Találatok a következő kifejezésre: Császár után hónappal kicsit (2 db)

Császár után 3 hónappal kicsit fáj a hasam az normális?

Legjobb válasz: Hadd engedj meg egy szemelyes jellegu kerdest: Te szeretned ilyen hamar a szexet, kivanod, vagy a partnered kedveben akarsz jarni? Csak mert ket baratnom szult mostanaban, egyik csaszar, masik huvelyi, es egyikuknek sem jutott eszebe a szex, a gatmetszes es a hasfalvagas utan jo sok hetig. Szerintem nem veletlen ez a 6 het, a regeneralodas a legfontosabb most.

Hadd engedj meg egy szemelyes jellegu kerdest: Te szeretned ilyen hamar a szexet, kivanod, vagy a partnered kedveben akarsz jarni? Csak mert ket baratnom szult mostanaban, egyik csaszar, masik huvelyi, es egyikuknek sem jutott eszebe a szex, a gatmetszes es a hasfalvagas utan jo sok hetig. Szerintem nem veletlen ez a 6 het, a regeneralodas a legfontosabb most.
Ne haragudj, ezt nem ide akartam irni, hanem a masik csaszaros kerdesre!!!
A kérdező hozzászólása: Nem haragszom, de nekem már másnap eszembe jutott, csak nem valósítottam meg:)
Szia, nekem is császárom volt öt hónapja és még néha most is elõfordul hogy fájdogál, sõt volt pár csepp vér is, a doki szerint ez normális dolog, amig szopizik a fiam addig valószínû csak ennyi lesz a menzesz.
Én császár után két héttel szexeltem. Magam miatt, nem a párom miatt...:) Nem lett semmi baj, persze óvatosan csináltuk. Egyébként a császár szerintem ilyen szempontból más, minta hüvelyi szülés, mert nem kínoznak meg lent... De mindenkinél más

5 hónapja szültem császárral. Most kb 3 hete megvan már. Szülés után 6 héttel elkezdtem fogamzásgátlót szedni, de abbahagytam. Hiztam is a szülés óta, lehet, hogy ezeket a gyógyszer okozta? Mit tanácsoltok? Félek egy kicsit.

Legjobb válasz: Én azt szoktam mondani,ha bizonytalan valaki, és megteheti, akkor menjen el,kérdezzen olyat,aki tudhatja. Meddig szedted a gyógyszert? Én minden képpen elmennék a helyedben nõgyógyászhoz!

Én azt szoktam mondani, ha bizonytalan valaki, és megteheti, akkor menjen el, kérdezzen olyat, aki tudhatja. Meddig szedted a gyógyszert? Én minden képpen elmennék a helyedben nõgyógyászhoz!
A kérdező hozzászólása: kb 3 hónapig szedtem.
az is lehet, h azért híztál, mert otthon vagy!nincs annyi mozgás így könnyebben rakódnak a kilók!nem szoptatsz, mert én amiatt is híztam, mert ettem, h legyen tejem, de sajna csak 7hónapig sikerült
A kérdező hozzászólása: Igen, az is lehet én is gondoltam rá hogy "téli" súly. Bár nem ettem többet mint elõtte. Nagyon kevés tejem van, lassan nem is lesz semmi, már jó ideje. Mindegy majd az orvos többet tud. Köszönöm.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!