Találatok a következő kifejezésre: Abbahagytam a 1 hétre rá (2 db)

Abbahagytam a fogamzásgátlót. 1 hétre rá szeretkeztem a barátommal és kilyukadt a gumi. 12 óra múlva vettünk sürgősségi tabletát, de azóta vért pisilek (kicsit). 1 napja. Jól tettem, hogy bevettem a sürgősségi tabletát?

Abbahagytam a fogamzásgátlót.. 1 hétre rá szeretkeztem a barátommal és kilyukadt a gumi.. 12óra múlva vettünk sürg?sségi tabletát, de azóta vért pisilek(kicsit).. 1napja:)ez nagy gond? vagy csak mellékhatása? vagy nem is kellett volna bevennem? jól tettem?segítsetek!!Nagyon meg vok ijedve.. Köszi..

Legjobb válasz: Mindenképpen jól tetted!!!!!!Nyugalom!!!:D az csak mellékhatás gondolom elsõ sürgõsségi tani:D jól tetted..

Mindenképpen jól tetted!!!!!!Nyugalom!!!:D az csak mellékhatás gondolom elsõ sürgõsségi tani:D jól tetted..
Mindenképpen jól tetted, hogy bevetted, emiatt ne aggódj. Nem tudom, mellékhatás-e a véres vizelet, én még nem hallottam róla...Szerintem azért jól tennéd, ha felkeresnél egy urológust. Félni nem kell, babás tuti nem leszel, ha meg gond van, azt az urológus kikezeli, csak menj el hozzá!!
Egyátalán miért hagytad abba a tabit? Butaság volt!!! Kivéve, ha babát szeretnél, de a kérdésedbõl nem ez jön le!

Szedtem fogamzasgatlot ket honapig (28 tabletat, mindennap 1 et). Ket honap utan abbahagytam es megjott pontos idoben a menszeszem. Negy nap utan normalisan elmult a verzes azonban ra egy hetre ahogy megjott ujra vereztem es nem ertem? Mi az oka?

A menstruacio elmulasa utan eltem nemi eletet es vedekeztunk.most pedig barnas folyadek folyt

Legjobb válasz: A tabletta miatt van. Ha elkezded szedni, akkor nem szabad abbahagyni, mert csak jól összezavarod a szerzeted. Felesleges a tablettával játszani. Most ki tudja, hogy mikor fog visszaállni rendesen a mensid.

A tabletta miatt van. Ha elkezded szedni, akkor nem szabad abbahagyni, mert csak jól összezavarod a szerzeted. Felesleges a tablettával játszani. Most ki tudja, hogy mikor fog visszaállni rendesen a mensid.
A kérdező hozzászólása: Remelem azert nem okoztam nagy kupit a szervezetemnek.Ha majd ujra akarom szedni a tablettet akkor lehet vagy nem?
én is sajnos sokszor csináltam ezt, hogy abbahagytam, aztán újrakezdtem... ilyenkor a hormonok dolgoznak a szervezetedben, és attól van össze-vissza vérzésed. lehet hogy több hónapig is eltart mire újra beáll. addig viszont sajnos nem tudhatod, mikor fogsz megint vérezni... ha szeretnéd hogy újra beálljon a ciklusod, szerintem menj el orvoshoz, és õ megmondja, mikor kezdheted el újra a szedését. vagy ha váltani akarsz másik tablettára (én ezért hagytam abba mindig õket, mert nagyon fájt tõlük a hasam) akkor fog írni másikat.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!