Találatok a következő kifejezésre: A keresztényeknek a bibliafanoknak (1 db)

A keresztényeknek és a bibliafanoknak miért is végső kérdés a halál?

Nem ellentmondás ez náluk, ha egyszer kitaláltak maguknak egy túlvilágot?

Legjobb válasz: Nagy valószínûséggel maguk sem hiszik el a saját kitalációjukat és talán ezért.

Nagy valószínûséggel maguk sem hiszik el a saját kitalációjukat és talán ezért.
Én keresztény vagyok, és nekem nem ez a végsõ kérdés. Hanem az, hogy a mennybe, vagy a pokolba jutok-e. (És a menny az nem fönt van és a pokol nem lent.)
Eredetileg a bibliában Jézus a reinkarnációt hírdette, amit az 1300-as években végképp eltöröltek a bibliából mert sértette az egyházi érdekeket.Helyette jött a menny és a pokol a halál a feltamádás.A halál egy új élet kezdete a lélek sosem hal meg!!!!!!
A halál le van gyõzve. Számomra a nagy kérdés az, hogy vajon az Új-Jeruzsálemben milyen lesz a házunk?
DÖ*ÖLJÖN MEG AZ ÖSSZES GE*I HITVALLÓ BU*I!!!!!! Az I*ten fa*szát:D
Ötödik! A híd alatt meghúzzúk magunkat...Lõporral a zsebünkben és AK-val a kezünkben.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Hogyan ne gondoljak erre? Többi lent

Van egy kérdés ami foglalkoztat és bár a többi embert is engem már kifejezetten idegesít.Csa azon tudok gondolkozni, hogy létezik-e valamilyen Teremtő isten, élet a halál után vagy bármi ilyesmi.Egyikben sem hiszek mégis mindkettőben.Nagyon megnyugtató lenne, ha tudnám a választ még akkor is ha ez a rosszabbat jelenti.Egyszerűen idegesít és nem bírom kiverni a fejemből.Csak azon gondolkozom, hogy mi értelme is annak, hogy én itt vagyok.Persze foglalkoztat más is, főleg a művészetek, de ez nagyon idegesít.Hogyan ne gondoljak erre?

7

A feministák mely egyházaknál számítanak eretnekeknek?

7

Mit tennétek a helyemben, mit csinálnátok a szüleitekkel ez esetben?

Az a helyzet, hogy a szüleim elég fanatikusan vallásosak. Már kicsi korom óta próbálják belém erőltetni a vallásosságot, sosem volt bele szólásom abba, hogy akarok-e templomba járni, imádkozni meg konfirmálni. Egyszerűen kötelezővé tették és nem tűrtek ellentmondást.
Most már felnőtt vagyok és mostmár jobban ki merem mutatni, hogy engem nem érdekel dolog, de direkt bűntudatot keltenek bennem ez miatt. Már nyilván nem tudnak rám parancsolni, de ők is tudják, hogy ebből ki akarok maradni és nem képesek felfogni, nem fogadják el, hogy én nem olyan életet akarok élni mint ők. Én sosem ítéltem el őket, pedig nagyon hajmeresztő dolgokat szoktak mondani ha felvetek valami tudományosabb témát.
Az a baj, hogy egyébként én nagyon szeretem őket, de ők meg nem tudnak engem így elfogadni. Szívesen a szemükbe mondanám, hogy lehet az a szkepticizmusom oka, hogy tulajdonképpen rámerőszakolták a dolgot. A templomban sosem éreztem jól magam, és bár nem tagadom Isten létét, már egyenesen én érzem cikinek, hogy befogják a fülüket, ha az evolúció szóba kerül vagy ha valami rossz éri őket, akkor azt mondják, hogy megérdemlik, mert Isten akarta így. És mikor elmondom erről a véleményemet, akkor leordítanak. Egyenesen rettegnek minden ilyen témától. Apámmal múltkor már komoly veszekedés tört ki ez miatt és akkor tudatosult bennem, hogy vallása fontosabb, mint a gyereke. Egész életemben minta gyerek voltam, tanultam, szó nélkül engedelmeskedtem nekik, szóval nem lehetne rám panaszuk mégis a fejemhez vágják, hogy csalódás vagyok nekik. A vaskalaposságuk miatt egyébként nagyon sokáig szinte ember fóbiám volt, olyan szinten voltam félénk és visszahúzódó, mert mindig azt várták tőlem, hogy otthon üljek. Még középiskolában is szigorúan ellenőrizték, hogy mit olvasok és miket nézek. Mikor egyik barátom kölcsön adta nekem a Harry Potter egyik kötetét...hát még visszagondolni is borzalmas, hogy mit kaptam érte ( nem bántottak, de sikerült elérniük, hogy két napig folyamatosan csak sírtam)
Sosem foglalkoztak azzal, hogy mi nekem a jó még ha jót akartak is, sajnos csak rosszul sült el a dolog. Nem ateista vagyok, egyszerűen csak nem érdekel a dolog olyan szinten, mint őket.
Mit kellene tennem, hogy elfogadják? Vagy az ilyeneknél már mindegy és hagyjam rájuk?
Nem akarom, hogy ez miatt tönkre menjen a kapcsolatunk,de félek, hogy ki fog derülni fontosabb nekik a Biblia, mint én.

7

Ki határozta meg azt, hogy valami pogányság, eretnekség és Istenkáromlás?

És milyen jogon?

11

Mit jelent az hogy 'Krisztus megvaltott minket'? Mitol valtott meg?

Nem Bibliai idezeteket kerek, mert azokat mindenki ugy ertelmezi, ahogy akarja, raadasul meg van gyozodve rola, hogy az o ertelmezese az egyeduli helyes...

15

Vllásosak, hogyan bizonyítjátok az élőlények folyamatos változásait, és az emberi rasszok kialakulásának értelmét?

Mi az értelme a változásnak,ha Teremtés volt és mi az értelme a rasszoknak,bőrszínnek,mongolredőnek,alacsony,magas embernek...agyanez ok miatt.

6

A Mennyország létezése lehetetlen?

Sokan másképp vélekednek a mennyországról. Valamely nézetek szerint egy létező idillikus királyság, van akik szerint csupán egy tudatállapot. Abban viszont minden keresztény egyet ért, hogy van élet a halál után. És ha Istennek tetsző, tisztességes életet élsz, akkor a mennyországba kerülsz. És abban is egyetértenek, hogy ott végtelen szeretet és boldogság veszi majd körül Isten híveit, s nem lesz szenvedés, gonoszság, irigység, se bánat.

De Newton óta már tudjuk, hogy ha van egy erő, akkor lennie kell egy ellenerőnek is, hogy meglegyen az egyensúly. Egyszerűbben: Leegyszerűsítve a világon vannak ronda és szép emberek. Egy ideális világban viszont csak szép emberkék élnek, viszont ha mindenki szép, akkor senki sem az, hisz nincsenek csúnyák, akik közül kiemelkednének a szépek. Hisz minden csak viszonyítás kérdése. A boldogság is. A boldogság a szomorúság pillanatnyi hiányát jelenti, de ha nem létezne szomorúság, akkor boldogság sem, és ez nem csak játék a szavakkal. Ahhoz, hogy megtapasztaljuk a boldogságot, ahhoz néha szomorúnak is kell lenne, úgy mond le kell győznie a szomorúságot, hogy elérje a saját boldogságát. A mennyországban viszont csak és kizárólag boldog lesz az ember, mármint a keresztények szerint. De akkor hogy marad meg az egyensúly? Sehogy. Ha nincs ellenerő, akkor az erő sem jöhet létre. Igazából a nagy büdös semmi állapotában lesznek az emberek. Tehát a mennyország egyenlő a semmivel?!

A mennyország furcsamód nagyon hasonló a kommunizmushoz. Elvben minden jó és szép, sőt már túlontúl is ideális, ezért nevezik utópiának, ami a valóságban nem jöhet létre.
Persze majd jönnek az érvek, miszerint Isten mindenre képes, meg ezt nem érthetjük, de miért alkotta volna meg a fizika törvényeit Isten, ha valójában rosszak, és ezért nem alkalmazhatóak a mennyországban?

16

Az időszámítás Isten találmánya?

22

Egy muzulmán szemével értékelhető Jézus?

Jézus, a fanatikus zsidó - bestseller a muzulmán tudós könyve Amerikában
„Van-e joga egy muzulmánnak a kereszténység alapítójáról, Jézus Krisztusról könyvet írni?" - tette fel a kérdést a jobboldali Fox csatorna riporternője Reza Aslan iráni-amerikai történésznek, a Fanatikus: A názáreti Jézus élete és kora (Zealot: The Life and Times of Jesus) című könyv szerzőjének. Aslan válaszul megemlítette, hogy doktori címe és négy diplomája van vallástörténetből, köztük az Újszövetségből is. Húsz éve foglalkozik Jézus életével. Majd lehengerlően utasította vissza a keresztény-iszlám ellentétre kiélezett kérdéseket.
A szerencsétlen interjúnak köszönhetően ma Aslan Jézus könyve vezeti a bestseller listákat. Jelenség lett, az a könyv, amiről illik beszélni, véleményt mondani. A 41 éves szerző ünnepelt sztár, akinek könyvbemutatói zsúfolásig megtelnek. De az is igaz, hogy Reza Aslan számos gyűlölettel teli levelet, internetes üzenetet, Twitter-bejegyzést, halálos fenyegetést is kap.

Normális esetben a több mint háromszáz oldalas mű nem okozott volna feltűnést. Tovább gyarapította volna azoknak a divatos tanulmányoknak a számát, amelyek Jézus Krisztust izgalmas történelmi alaknak ábrázolják, miközben isteni voltát tagadják. De az már egészen más, ha mindezt egy muzulmán írja, illetve - egyesek szerint - meri leírni. Így már lehet belőle szenzációt kreálni. A liberálisok már csak azért is felkapták a művet, hogy a jobboldal bigottságát, szűklátókörűségét gúnyolják.

Reza Aslan az „arab tavasz", a „foglaljuk el" mozgalom korát vetíti vissza az időszámítás kezdetére, amikor a politika és az erőszak sajátos ötvözetébe helyezi Jézust. Ebben a közegben rajzolja meg Palesztina gazdasági, politikai, vallási képét.

Az író szerint Jézus nem Betlehemben, hanem Názáretben született szegény családból. Iskolázatlan munkásként dolgozott maga is, amikor megtapasztalhatta a kegyetlen osztálytagozódást a zsidók között. Keresztelő Szent János tanítványa volt, akivel együtt hirdette Isten országának eljöttét, ami egy igazságos, szabad, teokratikus, de földi világot jelentett volna.

A könyv tagadja, hogy Jézus új vallást kívánt alapítani, élete végéig hűséges volt a mózesi törvényekhez. Jézus fanatikus zsidó nacionalista volt, aki Róma, a Rómát szolgáló zsidó főpapok, a Heródes körébe tartozó elit, a gazdagok ellen harcolt. A békeszerető, megbocsátó Jézust csak az utókor találta ki, hogy elfogadhatóvá tegye a kereszténységet a rómaiak számára.

Életének utolsó heteiben látványos „utcai cirkusszal", a kufárok zsinagógából történő kiűzésével provokálta a hatalmat. Többszöri rendbontás után a hatóságok letartóztatták. A rómaiak a lázadót, a forradalmárt, a trónra törőt látták benne. A legnagyobb bűnnel, árulással vádolták, amiért kínzás, keresztre feszítés járt.

A szerencsétlen interjúnak köszönhetően ma Aslan Jézus könyve vezeti a bestseller listákat. Jelenség lett, az a könyv, amiről illik beszélni, véleményt mondani. A 41 éves szerző ünnepelt sztár, akinek könyvbemutatói zsúfolásig megtelnek. De az is igaz, hogy Reza Aslan számos gyűlölettel teli levelet, internetes üzenetet, Twitter-bejegyzést, halálos fenyegetést is kap.

Normális esetben a több mint háromszáz oldalas mű nem okozott volna feltűnést. Tovább gyarapította volna azoknak a divatos tanulmányoknak a számát, amelyek Jézus Krisztust izgalmas történelmi alaknak ábrázolják, miközben isteni voltát tagadják. De az már egészen más, ha mindezt egy muzulmán írja, illetve - egyesek szerint - meri leírni. Így már lehet belőle szenzációt kreálni. A liberálisok már csak azért is felkapták a művet, hogy a jobboldal bigottságát, szűklátókörűségét gúnyolják.

Reza Aslan az „arab tavasz", a „foglaljuk el" mozgalom korát vetíti vissza az időszámítás kezdetére, amikor a politika és az erőszak sajátos ötvözetébe helyezi Jézust. Ebben a közegben rajzolja meg Palesztina gazdasági, politikai, vallási képét.

Az író szerint Jézus nem Betlehemben, hanem Názáretben született szegény családból. Iskolázatlan munkásként dolgozott maga is, amikor megtapasztalhatta a kegyetlen osztálytagozódást a zsidók között. Keresztelő Szent János tanítványa volt, akivel együtt hirdette Isten országának eljöttét, ami egy igazságos, szabad, teokratikus, de földi világot jelentett volna.

A könyv tagadja, hogy Jézus új vallást kívánt alapítani, élete végéig hűséges volt a mózesi törvényekhez. Jézus fanatikus zsidó nacionalista volt, aki Róma, a Rómát szolgáló zsidó főpapok, a Heródes körébe tartozó elit, a gazdagok ellen harcolt. A békeszerető, megbocsátó Jézust csak az utókor találta ki, hogy elfogadhatóvá tegye a kereszténységet a rómaiak számára.

Életének utolsó heteiben látványos „utcai cirkusszal", a kufárok zsinagógából történő kiűzésével provokálta a hatalmat. Többszöri rendbontás után a hatóságok letartóztatták. A rómaiak a lázadót, a forradalmárt, a trónra törőt látták benne. A legnagyobb bűnnel, árulással vádolták, amiért kínzás, keresztre feszítés járt.

A szerencsétlen interjúnak köszönhetően ma Aslan Jézus könyve vezeti a bestseller listákat. Jelenség lett, az a könyv, amiről illik beszélni, véleményt mondani. A 41 éves szerző ünnepelt sztár, akinek könyvbemutatói zsúfolásig megtelnek. De az is igaz, hogy Reza Aslan számos gyűlölettel teli levelet, internetes üzenetet, Twitter-bejegyzést, halálos fenyegetést is kap.

Normális esetben a több mint háromszáz oldalas mű nem okozott volna feltűnést. Tovább gyarapította volna azoknak a divatos tanulmányoknak a számát, amelyek Jézus Krisztust izgalmas történelmi alaknak ábrázolják, miközben isteni voltát tagadják. De az már egészen más, ha mindezt egy muzulmán írja, illetve - egyesek szerint - meri leírni. Így már lehet belőle szenzációt kreálni. A liberálisok már csak azért is felkapták a művet, hogy a jobboldal bigottságát, szűklátókörűségét gúnyolják.

Reza Aslan az „arab tavasz", a „foglaljuk el" mozgalom korát vetíti vissza az időszámítás kezdetére, amikor a politika és az erőszak sajátos ötvözetébe helyezi Jézust. Ebben a közegben rajzolja meg Palesztina gazdasági, politikai, vallási képét.

Az író szerint Jézus nem Betlehemben, hanem Názáretben született szegény családból. Iskolázatlan munkásként dolgozott maga is, amikor megtapasztalhatta a kegyetlen osztálytagozódást a zsidók között. Keresztelő Szent János tanítványa volt, akivel együtt hirdette Isten országának eljöttét, ami egy igazságos, szabad, teokratikus, de földi világot jelentett volna.

A könyv tagadja, hogy Jézus új vallást kívánt alapítani, élete végéig hűséges volt a mózesi törvényekhez. Jézus fanatikus zsidó nacionalista volt, aki Róma, a Rómát szolgáló zsidó főpapok, a Heródes körébe tartozó elit, a gazdagok ellen harcolt. A békeszerető, megbocsátó Jézust csak az utókor találta ki, hogy elfogadhatóvá tegye a kereszténységet a rómaiak számára.

Életének utolsó heteiben látványos „utcai cirkusszal", a kufárok zsinagógából történő kiűzésével provokálta a hatalmat. Többszöri rendbontás után a hatóságok letartóztatták. A rómaiak a lázadót, a forradalmárt, a trónra törőt látták benne. A legnagyobb bűnnel, árulással vádolták, amiért kínzás, keresztre feszítés járt.

11

Keresztények, ezek alapján most van sátán, vagy nincs?

"Ki a világosságot alkotom és a sötétséget teremtem, ki békességet szerzek és gonoszt teremtek; én vagyok az Úr, a ki mindezt cselekszem!"
Ésa 45,7

24

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!