Találatok a következő kifejezésre: Apranax gyógyszert szednem 275 mg (1 db)

Apranax gyógyszert kell szednem (275 mg). Hízhatok tőle?

Szedett már valaki ilyet?A ciklusomra kaptam hogy beálljon mert össze vissza jön meg!Elhízhatok t?le?

Legjobb válasz: Szia. én szedtem ilyet, de nem volt nálam semmi mellékhatása, se hízás se más. Szóval nem hiszem, de mindenki másként reagál a dolgokra, de nem hinném hogy híznál tõle.

Szia. én szedtem ilyet, de nem volt nálam semmi mellékhatása, se hízás se más. Szóval nem hiszem, de mindenki másként reagál a dolgokra, de nem hinném hogy híznál tõle.
Hízást biztosan nem okoz. Az Apranax elsõsorban gyulladáscsökkentõ-fájdalomcsillapító gyógyszer, de adják nõgyógyászati problémákra, vérzés-rendellenességekre. Mellékhatásként okozhat gyomor-bélrendszeri panaszokat, de ennek következtében inkább fogyhatsz tõle, mint hízhatsz.
Nekem, ha menstruációs görcsöm van, csak ez használ! Havonta 1-2 alakalommal szoktam szedni, én nem híztam tõle.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt doktor úr! Engem 4 éve műtöttek pajzsmiriggyel, alulműködött, semmi gyógyszert nem kell szednem, de sajnos azóta nagyon megváltozott a hasam, lelóg, hájas lettem, a súlyom eddig mindig 57 kg körüli volt. Mit lehetne tenni, hogy megszabaduljak től

Tisztelt doktor úr! Engem 4 éve műtöttek pajzsmiriggyel, alulműködött, semmi gyógyszert nem kell szednem, de sajnos azóta nagyon megváltozott a hasam, lelóg, hájas lettem, a súlyom eddig mindig 57 kg körüli volt. Mit lehetne tenni, hogy megszabaduljak tőle, mert nagyon csúnya. Abban szeretném még a véleményét kérni, hogy kiújulhat ez a betegség még egyszer?

1

Tisztelt doktor úr! A lányomnak visszatérően – állítólag PCOS miatt – több a hüvelyi folyása. Mediterrán országban él, és azt mondta a professzor úr, hogy ő érzékenyebb a bacikra, vírusokra (pld. tengervíz, vagy illemhely stb.). Mit tegyünk ez ellen? Emel

Tisztelt doktor úr! A lányomnak visszatérően – állítólag PCOS miatt – több a hüvelyi folyása. Mediterrán országban él, és azt mondta a professzor úr, hogy ő érzékenyebb a bacikra, vírusokra (pld. tengervíz, vagy illemhely stb.). Mit tegyünk ez ellen? Emellett van még egy kérdésem. A lányom 10 éve fogamzásgátlót szed, de azért, mert 13 éves korában, mikor megjött a menstruációja, a far-hát-hasi csík erősen szőrösödött. Endokrin vizsgálat történt, családi vonalra vezették ezt vissza, és inzulinrezisztenciát is igazoltak Pécsett. Az én nőgyógyászomhoz vittem el a lányom, aki azt javasolta, hogy évente kell szüneteltetnie a tabletta szedését. A másik nőgyógyász mindig egyre magasabb hormontartalmú fogamzásgátlót írt fel, hogy kevesebb legyen a folyás. Most úgy néz ki, hogy fogamzásgátló nélkül, 5 hónapja rendszertelenül ugyan, de megjön a havi vérzése. Nekünk ez már nagy boldogság. Bár már Szabó Gyuri bácsihoz is fordultunk, aki 6 héten keresztül csalán- és diófalevél teát javasolt, felváltva naponta. Lehet hogy ettől javult a helyzet? Kérem tisztelt Dr. úr segítsen, ha tud valami tanácsot adni. A lányom most 23 éves. Köszönettel, egy aggódó anya

1

Tisztelt Doktor úr! Május 4-én menstruáltam, 6 napig tartott, a mai napon, 15-én ismét megjött rendesen. Nem ez az első eset. Voltam nőgyógyásznál is, aki adott gyógyszert, utána egy hónapig rendben volt minden. Volt egy hüvelyi gyulladásom. Okozhat-e a h

Tisztelt Doktor úr! Május 4-én menstruáltam, 6 napig tartott, a mai napon, 15-én ismét megjött rendesen. Nem ez az első eset. Voltam nőgyógyásznál is, aki adott gyógyszert, utána egy hónapig rendben volt minden. Volt egy hüvelyi gyulladásom. Okozhat-e a hüvelygyulladás ilyen problémát, vagy más van a dolog hátterében? Az orvoshoz feltétlenül vissza fogok menni. 39 éves vagyok, 12 éves korom óta menstruálok.

1

Tisztelt Főorvos úr! Az én problémám sajnos nagyon összetett. Méhdaganat miatt kaptam sugarat, ennek már 2 éve. A leletek azt mutatják, hogy egészséges vagyok. Sajnos azonban a sugaras kezelésnek sok mellékhatása lett, amik azóta is kínoznak. A bélproblém

Tisztelt Főorvos úr! Az én problémám sajnos nagyon összetett. Méhdaganat miatt kaptam sugarat, ennek már 2 éve. A leletek azt mutatják, hogy egészséges vagyok. Sajnos azonban a sugaras kezelésnek sok mellékhatása lett, amik azóta is kínoznak. A bélproblémák szerencsére rendeződtek, de folyamatos égésem van a lenti területen. A nagyajkak területe már régebben is problémás volt, innen egy kinövést is eltávolítottak, ami ugyan jóindulatú volt, de sorvadás és leukoplakia miatt kontroll alatt vagyok fél évente. A hüvely nagyon beszűkült a kezelések miatt, így a nemi élet sajnos már lehetetlen. Párom megértő, de az én hangulatomat nagyon befolyásolja az állandó hüvelyi érzékenység. Néha viszket is. Próbálom a területet tisztán tartani kamillás lemosással, ülőfürdővel, zsíros krémmel, fertőtlenítőkkel. Csak organikus készítményeket használok, igyekszem egészségesen élni. Van-e esetleg valamilyen tanácsa nekem onkológus-nőgyógyászként?

1

Tisztelt Doktor úr! Azt szeretném megkérdezni Öntől, hogy ha az Ovestin tabletta szedése mellet megjön a menzeszem, folytassam-e a tabletta szedését? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: S.

1

Tisztelt Langmár Doktor úr! Aranyeres panaszokra mit ajánl, amiben ön megbízik? Inkább krémet szeretnék, ha lehet, a kúpokat nem szívesen használom. A sebész szerint kis repedés is van, ami hol jobb, hol rosszabb. Sokat ülök autóban, állok a boltban eladó

Tisztelt Langmár Doktor úr! Aranyeres panaszokra mit ajánl, amiben ön megbízik? Inkább krémet szeretnék, ha lehet, a kúpokat nem szívesen használom. A sebész szerint kis repedés is van, ami hol jobb, hol rosszabb. Sokat ülök autóban, állok a boltban eladóként, állítólag ez is okozhatja az ilyen végbélbajokat. Sajnos sok a visszerem is, ez is összefügghet az orvosok szerint. Lassan elszánom magam a műtétre. Lézeres beavatkozást Ön ajánlana erre? A kisebb tágulatokat már injekciózták, de minden kiújult sajnos, rémesen néznek ki a lábaim.

1

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok, és a hőhullám, verejtékezés, több éve kíséri az életem napjait. A magas vérnyomásomra Coviogalt, a lelki problémáimra pedig Frontint, és Citagent szedek. Kérdésem az lenne, hogy az előbb felsoroltak mellé szedhetek-e ol

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok, és a hőhullám, verejtékezés, több éve kíséri az életem napjait. A magas vérnyomásomra Coviogalt, a lelki problémáimra pedig Frontint, és Citagent szedek. Kérdésem az lenne, hogy az előbb felsoroltak mellé szedhetek-e olyan gyógyszert, ami segít elviselni a hőhullám okozta verejtékezést, és enyhíti a rosszullétet? Két és fél éve nincs menzeszem, szeretném tudni, hogy visszajöhet-e még újra, kell-e vigyázni a párommal, hogy ne essek teherbe? Mély tisztelettel várom válaszát! Marika

1

Tisztelt Doktor úr! A hüvelyhám sérülésére Ön milyen hüvelykrémet vagy hüvelytablettát javasolna nekem? Válaszát és segítségét köszönöm! Üdvözlettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! A segítségét szeretném kérni! A hüvelyhám elvékonyodását mivel lehet kezelni? Olyan elviselhetetlen hüvelyszárazságban szenvedek, hogy nem tudom mit tegyek! Segítségét és a válaszát köszönöm szépen! Zsuzsa

1

Tisztelt Doktor Úr! Már második éve küzdök, de a nőgyógyászati rendelésen kapott szerek nem használnak. A kis- és nagyajkak között bereped a bőröm, és hullámokban viszkető érzés jön. Ez annyira erős, hogy a viszketés megszüntetésétől még nagyobb lesz a re

Tisztelt Doktor Úr! Már második éve küzdök, de a nőgyógyászati rendelésen kapott szerek nem használnak. A kis- és nagyajkak között bereped a bőröm, és hullámokban viszkető érzés jön. Ez annyira erős, hogy a viszketés megszüntetésétől még nagyobb lesz a repedés. Ezt tükörrel tudtam megállapítani. Váladékozik, de nem hüvelyi váladék. Pimafucort krémet kaptam, ami nem használ. Hüvelyi visszereim is vannak, amik miatt vékony, és érzékeny a bőröm a szeméremtesten is. Mit tehetek? Tisztelettel várom válaszát: Valéria

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!