Találatok a következő kifejezésre: Az egészséges tegnap alig (1 db)

Az egészséges ha tegnap alig volt meg ma meg nagyon megvolt? Mi lehet az oka?

Legjobb válasz: Teljesen normális, ilyen a nõi szervezet :)

Teljesen normális, ilyen a nõi szervezet :)

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyóg

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyógyászati rákszűrésre Berettyóújfaluba, de itt mindig azt a választ kapom, hogy majd elmúlik. Válaszát előre is köszönöm!

1

Szeretném kérdezni, hogy a menstruációs vérveszteség miatt jelentkező fáradtságra érdemes-e valamilyen gyógyszert szedni? 40 éves, 5 gyerekes édesanya vagyok.

1

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet. Nekem 100%-ban ösztrogénfüggő a melldaganatom, ha abbahagyom a szedését, megnő az ösztrogénszintem, és romolhat az állapotom.

1

Tisztelt Doktor úr! 58 éves vagyok. Több mint 3 éve erős hőhullámaim vannak, úgy érzem, hogy kihagy a szívem, sokszor nagyon ingerült vagyok, stb. Elkezdtem szedni a Remifemin plust, és úgy tűnt, hogy hatásos volt, mert használt a hőhullámaimra. De egy id

Tisztelt Doktor úr! 58 éves vagyok. Több mint 3 éve erős hőhullámaim vannak, úgy érzem, hogy kihagy a szívem, sokszor nagyon ingerült vagyok, stb. Elkezdtem szedni a Remifemin plust, és úgy tűnt, hogy hatásos volt, mert használt a hőhullámaimra. De egy idő után olyan erős vérzésem lett, hogy küretre kellett mennem. Most már 2 éve nem menstruálok, de nem merem újra elkezdeni szedni a Remifemin plust, mert nem szeretném, ha újra elkezdenék vérezni. Önnek erről mi a véleménye? Próbáljam meg újra szedni, mert nem ettől lehetett a vérzésem? Néha már úgy érzem, hogy nem bírom így tovább elviselni az életet. Másik kérdésem, hogy kell-e még védekeznem, lehetek-e még így is esetleg terhes? Előre is köszönöm a válaszát.

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy lassan féléve viszkető érzésem van, de csak kívül, emellett sárgás-fehér folyásom is volt. Kaptam rá Dalacin hüvelykrémet, de nem használt, így visszamentem a nőgyógyászomhoz, a

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy lassan féléve viszkető érzésem van, de csak kívül, emellett sárgás-fehér folyásom is volt. Kaptam rá Dalacin hüvelykrémet, de nem használt, így visszamentem a nőgyógyászomhoz, aki felírt nekem Neomycines kúpot és Pimafucort kenőcsöt, de ez sem használt. Sőt ez még jobban irritált, és nem múlt el a viszketés. Ezt követően cickafark ülőfürdőt használtam, ami kicsit csillapította a tüneteket. Legtöbbször éjszaka érzem, de mostanában nappal is előjön. Válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz. 26 éves lányom több év kihagyás után, ismét kapcsolatba került valakivel és az együttlét kellemetlen, fájdalmas volt számára. Goldolja, hogy a nemi élet hosszabb hiánya, esetleg az óvszer dörzsölés

Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz. 26 éves lányom több év kihagyás után, ismét kapcsolatba került valakivel és az együttlét kellemetlen, fájdalmas volt számára. Goldolja, hogy a nemi élet hosszabb hiánya, esetleg az óvszer dörzsölése okozott nála hüvelygyulladást, és hámhiányt? Mert be van gyulladva a hüvelybemenet, és belül is fájdalmai vannak. Itt-ott pici vércsepp volt a fehérneműjén. Nem viszket. Itthon Pimafucort kenőcs volt, és bár az gombára van, úgy gondolta egyelőre azzal bekeni, talán egy picit csökkenti a gyulladást. Vett be Apranaxot, de nagyon fáj neki. Kérném szíves tanácsát, hogy milyen kúpot vagy egyebet használjon. Köszönöm szépen. Üdvözlettel: Adrienn

1

Tisztelt Doktor úr! 23 éves vagyok, gombás fertőzésem volt. Voltam nőgyógyásznál is. Kaptam kúpot és gyógyszert is, de az a probléma, hogy tünetmentes vagyok, nem ég, nem viszket amíg fel nem helyezem a kúpot. Ha használom a kúpot, olyankor viszont ég és

Tisztelt Doktor úr! 23 éves vagyok, gombás fertőzésem volt. Voltam nőgyógyásznál is. Kaptam kúpot és gyógyszert is, de az a probléma, hogy tünetmentes vagyok, nem ég, nem viszket amíg fel nem helyezem a kúpot. Ha használom a kúpot, olyankor viszont ég és viszket. Ez normális? Pár napra megszakítottam a kúp használatát, mert pecsételő vérzést észleltem. Ekkor orvosom azt javasolta, hogy ne használjam ha megjön a menzeszem. Ezért vártam három napot, de nem volt vérzés. Ma újra felhelyeztem a kúpot, és ismételten ég és viszket. Érdekelne még hogy a párom is szedte azt a két szem tablettát, ám aktus alatt is jelentkezik ez a tünet, de csak akkor, ha előző éjszaka kúpot használtam. Van összefüggés? Már nem tudom, hogy mit tegyek. Válaszát előre is köszönöm! Üdv: Emily

1

Üdvözlöm Dr. Úr! Márciusban voltam vérvételen, és ott a TSH 0.25 volt. A háziorvosom elküldött pajzsmirigy-szakrendelésre, sajnos 3 hónapra kaptam volna időpontot, ezért elmentem egy endokrinológus magánorvoshoz. Ott vettek tőlem vért. Van egy kis vashián

Üdvözlöm Dr. Úr! Márciusban voltam vérvételen, és ott a TSH 0.25 volt. A háziorvosom elküldött pajzsmirigy-szakrendelésre, sajnos 3 hónapra kaptam volna időpontot, ezért elmentem egy endokrinológus magánorvoshoz. Ott vettek tőlem vért. Van egy kis vashiányom, meg D-vitamin hiányom, ezt meg is értem. De a doktornő azt mondta, hogy baj van a mellékvese- és az agyalapimirigy-hormonommal. A TSH 0,426MIU/l, FT4 17,18 aktív prolaktin 234mU/L. Erre kaptam 0,5 szem Bromocriptint. Cortisol 125nmol/l, szerintem ez is jó tartományon belül van, erre kaptam Cortef tablettát, felet reggel, felet pedig 3-kor kell bevenni. Mióta szedem a gyógyszereket, teljesen felborultak a dolgok bennem. Tejcsorgásom lett, ami azelőtt nem volt, az öt napos menzeszem 1,5 napos lett, izomfájdalom, izomgyengeség, étvágytalanság, fogyás, rossz közérzet. Melleim nőnek és fájnak. Második vérvételnél már a gyógyszer szedése mellett a prolaktinom 500-ra ugrott, cortisol is megduplázódott. Nem értem, hogy ha azért szedem a gyógyszert mert magas, akkor miért vagyok rosszabbul és miért emelkednek az értékeim. De legjobban ami aggaszt, hogy a háziorvosom azt mondta, hogy egy teljesen jó vérképet és hormonháztartást miért kellett felbolygatni, ráadásul a háziorvos édesapja endokrinológus szakember, és Ő is azt mondta, hogy badarság ilyen eredményre ilyen erős gyógyszereket felírni. Legyen kedves és írja le nekem a véleményét, hogy akkor mi is lehet itt a rejtély titka, mert itt most kettő az egy ellen van. Valamint a doktornő azzal ijesztget, hogy nekem agyalapimirigy-daganatom van, csak akkor azt nem értem, hogy miért nem küld el MRI-re? Vagy van nekem egyáltalán valami bajom? Előre is köszönöm. Üdv: Andrea

1

Kedves Doktor Úr! 49 éves vagyok, és a változókorba léptem! Nagyon sokszor izzadok, híztam is jó pár kilót, és nagyon rossz alvó lettem. Tudna valamilyen gyógyszert, vagy gyógyhatású készítményt ajánlani, amivel a panaszok csökkenthetők, vagy elmulaszthat

Kedves Doktor Úr! 49 éves vagyok, és a változókorba léptem! Nagyon sokszor izzadok, híztam is jó pár kilót, és nagyon rossz alvó lettem. Tudna valamilyen gyógyszert, vagy gyógyhatású készítményt ajánlani, amivel a panaszok csökkenthetők, vagy elmulaszthatók lennének? Asztmás is vagyok, habár még nem kell a pipát fújnom, és semmilyen gyógyszert nem kell még szednem! Csak futni, meg ilyeneket nem tudok csinálni! Kérem, segítsen jó tanáccsal nekem! Köszönettel: Judit

1

Kedves Zoltán, tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok, kb. 1.5 éve szedek Trisequens tablettát (korai menopauza miatt). Jó ideje alvás közben mindig leizzadok, nappal nem állandó az izzadásom, de nagyon nehezen viselem a meleget. A kérdésem az lenne, hogy Rem

Kedves Zoltán, tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok, kb. 1.5 éve szedek Trisequens tablettát (korai menopauza miatt). Jó ideje alvás közben mindig leizzadok, nappal nem állandó az izzadásom, de nagyon nehezen viselem a meleget. A kérdésem az lenne, hogy Remifemint vagy mást szedhetek-e mellette? Illetve itt olvastam a hüvelysorvadásról, az pontosan mi? Mindenkinél jelentkezik a változókorban? Köszönöm válaszát : Ritus

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!