Találatok a következő kifejezésre: Csak nekem ilyen erős folyásom (1 db)

Csak nekem van ilyen erős folyásom?

18 éves lány vagyok és már elég régóta kb 4 éve er?sebb a folyásom mint egy átlagos lánynak. Minden nap vékony betétet kell hordanom és ez nagyon zavar. Ez miatt is csak akkor fekszem le a barátommal ha el?tte lezuhanyozom. Mondjuk ez nem is nagy gond mert szex el?tt mindig zuhanyzom mert egyébként is zavarna ha nem lennék "tiszta" de azért mégiscsak rossz. Picit sárgás színe van de nem er?s és nincs szaga. Ez természetes néhány lánynál vagy csak nálam van ilyen? Elég rossz de dokihoz nem szeretnék menni mert nem érzem h valami fert?zés lenne. Elég kés?n jött meg a menszeszem azthiszem 15 voltam de ez a folyás már el?tte jelentkezett nálam. Én úgy tudom ha egy lánynak nincs meg a menszesze akkor nem hord betétet a mindennapokban. Nekem sajnos kell minden nap 1 vékony betét. Miért van ez?

Legjobb válasz: Már ne haragudj, de 4 éve naponta hordasz betétet (ami már csak így magában vígan vezethetett mégis egy fertõzéshez), de "dokihoz nem szeretnél menni"? El kell menned, baromi sokminden függ tõle! Ugye te sem akarnád kockáztatni mondjuk a meddõséget? Én nem akarlak ijesztgetni, isten ments, de nem akkor lennél biztos a dologban? Itt mi írogathatunk millió verziót, egyik sem biztos, hogy igaz lenne. Szó, mi szó, menj el nõdokihoz. Amúgy is évente kell mostantól járnod rákszûrésre.

Már ne haragudj, de 4 éve naponta hordasz betétet (ami már csak így magában vígan vezethetett mégis egy fertõzéshez), de "dokihoz nem szeretnél menni"? El kell menned, baromi sokminden függ tõle! Ugye te sem akarnád kockáztatni mondjuk a meddõséget? Én nem akarlak ijesztgetni, isten ments, de nem akkor lennél biztos a dologban? Itt mi írogathatunk millió verziót, egyik sem biztos, hogy igaz lenne. Szó, mi szó, menj el nõdokihoz. Amúgy is évente kell mostantól járnod rákszûrésre.
A sárgás folyás nem normális, hidd el meg kellene nézetned magad, amúgy is nemi életet élsz, nem árt , ráadásul így a párodnak is adsz a bajból:-( Lehet hogy nem viszket, de csak ha simán fehéres lenne azt mondom oké, de Te írod, sárgás, az nem jó.Lehet kis baci, ne húzd, mert tényleg meddõséghez vezethet Az igaz hogy van akinek erõsebb a folyása, de fehér.Nem kell így leélned az életed.Vigyázz magadra, még fiatal vagy!
velem is ez van megnézte nõgyógyász hogy mivan velem voltam rákszûrésen és SEMMI ha lenne akkor kimutatta volna!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. 56 éves vagyok, fél éve nincs menzeszem, hőhullámaim vannak, sokszor kipirosodik az arcom és rettenetesen ver a víz éjszaka is, és nappal is. Pajzsmirigy-alulműködésem is van, arra szedem a gyógyszert 14 éve

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. 56 éves vagyok, fél éve nincs menzeszem, hőhullámaim vannak, sokszor kipirosodik az arcom és rettenetesen ver a víz éjszaka is, és nappal is. Pajzsmirigy-alulműködésem is van, arra szedem a gyógyszert 14 éve, és most nagyon hízok. Mivel kezeljem a klimaxomat? Válaszát köszönöm! Tisztelettel. Zsóka

1

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon sürgető vizelési ingerem van, alig érem el a WC-t, és vizeléskor fáj az alhasam. Tavaly már volt ilyen, akkor csak antibiotikummal múlt el. Most nem akarok orvoshoz menni, mert CLL-es is vagyok, és sok más bajom is van. Kérem a

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon sürgető vizelési ingerem van, alig érem el a WC-t, és vizeléskor fáj az alhasam. Tavaly már volt ilyen, akkor csak antibiotikummal múlt el. Most nem akarok orvoshoz menni, mert CLL-es is vagyok, és sok más bajom is van. Kérem a tanácsát, tudok-e venni nem vényköteles gyógyszert? Köszönöm a segítségét Tisztelettel Ili

1

Tisztelt Doktor Úr! Párommal kisbabát szeretnénk, de mivel rendszertelen a ciklusom, a nőgyógyászom azt javasolta, kezdjem el szedni a Premens tablettát, de a tájékoztatójában azt olvastam, hogy terhesség esetén nem ajánlatos szedni. Csak azért aggódom, h

Tisztelt Doktor Úr! Párommal kisbabát szeretnénk, de mivel rendszertelen a ciklusom, a nőgyógyászom azt javasolta, kezdjem el szedni a Premens tablettát, de a tájékoztatójában azt olvastam, hogy terhesség esetén nem ajánlatos szedni. Csak azért aggódom, hogy mi történik ha közben teherbe esek, mert pár hétig nem fogom tudni, hogy terhes vagyok. Árthatok-e ezzel a babának? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vag

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vagyok. Már többször próbáltam a hormonkezelést abbahagyni, de rögtön visszatértek az erős panaszaim. Mitévő legyek? Kérem segítségét, amit előre is köszönök. Tisztelettel: Sz.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem elősz

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem először. A higiéniára nagyon odafigyelek, de mostanában, ha egy kicsit megizzadok, már jelentkezik ez az elviselhetetlen szag. Kérem a tanácsát a problémámra. Köszönettel: Gabriella

1

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak a

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak abban az esetben szeretném, ha valóban feltétlenül szükség van rá. Diagnózisom: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU mVNPI (3+3+3+2)11 pTis, pNO (0/3, s: pk+, 200 cps) li- centrális res szél_ 1 mm. KÉSŐBB: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU RESIUDUUM rpTis. Gyors válaszát hálásan köszönöm! Zsófia

1

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy nyári szabadság miatt a június 28. és július 13. között beérkező kérdésekre, leghamarabb csak július 14. után tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük!

1

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruáció

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruációm, 8 éve járom a kórházakat, de semmi eredménye, mert ahogy már mondtam, 3 éve nem jött meg. Egyszerűen nem tudják beállítani. Nagyon sokfajta gyógyszert felírtak már, de egyik sem használt. A gyógyszerek 3 havi adagok voltak, abban a 3 hónapban meg is jött, de a 4. hónapban már nem. 5 évvel ezzelőtt olyan gyógyszert írt föl az orvosom, hogy 45 kg-ról 1 hónap alatt, 95 kg-ra híztam. Én már 6 éve párkapcsolatban élek, és majd hamarosan szeretnénk babát, most utólag nekem az Inofolic ganulátumot írták föl, és elvileg attól lehetne babánk. Ez igaz? Vagy mit kellene tennem? Előre is köszönöm a válaszát. Tisztelettel: Mónika

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!