Találatok a következő kifejezésre: A női első napjának a menstruáció (4 db)

A női ciklus első napjának a menstruáció utáni első nap számít? És akkor kell elkezdeni szedni a fogamzásgátló tabit?

Legjobb válasz: Szia! Nem!!!!!Az elsõ nap az a nap, mikor megjön a menstruációd!

Szia! Nem!!!!!Az elsõ nap az a nap, mikor megjön a menstruációd!
A kérdező hozzászólása: Akkor mikor már rendszeresen szedem kell kihagynom a menstruáció alatt a gyógyszer szedést? (még nem szedek, csak érdeklõdöm...)
A mensid elsõ napja!mindenképp! vagy 5.-en veheted be ha már megjött(de ezt nézd meg a tájékozttón mert mindegyik más!)
elkezded a legelsõt a mensid elsõ napján 21 vagy 22 tabit beszedsz (változó gyógyszerenként!) elfogy 1 levél és 7 nap szünet az alatt az idõ alatt megjön a mensid és 7 nap után kezdheted szedni a második levelet
A kérdező hozzászólása: Akkor 2 havonta kell kb látogatni a nõgyógyászt, hogy újat felírjon?
Nem az én tabimat 3 hónapra írták fel!és kb 50000Ft volt
jajj bocs dehogy is 5000
A ciklus elsõ napja az a nap, amikor megjön a mensid! Ált. ezen a napon kell elkezdeni szedni a fog. gátló tabit, és gyógyszertõl függõen vagy az elsõ naptól vagy 7 nap után védettséget ad. Tehát 21 vagy 22 napon keresztül kell szedni és ha elfogy, akkor 7 (21 szemes)vagy 6 nap (22 szemes) szünetet kell tartani, ez idõ alatt megjön a mensid. Majd a köv. levelet a 8. napon (21 szemes) vagy a 7. napon (22 szemes) kell elkezdeni szedni és így tovább! Nem kell mindig a nõgyógyászhoz menni felíratni, elég ha a háziorvoshoz elmégy, õ is felírhatja!Persze ha van valami panaszod, akkor a nõdokihoz menj! Ha van még kérdésed, szívesen válaszolok!

Más nőnek is van erős hányingere a menstruáció első napjaiban? Nekem mostanában jött elő és nagyon tudok tőle szenvedni:SSőt olyankor étvágyam sincs.

Legjobb válasz: Ha csak az lenne :D Ezenkívül van még ilyenkor hasi görcsöm (de olyan, hogy néha alig bírok felegyenesedni), hasmenésem (ilyenkor elsõ nap 2-3 órán át nem állhatok fel a wc-rõl, mert 2 percenként rám jön a szapora), plusz fej- és derékfájás, de az már mellékes a hasmenés és a hányinger mellett XD Amúgy mióta fogamzásgátlót szedek, azóta szerencsére semmi tünetem nincs ilyenkor :D

Ha csak az lenne :D Ezenkívül van még ilyenkor hasi görcsöm (de olyan, hogy néha alig bírok felegyenesedni), hasmenésem (ilyenkor elsõ nap 2-3 órán át nem állhatok fel a wc-rõl, mert 2 percenként rám jön a szapora), plusz fej- és derékfájás, de az már mellékes a hasmenés és a hányinger mellett XD Amúgy mióta fogamzásgátlót szedek, azóta szerencsére semmi tünetem nincs ilyenkor :D
Igen, lehet/van. Nekem anno nemcsak hányingerem volt, hanem hánytam is elsõ nap és feküdtem mint egy darab fa. :/
40 éves vagyok, de az elsõ - esetleg a második - napon még mindig hányok és hasmenésem is van az erõs görcsöktõl. Régebben még el is ájultam az elsõ napon néhányszor, így abszolút a négy fal közé szorultam. Ebbõl szerencsére "kinõttem" már, de az erõs görcsök, a hasmenés és a hányás maradt.

Tisztelt Doktor Úr! 48 éves nő vagyok. Az utóbbi 23 évben ciklusaim rövidültek, átlagosan 25-26 naposra, előtte 30 naposak voltak. Legutóbb 48 napra jött meg menstruációm és az első két napon erősebb volt jóval, mint szokott. Most ismét késik (a 35. napon

Tisztelt Doktor Úr! 48 éves nő vagyok. Az utóbbi 23 évben ciklusaim rövidültek, átlagosan 25-26 naposra, előtte 30 naposak voltak. Legutóbb 48 napra jött meg menstruációm és az első két napon erősebb volt jóval, mint szokott. Most ismét késik (a 35. napon vagyok). Nagyon stresszes időszakban vagyok már hónapok óta és 2-3 hete könnyen kipirulok kicsit feszültebb helyzetben. Ez már a változókor beköszöntése? Véleményét várva, köszönettel.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A tünetek alapján igen valószínű, hogy Ön már a változókorban van. A kipirulások egyre gyakoribbá válhatnak, és az intenzitásuk is fokozódhat, ezért mindenképpen javaslom a Remifemin plus tabletta szedését. Ez egy növényi, hormonmentes gyógyszer, amely segít átvészelni ezt az időszakot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A tünetek alapján igen valószínű, hogy Ön már a változókorban van. A kipirulások egyre gyakoribbá válhatnak, és az intenzitásuk is fokozódhat, ezért mindenképpen javaslom a Remifemin plus tabletta szedését. Ez egy növényi, hormonmentes gyógyszer, amely segít átvészelni ezt az időszakot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! 48 éves nő vagyok. Az utóbbi 23 évben ciklusaim rövidültek, átlagosan 25-26 naposra, előtte 30 naposak voltak. Legutóbb 48 napra jött meg menstruációm és az első két napon erősebb volt jóval, mint szokott. Most ismét késik (a 35. napon

Tisztelt Doktor Úr! 48 éves nő vagyok. Az utóbbi 23 évben ciklusaim rövidültek, átlagosan 25-26 naposra, előtte 30 naposak voltak. Legutóbb 48 napra jött meg menstruációm és az első két napon erősebb volt jóval, mint szokott. Most ismét késik (a 35. napon vagyok). Nagyon stresszes időszakban vagyok már hónapok óta és 2-3 hete könnyen kipirulok kicsit feszültebb helyzetben. Ez már a változókor beköszöntése? Véleményét várva, köszönettel.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A tünetek alapján igen valószínű, hogy Ön már a változókorban van. A kipirulások egyre gyakoribbá válhatnak, és az intenzitásuk is fokozódhat, ezért mindenképpen javaslom a Remifemin plus tabletta szedését. Ez egy növényi, hormonmentes gyógyszer, amely segít átvészelni ezt az időszakot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A tünetek alapján igen valószínű, hogy Ön már a változókorban van. A kipirulások egyre gyakoribbá válhatnak, és az intenzitásuk is fokozódhat, ezért mindenképpen javaslom a Remifemin plus tabletta szedését. Ez egy növényi, hormonmentes gyógyszer, amely segít átvészelni ezt az időszakot. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!