Találatok a következő kifejezésre: A fogamzásgátló befolyásolja a menstruációs (1 db)

A fogamzásgátló hogyan befolyásolja a menstruációs ciklusomat?

A menstruációm napra pontos. 31én jött meg következ? hónapban szintén 30án vagy 31-én. Most hogy elkezdtem fogamzásgátlót szedni, kicsit félek, hogy összekavarodik, mert ugye most a fogamzásgátló miatt nekem 22 és 28 között kéne hogy megjöjjön, de ha nem szednék ugy 31én jönne meg. Biztos meg fog jönni 28-ig? és ha nem mi a teend?? Segítsetek kérlek

Legjobb válasz: Szia, ugy fog kinezni a dolog, hogy x napon elkezded szedni, szeded 21 napig, aztan hagysz 7 nap szunetet, ebben a het napban a 3-7 nap kozott valamelyiken megfog jonni, ezt szamold ki, ezutan mindg ugyanakkor napra pontoan fog megjonni. Azt mondod, neked mindig napra pontosan jott, nekem azelott volt hogy egy hettel hamarabb. Most tudom pontosan.

Szia, ugy fog kinezni a dolog, hogy x napon elkezded szedni, szeded 21 napig, aztan hagysz 7 nap szunetet, ebben a het napban a 3-7 nap kozott valamelyiken megfog jonni, ezt szamold ki, ezutan mindg ugyanakkor napra pontoan fog megjonni. Azt mondod, neked mindig napra pontosan jott, nekem azelott volt hogy egy hettel hamarabb. Most tudom pontosan.
A normál ciklus 28 napos, ezek szerint neked hosszabb ciklusod van, ami persze nem baj, a lényeg, hogy te ismerd. A tabi be fogja állítani a 28 napos ciklust, hisz 21 tabit beveszel, az utolsó után 3-4 nappal megjön a mensi, és az utolsó tabi után 7 nappal megint kezded elõlrõl. TEhát ha pénteken elkezded szedni a tabit, csütörtökön fog elfogyni, kb hétfõn-kedden megjön, és pénteken megint elkezded szedni. Az nem baj, hogy a 30 napos ciklusból 28 lesz! Elõször lehet késni fog, sokaknál elõfordul, a szervezetnek meg kell szokni a tabit. Addig ne kezd el szedni a következõ levelet, amíg meg nem jön, és menj orvoshoz. Tehát pl ha az elõbbi példa alapján csütörtökön elfogy a tabid, és nem jön meg hétfõn, kedden, szerdán, akkor csütörtökön mindenképp menj el dokihoz, és csak az engedélyével kezd el megint szedni pénteken. Ne félj ez a legjobb védekezési módszer, csak tartsd be a papírján lévõ utasításokat. Semmi baj nem lesz.-)
A kérdező hozzászólása: csütörtökig meg kéne jönnije, ma már hétfõ van...túl streszzelem ezt az egészet...:( köszönöm a válaszokat. Érzem, amugy hogy megfog jönni, mert fáj a derekam, nyûgösebb vagyok stb, csak még is aggódok... annyira szeretném ha egyszerûen menne ez az egész :(
Hiszen egyszerûen megy ez. Csak te komplikálod túl magadnak. Meglásd, 1-2 hónap és teljesen belejössz.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

1 hete és 2 napja vettem be egy Escapelle tablettát. Kb.20. -a körül szokott mindig megjönni és még nem jött meg. Nagy baj lehet ez, vagy természetes ilyenkor a csúszás?

2

Ha most kezdtem a fogamzásgátlót akkor a vérzés rövidebb ideig tart? (Mondjuk lehet nem tart rövidebb ideig, csak most így jött ki. ) Mert 3. napja van meg, de csak 1. napon volt normálisan meg, mostmár nincs is vér, de ez normális, nem?

3

Terhesség után spirál?

Sziasztok,most várom első babámat.Tablettát nem szedhetek és arra gondoltam a szülés után betetetek egy spirált,de nem tudom mennyire hatásos,fáj-e,milyen gyakran kell menni vizsgálatra vele,mennyibe kerül? Nem szeretnék még egy babát egyenlőre,lehet soha,de nem akarok végleges,visszafordíthatatlan dolgot csinálni,mert ki tudja mit hoz az élet.

1

Volt már valakinek olyan, hogy az escapelle esemény utáni tabletta időben történő bevétele után vérzése jelentkezett, de utána a menstruációja kb 2 hetet késett?

z normális? ugye terhesség semmiképpen sem lehet?( 34 napos ciklus 11. napján vettem be 4 órára a baleset után)

11

A Jangee 0, 03-at szedem. A szünet utáni első tablettát majdnem 14 óra csúszással vettem be. Lehetek terhes?

Általában reggel 9 és 10 között veszem be a tablettát, de ma elfelejtettem bevenni az első szemet, este 11-kor pótoltam, ráadásul kedden együtt voltam a párommal is. Így mekkora az esélye, hogy terhes vagyok?

2

Ez normálisnak számít?

kb egy hónappal ezelőtt kellett bevenemme eseményutáni tablettát, 7 nap múlva véreztem tőle, utána hol érzek mellfeszülést, hol nem, de egy hete kellett volna megjönnie, de semmi..elég erősen feszül a mellem(minden menstruáció előtt ezt érzem) és hullámokban picit görcsöl a hasam meg a derekam fáj már több mint egy hete..de még most se jött meg. a ciklusaim általában 33-35 naposak.ezt a gyógyszer okozza?(amúgy időben bevettem a baleset után 4 órára) annyira félek, hogy mostmár kb megőrülök:( meg kb olyan idegbajos vagyok mint mielőtt megjön, de még mindig sehol..mennyi késés fér bele? vagy ilyenkor tényleg újraindul a "rendszer"? mikor bevettem a gyógyszert nem fogyasztottam alkoholt(nehogy gyengítse a hatását, de utána kb 5 napra már igen, meg fejfájáscsillapítót is) kérlek segítsetek!!

1

Nem rég váltottam Mercilon tablettáról Mirabellára. Kinek mi a véleménye a mirabella tablettáról?

3 éve szedtem a mercilont de 15 kiló szaladt fel rám, így döntöttem a váltás mellett. Az orvosom a mirabella nevű egyfázisos bogyót írta fel. 3 napja szedem, azt mondta ugyan úgy véd továbbra is mintha az előző tabit szedném. Aki szedi a mirabellát mi a véleménye róla?

1

A vazektómia "kielégítetlenséget" okoz?

Ha egy pasi elkötteti magát, akkor fellép nála a kielégületlenség érzése? Problémát jelent, hogy a herék nem képesek kiürülni?

3

Az IVD-nek mekkora a Pearl indexe?

8

Tudtik ajánlani jó fagamzásgátlókat?

Gyogyszert szedtem, de az nem vált be, össze vissza menstruáltam meg elég rosszul voltam tőle.
Valami hatásos érdekelne és ami árban is megéri.
A legutóbbi gyógyszerem nagyon drága volt.
A kiszálásos vagy megszakításos módszer nem is tudom, hogy hívják abban én nem bízok.

4

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!