Találatok a következő kifejezésre: A mensi elősegíti a forró (1 db)

A mensi megjövését elősegíti a forró vizes ülőfürdő? Ha valaki terhes, elveszítheti a babáját, ha így fürdik mindennap?

Legjobb válasz: Szerintem a mesit nem segíti elõ, habár vérbõséget okoz, de azt tudom, hogy a forró vízes fürdõ vetélést okozhat, mivel a méhlepény leválik. Ha mesiddel van probléma akkor célszerûbb dokihoz menni vagy cickafarkfû teát inni. Ebbõl a teaból lehet ülõfürdõt készíteni is, de nem forró vizeset.

Szerintem a mesit nem segíti elõ, habár vérbõséget okoz, de azt tudom, hogy a forró vízes fürdõ vetélést okozhat, mivel a méhlepény leválik. Ha mesiddel van probléma akkor célszerûbb dokihoz menni vagy cickafarkfû teát inni. Ebbõl a teaból lehet ülõfürdõt készíteni is, de nem forró vizeset.
A forró fürdõ okozhat vetélést a vérbõség miatt, így terhesség alatt kerülni kell, hacsak nem a magzat megölése a célod.
Elveszítheti, bár az esélye nem túl nagy. Mondjuk 5-10 % lehet. Persze, ha valaki épp szülni szeretne, akkor ez magas. De ha csak azt akarod hogy megjöjjön, ahhoz kevés. Vegyél terhességi tesztet, lehet hogy nem is vagy terhes, csak az idegeskedés miatt késik. Nekem volt hogy termálvizes strandolástól 2 nappal hamarabb jött meg a mensim, Na azt nem kívánom senkinek, életemben nem görcsölt még úgy a hasam :S
Azt nem tudom, hogy a mensit elõsegíti e, de a fájdalmon és a kellemetlen érzésen biztos segít a meleg fürdõ-legalábbis nekem. És igen, a baba elvetélhet a meleg vízben, mert vérbõséget okoz és leválik a beágyazódott magzat. Terhesen csak langyos vízben és inkább zuhanyozni lehet.
A kérdező hozzászólása: és a víz hány foktól számít túl melegnek?
A 40-41° az már nagyon meleg, olyanba semmiképp ne fürödj(!), a testhõmérsékletnél fél, vagy egy fokkal melegebb vízben szerintem ha fürdesz az kellemes. Viszont terhesen valóban nem ajánlott fürdeni, nem hogy forróvízben! Amúgy én terhesen végig melegfürdõztem, na nem a baba elvesztése miatt, mert õ nekem az életem(!), viszont nem is vetéltem és nem is született korábban. Igaz, az elsõ 1-2 hónapban valóban tusoltam. Ha gyanakszol a terhességre mindenképp menj el dokihoz, õ meg amúgyis fel világosít minden kérdésedet, neki az a "dolga".

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Lányom 15 éves, 1 éve menstruál, de még mindig nem rendszeres a menstruációja. Mennyi idő után kellene a 28 napos ciklusnak rendszereződni, vigyem-e nőgyógyászhoz? Köszönettel: DDA

1

Tisztelt Doktor Úr! 20 éves vagyok, 5 hónapja szedem a Velgyn fogamzásgátlót. Július 3.-án a bőrgyógyászom Tenutan kemény kapszulát írt fel nekem, mert nagyon pattanásos volt az arcom. Most olvastam a betegtájékoztatóban, hogy az antibiotikum csökkentheti

Tisztelt Doktor Úr! 20 éves vagyok, 5 hónapja szedem a Velgyn fogamzásgátlót. Július 3.-án a bőrgyógyászom Tenutan kemény kapszulát írt fel nekem, mert nagyon pattanásos volt az arcom. Most olvastam a betegtájékoztatóban, hogy az antibiotikum csökkentheti a fogamzásgátló hatását/nem ajánlott. Én mondtam a bőrgyógyásznak, hogy szedek tablettát, kérdezte is, hogy mit és mióta, de nem említette, hogy míg az antibiotikumot szedem, használjunk óvszert. Az utolsó menstruációm, július 6-án kezdődött, egy netes kalkulátor szerint 20-án volt ovulációm. Ön szerint lehet gond?

1

Jó napot! Én egy 31 éves nő vagyok! Sajnos 12-éves koromban a bal petefészkemet ki kellett venni, mert egy balesetben megsérült, és ciszta volt rajta. A vérzésem nem rendszeres, és nagy fájdalmakkal jár amikor épp megjön. Szeretnék már 5 éve gyereket, de

Jó napot! Én egy 31 éves nő vagyok! Sajnos 12-éves koromban a bal petefészkemet ki kellett venni, mert egy balesetben megsérült, és ciszta volt rajta. A vérzésem nem rendszeres, és nagy fájdalmakkal jár amikor épp megjön. Szeretnék már 5 éve gyereket, de sajnos nem jön össze. Mit tudna nekem tanácsolni, mert voltam már egy pár nőgyógyásznál, és még mindig semmi nem történt. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves nő vagyok. Évente járok nőgyógyászati rákszűrésre, mammográfia eredményem rendben. Bő két hónapja egyfolytában, múlni nem akaró mellbimbófájdalommal küszködök. Talán hormonális alapon lehet. Mit tanácsol? Van-e teendőm? Szedhet

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves nő vagyok. Évente járok nőgyógyászati rákszűrésre, mammográfia eredményem rendben. Bő két hónapja egyfolytában, múlni nem akaró mellbimbófájdalommal küszködök. Talán hormonális alapon lehet. Mit tanácsol? Van-e teendőm? Szedhetem-e így a Remifemin készítményt? Nagyon köszönöm segítő válaszát, tanácsát! Tisztelettel: Kornélia

1

Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy mellkasi szorítást okoz-e a változókor kezdete? Köszönettel

1

Tisztelt Doktor úr! Femara tablettát szedek. A menstruációm a kezelés megkezdése előtt 3 évvel abbamaradt. Másfél évnyi kúra után, a héten megjött a menstruációm, és nem gyengén. Mit tanácsol?

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem az lenne, hogy a Lándzsás útifű köhögés elleni szirup, befolyásolja-e a fogamzásgátló (Jangee) hatását? Köszönettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! A menstruációm előtt vagyok, székletürítés alkalmával a hüvelyemből friss vér távozott, a de menzeszem nem jött meg, a vérzés elmúlt. Nagyon megijedtem. Mi lehet ennek az oka? Kati

1

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsg

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsgálaton kisebb miómát találtak, hormonvizsgálati eredményeim nőgyógyászom szerint rendben vannak. Én mégis aggódom. Edina

1

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetsé

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetséges-e, hogy nőgyógyászati probléma áll a háttérben, mert legutóbb gombával kezeltek, de a felfázásos tünetek nem szűntek meg. Válaszát előre is köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!