Találatok a következő kifejezésre: Abbahagytam 4 a fogamzásgátló szedését, (3 db)

Abbahagytam 4 napja a fogamzásgátló szedését, de elkezdtem vérezni, ez természetes?

Legjobb válasz: Abban az esetben ha nem szedted végig az adott levél tablettát, igen. Szervezeted igy reagál a hormonális változásokra.

Abban az esetben ha nem szedted végig az adott levél tablettát, igen. Szervezeted igy reagál a hormonális változásokra.

Abbahagytam a fogamzásgátló szedését (YADINE, kb.4 évig szedtem), mert babát szeretnék, viszont az utólsó levelet nem szedtem be mind, 9 tabletta maradt. Lehet ebből bármilyen gond?

Legjobb válasz: Lehet gondok lesznek a következõ menzivel.Nem ajánlatos megkezdett levelet félbe hagyni,megzavarhatja a ciklust..majd kiderül talán szerencséd lesz és "normálisan" megjön.

Lehet gondok lesznek a következõ menzivel.Nem ajánlatos megkezdett levelet félbe hagyni, megzavarhatja a ciklust..majd kiderül talán szerencséd lesz és "normálisan" megjön.
Végülis nem gond, csak megzavarhatja a ciklust. Az normális, hogy megjött, ha már 5 napja nem szeded, hisz lecsökkent a hormonszint, ilyenkor van a megvonános vérzés. A 7 napos szünetben is így van. Azért jön meg akkor, mert nem szeded. De egyébként azon a 9 napon nem múlik semmi, érdemes lett volna rendesen beszedni a már megkezdett adagot. Most alapból lehet, hogy kicsit megzavarodik a ciklusod, abbahagyás után gyakran elõfordul, hogy nem áll be egybõl, nem kell még ilyennel is plusz bezavarni szerintem. De te tudod.
Hát ha megjött akkor szerintem nem lehet baj. De várj még szerintem 2-3 hónapot a babával, amíg helyreállnak a hormonjaid.
Nem de ha csak ma nem akarod bevenni már akkor érdemes bevenni és utánna letenni. Nekem igy mondta a doki én is ezt szedtem. Bár biztosan meg lehet szakitani "útközben" is de jobb a békesség. +++++
A kérdező hozzászólása: Az a helyzet, hogy 5 napja hagytam abba és ma jött meg a mensim. Ezért gondoltam, hogy esetleg gond lehet ebbõl.
Gond nem lesz belõle, de legalább 3 hónapig védekezzetek másképpen.

4 hónapja abbahagytam a fogamzásgátló tabletta szedését, mert babát szeretnénk. Azóta menzesz előtt mindig 4 napig barnásozom. Mi az oka? Összefügghet ez azzal, hogy nem jön a baba?

Legjobb válasz: Szia. Lehet a hormonok miatt van a barnázás, és talán hogy tisztul a szervezeted. De sajnos pontosan nem tudom.

Szia. Lehet a hormonok miatt van a barnázás, és talán hogy tisztul a szervezeted. De sajnos pontosan nem tudom.
Én már évek óta nem szedek fogamzásgátlót és mégis mindig barnázok menszesz elõtt!:-(A maximum 5nap barnázás volt! Mindenki mást mond.Szerintem egy hormonvizsgálat nem ártana!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!