Találatok a következő kifejezésre: A nőgyógyász helyett Lindynette (1 db)

A nőgyógyász Triodena helyett Lindynette 20at írt fel. Ez jobb? Mennyibe kerül? Attól, hogy kevesebb a hormon benne, még ugyanolyan hatásos? Triodenától sokat fáj a fejem, ezután el fog múlni? Híztam is, a Lindynette szedésével tudok majd fogyni?

Legjobb válasz: Én 1 hónapja szedem a Lyndinette-et, mert nekem egy másiktól fájt a fejem. Eddig semmi rosszat nem tapasztaltam, viszont én 5700.ért vettem azt hiszem, nem tudom már, de több mint 5 ezer volt a 3 havi adag.

Én 1 hónapja szedem a Lyndinette-et, mert nekem egy másiktól fájt a fejem. Eddig semmi rosszat nem tapasztaltam, viszont én 5700.ért vettem azt hiszem, nem tudom már, de több mint 5 ezer volt a 3 havi adag.
Szia! Én éppen ma vettem Lindynette 20-at, 5525 Ft volt. Szerintem annyiból jobb, hogy kevesebb hormont tartalmaz, ergo kevesebb az esélye, hogy felborítsa a hormonháztatásodat. Nekem éppen ezért ezt írta fel a dokim. A hatása ugyanolyan, mint bármelyik másik tabinak. Nekem nem volt semmilyen problémám a gyógyszerrel, nem jelentkezett a mellékhatások közül semmi. Sõt, inkább pozitív mellékhatás jelentkezett, ugyanis a bõröm szebb lett tõle. Fogyni nem hiszem, hogy tudsz tõle, hiszen nem arra találták ki. Bár mindenkire máshogyan hat :-)
Ha nem lenne hatásos a kevesebb hormonnal, akkor nem is árusítanák! Egyébként vannak olyanok, akik fogyást tapasztalnak tabi mellett! Én már a 6. levéllel kezdem a Belara-t és nem híztam tõle, de a bõröm szebb lett, meg a görcseim is enyhülnek! Szerintem mindkei máshogy reagál a tabikra! :)
Mindenképpen jobb, mint a Triodena, mert alacsonyabb a hormontartalma, korszerûbb. Attól hogy a hormon kevesebb benne, még ugyanolyan hatásos. Azt viszont senki nem tudja megmondani neked, hogy jó lesz-e, mert mindenkire másképpen hatnak. Lehet ettõl is fájni fog a fejed és lesznek mellékhatásai (de az is lehet, hogy nem), akkor el kell menni és íratni egy másikat. A lényeg, legalább 3 hónapig szedni kell egy fajtát, hogy kiderüljön jó-e vagy sem. Az ára 5-6 e Ft között mozog.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Az normális ha a fogamzásgátló abbagyása után, émelygek, fáj a fejem, hányingerem van és egész nap csak feküdnék? Nektek milyen tapasztalaitok voltak?

1

Létezik olyan óvszer, ami a makkrésznél keskenyebb, kisebb átmérőjű mint a gumiperemnél?

2

Kihagytam egy szem tablettát az első héten, lehetek terhes?

A levél harmadik tablettáját csak 14 óra elteltével vettem be, előző nap és aznap is volt szex, mikor teszteljek?

31

SÜRGÕS! 13 napig szedtem fogamzásgátló tablettát (cypromix) amit a nődoki irt fel, de vizsgálat nélkül.13. nap után rosszul lettem tőle. Többi lent. (? )

Fájtak a melleim, furán, kábultnak érzem magam, fáj a gyomrom,
semmi étvágyam nincs max 3szor eszek egy nap. 6 napja nem
szedem és a melleim kezdenek helyre jönni, már nem feszülnek,
de az étvágytalanság és a kábult érzés még mindig tart. És most
elöbb is fog megjönni a menstruációm, hogy így 13nap múlva
abbahagytam?
Vagy kb hogy fog megjönni? Az alhasam és a derekam eléggé fáj most... És az étvágytalansággal mit csináljak?

7

Ha a szolnoki hetényibe akarok menni 72 órás tablettát feliratni oda csak úgy bemehetek vagy előtte szólni kell?

Valakinek esetleg tapasztalat?:/

3

Holnap megyek vérvételre, mert pajzsmirigy beteg vagyok. Szerintetek kimutatja az esemény utáni tablettát?

Szóval tegnap történt meg a közösülés, de kiszakadt az óvszer, viszont párom gumi +megszakítós módszerrel szokta a biztonság kedvéért hát most ez sem jött össze mert mire húzta ki addigra neki már jött az anyag és a gumit meg nem vettük észre hogy kiszakadt szval. kb fele a lepedőn másik fele belém landolt.

4

Volt esetleg valakinek hasonló problémája?

Sziasztok!

A problémám a következő: egy hónappal ezelőtt leálltam a fogamzásgátlóval. Nem tapasztaltam pecsételő vérzést, semmi rendellenességet egészen csütörtökig. A barátommal szeretkeztünk, és az aktus végén véreztem. Ez éjszaka volt, nem is aggódtam miatta, mert esedékes, hogy megjöjjön, ezért úgy gondoltam, hogy reggelre valószínűleg megérkezik a menstruációm, de azóta sem jött meg. Szerdára sikerült bejelentkeznem az orvoshoz, de eléggé aggódunk, ezért írtam ki a kérdést, bízva abban, hogy valakinek esetleg volt már hasonló problémája. Mitől lehet ez? Hüvelygyulladás vagy valami fertőzés? Sajnos anyumnak volt már méhszájsebe, nagyon félek (sajnos, úgy gondolom, megalapozottan), hogy talán nálam is erről van szó.

Előre is köszönöm a válaszokat!

1

Nem jött meg a gyógyszer mentes héten. Miért?

8 éve szedek tabit,ilyen még nem történt de hallottam hogy lehetséges egy alkalom kimarad.. szóval ez belefér? Rendben szedtem a tabit,nem hánytam,hasmenésem nem volt,nem szedtem antibiotikumot stb.. Ami még eszembe jutott hogy múlt hónapban kimaradt egy tabi az első hétből de a szünetben akkor rendesen megjött így nem gondolnék terhességre..24L

2

Esemény utáni tablettát előre is lehet iratni vagy csak utólag amikor már beütött a baj?

6

Lehetek így együtt a párommal?

Két hete szedem a fogamzásgátló tablettát és még egy kicsit barnázok.Tudom, hogy ez első hónapban normális, és nem is folyamatosan van ez a barnázás. A kérdésem az, hogy lehet-e így szeretkezni? Nem nagy így a fertőzésveszély?

4

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!