Találatok a következő kifejezésre: A jobb fölött van valami kinövés (1 db)

A jobb nagyajkam fölött van valami "kinövés". Olyan, mint egy pattanás. Sokáig azt hittem, elmúlik, de nem! Mi lehet ez? Már nagyon rég ott van, és kezdek megijedni.

Szexuális kapcsolatom rég nem volt, uszodában sem voltam, tehát így nem kaphattam el.

Legjobb válasz: Szerintem szemölcs lesz. Nekem a hátamon van egy kinövés, bõrszínû. 1 év alatt nõtt, úgyhogy megyek bõrgyógyhoz. Gondolom leszedik.

Szerintem szemölcs lesz. Nekem a hátamon van egy kinövés, bõrszínû. 1 év alatt nõtt, úgyhogy megyek bõrgyógyhoz. Gondolom leszedik.
Nekem a fenekemen volt egyszer egy szemölcs jó pár évig de már nincs ott.Magától eltûnt
Nekem is volt ilyenem jó pár éve. Egy kicsi pattanás szerû valami. Jó ideig nem foglalkoztam vele, és mára már elmúlt. Neked mennyi ideje van ott?

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 5 éves kislányom éjszaka óránként felkelt pisilni és sírva fakadt a viszketés miatt. Reggel megmértem a hőmérsékletét és 37, 8 volt. Felfázhatott annak ellenére, hogy vigyázok rá, éjszaka is többször felkelek betakargatni.(folyton kitak

Tisztelt Doktor Úr! 5 éves kislányom éjszaka óránként felkelt pisilni és sírva fakadt a viszketés miatt. Reggel megmértem a hőmérsékletét és 37,8 volt. Felfázhatott annak ellenére, hogy vigyázok rá, éjszaka is többször felkelek betakargatni.(folyton kitakarózik, ezért már zoknit is húzok a lábára, úgy alszik.) Olvasgattam a fórumokat és láttam, hogy antibiotikum is okozhat ilyen problémát. Három hete szedtünk antibiotikumot. Alatta is és utána még két hétig kapta a normaflore-t. Szükséges újra az antibiotikumos kezelés? Üdvözlettel: Mónika

1

Kedves doktor ur! 41 éves vagyok menpoauzával küzdök hormonális kezelést csinálok ösztrogén es progeszterol mégsem érzem jól magam mit tehetek?

1

Tisztelt Doktor Úr! Pollenallergiámra Telfast 120-at szedek (márciustól-Októberig). Párommal babát szeretnénk. A gyógyszer nehezíti-e a teherbeesést? Vagy elég elhagynom a gyógyszert akkor, ha már teherbe estem? Köszönettel:B.I.

1

Tisztelt Doktor Úr! Bár régebben sem volt szabályos ciklusom, (28 éves vagyok) rendszeresen kimaradt 1-1 hónap, ennek ellenére a nőgyógyászom nem talált semmi különöset. (Azt azért hozzátette, hogy azt látja az ultrahangon, hogy egyszerre több petesejt ér

Tisztelt Doktor Úr! Bár régebben sem volt szabályos ciklusom, (28 éves vagyok) rendszeresen kimaradt 1-1 hónap, ennek ellenére a nőgyógyászom nem talált semmi különöset. (Azt azért hozzátette, hogy azt látja az ultrahangon, hogy egyszerre több petesejt érik). Fogamzásgátlót írt fel, de háromnál többet nem tudtam bevenni belőle, mert a heves hányinger miatt dolgozni sem tudtam menni. Legutóbb február 20-án jött meg a menzeszem, 6 nap elteltével, amikor már azt gondoltam elmúlt, újra megjött, megint 6 napra. Két kérdésem lenne: mi a baj, és hogyan lehet ezen segíteni, a másik pedig, hogy elmehetek-e úgy a nőgyógyászhoz, hogy ha éppen megvan… Köszönöm válaszát, Adrienn

1

Tisztelt Főorvos Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy az ovestin tabletta és krém okozhat-e mell feszülést fájdalmat és a petefészekben fokozott Oestrogen hatást. Én már 68 éves vagyok és egy leletemen ezt olvasom. Tisztelettel:Óné

1

T. Doktor Úr! A problémám a következő 61 éves vagyok, nem igazán jó a szexuális együttlét a férjemmel, de ő túlságosan is aktív. Valószínűleg elsősorban a nemi vágy hiánya részemről, ill. a szárazság a gond. A másik nagy gondom, hogy újabban azt vettem és

T. Doktor Úr! A problémám a következő 61 éves vagyok, nem igazán jó a szexuális együttlét a férjemmel, de ő túlságosan is aktív. Valószínűleg elsősorban a nemi vágy hiánya részemről, ill. a szárazság a gond. A másik nagy gondom, hogy újabban azt vettem észre, miután együtt vagyunk borzasztóan csipős és fájó, maró érzést érzek. Annyira, hogy már lassan nem merek elmenni pisilni sem. Igaz most erős antibiotikumot kaptam egyéb megbetegedésem miatt. Nem tudom mit tegyek, ez nagyon kellemetlen is, és fájdalmas dolog. Velem van gond? Mit tegyek? Köszönöm segítségét.

1

Tisztelt Doktor Úr! Három éve volt egy konizációs műtétem. Azóta változatlanul NA a HPV eredményem. Szűrésre 3 havonta járok. Valóban nem lehet ezzel a betegséggel mit kezdeni? Félek, hogy elrákosodom. Köszönettel: Anikó

1

Tisztelt doktor úr! Nekem az lenne kérdésem azzal fordulok önhöz, hogy nekem össze vissza jön meg a mestruáciom február 9-től meg 9-én megjött és csak egy napig tartot és most meg március 14-én jött meg, de ekkor is egy napig volt meg. Már két hónapja így

Tisztelt doktor úr! Nekem az lenne kérdésem azzal fordulok önhöz, hogy nekem össze vissza jön meg a mestruáciom február 9-től meg 9-én megjött és csak egy napig tartot és most meg március 14-én jött meg, de ekkor is egy napig volt meg. Már két hónapja így tart, hogy csak egy napra jön meg a menstruáciom már egy 3 éves kisfiam van, de szeretnék még mellé gyereket már 2 éve probálkozunk a párommal, de idáig még sajnos nem sikerült mitől van, hogy nem sikerül teherbe esnem. Kérem önt, hogy válaszoljon az üzenetem.

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja teljes méh és petefészek műtéten estem át. 1 hónapja jelentkeztek a klimax tünetei: enyhe hőhullám, verejtékezés. Szedhetek-e már gyógynövény készítményeket? Vagy Ön mit javasolna? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Anna

Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja teljes méh és petefészek műtéten estem át. 1 hónapja jelentkeztek a klimax tünetei: enyhe hőhullám, verejtékezés. Szedhetek-e már gyógynövény készítményeket? Vagy Ön mit javasolna? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Anna

1

Tisztelt Főorvos Úr! Nőgyógyászom javaslatára január elején elkezdtem a Premens tabletta szedését, a menstruációt megelőző pecsételő vérzés miatt. Nagyon örültem, mert a panaszaim már az első doboz bevétele után enyhültek. Sajnos nem sokáig örülhettem, me

Tisztelt Főorvos Úr! Nőgyógyászom javaslatára január elején elkezdtem a Premens tabletta szedését, a menstruációt megelőző pecsételő vérzés miatt. Nagyon örültem, mert a panaszaim már az első doboz bevétele után enyhültek. Sajnos nem sokáig örülhettem, mert a következő menstruációt már ismét pecsételés előzte meg, és sajnos a tünetek most is ismétlődtek.(Olvastam, hogy a tünetek erősödhetnek a tabletta szedése elején.) A másik gondom, hogy a menstruációm hossza és mennyisége is jócskán kitolódott, most már 7-8 napnál tartok ami régen nem volt jellemző. Miómám volt, amit egy éve szüléskor eltávolítottak, januárban mindent rendben talált az orvosom. Okozhatja ezt a problémát a Premens szedése vagy ez teljesen független a gyógyszer szedésétől? Már arra gondoltam nem szedem tovább! Szeretném ebben a tanácsát kérni! Köszönettel:Judit

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!