Találatok a következő kifejezésre: Balera tablettát és (7 db)

Balera tablettát szedek, és még van belőle 4db ebbe a hónapba de megjött. Mit csináljak most? Szedjem tovább?

Ez már a hetedik levél amit beszedek. Ebben a hónapban volt egyszer hasmenésem és nem potoltam azt a tablettát, kés?bbi napokban hánytam is de addigra már id?ben felszívodott a gyógyszer. Ugyanúgy voltam együtt a barátommal és nem védekeztünk. Miért van el?bb vérzésem?

Legjobb válasz: Ezzel a kérdéssel fordúlj inkább a nõgyogyászodhoz, ,,biztosat" csak õ tud mondani! Vagy kérdezd meg valamelyik barátnõdet, hogy õ hogy szokta!

Ezzel a kérdéssel fordúlj inkább a nõgyogyászodhoz, , , biztosat" csak õ tud mondani! Vagy kérdezd meg valamelyik barátnõdet, hogy õ hogy szokta!

Tisztelt Főorvos Úr! 2 és fél hónapja szedem a Premens tablettát, mivel a ciklus második felében pecsételő vérzésem “barnázásom” volt a menezesig. Kb. két hete a bal oldali mellemben, felső részén, mellkasi tájékon fájdalmat érzek. Mintha beütöttem volna,

Tisztelt Főorvos Úr! 2 és fél hónapja szedem a Premens tablettát, mivel a ciklus második felében pecsételő vérzésem “barnázásom” volt a menezesig. Kb. két hete a bal oldali mellemben, felső részén, mellkasi tájékon fájdalmat érzek. Mintha beütöttem volna, ahhoz hasonló a fájdalom érzése. Elképzelhető hogy ez a Premens tabletta mellékhatása? Vagy a ciklussal függhet össze? Válaszát köszönöm: Andrea

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Nem valószínű, hogy ez a tünet a tabletta mellékhatása. Ettől függetlenül azonban javaslok egy szakorvosi vizsgálatot. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Nem valószínű, hogy ez a tünet a tabletta mellékhatása. Ettől függetlenül azonban javaslok egy szakorvosi vizsgálatot. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán
Tisztelt Hölgyem! Az éjszakai hőhullámok miatt elsősorban a Remifemin plus tablettát javaslom. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Főorvos Úr! 2 és fél hónapja szedem a Premens tablettát, mivel a ciklus második felében pecsételő vérzésem “barnázásom” volt a menezesig. Kb. két hete a bal oldali mellemben, felső részén, mellkasi tájékon fájdalmat érzek. Mintha beütöttem volna,

Tisztelt Főorvos Úr! 2 és fél hónapja szedem a Premens tablettát, mivel a ciklus második felében pecsételő vérzésem “barnázásom” volt a menezesig. Kb. két hete a bal oldali mellemben, felső részén, mellkasi tájékon fájdalmat érzek. Mintha beütöttem volna, ahhoz hasonló a fájdalom érzése. Elképzelhető hogy ez a Premens tabletta mellékhatása? Vagy a ciklussal függhet össze? Válaszát köszönöm: Andrea

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Nem valószínű, hogy ez a tünet a tabletta mellékhatása. Ettől függetlenül azonban javaslok egy szakorvosi vizsgálatot. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Nem valószínű, hogy ez a tünet a tabletta mellékhatása. Ettől függetlenül azonban javaslok egy szakorvosi vizsgálatot. Üdvözlettel: Dr. Langmár Zoltán
Tisztelt Hölgyem! Az éjszakai hőhullámok miatt elsősorban a Remifemin plus tablettát javaslom. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves vagyok. Másfél éve laparoszkópos műtéttel eltávolítottak a bal petefészkemről egy 5 cm-es endometriózis cisztát, ami nem okozott tüneteket. A műtét után azonban emésztési zavaraim lettek. Visanne tablettát kaptam, de nagyon erő

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves vagyok. Másfél éve laparoszkópos műtéttel eltávolítottak a bal petefészkemről egy 5 cm-es endometriózis cisztát, ami nem okozott tüneteket. A műtét után azonban emésztési zavaraim lettek. Visanne tablettát kaptam, de nagyon erős hasmenést és vérzést okozott nálam, így 40 nap után abba kellett hagynom, azóta Dienille fogamzásgátlót szedek. Továbbra is állandó hasfájást, hangos bélműködést, gyakori hasmenést és erős puffadást tapasztalok bármit is eszek. Rengeteg helyen és vizsgálaton jártam, minden negatív lett (végbél-és gyomortükrözés, hasi CT, MRI, vérvizsgálatok, vizelet és székletvizsgálat, hasi ultrahang). 3 havonta járok nőgyógyászati ellenőrzésre is. Ezenkívül ami még nagyon kellemetlen, hogy havi rendszerességgel van valamilyen hüvelyi fertőzésem, pedig nem élek nemi életet a műtét óta. Már nem tudom mi tévő legyek, de az orvosaim sem. Ön szerint mi okozza az emésztési gondokat és az állandó görcsös vagy tompa hasfájást? Érdemes újabb műtétnek alávetni magamat? Köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Jó lenne, ha személyesen tudnánk találkozni egy konzultáció, illetve vizsgálat céljából. A leleteit, zárójelentéseit részleteiben is meg kellene ismernem ahhoz, hogy véleményt adhassak. Természetesen számos alternatív megoldás létezhet a problémái megszüntetésére. A 20 401 71 34-es telefonszámon tud időpontot kérni rendelésemre. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Jó lenne, ha személyesen tudnánk találkozni egy konzultáció, illetve vizsgálat céljából. A leleteit, zárójelentéseit részleteiben is meg kellene ismernem ahhoz, hogy véleményt adhassak. Természetesen számos alternatív megoldás létezhet a problémái megszüntetésére. A 20 401 71 34-es telefonszámon tud időpontot kérni rendelésemre. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves vagyok. Másfél éve laparoszkópos műtéttel eltávolítottak a bal petefészkemről egy 5 cm-es endometriózis cisztát, ami nem okozott tüneteket. A műtét után azonban emésztési zavaraim lettek. Visanne tablettát kaptam, de nagyon erő

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves vagyok. Másfél éve laparoszkópos műtéttel eltávolítottak a bal petefészkemről egy 5 cm-es endometriózis cisztát, ami nem okozott tüneteket. A műtét után azonban emésztési zavaraim lettek. Visanne tablettát kaptam, de nagyon erős hasmenést és vérzést okozott nálam, így 40 nap után abba kellett hagynom, azóta Dienille fogamzásgátlót szedek. Továbbra is állandó hasfájást, hangos bélműködést, gyakori hasmenést és erős puffadást tapasztalok bármit is eszek. Rengeteg helyen és vizsgálaton jártam, minden negatív lett (végbél-és gyomortükrözés, hasi CT, MRI, vérvizsgálatok, vizelet és székletvizsgálat, hasi ultrahang). 3 havonta járok nőgyógyászati ellenőrzésre is. Ezenkívül ami még nagyon kellemetlen, hogy havi rendszerességgel van valamilyen hüvelyi fertőzésem, pedig nem élek nemi életet a műtét óta. Már nem tudom mi tévő legyek, de az orvosaim sem. Ön szerint mi okozza az emésztési gondokat és az állandó görcsös vagy tompa hasfájást? Érdemes újabb műtétnek alávetni magamat? Köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Jó lenne, ha személyesen tudnánk találkozni egy konzultáció, illetve vizsgálat céljából. A leleteit, zárójelentéseit részleteiben is meg kellene ismernem ahhoz, hogy véleményt adhassak. Természetesen számos alternatív megoldás létezhet a problémái megszüntetésére. A 20 401 71 34-es telefonszámon tud időpontot kérni rendelésemre. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Jó lenne, ha személyesen tudnánk találkozni egy konzultáció, illetve vizsgálat céljából. A leleteit, zárójelentéseit részleteiben is meg kellene ismernem ahhoz, hogy véleményt adhassak. Természetesen számos alternatív megoldás létezhet a problémái megszüntetésére. A 20 401 71 34-es telefonszámon tud időpontot kérni rendelésemre. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!