem tudom mitől...segítsetek légyszíves!!!

18

Kb 5 hetes terhes vagyok. Orvosnál még nem voltam. Azóta 2x voltam együtt a párommal, és mind 2x rá pár óra múlva jött tőlem ilyen véreses nyákos váladék amit a wc papíron láttam meg. Hozzátenném, hogy nem görcsöltem közben. Ez mitől lehetett?

Mi okozta?

11

Most akkor terhes vagyok vagy sem, vagy csak gond van esetleg?

Probálom röviden leírni a történetem.
Júli elején letettem a gyógyszert mert babát szeretnénk a párommal.Augusztus 20-án kelett volna megjönnie,de egy hetet késett 26-án jött meg!!A következő amikor meg kelett volna jönnie szeptember 23-án de még ,most sem jött meg tegnapig vártunk a teszttel de az 1 vonalas lett(Negatív)!De hétfőn lesz 2 hete hogy nem jön meg!Szerintetek ilyenkor mi a helyzet???A tervem az hogy kedden még egy tesztet csinálok,ha az is negatív lesz de még mindig nem jött meg akkor gondolom orvos!!!Valaki volt hasonlóan???

2

Fél évig nem menstruáltam (nem tudom miért), utána 3 hónapig rendesen megjött, most megint nem. Lehetséges, hogy terhes vagyok, vagy inkább valószínűbb, hogy megint azért nem jött meg, amiért fél évig sem?

Ha terhes lennék,kellene már valamit éreznem? Csak 5 napja késik. Nem merek tesztet csinálni,félek,hogy negatív lesz.

7

Szúrások a méh baloldalán, mintha beszorult volna a levegő és belenyilallna párszor. Ilyen érzést mi okozhat? 1 héttel a nemvárt előtt kezd. , 3-4 napja+mensi szerű, de enyhébb nyomás-görcsös érzések. Ha nem beágyazódás, akkor mitől lehet még? Ciszta?

Sok kérdés van itt hasszúrkáról, meg mindjárt megjön érzésről, csak olyan nehéz körülírni egy fájdalmat, ezért lennék rá kiváncsi, h ilyen jellegűt érzett-e vki és mit jelentett, mensit vagy beágyazódást? (csak azért volna jó idő előtt sejteni, mert pont az esedékes mensikor utazunk el 2 hétre, és nehogy vmi gáz legyen)A mellem is fáj, meg néha az egyikbe szintén belenyilall. ja és ez volt a 2. clostis ciklusom, attól is lehet esetleg?

3

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!