Találatok a következő kifejezésre: Az a akinek nőgyógyászati kisműtéte volt (1 db)

Az a nő, akinek nőgyógyászati kisműtéte volt HPV okozta méhnyakrák miatt lehet vírushordozó, és meg lehet miatta valahogy fertőződni?

Lehet,hogy ez nagyon buta kérdés,és kacifántosan írtam,de a kérdés lényegében az,hogy meg lehet-e fert?z?dni fürdés,WC használat után egy olyan ember után,aki már "elkapott" ilyesmit.

Legjobb válasz: Hát ha le van fertõtlenítve a WC akkor nem.De amugy sem lehet.Csak hogyha egy fertõzött emberrel fekszel le akkor már ekaphatod.

Hát ha le van fertõtlenítve a WC akkor nem.De amugy sem lehet.Csak hogyha egy fertõzött emberrel fekszel le akkor már ekaphatod.
a HPV csak szexuális úton terjed!
A kérdező hozzászólása: De azt mondta az a nõ, hogy õ egy melegvizes gyógyfürdõben kapta el.Én arra lennék kíváncsi, hogyha pl.az után a nõ után fürdik, WC-zik férfi nemû ember, majd a férfival történik szeretkezés, AKKOR el lehet-e kapni?!Bocs, hogy ilyen érthetetlen vagyok...De ez nem játék.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem az lenne, hogy a Lándzsás útifű köhögés elleni szirup, befolyásolja-e a fogamzásgátló (Jangee) hatását? Köszönettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! A menstruációm előtt vagyok, székletürítés alkalmával a hüvelyemből friss vér távozott, a de menzeszem nem jött meg, a vérzés elmúlt. Nagyon megijedtem. Mi lehet ennek az oka? Kati

1

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsg

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsgálaton kisebb miómát találtak, hormonvizsgálati eredményeim nőgyógyászom szerint rendben vannak. Én mégis aggódom. Edina

1

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetsé

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetséges-e, hogy nőgyógyászati probléma áll a háttérben, mert legutóbb gombával kezeltek, de a felfázásos tünetek nem szűntek meg. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizál

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizált fibroadenomák újra növekedni kezdtek. Lehet-e összefüggés a kettő között? Van-e olyan megoldás, ami jó a hőhullámok ellen, viszont nem burjánzik a jóindulatú daganat, ami lassan olyan méretű, melyet már műteni kellene. Évekkel ezelőtt már volt műtétem, de sajnos visszanőtt. Ez normális? Köszönettel: Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdése

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdésem az lenne, hogy ezektől a tablettáktól nem jön meg a menzeszem? Ugyanis március 10.-én menstruáltam utoljára. Ha a tabletta szedése alatt megjön, mit tegyek? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményr

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményre. 48 éves vagyok. Esetleg befolyásolja-e a többszöri műtét? Mit tanácsol Doktor úr? Köszönettel Sz.-né

1

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafuco

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafucort krémet tanácsolta nekem, hogy azt használjam! Válaszát és a segítségét nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még ro

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még rosszabb lett a közérzetem. Egy éve loop-conisatiot végeztek nálam. A napokban voltam Cytologiai vizsgálaton, elmondtam a panaszaimat, és hogy miket szedtem már eddig. Először a Doktor úr is a Remifemin plust ajánlotta, majd a Ladybon szedését javasolta. Szeretném a Doktor úr véleményét is kikérni, mert úgy olvastam, egy hormonpótló kezelésről van szó. Bővebb felvilágosítást nem kaptam róla. A hormonpotló kezelésről sok jót nem hallottam. Válaszát előre is köszönöm! Kata

1

Tisztelt Doktor úr! Mirena spirál mellett többször előfordul barnás, és kellemetlen szagú folyás. Tudna ajánlani rá valamit? Köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!