Találatok a következő kifejezésre: Abbahagytam a szedését de még (14 db)

Már 1 éve abbahagytam a gyógyszer szedését és négy hónapja próbálkozunk a párommal, de még mindig semmi. Miért nem esek teherbe?

Legjobb válasz: 4 hónap még nagyon rövid idõ, ne aggódj! Használsz ovulációs tesztet a kalkulátor mellé? Mindig sikerül azokon a napokon együtt lennetek, mikor termékeny vagy?

4 hónap még nagyon rövid idõ, ne aggódj! Használsz ovulációs tesztet a kalkulátor mellé? Mindig sikerül azokon a napokon együtt lennetek, mikor termékeny vagy?
Kedves kérdezõ !! Erre a kérdésedre nem lehet konkrét választ adni , pl írd le hogy figyeled-e a tested tüneteit mikor van péd van-e egyáltalán , méred a hõdet , vagy szoktál-e lh tesztelni, voltál -e orvosi kivizsgáláson a pároddal együtt , mert szoktál mondani ha baj van lehet hogy megtalálni nagyon nehéz de orvosolni a legegyszerûbb , kitartás még nagyon rövid ideje próbálkoztok de ha nagyon nem bírod menj el dokihoz hogy csináltasson labort a hormonokról , nézzen meg uh-n a párodat küldje el spermatogramra , de addig is kitartás , és nyugalom jönni fog az a babó lehet elõbb mint hinnéd , mielõbbi babavárást kívánok.

Már 2 féle antibiótiumot beszedett a kislányom (1 éves), mert lázas volt és gyulladt a torka már abbahagytuk a szedését 3 napja de még mindig estére höemelkedése van, nappal 36.5-37.1, estére 37.4, Mikor mulik el?

Azért 2 gyógyszert kapott ,mert az első nem használt,szedése közben belázasodott azért írt másikat!

Legjobb válasz: Melyik volt az a 2 féle antibiotikum?

Melyik volt az a 2 féle antibiotikum?
A kérdező hozzászólása: Cekloretta és Azithromycin Sandoz a gyógyszerek neve.Tegnap üzent a testvéremmel , hogy nem kell elvinnem a gyereket nincs neki semmi baja csak a foga jön..mondjuk ez igaz lent jön 1
Hát ez két olyan gyenge antibiotikum, hogy ne is csodálkozz. A lányomnak a cekloretta után magasabb volt a láza mint elõtte, úgy szaladtunk az ügyeletre és kaptunk normális gyógyszert.
Más orvos után néz nálunk is hülye volt a gyerekorvos ugyhogy átmentem a felnöttbe 13 évesen mert a gyerekorvos csecsemögyógyszert adot ami nemhasznált persze, de 2 a te esetedbe nemtudod a36.5 az nem höemelkedés hanem az normális ??? A Hõemelkedés kedves kérdezö anyuka 37 töl indul 38 tol láz majd afölöt magaslázról beszélünk. Igen 37.1 töl már én is szarul érzem magam az már betegség söt 36.9 is piszkál de az még nem höemalkedés, anormál testhö 36.5-37ig

Abbahagytam a gyógyszer szedését de még nem telt el csak egy hónap amikor szeretkeztünk és azóta kiderült hogy terhes vagyok. Lehet-e gond a gyerekkel hogy ilyen hamar lettem terhes?

Legjobb válasz: Jelezd a nõgyógyászodnak. Sok ilyenrõl hallottam már, és nem okoztak gondot, a 3 hónapos csak amolyan biztonsági okból szokták emlegetni. Feleslegesen ne parázz elõre, majd az orvos mond rá valamit. Az aggodalmaskodás többet árt a babának!

Jelezd a nõgyógyászodnak. Sok ilyenrõl hallottam már, és nem okoztak gondot, a 3 hónapos csak amolyan biztonsági okból szokták emlegetni. Feleslegesen ne parázz elõre, majd az orvos mond rá valamit. Az aggodalmaskodás többet árt a babának!
Ezek a gyógyszerek már sokkal kifinomultabbak mint régen nem hiszem, hogy problémát okozhat. Én is így jártam az ikrek már 12 évesek.
Attól is függ, hogy milyen készítményt szedtél. De szerintem nem lehet baja a babának. Vagy ha igen, akkor az orvos úgyis a megszakítást fogja javasolni. Menj minnél hamarabb orvoshoz, és mond el az aggodalmadat. Ebben a kérdésben õ tud érdemleges választ adni neked.

8hónapja abbahagytam a tabletta szedését, azóta változó idöközönként jön meg a menstruációm, volt hogy 30 napra, de volt hogy 52 napra jött meg, most 43 napra jött meg, de nem vérzés, hanem barna folyásom volt! Mitől lehet ez?

Megszakítással védekezünk!Most a 48-ik napon vagyok és nem jött meg ,vajon megjön még vérzés formájában?

Legjobb válasz: Nem tudom, de ha nem akartok babát, akkor nagy ötlet megszakítással védekezni... Csinálj tesztet.

Nem tudom, de ha nem akartok babát, akkor nagy ötlet megszakítással védekezni... Csinálj tesztet.
akartok babát? ha nem akkor minek hagytad abba? és akkor nemkéne megszakítással védekezni, ha nemkell még a baba. sztem csinálj egy tesztet
A kérdező hozzászólása: 9 évig szedtem a tablettát, panaszaim voltak, azért hagytam abba a szedését, nem a baba miatt. Tesztet fogok csinálni, köszönöm. A kérdésem még mindig az, hogy vajon miért lehet ez?
Igen. Attól, hogy rá van írva, hogy pl. áprilisban jár le, az nem az jelenti, hogy május 1-én már nem jó!
Menj el dokihoz és kérdezd meg tõle! 72 órás tabit úgyis csak õ tud felírni...
Nekem azt mondta a nõdoki, hogy 24, max 48 óra a tabi ürülési ideje!!!
Visszakérdeznék: miért hagytad abba a gyógyszert, ha még nem szeretnétek babát? A gyógyszer már régen kiürült a szervezetedbõl, hisz gondolj bele, akár egy szemet elfelejtesz bevenni, terhes is lehetsz! Szóval az egy nagy hülyeség, hogy 1 hónapig még hatása van! http://www.hazipatika.com/services/cimtar?id=23 Itt megtalálod azokat a helyeket, ahová ilyen esetekben fordulhatsz!!!
A gyógyszerben lévõ hatóanyagok még 1 hónapig nyújtanak védelmet, ahogy az is rá van írva, hogy 1 hónap után van 100%-os hatása....De az ördög nem alszik... A 72 órás tabit nem csak a nõdoki írhatja fel...mert így nagyon sokan kicsúszhatnak az idõböl...vannak sürgõségi ambulanciák (Pl. régen a Margit-kórház), ahol egy nõvér adta ki az elõre megírt receptet. Igazi nevet nem kért, és csak annyit kérdzett, hogy mikor történt a "baleset" és védezeztünk-e....nézd meg neten, fent vannak a címek neten..de pontos oldalt nem tudok..
nagyon rosszúl hallottad sz.tem!!!kb.olyan 3évente kell szünetelni.am meg sz.tem felelõtlen dolog volt tõled!már másnap cselekedned kellett volna..örülj h ha hatni fog..
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat!Ma felirattam a 72órás tabit!Egy nõvér irta fel!A kérdésedre a válasz:azért hagytam abba a bogyót mert nagyon sokat hiztam tõle, másrészt meg azt hallottam hogy kell tartani évente 1-2hónap szünetet!
Egyátalán nem kell szüneteltetni a tablettaszedést, ezt egy nõdoki mondta! Sokkal többet ártasz vele, nem használ a szervezetednek sem!
A kérdező hozzászólása: Most csak ugy megkérdezem MI VOLT SZTED FELELÕTLEN??Abbahagytam a gyógyszer szedést, mert nem akartam tovább szedni!De védekeztünk óvszerrel, ha nem olvastad volna!Azt meg nem tudtam elõre h kiszakad!Jah és másnap mentem el rögtön feliratni, de ha normálisan elolvasod akkor talán nem értenéd félre!

Menses alatt jelemtkezo rosszullet, amelyet meg eddig nem ereztem, egy honapja abbahagytam a tabi szedest, ez az elso menses azota, de gyenge vagyok rosszul erzem magam, vki volt igy? Mitol van?

Legjobb válasz: A menstruációtól van. Nekem a tabletta elõtt hányingerem, hasmenésem, fájdalmaim, fájó melleim, brutál pattanásaim voltak. A menstruáció alatt meg olyan gyenge voltam, és falfehér, hogy éppen hogy éltem.

A menstruációtól van. Nekem a tabletta elõtt hányingerem, hasmenésem, fájdalmaim, fájó melleim, brutál pattanásaim voltak. A menstruáció alatt meg olyan gyenge voltam, és falfehér, hogy éppen hogy éltem.
en elmennek a dokihoz. 3 honap az hosszu ido.
Menj el nogyogyaszhoz, ha sokaig szedted szunet nelkul, akkor le allhat a pete eresed. De ez kezelheto...
Én a helyedben már rég elmentem volna az orvoshoz. Lehet egy komoly betegség kezdete...

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!