Találatok a következő kifejezésre: A menstruációm gyógyszerrel vagy (59 db)

Ez már a menstruációnak számít, vagy csak 'jelzés'? Még ne kezdjem szedni a gyógyszert?

Hamarosan meg kellene jönni a menzeszemnek (kb. 10-én). Ma pisilés után barnás-rózsaszínes pötty lett a papíron, azaz 'jelzett', hogy a napokban (akár ma, vagy holnap) számíthatok a havi vérzésre. Ez rendben van, mindig szokott jelezni. Viszont a napokban váltottam ki a fogamzásgátlómat(sosem szedtem még)és azt ugye a ciklus els? napján kell bevenni. A ciklust csak akkor kell számítani, ha már egyértelm?en vér távozik a hüvelyb?l, nem? Tehát addig ne vegyem be a gyógyszert amíg jelez és barnás-rózsaszín a váladék?

Legjobb válasz: Szerintem várd meg az elsõ napot,amikor tényleg megjön!

Szerintem várd meg az elsõ napot, amikor tényleg megjön!
Várd meg a rendes vérzés!

Az orvosom Clostilbegyt-et írt fel nekem, mert rendszertelen (vagy egyáltalán nincs) menstruációm, sem peteérésem. Babát szeretnénk a férjemmel. Hányadik napon jön meg a menstruációm, ha beszedtem a gyógyszert? Köszi a segítséget. B.

Legjobb válasz: Szia! A Clostilbegyt egy peteérést segítõ gyógyszer, ami sokaknak segíthet, de nem csodaszer egyáltalán nem biztos, hogy mindenki problémáját megoldja. Azt szokták mondani, hogy menekülni kell az olyan dokitól aki ezt "rutinból" felírja és ultrahangos követés nélkül szedeti. A teljesen rendszertelen menstruáció felvetheti másnak a gyanúját is. http://www.pcos.hu/pcos_survey.html?q1=N&q2=Y&q3=N&q4=Y&q5=N.. Nem állítom, hogy biztos ez áll a problémáid hátterében, de ha felmerül ennek gyanúja és ez ügyben nem vizsgáltak, akkor én lehet másik orvos illetve endokrinológus után néznék.

Szia! A Clostilbegyt egy peteérést segítõ gyógyszer, ami sokaknak segíthet, de nem csodaszer egyáltalán nem biztos, hogy mindenki problémáját megoldja. Azt szokták mondani, hogy menekülni kell az olyan dokitól aki ezt "rutinból" felírja és ultrahangos követés nélkül szedeti. A teljesen rendszertelen menstruáció felvetheti másnak a gyanúját is. http://www.pcos.hu/pcos_survey.html?q1=N&q2=Y&q3=N&q4=Y&q5=N.. Nem állítom, hogy biztos ez áll a problémáid hátterében, de ha felmerül ennek gyanúja és ez ügyben nem vizsgáltak, akkor én lehet másik orvos illetve endokrinológus után néznék.

Vettem be esemény utána tablettát, de most nem jött meg a menstruáciom. Életemben ez a második tabletta, de rendeltetésszerűen véreznem kell, miután bevettem vagy az csak mellékhatása a gyogyszernek?

Legjobb válasz: Ha nem jött meg a menstruációd tesztelj. Ha negatív és egy hét múlva se jön meg, akkor ismételd meg. Ha ekkor is negatív, és a következõ menstruációd se jön meg, vagy gondok vannak vele, akkor érdemes orvoshoz menni, mert lehet, hogy nem tud a hormonrendszered magától helyreállni.

Ha nem jött meg a menstruációd tesztelj. Ha negatív és egy hét múlva se jön meg, akkor ismételd meg. Ha ekkor is negatív, és a következõ menstruációd se jön meg, vagy gondok vannak vele, akkor érdemes orvoshoz menni, mert lehet, hogy nem tud a hormonrendszered magától helyreállni.
A kérdező hozzászólása: De akkor már nagy baj van, ha nem jön meg ?
Nem, "baj" akkor van ha pozitív a teszt eredménye. Elõfordul, hogy az eseményutáni tabletta felborítja kicsit a hormonháztartást, és kimarad egy menstruáció vagy késik, de az is lehet, hogy az eseményutáni tabletta mellett is terhes lettél. Ezt teszt nélkül nem tudhatod. Orvoshoz meg akkor kell menni, ha a teszt negatív, de mégse akar rendezõdni a menstruációd.
A kérdező hozzászólása: köszönöm, köszönöm. B.U.É.K. ! :DDDD
Nekem sem jött meg utána vagy két hétig. Aztán megjött rendes idõben, azt követõen pedig hónapokon keresztül két hetente. Marha jó volt. De nem voltam terhes.

Hogy lehet a menstruációt pár nappal előrébb hozni, van rá valami gyógyszer vagy valami?

Lombik programhoz kellene,hogy el?bb megjöjjön és kezdhessem a programot,nem szedek fogamzásgátlót amivel befolyásolni lehetne így más válasz kell.

Legjobb válasz: létezik egy gyógyszer erre. érdeklõdj a nõgyógyászaton, vagy az orvosodnál. én úgy tudom hogy receptre lehet megvenni.

létezik egy gyógyszer erre. érdeklõdj a nõgyógyászaton, vagy az orvosodnál. én úgy tudom hogy receptre lehet megvenni.
amennyivel késõbb szedted be annyival fog késni is
lehetséges ha nem jön meg az utolsó szem után 3 nappal akkor menj el orvoshoz és megmondja h miért van de több mint vszinû h rosszul szedted :)
Rosszul kezdted el szedni... A menstruáció elsõ és ötödik napja között kell elkezdeni szedni, de célszerû az elsõ napon. De miért nem olvasod el a betegtájékoztatót? Azért van...
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a normális válaszokat :)
Mivel még ma is beszedsz egyet szerinted, hogy jönne meg ? Az utolsó tablettát követõen 3 napra jön meg
Hát te most feleslegesen beszedtél egy adag horomont, mivel védeni nem fog. Ahogy írták menstruáció alatt kel elkezdeni szedni és nem utána. Mivel még csak ma veszed be az utolsót ezért nem jött meg, de nem csodálkoznék ha ezzel az akcióval bezavartál volna a hormonrendszeredbe és egyáltalán nem jönne meg rendesen......

Mikor kezdjem el szedni és mikor kezd el hatni ez a gyogyszer? Még sosem szedtem fogamzásgátlot . Orvos nekem a tri-regolt irta fel. De azt nem mondta hogyan kell szedjem . Most vagyok a menstruácio 4 napjában.

Legjobb válasz: Azt én is szedtem régen. Minden le van írva a tájékoztatóban. Elvileg a menstruáció elsõ napján kellett volna elkezdeni, és akkor rögtön véd. Ha az 5.(? vagy 7???) napján kezded el, akkor úgy tudom 2 hétig más módszer is kell. De rá van írva, nekem volt az már 3 éve is... Én elsõ hónapban máshogy is védekeztem, biztos, ami biztos alapon, szerintem tedd ezt te is.

Azt én is szedtem régen. Minden le van írva a tájékoztatóban. Elvileg a menstruáció elsõ napján kellett volna elkezdeni, és akkor rögtön véd. Ha az 5.(? vagy 7???) napján kezded el, akkor úgy tudom 2 hétig más módszer is kell. De rá van írva, nekem volt az már 3 éve is... Én elsõ hónapban máshogy is védekeztem, biztos, ami biztos alapon, szerintem tedd ezt te is.
Ez egy többfázisú gyógyszer, úgyhogy nagyon oda kell majd figyelni a szedésére. Sajnos nem tudom mikor kell elkezdeni, de nézd meg tüzetesen a tájékoztatót, esetleg egy barátnõd is segítsen az értelmezésében, vagy pedig egy tapasztaltabb nõ.

Pont nyaraláskor fog a menstruációm megjönni. Létezik valami gyógyszer vagy torna, amivel tudnám 1hetet késleltetni?

Legjobb válasz: Bocs,most látom,hogy már hasonló kérdésre válaszoltatok.Klassz,hogy van rá gyógyszer!

A kérdező hozzászólása: Bocs, most látom, hogy már hasonló kérdésre válaszoltatok.Klassz, hogy van rá gyógyszer!
Szia :) azt a kérdést én tettem fel amugy :) mivel nem akartam gyógyszert szedni rá, megfogadtam a lányok tanácsát és citromlevet iszogatok. Olyan mint egy õskori kínzás, nagyon rossz :) de remélem bejön, mához 1 hétre már ott leszünk és nagyon reménykedek!! Sok szerencsét! :)
A kérdező hozzászólása: Szia!Majd írd meg bevállt-e a citromlé?!Mert azt én is szívesebben innám, minthogy gyógyszert szedjek.(Nekem mindig olyan pontosan jön meg, hogy másképp esélyem sincs, hogy késsen).Remélem ez az egyszerû megoldás oké lesz!Köszi elõre is!
amúgy a paradicsom kúra is használ. (rengeteg paradicsomot kell enni egy hétig)
Sziasztok. Én is most éppen ezen tûnõdöm, hogy 14-én megyek nyaralni, de 16-ra kel meg jönnie , fogamzásgátlót nem szedek, most vagy elkezdek szedni egy levél fogamzásgátlót vagy elmegyek a nõgyógyászhoz, hogy írjon fel valamilyen gyógyszert, hogy 1-héttel késõbb jöjjön meg. A citromlé szerintem kevés, ehhez valamilyen gyógyszer kel.

Fogamzásgátlót szedek. A " menstruációm" még a gyógyszer szedése közben megjött. Nagyon feszül a hasam a méhnél, fáj a cicim. Normálisan szedtem a gyógyszert soha egy szem nem maradt el. Lehet hogy csak a hormonok? Vagy v. mi más?

Legjobb válasz: Kéne tudni, mióta szeded ugyanazt. Ha kevesebb, mint 3 hónapja, akkor a szervezeted szokja a gyógyszert, ha több, akkor már nem teljesen normális dolog. Szerintem keresd fel a nõgyógyászod és konzultálj vele mindenképp.

Kéne tudni, mióta szeded ugyanazt. Ha kevesebb, mint 3 hónapja, akkor a szervezeted szokja a gyógyszert, ha több, akkor már nem teljesen normális dolog. Szerintem keresd fel a nõgyógyászod és konzultálj vele mindenképp.
A menstruációd nem jöhet meg a gyógyszer szedése közben, hisz az elvonás okozza a vérzést. Menj el dokihoz. A hasfeszülés, cicifeszülés aterhesség jele is lehet. Kicsi az esély, de bogyó mellett is teherbe lehet esni. De azt is kéne tudni, hogy mióta szede. Mert ha ez csak az elsõ vagy a második hónapod, akkor a szervezeted még reagálhat így a hormonokra.
Nekem kb másfél év után volt ez, és a doki azt mondta gyógyszert kell váltani (gyenge)nagyon hozzá szokott a szervezetem.Kaptam újat azóta semmi gáz...
nem valószinû.
A klönbözõ fogamzásgátlóknak lehetnek ilyen mellékhatásai. Meg akár olyan is hogy többször megjön egy hónapban. Abszolút normális:)
az elsõ 3 hónapban bármi elõfordulhat, ne ijedj meg :) de ált. csak az 1. hónap gáz :)
Nekem is csak alig-alig volt, olyan barnas folyadek.
*valadek :)

Uterus 55 mm, endometrium vastagsága 5 mm. Mindez 5 nappal a menstruációm megjövetele előtt, gyógyszer szedése mellett. Ezek normális eredmények vagy átlag alattiak?

Legjobb válasz: átlag alatti a méhnyálkahártya vastagságod tudtommal,nekem 14.napon volt 5,1 mm erre mondták,hogy kevés,és enyhébb volt a menstruációm a szokottnál

átlag alatti a méhnyálkahártya vastagságod tudtommal, nekem 14.napon volt 5, 1 mm erre mondták, hogy kevés, és enyhébb volt a menstruációm a szokottnál
Elsõ: De te nem szedtél gyógyszert, nem? Gyógyszer mellett nem vastagodik meg annyira a nyálkahártya. Ha baj lenne vele, az orvos mondta volna.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!