Találatok a következő kifejezésre: Canestent használok ellen, krémet is és (1 db)

Canestent használok hüvelygomba ellen, krémet is és hüvelytablettát is. És a hüvelyemből is pirosas valami folyik és ilyen összeálló rózsaszín valami is jött, ami darabos volt. miért van ez?

Legjobb válasz: Jobb lenne mielõbb felkeresni a nõgyógyászt!A gombás fertõzést ki állapította meg?Csak nem te?Lehet hogy nem is gombásodás van a háttérben,annak egészen más tünetei vannak.Keresd fel az orvost!

Jobb lenne mielõbb felkeresni a nõgyógyászt!A gombás fertõzést ki állapította meg?Csak nem te?Lehet hogy nem is gombásodás van a háttérben, annak egészen más tünetei vannak.Keresd fel az orvost!
Mélyen egyetértek az elõttem szólóval. Menj dokihoz mielõbb! Ez nem játék.
én is most használtam de velem nem törétnt ilyesmi. csak a fehér trutyi jött ki ...
én is voltam már igy! és mikor abbahagytam a combot a vérzés is elmult és a gomba is és dokinál is voltam aztmondta semmi gond.
Nem volt megsérülve a hüvelyed?
a canestentõl fehér valaminek kellene folyni.a piros/rózsaszín semmiképp nem jó jel.keresd fel az orvosod minél elõbb.lehet hogy semmi komoly de jobb ha orvos mondja ezt!
A váladék színe arra utal, hogy gombás vagy baktériumos fertõzés történt-e. A rózsaszínes-pirosas folyadék baktériumos fertõzést jelez, arra hiába használsz gomba ellenes készítményeket! (Ez nem jelenti azt, hogy ettõl függetlenül nem lehet gombás fertõzésed is). Mindenképp menj orvoshoz, mert az ilyenre megfelelõ antibiotikumos kezelés szükséges!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

T.Doktor Úr! Sajnos makacs hüvelyfolyásom van, amit kezeltettem már, de sikertelenül. Gynoflor, Klion stb. Mit javasolna Ön? Tisztelettel, Lona

1

Tisztelt Főorvos Úr! 46 éves vagyok. Már 2-3 éve vannak alhasi problémáim. Derekam is fáj és minden menstuációkor fejfájás társul hozzá. Tavaly a nőgyógyászati szűrés alkalmával panaszaimat elmondtam, mire a doktor úr LSC-t javasolt. Fél év után visszamen

Tisztelt Főorvos Úr! 46 éves vagyok. Már 2-3 éve vannak alhasi problémáim. Derekam is fáj és minden menstuációkor fejfájás társul hozzá. Tavaly a nőgyógyászati szűrés alkalmával panaszaimat elmondtam, mire a doktor úr LSC-t javasolt. Fél év után visszamentem, már nem javasolta, de meg kellet ismételni a szűrővizsgálatot, mert nem volt neg.Hpv gyan. Mivel már ott voltam, megismételte a vizsgálatot. Ezután már az eredményért szintén visszamentem. Azt mondta, ez már csak gyulladás és vegyek rá lactofeel-t. De nem tudom, mert a tüneteim még fokozódnak. Mit javasol? Nem merek visszamenni, mert azt mondta, majd egy év múlva kell menni. Előre is köszönöm válaszát, Irmus

1

Tisztelt Doktor Úr! Állandó mellfeszülést érzek, a menstruációm alig múlik el, és szinte már a 7-8 napon érzem, hogy kezd erősödni újra a mellfeszülés. Addig tart, amíg újra nem menstruálok. Így a vérzésem előbb jön meg mostanában, már a 20 napon jelentke

Tisztelt Doktor Úr! Állandó mellfeszülést érzek, a menstruációm alig múlik el, és szinte már a 7-8 napon érzem, hogy kezd erősödni újra a mellfeszülés. Addig tart, amíg újra nem menstruálok. Így a vérzésem előbb jön meg mostanában, már a 20 napon jelentkezik. 40 évesen érzek hőhullámot is, fáradtságot sokszor. Változókor tünete lehet ez már? A Mastodynon csepp szedhető erre a problémára? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor úr! Tíz éve kivették a méhem mióma miatt és most egy éve viszkető és nagyon fájdalmas a szeretkezés kezdete. Ovestin krémet használtam és tablettát is szedtem, de nem segített. Szeretkezés után Betadínnal kenem, hogy ne fájjon. Én pajzsmir

Tisztelt Doktor úr! Tíz éve kivették a méhem mióma miatt és most egy éve viszkető és nagyon fájdalmas a szeretkezés kezdete. Ovestin krémet használtam és tablettát is szedtem, de nem segített. Szeretkezés után Betadínnal kenem, hogy ne fájjon. Én pajzsmirigy gyógyszert és mellékvese zsugorom van. Szeretném ki kérni a tanácsát, hogy mit tehetnék, vagy mit használjak szeretkezéshez, hogy ne fájjon. Párom nagyon türelmes csak félek, hogy megunja az egészet. Maradok tisztelettel, Eliza

1

Tisztelt Doktor Úr! fájdalmas vizelési ingerek gyötörtek, már volt egyszer kaptam rá gyógyszert, de mivel szombat lévén vidéken lakom, volt idehaza Nolicin filmtabletta be vettem 1 db-ot kicsit enyhültek a panaszok. Kérdésem, hogy folytassam-e: Tisztelett

Tisztelt Doktor Úr! fájdalmas vizelési ingerek gyötörtek, már volt egyszer kaptam rá gyógyszert, de mivel szombat lévén vidéken lakom, volt idehaza Nolicin filmtabletta be vettem 1 db-ot kicsit enyhültek a panaszok. Kérdésem, hogy folytassam-e: Tisztelettel, K.Gy.

1

Tisztelt Doktor úr! Tanácsát szeretném ki kérni, 1 hónapja volt panaszom a húgycsövön keresztüli, erős, csípő, maró érzésre, ami csípő, vágó érzést keltett a húgycsőben vizeletközben. A panaszt mai napig nem tudom mi okozhatta, mert a panasz előtt voltam

Tisztelt Doktor úr! Tanácsát szeretném ki kérni, 1 hónapja volt panaszom a húgycsövön keresztüli, erős, csípő, maró érzésre, ami csípő, vágó érzést keltett a húgycsőben vizeletközben. A panaszt mai napig nem tudom mi okozhatta, mert a panasz előtt voltam 3-szor a Széchényi Gyógyfürdőben és a közben hosszú kihagyás után, elkezdtem a nemi életet de, óvszer használata nélkül, eléggé erősen többször éltem át a szexuális együttlétet, vajon köze van a kialakuláshoz? Nőgyógyász 2-szorra kialakult csípő fájdalomérzésnél, hüvelyváladékot vett Escherichia coli tenyésztett ki, amit Augmentin antibiotikummal kezelt. Hogy jöhetett létre mindez, a fürdőnek van köze vagy a nemi életnek? Kérem, Doktor úr tanácsát mivel lehet a panasz megismétlése ellen védekezni tenni. Köszönettel.

1

Tisztelt Főorvos Úr! 40 éves nő vagyok, sajnos már 5 éve kivették a méhemet, petefészkemet, vajon milyen lesz a szex ezután, mikor lép fel hüvelyszárazság? Ettől félek. Köszönettel: Rák

1

Üdvözlöm Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy természetes-e az, hogy a menopauza alatt és után a libidó szinte a nullára csökken illetve a minimálisra. Gondolom ez sok hozzám hasonló hölgynek okoz problémát. Sok szakorvosnál jártam, de senki nem tudott ki

Üdvözlöm Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy természetes-e az, hogy a menopauza alatt és után a libidó szinte a nullára csökken illetve a minimálisra. Gondolom ez sok hozzám hasonló hölgynek okoz problémát. Sok szakorvosnál jártam, de senki nem tudott kielégítő megoldást illetve választ adni. Pajzsmirigy alulműködésem van, igy a hormon tabletták szedését nem javasolták. De ez az állapot így már nagyon elkeserítő. 50 éves vagyok. Válaszát megköszönve: Zsuzsi

1

Ösztrogénhianyom van, félek a hormonális terápiától. Mit ajánl a doktor úr?

1

Tisztelt doktor úr! Áprilisban volt egy egészségügyi kaparásom, mert 3 hétig véreztem, ezután 2 hónapig nem volt menzeszem, 15-én megjött és azóta is tart. Ön szerint mit tegyek? Vagy csak azért tart megint sokáig amiért egy hónap kimaradt? Várom válaszát

Tisztelt doktor úr! Áprilisban volt egy egészségügyi kaparásom, mert 3 hétig véreztem, ezután 2 hónapig nem volt menzeszem, 15-én megjött és azóta is tart. Ön szerint mit tegyek? Vagy csak azért tart megint sokáig amiért egy hónap kimaradt? Várom válaszát!Köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!