Találatok a következő kifejezésre: A menstruációm napján annyira rosszul vagyok (1 db)

A menstruációm második napján annyira rosszul vagyok hogy gyakran az ájulás kerülget, görcsölök, szédülök hányingerem van. Lehet-e ezt valahogy orvosolni?

Ezek a tünetek körülbelül egy éve jelentek meg nálam.Azóta rettegek mikor megjön,és nem tudok mitcsinálni.Szedtem gyógyszert ittam teát de semmi sem enyhítette.

Legjobb válasz: A fájdalomcsillapító és görcsoldó mellett C-vitamint is kell szedni. Az orvosodnak nem mondtad még? Biztos van valamilyen készítmény, mert ezzel a problémával nem vagy egyedül.

A fájdalomcsillapító és görcsoldó mellett C-vitamint is kell szedni. Az orvosodnak nem mondtad még? Biztos van valamilyen készítmény, mert ezzel a problémával nem vagy egyedül.
Mindenképp menj el dokihoz!
Szia! Már csak azért is válaszolok, hogy tudd, hogy nem vagy egyedül: szinte azóta, hogy menstruálok, hasonló problémákkal küzdök. Az orvosaim mindig azt mondták, hogy voltaképpen ez ugyanúgy normális - csak a másik véglet - mint azoknál, akik semmit nem éreznek ilyenkor, meg hogy majd kinövöm. Hát 28 év alatt nem sikerült, bár jelenleg kisbabát várok, és most az a legújabb, hogy utána már biztosan enyhébbek lesznek a tüneteim. Orvossal azért érdemes mindenképpen konzultálnod, mert az erõsebb görcsoldókat (az Apranaxnak van pl. ilyen extra erõs változata) csak orvos írhatja fel neked. Én mindig pontosan számon tartottam, hogy mikor kell megjönnie, és 2 nappal elõre elkezdtem szedni a görcsoldót. Emellett furamód a hidegvizes borogatás vált be (amíg megvolt minden éjszaka, a haamra), ha pedig nagyon beütött a dolog, hagytam, hogy a gyomrom ahogy tud, kiürüljön (hasmenés, hányás, mikor mi...), és "kifeküdtem", ez többnyire egy teljes nap teljes KO-t jelentett. Tudom, hogy ez a tanulás vagy a munka mellett nehéz, de mindenkinek jobb, ha mihamrabb túl vagy rajta. Ja és még valami, az elsõ napokban (1-2) próbálj minél többet ülni vagy feküdni, és minél kevesebbet mozogni, mert a szédülés nálad is arra utal(hat), hogy leesik ilyenkor a vérnyomásod, és így simán benne van, hogy el is ájulsz :( Tudom, hogy nagyon nehéz ezekkel a tünetekkel együtt élni, még ha havonta csak pár napon jelentkeznek is, de kis odafigyeléssel és a megfelelõ görcsoldókkal kordában tarthatóak. Remélem hamarosan neked is sikerül kitapasztalnod, hogy mi a számodra a legmegfelelõbb, addig is kitartás :) Üdv.
Szia! Nekem ájulástól kezdve, hányás, minden volt, ameddig el nem kezdtem a Flector-t inni. Ez egy izületi gyulladásokra kitalált gyógyszer és nem viccelek, de 10 perc alatt hatni kezdett. Addig pokol volt minden hónap, de olyan szinten, hogy betegszabi volt 1-2 napig, mert felkelni nem tudtam. Ajánlom ezt nagyon!
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszokat, sokat segítettek!:) És mindenképp elmegyek orvoshoz.Köszönöm mégegyszer!:)
Szia! Én is hasonló helyzetben vagyok, nekem két éve kezdõdött, elõször csak enyhe görcsökkel. Egyre rosszabb lett, eleinte csak a görcs erõsödött, és utána jöttek ezek a tünetek: ájulás, szédülés, remegés, hányinger és persze a nagyon erõs görcs... :( Ma is erre ébredtem reggel. Nekem Cataflam viszonylag gyorsan használ, és fórróvizes palack is nagyon jó. (érdekes, van, akinek meg a hideg jó rá) Mozgás is tud segíteni picit, már ha az ember meg tud mozdulni... Én nem tudok általában. De neten biztos vannak ilyenkor végezhetõ tornagyakorlatok, enyhébb görcs állítólag azoktól is elmúlik. Sokat segít, ha a lábaidat térdben felhúzod, megtámasztod alulról valami pokróccal, plusz a talpadnál is, meg tehetsz egy kispárnát a vállad alá, így nem húzódnak az izmaid és kevésbé fáj. Ha pedig úgy érzed, elájulsz (nekem is szokott lenni), akkor feküdj hanyatt, és nyújtva rakd fel a lábaidat a falra vagy egy székre. :) Remélem, tudtam segíteni. :)
Jah, igen, és nagyon sokan mondják, hogy mikor elkezdtek fogamzásgátlót szedni, azonnal elmúltak a problémák.
és ezt a flectort lehet recept nélkül kapni, vagy fel kell íratni? Cataflam is gyorsan hat, csak addig nagyon rossz...
A kérdező hozzászólása: Köszönöm mindenkinek a válaszokat.Elmentem dokihoz és nekemis a Flectort írta fel és ez már végre használ:)

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Kedves doktor ur! 41 éves vagyok menpoauzával küzdök hormonális kezelést csinálok ösztrogén es progeszterol mégsem érzem jól magam mit tehetek?

1

Tisztelt Doktor Úr! Pollenallergiámra Telfast 120-at szedek (márciustól-Októberig). Párommal babát szeretnénk. A gyógyszer nehezíti-e a teherbeesést? Vagy elég elhagynom a gyógyszert akkor, ha már teherbe estem? Köszönettel:B.I.

1

Tisztelt Doktor Úr! Bár régebben sem volt szabályos ciklusom, (28 éves vagyok) rendszeresen kimaradt 1-1 hónap, ennek ellenére a nőgyógyászom nem talált semmi különöset. (Azt azért hozzátette, hogy azt látja az ultrahangon, hogy egyszerre több petesejt ér

Tisztelt Doktor Úr! Bár régebben sem volt szabályos ciklusom, (28 éves vagyok) rendszeresen kimaradt 1-1 hónap, ennek ellenére a nőgyógyászom nem talált semmi különöset. (Azt azért hozzátette, hogy azt látja az ultrahangon, hogy egyszerre több petesejt érik). Fogamzásgátlót írt fel, de háromnál többet nem tudtam bevenni belőle, mert a heves hányinger miatt dolgozni sem tudtam menni. Legutóbb február 20-án jött meg a menzeszem, 6 nap elteltével, amikor már azt gondoltam elmúlt, újra megjött, megint 6 napra. Két kérdésem lenne: mi a baj, és hogyan lehet ezen segíteni, a másik pedig, hogy elmehetek-e úgy a nőgyógyászhoz, hogy ha éppen megvan… Köszönöm válaszát, Adrienn

1

Tisztelt Főorvos Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy az ovestin tabletta és krém okozhat-e mell feszülést fájdalmat és a petefészekben fokozott Oestrogen hatást. Én már 68 éves vagyok és egy leletemen ezt olvasom. Tisztelettel:Óné

1

T. Doktor Úr! A problémám a következő 61 éves vagyok, nem igazán jó a szexuális együttlét a férjemmel, de ő túlságosan is aktív. Valószínűleg elsősorban a nemi vágy hiánya részemről, ill. a szárazság a gond. A másik nagy gondom, hogy újabban azt vettem és

T. Doktor Úr! A problémám a következő 61 éves vagyok, nem igazán jó a szexuális együttlét a férjemmel, de ő túlságosan is aktív. Valószínűleg elsősorban a nemi vágy hiánya részemről, ill. a szárazság a gond. A másik nagy gondom, hogy újabban azt vettem észre, miután együtt vagyunk borzasztóan csipős és fájó, maró érzést érzek. Annyira, hogy már lassan nem merek elmenni pisilni sem. Igaz most erős antibiotikumot kaptam egyéb megbetegedésem miatt. Nem tudom mit tegyek, ez nagyon kellemetlen is, és fájdalmas dolog. Velem van gond? Mit tegyek? Köszönöm segítségét.

1

Tisztelt Doktor Úr! Három éve volt egy konizációs műtétem. Azóta változatlanul NA a HPV eredményem. Szűrésre 3 havonta járok. Valóban nem lehet ezzel a betegséggel mit kezdeni? Félek, hogy elrákosodom. Köszönettel: Anikó

1

Tisztelt doktor úr! Nekem az lenne kérdésem azzal fordulok önhöz, hogy nekem össze vissza jön meg a mestruáciom február 9-től meg 9-én megjött és csak egy napig tartot és most meg március 14-én jött meg, de ekkor is egy napig volt meg. Már két hónapja így

Tisztelt doktor úr! Nekem az lenne kérdésem azzal fordulok önhöz, hogy nekem össze vissza jön meg a mestruáciom február 9-től meg 9-én megjött és csak egy napig tartot és most meg március 14-én jött meg, de ekkor is egy napig volt meg. Már két hónapja így tart, hogy csak egy napra jön meg a menstruáciom már egy 3 éves kisfiam van, de szeretnék még mellé gyereket már 2 éve probálkozunk a párommal, de idáig még sajnos nem sikerült mitől van, hogy nem sikerül teherbe esnem. Kérem önt, hogy válaszoljon az üzenetem.

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja teljes méh és petefészek műtéten estem át. 1 hónapja jelentkeztek a klimax tünetei: enyhe hőhullám, verejtékezés. Szedhetek-e már gyógynövény készítményeket? Vagy Ön mit javasolna? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Anna

Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja teljes méh és petefészek műtéten estem át. 1 hónapja jelentkeztek a klimax tünetei: enyhe hőhullám, verejtékezés. Szedhetek-e már gyógynövény készítményeket? Vagy Ön mit javasolna? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Anna

1

Tisztelt Főorvos Úr! Nőgyógyászom javaslatára január elején elkezdtem a Premens tabletta szedését, a menstruációt megelőző pecsételő vérzés miatt. Nagyon örültem, mert a panaszaim már az első doboz bevétele után enyhültek. Sajnos nem sokáig örülhettem, me

Tisztelt Főorvos Úr! Nőgyógyászom javaslatára január elején elkezdtem a Premens tabletta szedését, a menstruációt megelőző pecsételő vérzés miatt. Nagyon örültem, mert a panaszaim már az első doboz bevétele után enyhültek. Sajnos nem sokáig örülhettem, mert a következő menstruációt már ismét pecsételés előzte meg, és sajnos a tünetek most is ismétlődtek.(Olvastam, hogy a tünetek erősödhetnek a tabletta szedése elején.) A másik gondom, hogy a menstruációm hossza és mennyisége is jócskán kitolódott, most már 7-8 napnál tartok ami régen nem volt jellemző. Miómám volt, amit egy éve szüléskor eltávolítottak, januárban mindent rendben talált az orvosom. Okozhatja ezt a problémát a Premens szedése vagy ez teljesen független a gyógyszer szedésétől? Már arra gondoltam nem szedem tovább! Szeretném ebben a tanácsát kérni! Köszönettel:Judit

1

Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy használhatom-e a vitagynt akkor is ha fémérzékeny vagyok? Igaz az ezüstre egyáltalán nem de a bizsukra igen. Ugyanaz a kérdésem az ezüst-kolloiddal is, mert arra fel van tüntetve, hogy fémérzékenyek nem használhatják. V

Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy használhatom-e a vitagynt akkor is ha fémérzékeny vagyok? Igaz az ezüstre egyáltalán nem de a bizsukra igen. Ugyanaz a kérdésem az ezüst-kolloiddal is, mert arra fel van tüntetve, hogy fémérzékenyek nem használhatják. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel:A

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!