Találatok a következő kifejezésre: A gyógyszer követően ez az (2 db)

A gyógyszer abbahagyását követően ez az első hónap, hogy babával próbálkozunk, jövő héten kéne megjönnie, de tegnap este nagyon erős szuró fájdalmat éreztem, ami pár óra alatt elmúlt. Azóta semmi. Vajon... (folyt)?

Felfáztam volna? Vagy ez a gyógyszer elhagyásának mellékhatása? Befolyásolhatja a teherbeesést?

Legjobb válasz: pár honap hogy kitisztuljon a gyogyszer.fõleg ha sokáig szedted.

pár honap hogy kitisztuljon a gyogyszer.fõleg ha sokáig szedted.
7 év gyógyszer szedés után, elsõ gyógyszermentes hónap után lettem terhes.csak akkor leszel babás, ha kiürült a szervezet.ez a gyógyszer abbahagyása után rögtön megtörténik. sok sikert
Nekem gyógyszer abbahagyását követõ fél évig nem volt szabad próbálkozni, hogy teljesen kiürüljön a szervezet. Ez idõ alatt vitamint szedtem, helyesen táplálkoztam, s amint lehetett, elsõ alkalommal teherbe is estem. Érdemes várni picit, a baba érdekében, hogy egészséges legyen.
Nekem is az a véleményem, és tapasztalatom, hogy ha babát szeretnél várj pár hónapot, hogy a gyógyszer a szervezetedbõl tisztuljon kicsit, akkor nagyobb eséllyel indulsz a babaáldásnak! Sok sikert! :)
nekem meg az a vélemyényem, hogy mi egy percet sem vártunk, nem védekeztünk a gyógyszer abbahagyása után, pedig ajánlotta az orvosom. Ezek a mai gyógyszerek annyira kevés hormont tartalmaznak, hogy semmi baja nem lesz a babának, ha most fogant meg. Én 26 éve elsõ gyógyszermentes hónapban fogantam, és makk egészséges vagyok, pedig akkor még nem ilyen gyógyszerek voltak.
Szia! Ha a hasad lent-oldalt-középen szurkált, akkor szerintem neked peteérésed volt. Én mindig meg szoktam érezni. Ha peteérésed volt, akkor kb 24 órán belül legyetek együtt a pároddal és akkor terhes leszel! A legjobbakat! Egy kétgyerekes Anyuka
Szia Nekem is azt javasolta anno mikor a gyogyszert abbahagytam, h ha babt szeretnenk akkor probalkozzunk nyugodtan, mert a mai gyogyszereknek annyira keves a hormon tartalmuk, h semmilyen kiurulest nem kell megvarni, mert nem lehet baj. Es az eslo terhessegemnel mikor abbahagytam akkor a kov.honapban megjott/de kevesebb es rovidebb ideig/es akkor mar babas voltam. Szoval mindent bele, drukkolok neked, es lehet, h tenyleg igaza volt az elottem ironak, h peteeres miatt volt az a szuro fajdalom.
Szia! Én várnék a helyedben, és vártam is a gyerekeimmel. Szerintem annyira nem sürgõs, hogy megkockáztassa az ember, hogy baja lehessen esetleg a babának. Minden gyógyszernek vannak mellékhatásai, fõleg ha régóta szedted.Aki még nem látott fogyatékos gyereket, embert az ad ilyen tanácsokat, hogy nem kell foglalkozni az esetleges következményekkel.Szerintem minimálisra kell csökkenteni az esélyét a kockázatoknak.Akkor lepõdik csak meg az ember, mikor õ az az 1-2százalék pont, amit emlegetnek. Mert mindenki azt hiszi addig, hogy csak másokkal történhet baj.Addig szerintem készítsd fel a szervezetedet, szedjél terhes vitaminokat, táplálkozz egészségesen....stb.. Sok sikert, és vigyázz már most magadra.

Az orvosom szerint a gyógyszer abbahagyását követően 3 hónapig másként védekezzünk, míg a gyógyszer kiürül a szervezetből. Mások a leállás után "kihagyás" nélkül próbálkoztak a babával. Árthat ez vagy ha az átmeneti időszakban leszek terhes?

Legjobb válasz: Én szeptember végén hagytam abba a gyógyszert és rá négy hónapra estem teherbe, így pont eltelt az a három hónap amit javasolni szoktam, de egyébként nem védekeztünk.Sokan vannak akik gyógyszer mellett esnek teherbe, akkor sincs semmi baj. A három hónapot azért szokták javasolni, hogy megerõsödjön a méh nyálkahártyája. Úgyhogy szerint semmi baj nem lehet! Nyugi és sok sikert!

Én szeptember végén hagytam abba a gyógyszert és rá négy hónapra estem teherbe, így pont eltelt az a három hónap amit javasolni szoktam, de egyébként nem védekeztünk.Sokan vannak akik gyógyszer mellett esnek teherbe, akkor sincs semmi baj. A három hónapot azért szokták javasolni, hogy megerõsödjön a méh nyálkahártyája. Úgyhogy szerint semmi baj nem lehet! Nyugi és sok sikert!
Én a gyszer elhagyás után 2 hétre estem teherbe, és semmi gond nincs.Az orvos tudja milyen fogamzásgátlót szedsz, mert attól is függ, de a legtöbbnek kicsi a hormontartalma, nem ártalmas.Viszont ha az orvosod ezt mondta, hallgass rá, lehet erõsebb a gyszered.Tudom nehéz várni, de úgy tiszta ha kiürül a szervezetedbõl.
Én TRi regolt szedtem hosszú éveken keresztül és ahogy abbahagytam, már próbálkoztunk is, nem vártunk egy percet sem. Az utolsó tabletta utáni mensi még megvolt, de aztán már babás is lettem. Két gyerköcöm is van, mind a kettõvel hasanlóképpen könnyen és gyorsan teherbe estem. Most viszont szeretnénk egy harmadik babát, de volt egy vetélésem és mostmár a 4. hónapja próbálkozunk. Talán most... Egyébként semmi bajod nem lesz, ha esetleg pont abban a három hónapban leszel babaás! A legjobbakat!!!
mi nem vártunk egy percet sem. Már 7 hónapja próbálkoztunk és semmi. Anyám velem 26 éve a gyógyszer elhagyása utáni hónapban terhes lett, pedig akkor még nagyon kezdetleges gyógyszerek voltak.
Én augusztusban hagytam abba a gyógyszert, októberben már enm jött meg. Errõl ennyit.:) 23 hetes kismami

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!