Találatok a következő kifejezésre: Az átlagosnál vagyok, mert magas (1 db)

Az átlagosnál szőrösebb vagyok, mert magas a férfi hormon szintem. Mivel tudnám ezt csökkenteni?

Legjobb válasz: férfi vagy nõ vagy? Ha férfi ez van nem olyan gáz, de ha nõ akkor valamilyen orvos biztos tud ebben segíteni!

férfi vagy nõ vagy? Ha férfi ez van nem olyan gáz, de ha nõ akkor valamilyen orvos biztos tud ebben segíteni!
A kérdező hozzászólása: Nõ vagyok.
végülis tök hülye vagyok mert "Npk egészsége" kategóriába van, csak nem figyeltem a "Véletlen kérdés miatt" Szóval ha Nõ vagy akkor csak az orvost tudom ajánlani, és ne félj emiatt biztos megleht oldani valahogy!
Szerintem is fordulj orvoshoz, ezen már tudnak segíteni különbözõ készítményekkel.
Túl sokat segíteni nem tudnak. A meglévõ szõrszálakat nem lehet kiirtani. Marad a gyanta, borotva egyéb praktikák. Én is ezzel küzdök, de hidd el csak ezek vezetnek eredményre! Gyszert nem kaptam, annyira nem volt felborulva a hormonháztartásom, arról nem tudok írni milyen eredménye lehet!
Velem is ez van. Én villanófényes szõrtelenítésre járok, és elmentem egy endokrinológushoz. Azt mondta, hogy fogamzásgátlóval lehet enyhíteni a tüneteket+kozmetika. Persze a szõrösödének sok oka van...nekem pl. pcos-em van.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni, a remifemint szedheti érrendszeri beteg is? /Agyi(aneorizma)/ Mivel cisták miatt petfészkek eltávolítása volt, gyógyszer szedését az érpróblémák nem engedik, szóba jöhet-e a remifemin? Vagy van-e más? Segí

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni, a remifemint szedheti érrendszeri beteg is? /Agyi(aneorizma)/ Mivel cisták miatt petfészkek eltávolítása volt, gyógyszer szedését az érpróblémák nem engedik, szóba jöhet-e a remifemin? Vagy van-e más? Segítségét köszönöm.

1

Üdvözlöm! Olyan kérdésem lenne, hogy mit tehetnék kellemetlen szagú folyás ellen? Köszönöm a választ: Móni

1

Tisztelt Doktor Úr! Amikor személyesen Önnél jártam, a Cikatridina és Gynophilus hüvelykúpokat ajánlotta a korom és a nagyműtét okozta hormontalanságom illetve az évekkel ez előtti sugárkezelés okozta problémáim miatt. Ezeket használtam gyakran de szünete

Tisztelt Doktor Úr! Amikor személyesen Önnél jártam, a Cikatridina és Gynophilus hüvelykúpokat ajánlotta a korom és a nagyműtét okozta hormontalanságom illetve az évekkel ez előtti sugárkezelés okozta problémáim miatt. Ezeket használtam gyakran de szünetekkel és jól éreztem magam. Egy rövid ideje a Cikatridina különös kissé csípő érzést okoz. Mi miatt lehet ez Ön szerint? A betegek kérdéseit és az Ön válaszát olvasva, felmerült bennem, kipróbálhatnám-e panaszaimra – melyek időnként hólyaghuruthoz hasonlóak és a hüvelyszárazság kellemetlen érzése miatt – a Vitagyn C gélt ? Ha igen, milyen időközönként szabad használni? Válaszát előre is köszönöm: Magdolna

1

Jó napot! Olyan gondom van, hogy kimaradt a vérzésem 1 hónapja, most kéne megjönni, de még nem jött meg. 50 éves vagyok spirálom van idáig mindig pontosan megjött. Nemrég elvégeztem egy terhességi vizeletvizsgálatot negatív lett. Mit tegyek? Várjak-e még

Jó napot! Olyan gondom van, hogy kimaradt a vérzésem 1 hónapja, most kéne megjönni, de még nem jött meg. 50 éves vagyok spirálom van idáig mindig pontosan megjött. Nemrég elvégeztem egy terhességi vizeletvizsgálatot negatív lett. Mit tegyek? Várjak-e még hátha csak kimaradt. köszönettel: Magdika

1

Tisztelt Doktorúr! Olyan kérdésem lenne, hogy 10 évig szedtem a fogamzásgátlot és idén áprilisban hagytam abba. Még ebben a hónapban nem jött meg a menstruációm. Okozhat-e az eddig jól működött menstruációmban a tabletta elhagyás valamilyen változást? És

Tisztelt Doktorúr! Olyan kérdésem lenne, hogy 10 évig szedtem a fogamzásgátlot és idén áprilisban hagytam abba. Még ebben a hónapban nem jött meg a menstruációm. Okozhat-e az eddig jól működött menstruációmban a tabletta elhagyás valamilyen változást? És ha igen mit? Tisztelettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves koromban jött meg először a menstruációm (most 24 éves vagyok). Azóta 3 havonta van meg. Voltam orvosnál és mindig fogamzásgátlót kaptam. Jó is volt, kb fél éve hagytam abba mert gyereket szeretnék. Az lenne a kérdésem, hogy mi

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves koromban jött meg először a menstruációm (most 24 éves vagyok). Azóta 3 havonta van meg. Voltam orvosnál és mindig fogamzásgátlót kaptam. Jó is volt, kb fél éve hagytam abba mert gyereket szeretnék. Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet a bajom, miért csak 3 havonta jön meg? Válaszát előre is Köszönöm.

1

Egy éve küszködöm, kisebb vagyont költöttem nőgyógyászra és javallt gyógyszerekre, krémekre, kúpokra. Hüvelybemenetnél kibírhatatlan fájdalom a közösülés próbálkozásánál, így sikertelen minden. Syncumart szedek, így bármit nem adhatnak. UH vizsgálat szeri

Egy éve küszködöm, kisebb vagyont költöttem nőgyógyászra és javallt gyógyszerekre, krémekre, kúpokra. Hüvelybemenetnél kibírhatatlan fájdalom a közösülés próbálkozásánál, így sikertelen minden. Syncumart szedek, így bármit nem adhatnak. UH vizsgálat szerint semmi nem látható, de elviselhetetlen a fájdalom közösülés kezdésekor. Egyébként nem fáj, nem ég, és nem viszket. Igaz, 60 éves vagyok, fiatalos. Párom sajnál, így inkább lemondunk az örömökről. Vagy van megoldás? Üdv. anyoka

1

Jó napot! Nemrégiben vásároltam a gyógyszertárban pharmatex hüvelytablettát, kipóbáltuk a párommal. Harmadnapra pedig, olyan sárgás-zöldes váladékot vettem észre a fehérneműmön. Kérdésem: Ez még a tegnapelőtti aktusból származhat? Judit

Jó napot! Nemrégiben vásároltam a gyógyszertárban pharmatex hüvelytablettát, kipóbáltuk a párommal. Harmadnapra pedig, olyan sárgás-zöldes váladékot vettem észre a fehérneműmön. Kérdésem: Ez még a tegnapelőtti aktusból származhat? Judit

1

Jó napot! Meg szeretném kérdezni, hogy a Vitagyn C krémet a menstruáció alatt is használni kell-e? Marcsi

1

Tisztelt doktor úr! Április 6-án jött meg utoljára a menstruációm. Tegnap csináltam egy terhességi tesztet, ami pozitív lett. Azóta sajnos sok helyen azt olvasom, hogy ez nem feltétlen jelent babát… A kérdésem az, hogy mikor lenne érdemes nőgyógyászhoz me

Tisztelt doktor úr! Április 6-án jött meg utoljára a menstruációm. Tegnap csináltam egy terhességi tesztet, ami pozitív lett. Azóta sajnos sok helyen azt olvasom, hogy ez nem feltétlen jelent babát… A kérdésem az, hogy mikor lenne érdemes nőgyógyászhoz mennem? Elég ellentmondásos információkat olvasok ezzel kapcsolatban is. Egyébként 39 éves vagyok és még nem szültem. Válaszát köszönöm! Tisztelettel: Ili

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!