Találatok a következő kifejezésre: Barna folyás, nemrég múlott el első (1 db)

A kérdező hozzászólása: kb: 2-3 hete múlott el a mensim
2-3 het jött meg legelõször? Mert akkor nincsen semmi baj, ez természetes. Van hogy a következõ 2 hónapra vagy két hétre jön meg és van hogy sok van van amikor csak kevés és barnás. Szóval kell neki egy kis idõ amíg többé kevésbé rendszeres lesz, ne ilyedj meg.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. 56 éves vagyok, fél éve nincs menzeszem, hőhullámaim vannak, sokszor kipirosodik az arcom és rettenetesen ver a víz éjszaka is, és nappal is. Pajzsmirigy-alulműködésem is van, arra szedem a gyógyszert 14 éve

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. 56 éves vagyok, fél éve nincs menzeszem, hőhullámaim vannak, sokszor kipirosodik az arcom és rettenetesen ver a víz éjszaka is, és nappal is. Pajzsmirigy-alulműködésem is van, arra szedem a gyógyszert 14 éve, és most nagyon hízok. Mivel kezeljem a klimaxomat? Válaszát köszönöm! Tisztelettel. Zsóka

1

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon sürgető vizelési ingerem van, alig érem el a WC-t, és vizeléskor fáj az alhasam. Tavaly már volt ilyen, akkor csak antibiotikummal múlt el. Most nem akarok orvoshoz menni, mert CLL-es is vagyok, és sok más bajom is van. Kérem a

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon sürgető vizelési ingerem van, alig érem el a WC-t, és vizeléskor fáj az alhasam. Tavaly már volt ilyen, akkor csak antibiotikummal múlt el. Most nem akarok orvoshoz menni, mert CLL-es is vagyok, és sok más bajom is van. Kérem a tanácsát, tudok-e venni nem vényköteles gyógyszert? Köszönöm a segítségét Tisztelettel Ili

1

Tisztelt Doktor Úr! Párommal kisbabát szeretnénk, de mivel rendszertelen a ciklusom, a nőgyógyászom azt javasolta, kezdjem el szedni a Premens tablettát, de a tájékoztatójában azt olvastam, hogy terhesség esetén nem ajánlatos szedni. Csak azért aggódom, h

Tisztelt Doktor Úr! Párommal kisbabát szeretnénk, de mivel rendszertelen a ciklusom, a nőgyógyászom azt javasolta, kezdjem el szedni a Premens tablettát, de a tájékoztatójában azt olvastam, hogy terhesség esetén nem ajánlatos szedni. Csak azért aggódom, hogy mi történik ha közben teherbe esek, mert pár hétig nem fogom tudni, hogy terhes vagyok. Árthatok-e ezzel a babának? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vag

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vagyok. Már többször próbáltam a hormonkezelést abbahagyni, de rögtön visszatértek az erős panaszaim. Mitévő legyek? Kérem segítségét, amit előre is köszönök. Tisztelettel: Sz.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem elősz

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem először. A higiéniára nagyon odafigyelek, de mostanában, ha egy kicsit megizzadok, már jelentkezik ez az elviselhetetlen szag. Kérem a tanácsát a problémámra. Köszönettel: Gabriella

1

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak a

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak abban az esetben szeretném, ha valóban feltétlenül szükség van rá. Diagnózisom: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU mVNPI (3+3+3+2)11 pTis, pNO (0/3, s: pk+, 200 cps) li- centrális res szél_ 1 mm. KÉSŐBB: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU RESIUDUUM rpTis. Gyors válaszát hálásan köszönöm! Zsófia

1

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy nyári szabadság miatt a június 28. és július 13. között beérkező kérdésekre, leghamarabb csak július 14. után tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük!

1

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruáció

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruációm, 8 éve járom a kórházakat, de semmi eredménye, mert ahogy már mondtam, 3 éve nem jött meg. Egyszerűen nem tudják beállítani. Nagyon sokfajta gyógyszert felírtak már, de egyik sem használt. A gyógyszerek 3 havi adagok voltak, abban a 3 hónapban meg is jött, de a 4. hónapban már nem. 5 évvel ezzelőtt olyan gyógyszert írt föl az orvosom, hogy 45 kg-ról 1 hónap alatt, 95 kg-ra híztam. Én már 6 éve párkapcsolatban élek, és majd hamarosan szeretnénk babát, most utólag nekem az Inofolic ganulátumot írták föl, és elvileg attól lehetne babánk. Ez igaz? Vagy mit kellene tennem? Előre is köszönöm a válaszát. Tisztelettel: Mónika

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!