Találatok a következő kifejezésre: Anyum olyan Ezelőtt kb (1 db)

Anyum olyan furcsa. Ezelőtt kb. 3 hónappal szedte a fogamzásgátlót, de most már nem szedi. 35 éves amúgy. Akkor mikor megjön a menzesze, még a 10.napon is betétet dob ki a szemétbe. Mi lehet vele?

Amúgy az 100%-osan biztos, hogy nem terhes, 14 éves vagyok és nem akarnak már gyermeket. A méhében mióma van. Úgyhogy csak arra szeretnék választ kapni, hogy miért nem szedi a fogamzásgátlót 35 évesen, amikor nem is terhes és miért dob ki a szemétbe betétet még a menzesze 10. napján is.

Legjobb válasz: Nézd, lehet hogy a gyógyszer idézteelõ nála a miómát és az abbahagyással vissza fog húzódni. Másrészt ilyenkor a nõknek általában több a vérzésük. De biztos jár anyud dokihoz, ne aggódj.

Nézd, lehet hogy a gyógyszer idézteelõ nála a miómát és az abbahagyással vissza fog húzódni. Másrészt ilyenkor a nõknek általában több a vérzésük. De biztos jár anyud dokihoz, ne aggódj.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Jó napot! Én egy 31 éves nő vagyok! Sajnos 12-éves koromban a bal petefészkemet ki kellett venni, mert egy balesetben megsérült, és ciszta volt rajta. A vérzésem nem rendszeres, és nagy fájdalmakkal jár amikor épp megjön. Szeretnék már 5 éve gyereket, de

Jó napot! Én egy 31 éves nő vagyok! Sajnos 12-éves koromban a bal petefészkemet ki kellett venni, mert egy balesetben megsérült, és ciszta volt rajta. A vérzésem nem rendszeres, és nagy fájdalmakkal jár amikor épp megjön. Szeretnék már 5 éve gyereket, de sajnos nem jön össze. Mit tudna nekem tanácsolni, mert voltam már egy pár nőgyógyásznál, és még mindig semmi nem történt. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves nő vagyok. Évente járok nőgyógyászati rákszűrésre, mammográfia eredményem rendben. Bő két hónapja egyfolytában, múlni nem akaró mellbimbófájdalommal küszködök. Talán hormonális alapon lehet. Mit tanácsol? Van-e teendőm? Szedhet

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves nő vagyok. Évente járok nőgyógyászati rákszűrésre, mammográfia eredményem rendben. Bő két hónapja egyfolytában, múlni nem akaró mellbimbófájdalommal küszködök. Talán hormonális alapon lehet. Mit tanácsol? Van-e teendőm? Szedhetem-e így a Remifemin készítményt? Nagyon köszönöm segítő válaszát, tanácsát! Tisztelettel: Kornélia

1

Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy mellkasi szorítást okoz-e a változókor kezdete? Köszönettel

1

Tisztelt Doktor úr! Femara tablettát szedek. A menstruációm a kezelés megkezdése előtt 3 évvel abbamaradt. Másfél évnyi kúra után, a héten megjött a menstruációm, és nem gyengén. Mit tanácsol?

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem az lenne, hogy a Lándzsás útifű köhögés elleni szirup, befolyásolja-e a fogamzásgátló (Jangee) hatását? Köszönettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! A menstruációm előtt vagyok, székletürítés alkalmával a hüvelyemből friss vér távozott, a de menzeszem nem jött meg, a vérzés elmúlt. Nagyon megijedtem. Mi lehet ennek az oka? Kati

1

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsg

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsgálaton kisebb miómát találtak, hormonvizsgálati eredményeim nőgyógyászom szerint rendben vannak. Én mégis aggódom. Edina

1

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetsé

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetséges-e, hogy nőgyógyászati probléma áll a háttérben, mert legutóbb gombával kezeltek, de a felfázásos tünetek nem szűntek meg. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizál

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizált fibroadenomák újra növekedni kezdtek. Lehet-e összefüggés a kettő között? Van-e olyan megoldás, ami jó a hőhullámok ellen, viszont nem burjánzik a jóindulatú daganat, ami lassan olyan méretű, melyet már műteni kellene. Évekkel ezelőtt már volt műtétem, de sajnos visszanőtt. Ez normális? Köszönettel: Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdése

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdésem az lenne, hogy ezektől a tablettáktól nem jön meg a menzeszem? Ugyanis március 10.-én menstruáltam utoljára. Ha a tabletta szedése alatt megjön, mit tegyek? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!