Találatok a következő kifejezésre: Amikor abbahagytam gyógyszert, (6 db)

Aki évek után abbahagyta a fogamzásgátló szedését, az milyen változásokat, tüneteket észlel magán? Vannak olyanok, amiket a gyógyszer nem szedésének tulajdonít?

Legjobb válasz: Nekem iszonyatosan megnott a szexualis etvagyam es egy kicsit atalakult a testalkatom is ( lefogytam :) es sokkal jobb kedvem van, nem vagyok olyan faradekony.

Nekem iszonyatosan megnott a szexualis etvagyam es egy kicsit atalakult a testalkatom is ( lefogytam :) es sokkal jobb kedvem van, nem vagyok olyan faradekony.

Amikor abbahagytam a gyógyszert, utána volt pé-m, mert kb. 10 cm nyákkot tapasztaltam. Azóta nem volt ilyenem. Lehet, hogy nincs peteérésem?

3 hónapja hagytam abba a gyógyszert. Sem el?z?, sem ebben a hónapban nem képz?zött ilyen nyákom. Ez rosszat jelent? Nincs pé-m?

Legjobb válasz: szia! én sem értem ezt a nyákos dolgot! itt mindenki azt írja,hogy olyan az állaga,mint a tojásfehérje,nyúlik,meg színtelen! annyira nyúlós nekem se volt még sose,és voltam már terhes! színtelen volt,de az nem nyúlott!!!

szia! én sem értem ezt a nyákos dolgot! itt mindenki azt írja, hogy olyan az állaga, mint a tojásfehérje, nyúlik, meg színtelen! annyira nyúlós nekem se volt még sose, és voltam már terhes! színtelen volt, de az nem nyúlott!!!
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válasz! :-9 Akkor reménykedhetem.
Szerintem meg valószínûleg pont most lehet peteérésed!!! Én egy internetes honlapon olvastam, hogy a tabi abbahagyása után van ez a nyákos, nyúlós folyás, mert még nem tud a szervezet rendes váladékot termelni (hogy a spermák könnyebben célba érjenek), de már próbálkozik! És nekem is így volt! A gyógyszer abbahagyása után az elsõ két hónapban volt nyúlós folyásom, viszont az orvosi vizsgálatok alapján peteérésem nem! És láss csodát, a harmadik hónapban nem volt nyákos folyás, viszont összejött a baba! :) Szóval ne aggódj! Ez nem jelent rosszat, sõt!!! :) 9 hetes kismama
A kérdező hozzászólása: Óóóóóóó! Nagyon köszönöm! És gratulálok a babához!Még egy kérdés.pár nappal a mensi elõtt teherbe eshetek? Mert volt ugyan mensim, de nagyon kevés, és most olyan tüneteim vannak, mint még soha. A savam állandóan a torkomban van, nincs étvágyam, és csak "szédelgek". Nagyon -nagyon érdekelne a véleményed! Köszönöm:-)

Szedett valaki gyógyszert amikor a babája megfogant, de mikor kiderült abbahagyta, és egészséges lett a babája? Vagy ez bezavar a sejtosztódásban és beteg lesz?

Legjobb válasz: fogamzásgátlóra gondolsz? Én szedtem és mikor megtudtam már nyolc hetes voltam, egészséges 5 éves fiam van. A mai gyógyszerektõl nem lesz baja a babáknak. Más gyógyszerre gondolsz az sem gáz az elsõ hat hétben a babára még nem hat semmi amit beveszel.

fogamzásgátlóra gondolsz? Én szedtem és mikor megtudtam már nyolc hetes voltam, egészséges 5 éves fiam van. A mai gyógyszerektõl nem lesz baja a babáknak. Más gyógyszerre gondolsz az sem gáz az elsõ hat hétben a babára még nem hat semmi amit beveszel.
SZia.5éve szedtem fog.gátlót mikor babás lettem mellette.Egészséges 6éves fiam van.Alacsony hormontartalmúak ezek a gyógyszerek, nekem a dokim ezt mondta és nem veszélyeztetik a baba egészségét.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszokat.Nem fogamzásgátlóra gondoltam.Kedves elsõ nagyon megnyugtattál köszönöm :) Lamictalt szedtem, de amint pozi lett a teszt kb 4 hetes lehettem, azonnal kidobtam a kukába.Nem merem szedni tovább.Kedves második neked is köszönöm :)
Én két májgyógyszert is szedtem, 6 hetesig, szintén kidobtam, amikor kiderült a dolog, minden rendben ment, egészséges, gyönyörû ikreim születtek :) Pedig mindkettõre azt volt írva, hogy terhesség alatt tilos. Szerintem ne aggódj, minden rendben lesz remélhetõleg :)
A kérdező hozzászólása: Remélem!Gratulálok az ikrekhez :)

Tisztelt Főorvos Úr! 2006-ban eltávolították a méhemet és mindkét petefészket. Utána 5 évig szedtem hormonpótló gyógyszert, amit fél éve abbahagytam. Ennek elhagyása nem járt semmi jelentős panasszal számomra csupán a külső nemi szerv szárazsága okoz prob

Tisztelt Főorvos Úr! 2006-ban eltávolították a méhemet és mindkét petefészket. Utána 5 évig szedtem hormonpótló gyógyszert, amit fél éve abbahagytam. Ennek elhagyása nem járt semmi jelentős panasszal számomra csupán a külső nemi szerv szárazsága okoz problémát. Próbáltam semleges krémekkel ezen enyhíteni, de nem segített. Tanácsot kérek erre, milyen krém a legalkalmasabb? Jó-e a síkosító krémek napi alkalmazása, vagy van ennél jobb. Előre is köszönöm válaszát. Üdvözlettel: Éva

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Erre a problémára a Cikatridina kúp jelenti a megoldást, amely rendszeres alkalmazás mellett idővel teljesen megszünteti az említett panaszokat. Felhívom azonban a figyelmét, hogy a Cikatridina kúp alkalmazását a tünetek megszűnte után se hagyja abba, különben a panaszok kiújulnak. A Cikatridina kúp hormonmentes készítmény, így a szokványos mellékhatásoktól sem kell tartania. Üdvözlettel: dr. Langmár …

Olvass tovább »

Tisztelt Hölgyem! Erre a problémára a Cikatridina kúp jelenti a megoldást, amely rendszeres alkalmazás mellett idővel teljesen megszünteti az említett panaszokat. Felhívom azonban a figyelmét, hogy a Cikatridina kúp alkalmazását a tünetek megszűnte után se hagyja abba, különben a panaszok kiújulnak. A Cikatridina kúp hormonmentes készítmény, így a szokványos mellékhatásoktól sem kell tartania. Üdvözlettel: dr. Langmár … Olvass tovább »

Tisztelt Főorvos Úr! 2006-ban eltávolították a méhemet és mindkét petefészket. Utána 5 évig szedtem hormonpótló gyógyszert, amit fél éve abbahagytam. Ennek elhagyása nem járt semmi jelentős panasszal számomra csupán a külső nemi szerv szárazsága okoz prob

Tisztelt Főorvos Úr! 2006-ban eltávolították a méhemet és mindkét petefészket. Utána 5 évig szedtem hormonpótló gyógyszert, amit fél éve abbahagytam. Ennek elhagyása nem járt semmi jelentős panasszal számomra csupán a külső nemi szerv szárazsága okoz problémát. Próbáltam semleges krémekkel ezen enyhíteni, de nem segített. Tanácsot kérek erre, milyen krém a legalkalmasabb? Jó-e a síkosító krémek napi alkalmazása, vagy van ennél jobb. Előre is köszönöm válaszát. Üdvözlettel: Éva

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Erre a problémára a Cikatridina kúp jelenti a megoldást, amely rendszeres alkalmazás mellett idővel teljesen megszünteti az említett panaszokat. Felhívom azonban a figyelmét, hogy a Cikatridina kúp alkalmazását a tünetek megszűnte után se hagyja abba, különben a panaszok kiújulnak. A Cikatridina kúp hormonmentes készítmény, így a szokványos mellékhatásoktól sem kell tartania. Üdvözlettel: dr. Langmár …

Olvass tovább »

Tisztelt Hölgyem! Erre a problémára a Cikatridina kúp jelenti a megoldást, amely rendszeres alkalmazás mellett idővel teljesen megszünteti az említett panaszokat. Felhívom azonban a figyelmét, hogy a Cikatridina kúp alkalmazását a tünetek megszűnte után se hagyja abba, különben a panaszok kiújulnak. A Cikatridina kúp hormonmentes készítmény, így a szokványos mellékhatásoktól sem kell tartania. Üdvözlettel: dr. Langmár … Olvass tovább »

Abbahagytam a gyógyszer szedését de még nem telt el csak egy hónap amikor szeretkeztünk és azóta kiderült hogy terhes vagyok. Lehet-e gond a gyerekkel hogy ilyen hamar lettem terhes?

Legjobb válasz: Jelezd a nõgyógyászodnak. Sok ilyenrõl hallottam már, és nem okoztak gondot, a 3 hónapos csak amolyan biztonsági okból szokták emlegetni. Feleslegesen ne parázz elõre, majd az orvos mond rá valamit. Az aggodalmaskodás többet árt a babának!

Jelezd a nõgyógyászodnak. Sok ilyenrõl hallottam már, és nem okoztak gondot, a 3 hónapos csak amolyan biztonsági okból szokták emlegetni. Feleslegesen ne parázz elõre, majd az orvos mond rá valamit. Az aggodalmaskodás többet árt a babának!
Ezek a gyógyszerek már sokkal kifinomultabbak mint régen nem hiszem, hogy problémát okozhat. Én is így jártam az ikrek már 12 évesek.
Attól is függ, hogy milyen készítményt szedtél. De szerintem nem lehet baja a babának. Vagy ha igen, akkor az orvos úgyis a megszakítást fogja javasolni. Menj minnél hamarabb orvoshoz, és mond el az aggodalmadat. Ebben a kérdésben õ tud érdemleges választ adni neked.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!