Találatok a következő kifejezésre: Canestent használok ellen, krémet (1 db)

Canestent használok hüvelygomba ellen, krémet is és hüvelytablettát is. És a hüvelyemből is pirosas valami folyik és ilyen összeálló rózsaszín valami is jött, ami darabos volt. miért van ez?

Legjobb válasz: Jobb lenne mielõbb felkeresni a nõgyógyászt!A gombás fertõzést ki állapította meg?Csak nem te?Lehet hogy nem is gombásodás van a háttérben,annak egészen más tünetei vannak.Keresd fel az orvost!

Jobb lenne mielõbb felkeresni a nõgyógyászt!A gombás fertõzést ki állapította meg?Csak nem te?Lehet hogy nem is gombásodás van a háttérben, annak egészen más tünetei vannak.Keresd fel az orvost!
Mélyen egyetértek az elõttem szólóval. Menj dokihoz mielõbb! Ez nem játék.
én is most használtam de velem nem törétnt ilyesmi. csak a fehér trutyi jött ki ...
én is voltam már igy! és mikor abbahagytam a combot a vérzés is elmult és a gomba is és dokinál is voltam aztmondta semmi gond.
Nem volt megsérülve a hüvelyed?
a canestentõl fehér valaminek kellene folyni.a piros/rózsaszín semmiképp nem jó jel.keresd fel az orvosod minél elõbb.lehet hogy semmi komoly de jobb ha orvos mondja ezt!
A váladék színe arra utal, hogy gombás vagy baktériumos fertõzés történt-e. A rózsaszínes-pirosas folyadék baktériumos fertõzést jelez, arra hiába használsz gomba ellenes készítményeket! (Ez nem jelenti azt, hogy ettõl függetlenül nem lehet gombás fertõzésed is). Mindenképp menj orvoshoz, mert az ilyenre megfelelõ antibiotikumos kezelés szükséges!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Főorvos úr! Nőgyógyásznál jártam március 5-én. Heveny hüvelygyulladást diagnosztizált, a következő gyógyszereket kaptam: ovestin 1 mg 2×1 tabletta, Fluconer 150 mg kemény kapszula 2 db, Gynoflor hüvelytabletta 6 db este a hüvelybe. A panaszom ma ú

Tisztelt Főorvos úr! Nőgyógyásznál jártam március 5-én. Heveny hüvelygyulladást diagnosztizált, a következő gyógyszereket kaptam: ovestin 1 mg 2×1 tabletta, Fluconer 150 mg kemény kapszula 2 db,Gynoflor hüvelytabletta 6 db este a hüvelybe. A panaszom ma újból teljensen felerősödött és már csak az ovestin tablettából van. Előző napokban úgy éreztem talán gyógyulok, de most teljesen visszajött a fájdalmam. Nem tudom mi a teendőm? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel.Óné.

1

Jó napot! 53 éves vagyok és éjjelente nagyon megizzadok többször át kell öltöznöm. Napközben is rám jön, de talán jobban átvészelem. Szeretnék tanácsot kérni. Köszönettel, Erzsi

1

Tisztelt Doktor úr! Érdeklődöm, hogy a lányomnak, aki nagyon erős premenstruális panszoktól szenved, javasolná-e a Premens szedését?

1

Tisztelt Főorvos Úr! Olyan problémám van, hogy Betadine kúpot kaptam, és a hatodik kúp után kivörösödött a külső nemi szervem és elkezdett viszketni. A hetedik kúpot nem mertem feltenni, és most kamillával és canesten kenőccsel kenem. A tünetek enyhültek.

Tisztelt Főorvos Úr! Olyan problémám van, hogy Betadine kúpot kaptam, és a hatodik kúp után kivörösödött a külső nemi szervem és elkezdett viszketni. A hetedik kúpot nem mertem feltenni, és most kamillával és canesten kenőccsel kenem. A tünetek enyhültek. Nem baj, hogy kihagytam az utolsó kúpot? Azután is érdeklődöm, hogy három nap után lesz a havivérzésem, és utána elkezdhetem-e alkalmazni a Vitagyn C kúpot? Ha lejár a kúra újra használhatom a cikatridina kúpot heti három alkalommal? Vagy használjam felváltva őket? Válaszát köszönöm szépen. Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! Menstruációs ciklusom 29-31 napos.Lehetséges-e, hogy a 20-21. napon van peteérésem? (ovulációs teszt szerint).Ildikó

1

Tisztelt Főorvos úr! Közel 50 éves vagyok és már három éve nem menstruálok. Körülbelül fél éve szenvedek a hüvelyszárazság kellemetlenségeivel. Soha nem szedtem hormontartalmú gyógyszert, de most egy hormontartalmú gyógyszert ajánlották és az ovestin hüve

Tisztelt Főorvos úr! Közel 50 éves vagyok és már három éve nem menstruálok. Körülbelül fél éve szenvedek a hüvelyszárazság kellemetlenségeivel. Soha nem szedtem hormontartalmú gyógyszert, de most egy hormontartalmú gyógyszert ajánlották és az ovestin hüvelykrémet. Most olvastam cikatrinida hüvelykúpról ami hormonmentes. Melyik megoldást válasszam? Várom válaszát.

1

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 4 hete visszatérő gombásodással küzdök. Voltam orvosnál írtak fel pimafucort krémet valamint 10 napos Klion D100 hüvelykúpos kúrát. Sajnos a panaszok nem enyhültek, újabb kúrát kaptam ezúttal Klion tablattát valamint 10 napos Betad

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 4 hete visszatérő gombásodással küzdök. Voltam orvosnál írtak fel pimafucort krémet valamint 10 napos Klion D100 hüvelykúpos kúrát. Sajnos a panaszok nem enyhültek, újabb kúrát kaptam ezúttal Klion tablattát valamint 10 napos Betadine hüvelykúpot. A kúpot nem használtam el, mert a menstruációs panaszaim voltak tőle. Enyhe vérzést tapasztaltam, és a kúp feltétele után nemsokkal görcsölt a hasam. A tünetek azonban még mindig fennállnak, viszket és fáj a hüvelyem, valamint gyakran görcsöl a hasam. Az lenne a kérdésem a doktor úr milyen kezelést javasolna? Köszönettel: Rennie

1

Mi van olyankor ha nem jön meg a menstruáció?

1

Tisztelt Doktor Úr! Mindig is volt folyásom, fehér-átlátszó. Kb. fél éve viszont sárgás. Mennyisége, állaga nem változott, nem is bűzös. Rákszűrés leleten a coccusok van beikszelve, más nincs, erre sem adtak semmit. Lehetséges, hogy akkor a sárgás folyás

Tisztelt Doktor Úr! Mindig is volt folyásom, fehér-átlátszó. Kb. fél éve viszont sárgás. Mennyisége, állaga nem változott, nem is bűzös. Rákszűrés leleten a coccusok van beikszelve, más nincs, erre sem adtak semmit. Lehetséges, hogy akkor a sárgás folyás normális? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor úr! Februárban lettem 40 éves és meglepő dolgot tapasztaltam. A márciusi menstruációm elmaradt és ezzel egyidejűleg hőhullámok jelentkeztek. Naponta többször elönt a forróság érzete és elalvási problémáim is lettek, ill. éjszaka is felébre

Tisztelt Doktor úr! Februárban lettem 40 éves és meglepő dolgot tapasztaltam. A márciusi menstruációm elmaradt és ezzel egyidejűleg hőhullámok jelentkeztek. Naponta többször elönt a forróság érzete és elalvási problémáim is lettek, ill. éjszaka is felébredek a hőhullámokra. Kérdésem a következő: Normális-e az, hogy 40 évesen már elkezdődött a változókor? Vásároltam E-vitamint és Remifemin tablettát, abban a reményben, hogy elmúlnak a hőhullámok és tudjak aludni. A kimaradt havivérzéssel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy vissza lehet még hozni? Tisztelettel: Lili

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!