Találatok a következő kifejezésre: Clostit szedtem megvékonyitotta (2 db)

Clostit szedtem és most ez a 29 napom. De már érzem a menzis érzéseket, a mellem is fáj, és a hőm 37.1 csak az a baj hogy a closti megvékonyitotta a méhnyálkahártyát. Lehet baba?

Legjobb válasz: Persze, hiszen ha elkezd beágyazódni, tovább vastagodik a fala a méhednek ami biztos hely lesz a picinek. Milyen folyásod van jelenleg?

Persze, hiszen ha elkezd beágyazódni, tovább vastagodik a fala a méhednek ami biztos hely lesz a picinek. Milyen folyásod van jelenleg?
A kérdező hozzászólása: szia fehér krémes. de 2 napja sok volt de mostmár nemsok.

Clostit szedtem ami megvékonyitotta a ményálkah. és megjöt a menzi de 2 napig tartot. Ilyen még nem volt mi lehet?

lehet hogy ázért mert megvékonyitota a méhnyálkahártyát?de ma már alig van 2 napig eléág sok volt

Legjobb válasz: A Clostilbegyt nem feltétlenül vékonyítja meg a méhnyálkahártyát. Én is szedtem, és nálam nem volt gond. Ezt orvos mondta egyébként? Szerintem még babó is lehet a dologban :)

A Clostilbegyt nem feltétlenül vékonyítja meg a méhnyálkahártyát. Én is szedtem, és nálam nem volt gond. Ezt orvos mondta egyébként? Szerintem még babó is lehet a dologban :)
A kérdező hozzászólása: igen nekem a doki mondta.


Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!