Találatok a következő kifejezésre: A fogamzásgátló is jelentkeznek a menstruáció (4 db)

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval gyengébb és kevesebb, mint a menstruáció alatt, viszont eltartott egy hétig. Az első hónapban még nem tartottam furcsának, utána egy darabig elmúlt, de most ismét jelentkezett. Megkérdeztem róla a nőgyógyászomat, de nem mondott semmit, csak felírta továbbra is ezt a gyógyszert. Nem tudom, hogy mennyire normális az ilyen köztes vérzés, de nagyon zavaró. Lehet más gyógyszert kéne szednem, vagy még ennyi idő alatt elképzelhető hogy nem teljesen szoktam hozzá? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A pecsételő vérzés gyakori mellékhatása a hormonális fogamzásgátló tablettáknak, de akár még fogamzásgátló tabletta szedése nélkül is előfordulhat. Amennyiben erősebb vérzés jelentkezik, feltétlenül konzultáljon kezelőorvosával! Üdvözlettel: Dr. Csikós Julianna

Tisztelt Hölgyem! A pecsételő vérzés gyakori mellékhatása a hormonális fogamzásgátló tablettáknak, de akár még fogamzásgátló tabletta szedése nélkül is előfordulhat. Amennyiben erősebb vérzés jelentkezik, feltétlenül konzultáljon kezelőorvosával! Üdvözlettel: Dr. Csikós Julianna

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval

Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok és fél éve szedek fogamzásgátló tablettát (Belara), a menstruációm mindig pontosan jelentkezik, viszont többször fordult már elő, hogy előtte egy-másfél héttel is jelentkezett barnás folyás, vagy rendes vérzés, bár jóval gyengébb és kevesebb, mint a menstruáció alatt, viszont eltartott egy hétig. Az első hónapban még nem tartottam furcsának, utána egy darabig elmúlt, de most ismét jelentkezett. Megkérdeztem róla a nőgyógyászomat, de nem mondott semmit, csak felírta továbbra is ezt a gyógyszert. Nem tudom, hogy mennyire normális az ilyen köztes vérzés, de nagyon zavaró. Lehet más gyógyszert kéne szednem, vagy még ennyi idő alatt elképzelhető hogy nem teljesen szoktam hozzá? Válaszát előre is köszönöm!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A pecsételő vérzés gyakori mellékhatása a hormonális fogamzásgátló tablettáknak, de akár még fogamzásgátló tabletta szedése nélkül is előfordulhat. Amennyiben erősebb vérzés jelentkezik, feltétlenül konzultáljon kezelőorvosával! Üdvözlettel: Dr. Csikós Julianna

Tisztelt Hölgyem! A pecsételő vérzés gyakori mellékhatása a hormonális fogamzásgátló tablettáknak, de akár még fogamzásgátló tabletta szedése nélkül is előfordulhat. Amennyiben erősebb vérzés jelentkezik, feltétlenül konzultáljon kezelőorvosával! Üdvözlettel: Dr. Csikós Julianna

Az lehetséges, hogy fogamzásgátlót szedek, és mellette is késik a menstruációm? Hány nap után jelentkeznek a terhesség első jelei?

Legjobb válasz: ha késik akkor vagy terhes vagy vagy vmi más oka van.kérj 1 idõpontot dokihoz mert csak õ tudja mi van pontosan!terhesség jelei sztem 1-2hónap után de nem vok benne biztos:$

ha késik akkor vagy terhes vagy vagy vmi más oka van.kérj 1 idõpontot dokihoz mert csak õ tudja mi van pontosan!terhesség jelei sztem 1-2hónap után de nem vok benne biztos:$
Nekem tabi mellett max 1 napos késésem volt. Neked mennyi?
A kérdező hozzászólása: hát tegnap kellett vna megjönnie...
Ha nem jön meg a 7 napos szünetben akkor tesztelj és menj dokihoz.
nekem a tabi útmutatójában az van, h pl egyszer kb ki is maradhat a menzi, ha már 2szer egymás után kimarad, akkor lehetsz terhes, de ha rendesen szeded nagyon kicsi az esélye, h terhes vagy!!!

A fogamzásgátló mellett is jelentkeznek a menstruáció megjövetelére utaló jelek (pms, mellnövekedés/feszülés, erősebb fehérfolyás)?

Legjobb válasz: Szerintem nincsenek tünetek. Mivel fogamzásgátló mellett a vérzés nem igazi mensi. Legalábbis nekem nincsenek görcseim már (hál'isten) mint régen voltak. Mindig ugyanabban az idõben jön meg, így nem is kellene ezek a kellemetlen "jelek".

Szerintem nincsenek tünetek. Mivel fogamzásgátló mellett a vérzés nem igazi mensi. Legalábbis nekem nincsenek görcseim már (hál'isten) mint régen voltak. Mindig ugyanabban az idõben jön meg, így nem is kellene ezek a kellemetlen "jelek".
Ez valószínûleg emberfüggõ is. Nálam másfél év után kezdenek visszatérni a görcsök. A pms tünetei (mellfeszülés) soha nem múlt el.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!