Találatok a következő kifejezésre: A sok vagy mástol (6 db)

Elég sok antibiotikumot szedtem az utóbbi hetekben. Úgy érzem, mintha az epén szurkálna. Összefüggésben van a kettő vagy az epefájdalom mástól lehet?

Legjobb válasz: Az antibiotikum nagyon le tudja gyengíteni az immnurendszert, lehet attól, de ha nem múlik, tessék orvost kikérdezni.

Az antibiotikum nagyon le tudja gyengíteni az immnurendszert, lehet attól, de ha nem múlik, tessék orvost kikérdezni.

Akinek sokat szokott fájni a feje (frontoktól vagy mástól, migrénesen, vagy csak kicsit) mit tud tanácsolni?

Mi az amit ilyenkor esetleg nassol rá? Vagy vmi bevált módszer amit?l elmúlik, akár gyógyszeresen vagy teszem azt agykontroll segítségével?

Legjobb válasz: lehet, hogy hülyének fogtok nézni, de az orgazmus a legjobb fájdalomcsillapító.. nem csak fejfájásra.. s lehetõleg minél több.. volt olyan, hogy egész éjjel nem tudtam elaludni a fejfájástól, hiába vetem be több gyógyszert is.. és az viszont használt

lehet, hogy hülyének fogtok nézni, de az orgazmus a legjobb fájdalomcsillapító.. nem csak fejfájásra.. s lehetõleg minél több.. volt olyan, hogy egész éjjel nem tudtam elaludni a fejfájástól, hiába vetem be több gyógyszert is.. és az viszont használt
Néha fronttól, néha "csak úgy" van migrénem. Gyógyszerek közül Algoflex forte, néha egy, néha rögtön kettõ. Egyébként sötétben, csendben fekvés, alvás, cukros italok. Mostanában (négy vagy öt éve van migrénem) már tudom, hogy mikor közeledik a fejfájás, ilyenkor elég egy algoflex egy nagy pohár limonádéval, de ha csak akkor jutok gyógyszerhez, amikor fáj, már megette a fene az egészet...
A kérdező hozzászólása: Nah, pont ez az én módszerem is, csak nekem még elég 1 algoflex forte is. Reménykedtem benne h van vmi humánusabb módszer is. Most egy Saridont vettem be, vagyis kettõt, de majdnem olyan mintha semmit nem ettem volna :S
Kicsi korom óta migrénes vagyok(most is fáj a fejem), de frontokra is érzékeny vagyok emellé :D Csak fájdalomcsillapítót tudok ajánlani, amik nekem beváltak: Rubophen(sokkal jobb amúgy a paracetamol, de ez lehet egyénfüggõ), és most vettem életemben elõször Advil Ultra Forte-t... már egyszer bevettem, és használt, egész jól, de a kóválygás érzésem megmaradt. :/ Agykontrollt felejtsd el az sz*rt sem ér, pénzlehúzós baromság....!!!!!! Sötét szoba, pihenés, sok sok folyadék, alvás. Ez a végsõ eset.
A kérdező hozzászólása: Úgy tûnik nekem vmiért a paracetamol nem annyira használ, viszont az ibuprofen hatásos, az orgazmust pedig tesztelés alá veszem. :) Agykontrollal úgy vagyok h pénzt nem költenék rá de egyébként nyitott vagyok sok mindenre, úgyh ezt is próbáltam már amikor buszon ültem és nem volt nálam gyógyszer, elképzeltem h a fájdalmat rárakom egy felhõre ami aztán szertefoszlik vagy elúszik és kicsi fájdalomnál már kétszer elmúlt vagy 5 percre abbamaradt :O és már annak is örültem. XD Köszönöm a válaszokat! :)
Én is nagyon fejfájós vagyok. Érzékeny vagyok a frontokra, néha migrénem van. Ha menstruálok is sokat fáj a fejem, néha hidegebb idõben olyan érzésem van, mintha "lehûlnének a csontok a fejemben". Frontokra általában nem szedek be gyógyszert, se a menzesz mellett jelentkezõ fejfájásra, már megszoktam és félek a túl sok gyógyszer mellékhatásától is. Migrénre nekem a szex vált be a legjobban :) vagy erõs görcsoldó+fájdalom csillapító. Erre a csontos áthûléses dologra meg nagyon meleg víz vagy levegõ+alvás. Nálam az iszok egy pohár vizet és jobb lesz dolog se válik be:S

Ha sok a baktérium a vizeletemben akkor az a gombásodásra utal? Vagy mástól is lehet? 24 hetes vagyok.

Legjobb válasz: Elképzelhetõ, hogy gombás vagy más fertõzés az oka. Nekem is volt, a doki felírt hüvelytablettát és rendbe jött. 19 hetes kismama

Elképzelhetõ, hogy gombás vagy más fertõzés az oka. Nekem is volt, a doki felírt hüvelytablettát és rendbe jött. 19 hetes kismama
Ha a vizeletedben van, akkor nem hinném, hogy gomba, inkább hugyuti fertõzés. Ezért szerintem nem hüvelykup kellene, hanem valami urológia megoldás. Baj biztos nem lesz , ne félj, a doki tudja mit írhat fel neked. Lehet felfáztál, vagy elkaptál valami bacit, de ne okold magad, bármitõl lehet..
Szia! Nekem is sok, 1000 helyett kb. 7000-8000. Ez így volt az elsõ terhességemnél, bár kaptam rá gyógyszert, de nem segített. Úgy volt, hogy a terhesség és szoptatás után majd kikezeljük, de hamar jött az újabb baba. Egészséges kislányt szültem, szerintem most sem semmi probléma. Ne aggódj, ha csak most derült ki nálad, akkor még az is lehet, hogy nem volt elég steril a leadott vizeleted, vagy az üveg nem volt tiszta, de ha nincs panaszod, akkor nem gond a babának. Neked is valami gyulladás miatt lehet a dolog szerintem. Gratulálok a babához! 14 hetes kismama
Szia!én 28 hetes terhes vagyok és múlthéten nagyon sok genny volt a vizeletembe!kaptam rá gyógyszert!terhesen nem szívesen használom azokat.hallottam hogy a biovörösáfonyalé nagyon az ilyen fertõzések kezelésére és csak természetes anyag van benne.napi 0, 5 dl!próbáld ki.
A kérdező hozzászólása: Mindenkinek köszönöm a válaszokat, nagyon rendik vagytok és kicsit meg is nyugodtam.Hétfõn megyek a dokimhoz, remélem minden oké.Mindenkinek boldog babavárást!

A sok szextöl vagy mástol is lehet "lógós" a punci?

emélem értitek a kérdést!

Legjobb válasz: gondolom arra.nem, nem csak attol lehet..nekem is ilyen van pedig még szûz vagyok:(,...és nem tudom mit csináljak mert egyetlen megoldás erre a mûtét...és nem tudom mit gondolna a pasi...:(

nekem is iylen és félek, h mit fog majd szólni a pasim ha meglátja:S :(
gondolom arra.nem, nem csak attol lehet..nekem is ilyen van pedig még szûz vagyok:(, ...és nem tudom mit csináljak mert egyetlen megoldás erre a mûtét...és nem tudom mit gondolna a pasi...:(
A szemérem ajkakra gondolsz?
semmit sem gondolunk csak ti hiszitek mindenre hogy uristen majd mit fog szolni egy pasi. a punci az punci mindegyik egyedi, de nekem a csaj kell nem az érdekel h milyen a puncija. ne hülyéskedj már.
VAN akinek igen a szextöl is loghat ha sokat szexelsz.
Ha zavar szolj leharapom
Hüje libäk ezt szeretjük a punciba Legaläbb van mit harapdälni puszilgatni nyalogatniKüldj mär egy fotot rola irom a mailom ha kell ja ès puszi a puncidra
miért válaszoltál magadnak???ezeket kajakra nem értem mi értelme van:S
biztos két nickje van és véletlen elfeleftett átlépni a másikba.
A kérdező hozzászólása: semmit nem gondol...valakinek tetszik :)

Hogy kezdődik a bárányhimlő? Vagy lehet mástól a sok apró kiütés?

Ma vettem észre a hasán és a hátán, nagyon halvány és nem viszket neki egyenl?re.. Találkozott vki ilyennel mit?l lehet? 1,5 évesek vagyunk közösségben mostanában alig voltunk.

Legjobb válasz: Allergiás reakció valamire inkább. A bárányhimlõ lázzal jár, csúnya viszketõ kiütésekkel.

Allergiás reakció valamire inkább. A bárányhimlõ lázzal jár, csúnya viszketõ kiütésekkel.

Szerintem az idegességtõl lehet. Sokszorányok, már egy ideje, érettségi elõtt állok, továbbtanulás, sok stressz és így jön ki rajtam, hogy hányok. Lehet e rá valami gyógyszert szedni, vagy mi lehet erre a megoldás, esetleg lehet hogy mástól hányok?

Legjobb válasz: Biztos, hogy a stressztõl van, ne akarj erre semmilyen gyógyszert szedni. Sok ismerõsöm is stresszes, megy a hasuk, hánynak, erre ész nélkül szedik a széntablettát és a Dedalont, már teljesen függõk lettek tõle. A gyógyszer nem jó megoldás, max a tüneteket enyhíti, de az okot nem szünteti meg. Esetleg vegyél a gyógyszertárban Sedatif PC-t, az egy homeopátiás stresszoldó készítmény, de gyógyszert ilyen helyzetben semmiképp ne szedj. Volt egy barátom aki olyan környezetben lakott, ahol nem érezte jól magát lelkileg, neki folyamatosan hányingere volt, de persze nem tudtuk hogy ettõl van. Az orvos azt mondta, a mandulájával van a baj, már ki is akarta venni, de a barátom ezt azért nem akarta. Amikor elköltözött arról a helyrõl, megszûntek a tünetei, szóval eleve hülyeség lett volna kivenni a manduláját, mert nem testi baja volt, hanem a stressz okozta az egészet.

Biztos, hogy a stressztõl van, ne akarj erre semmilyen gyógyszert szedni. Sok ismerõsöm is stresszes, megy a hasuk, hánynak, erre ész nélkül szedik a széntablettát és a Dedalont, már teljesen függõk lettek tõle. A gyógyszer nem jó megoldás, max a tüneteket enyhíti, de az okot nem szünteti meg. Esetleg vegyél a gyógyszertárban Sedatif PC-t, az egy homeopátiás stresszoldó készítmény, de gyógyszert ilyen helyzetben semmiképp ne szedj. Volt egy barátom aki olyan környezetben lakott, ahol nem érezte jól magát lelkileg, neki folyamatosan hányingere volt, de persze nem tudtuk hogy ettõl van. Az orvos azt mondta, a mandulájával van a baj, már ki is akarta venni, de a barátom ezt azért nem akarta. Amikor elköltözött arról a helyrõl, megszûntek a tünetei, szóval eleve hülyeség lett volna kivenni a manduláját, mert nem testi baja volt, hanem a stressz okozta az egészet.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!