Találatok a következő kifejezésre: A mensit napokban természetes a fehér folyás (1 db)

A mensit megelőző napokban természetes a fehér folyás?

Mensi el?tt pár nappal természetes a tojásfehérje szer?, majd krémszer? fehér folyás? (szaga nincs) mit?l lehet?

Legjobb válasz: Mensi elõtt nekem is szokott lenni fehér folyásom. Nem tudom, hogy mennyire természetes, de nem hiszem, hogy valami baj lenne.

Mensi elõtt nekem is szokott lenni fehér folyásom. Nem tudom, hogy mennyire természetes, de nem hiszem, hogy valami baj lenne.
Szerintem ez inkább az ovuláció idõszakára jellemzõ... Menstruáció elõtt is természetes a fehér folyás, de az nem tojásfehérje-szerû. A krémszerû meg a terhesség ideje alatt jellemzõ. Nem lehet, hogy elszámolhattad, és nem a menstruációdat várod, hanem a peteérést? Az biztos, hogyha nincs szaga, vagy éppen nem színes, akkor nincs miért aggódni: valószínûleg egy természetes folyamat részese vagy.
A kérdező hozzászólása: jövõhéten kell, h megjöjjön a mensim! sûrû fehér folyásom van! lehetséges akkor, h terhes vagyok?
Nem, ne ilyedj meg, nem vagy terhes, ha nem adtál rá okot! Nekem is mensi elõtt szokott 5-7 nappal sûrû fehér folyásom lenni. Ha nem szagos, nem okoz viszketést, akkor teljesen normális dolog. Nekem is szokott peteéréskor is lenni, de jóval kisebb mennyiségben és nem is mindig. Amíg más panaszod nincs, ne félj, ez normális. :-)
én ugyanebben a cipõben járok elvileg 9nap múlva jön meg bár a barátommal sexeltünk megszakításos módszerrek és most parázok nagyon... de peteérés elõtt v után mikor jön ilyen folyás???
Én is agy vagyok vele! mensi elõtt vagyok pár nappal és most jelentkezett! terhes aligha lehetek mivel rendesen gumit használunk!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Jó estét tisztelt Doktor Úr! Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mi lesz, ha nem vetem alá magam a gyógyszeres-injekciós hormonkezelésnek, ha hormonérzékeny volt a daganat a mellemben, amit egyébként eltávolítottak, és sehol nem volt áttét, még az első ő

Jó estét tisztelt Doktor Úr! Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mi lesz, ha nem vetem alá magam a gyógyszeres-injekciós hormonkezelésnek, ha hormonérzékeny volt a daganat a mellemben, amit egyébként eltávolítottak, és sehol nem volt áttét, még az első őrszem mirigyben sem találtak? Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm! Egy 48 éves nő

1

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. 56 éves vagyok, fél éve nincs menzeszem, hőhullámaim vannak, sokszor kipirosodik az arcom és rettenetesen ver a víz éjszaka is, és nappal is. Pajzsmirigy-alulműködésem is van, arra szedem a gyógyszert 14 éve

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. 56 éves vagyok, fél éve nincs menzeszem, hőhullámaim vannak, sokszor kipirosodik az arcom és rettenetesen ver a víz éjszaka is, és nappal is. Pajzsmirigy-alulműködésem is van, arra szedem a gyógyszert 14 éve, és most nagyon hízok. Mivel kezeljem a klimaxomat? Válaszát köszönöm! Tisztelettel. Zsóka

1

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon sürgető vizelési ingerem van, alig érem el a WC-t, és vizeléskor fáj az alhasam. Tavaly már volt ilyen, akkor csak antibiotikummal múlt el. Most nem akarok orvoshoz menni, mert CLL-es is vagyok, és sok más bajom is van. Kérem a

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon sürgető vizelési ingerem van, alig érem el a WC-t, és vizeléskor fáj az alhasam. Tavaly már volt ilyen, akkor csak antibiotikummal múlt el. Most nem akarok orvoshoz menni, mert CLL-es is vagyok, és sok más bajom is van. Kérem a tanácsát, tudok-e venni nem vényköteles gyógyszert? Köszönöm a segítségét Tisztelettel Ili

1

Tisztelt Doktor Úr! Párommal kisbabát szeretnénk, de mivel rendszertelen a ciklusom, a nőgyógyászom azt javasolta, kezdjem el szedni a Premens tablettát, de a tájékoztatójában azt olvastam, hogy terhesség esetén nem ajánlatos szedni. Csak azért aggódom, h

Tisztelt Doktor Úr! Párommal kisbabát szeretnénk, de mivel rendszertelen a ciklusom, a nőgyógyászom azt javasolta, kezdjem el szedni a Premens tablettát, de a tájékoztatójában azt olvastam, hogy terhesség esetén nem ajánlatos szedni. Csak azért aggódom, hogy mi történik ha közben teherbe esek, mert pár hétig nem fogom tudni, hogy terhes vagyok. Árthatok-e ezzel a babának? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vag

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vagyok. Már többször próbáltam a hormonkezelést abbahagyni, de rögtön visszatértek az erős panaszaim. Mitévő legyek? Kérem segítségét, amit előre is köszönök. Tisztelettel: Sz.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem elősz

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem először. A higiéniára nagyon odafigyelek, de mostanában, ha egy kicsit megizzadok, már jelentkezik ez az elviselhetetlen szag. Kérem a tanácsát a problémámra. Köszönettel: Gabriella

1

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak a

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak abban az esetben szeretném, ha valóban feltétlenül szükség van rá. Diagnózisom: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU mVNPI (3+3+3+2)11 pTis, pNO (0/3, s: pk+, 200 cps) li- centrális res szél_ 1 mm. KÉSŐBB: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU RESIUDUUM rpTis. Gyors válaszát hálásan köszönöm! Zsófia

1

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy nyári szabadság miatt a június 28. és július 13. között beérkező kérdésekre, leghamarabb csak július 14. után tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük!

1

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruáció

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruációm, 8 éve járom a kórházakat, de semmi eredménye, mert ahogy már mondtam, 3 éve nem jött meg. Egyszerűen nem tudják beállítani. Nagyon sokfajta gyógyszert felírtak már, de egyik sem használt. A gyógyszerek 3 havi adagok voltak, abban a 3 hónapban meg is jött, de a 4. hónapban már nem. 5 évvel ezzelőtt olyan gyógyszert írt föl az orvosom, hogy 45 kg-ról 1 hónap alatt, 95 kg-ra híztam. Én már 6 éve párkapcsolatban élek, és majd hamarosan szeretnénk babát, most utólag nekem az Inofolic ganulátumot írták föl, és elvileg attól lehetne babánk. Ez igaz? Vagy mit kellene tennem? Előre is köszönöm a válaszát. Tisztelettel: Mónika

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!