Találatok a következő kifejezésre: A férfiak miért (1232 db)

Miért nem tudok megbízni a férfiakban? Miért nem tudnak a férfiak őszinték lenni? Vagy csak én futok össze mindíg hazug emberekkel?

Igaz eddig mindíg kiderült, hogy volt okom a bizalmatlanságra! De nem akarok én ellen?rizgetni senkit! Csak nem kapok sosem ?szinte választ a kérdéseimre! Megért? vagyok! Mégis mindíg úgy ézem, csak kihasználtak! :S

Legjobb válasz: Önbizalomhiány és pluszba ezért olyan férfiakat vonzasz magadhoz akik ezt megérzik és ki is használják! Ne mindig másban keresd a hibát hanem magadban is nézzél körben hogy mi az a pont ami gyengéd és miért válsz sebezhetõvé?Esetleg naiv vagy?Hamar belemész a kapcsolatban esetleg hamar bizalmat szavazól?Ezeken érdemes elgondolkodni..

Önbizalomhiány és pluszba ezért olyan férfiakat vonzasz magadhoz akik ezt megérzik és ki is használják! Ne mindig másban keresd a hibát hanem magadban is nézzél körben hogy mi az a pont ami gyengéd és miért válsz sebezhetõvé?Esetleg naiv vagy?Hamar belemész a kapcsolatban esetleg hamar bizalmat szavazól?Ezeken érdemes elgondolkodni..
A válasz írója 78%-ban hasznos válaszokat ad. A válasz megírásának idõpontja: ma 13:04 OFF! .és Te erre h reagáltál?? érdekelne nagyon.nem nyitsz kérdést?
nem szabad magad túlzottan alárendelni, érezze a hapsi, h nem egy gyenge, irányítható nõ vagy, hanem a magad lábán is megállsz. ha tisztel, akkor nem fog megcsalni. én eddig mindig megéreztem, ha egy pasi nem korrekt, és idõben leléptem. nem hagytam, h kihasználjon, átverjen.
most hogy mondod, kiírok egy kérdést, csak úgy viccbõl
Ott a válasz!!Megértõ vagy ki is mondtad!Nem kell mindenben egyet érteni!!Kicsit legyél határozottabb, bár egyszer csak betoppan az életedben egy olyan férfi aki ezt becsüli! Egy ilyen nõt én tudnék értékelni...:) 29/F
Én néhányszor ugyanígy voltam a nõkkel. Két férget is kifogtam, akik megcsaltak. Utánuk úgy éreztem, hogy többé nem tudok megbízni a nõkben. Szerencsére aztán jöttek gerincesek is, akik visszaadták a hitemet. Remélem, te is megtalálod azt, aki a szemedben visszaadja a férfiak becsületét.
sztem 100%-osan senkiben nem is szabad megbízni.
Most mondjam azt, hogy megértelek? 28 hetes terhes vagyok, dolgozom gõzerõvel, hogy mindenünk meglegyen, párom hazajön a munkából, lefekszik aludni (éjszakázik, így nappal alszik), csörög a telefonja, nem ébred fel rá. Kap egy sms-t, megnézem, ha fontos, akkor felébresztem. Erre egy olyan üzenet, hogy "Biztos szereti-e a teltebb nõket?". Most erre mit mondjak?
A kérdező hozzászólása: Tényleg önbizalomhiányom van! :S Simán igazat adtam a férfinak, akit szerettem, és én érzem magam hibásnak amiért megtudtam, hogy másfelé is nézelõdött! Nem vagyok beteges, féltékeny típus, hagyok levegõt, és bízom benne, ha szeret egy férfi, nem teszi ezt velem! Eddig nem nagyon értékeltek..., mindíg csak utána gondolkodtak, hogy vissza akarnak kapni, amikor már eljátszottál a bizalmamat.., így már nem megyek! :(
A kérdező hozzászólása: 26/nõ vagyok 11.53, ha gondolod írhatsz privit, és beszélgethetünk...

A férfiak miért nem narancsbőrösek?

Sok kövér férfit láttam már, de egyiken sincs narancsbőr. Ez valami női 'betegség'? vagy ez miért van?

Legjobb válasz: A férfiaknak kisebb a testzsír-százalékuk: átlagosan 20 %. A férfiak átlagos testzsír-százaléka 20%, ez jóval alacsonyabb, mint a nõké, és a bõraljában is kevesebb zsírsejt található. A férfiak esetében a közvetlenül a hám alatt található réteg, az irha vastagabb. A férfiak kötõszövete tömörebb, hálós szerkezetû, sûrûbb kollagénrostokból áll, és nagyobb ellenállást biztosít. Férfiak esetében leginkább az ún. férfias típusú elhízás szokott jelentkezni, mely hasi felesleget jelent. A narancsbõr megjelenése esetükben fakadhat a kötõszövet öröklött gyengeségébõl, nagymértékû súlyingadozásból, de a férfi nemi hormon csökkenésével is összefüggésben lehet.

A férfiaknak kisebb a testzsír-százalékuk: átlagosan 20 %. A férfiak átlagos testzsír-százaléka 20%, ez jóval alacsonyabb, mint a nõké, és a bõraljában is kevesebb zsírsejt található. A férfiak esetében a közvetlenül a hám alatt található réteg, az irha vastagabb. A férfiak kötõszövete tömörebb, hálós szerkezetû, sûrûbb kollagénrostokból áll, és nagyobb ellenállást biztosít. Férfiak esetében leginkább az ún. férfias típusú elhízás szokott jelentkezni, mely hasi felesleget jelent. A narancsbõr megjelenése esetükben fakadhat a kötõszövet öröklött gyengeségébõl, nagymértékû súlyingadozásból, de a férfi nemi hormon csökkenésével is összefüggésben lehet.
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen!

A férfiak miért nem mutathatják ki az érzelmüket? Miért várja el ezt a társadalom?

Ugye sokszor hallani, hogy "márpedig a fiúk nem sírnak!" és aki érzékenyebb típus, és sír, azt kigúnyólják, megszégyenítik, gyengének minősítik. Mégis miért várja el ezt a társadalom? Miért csak a nők sírhatnak? Az miért nem ciki?

Legjobb válasz: Lelkileg a férfiaknak is szükségük van a sirásra. Ha valaki ezért kigunyolja a másikat az inkább neki ciki, mint annak aki sir. De vannak férfiak,akik ugy akarnak meg fogni valakit már mint nõt, hogy sirnak. A nõ megsajnálja és utána kiderül, hogy egy alattomos férfival van dolga!Sajnos ilyen tapasztalat is elõfordul.

Lelkileg a férfiaknak is szükségük van a sirásra. Ha valaki ezért kigunyolja a másikat az inkább neki ciki, mint annak aki sir. De vannak férfiak, akik ugy akarnak meg fogni valakit már mint nõt, hogy sirnak. A nõ megsajnálja és utána kiderül, hogy egy alattomos férfival van dolga!Sajnos ilyen tapasztalat is elõfordul.
Ez baromság, hogyne mutathatnák ki. Pár vagy nagyon közeli barát elõtt... Más elõtt meg senkinek sem kellene, szóval semmiben sincsenek diszkriminálva. Természetesen vannak kivételt képezõ esetek, mint a nagy fizikai fájdalom vagy valami hirtelen jövõ rossz hír, mint valakinek a halála például, aki közel állt hozzád, de emiatt az égvilágon senki sem fog lenézni vagy kigúnyolni. Viszont gyakran nem szabad bõgni férfiként, mert az tényleg szánalmas. Egy férfinak erõsnek kell lennie. Ennek a magyarázata egyszerû. Akár a nõk, vagy akár a férfiak is gyerekként érzik azt, hogy amikor velük van egy férfi, akkor rendelkeznek egy egyfajta biztonságérzettel, ami nagyon jó érzés. Minket, férfiakat nem véd meg senki, mindent el kell viselnünk, meg kell oldanunk. :)
Nõként én úgy látom, hogy egy nõnek is ciki nyilvánosan sírni. Pl. utcán, munkahelyen, hivatalos helyen, suliban, stb. Otthon, család vagy barátok elõtt pedig férfinek sem ciki. Ez a párjától és a barátoktól függ. Valaki szerint nõnél is ciki, ha sír.
19 éves fiú vagyok, életemben egyszer sírtam az egyik csajom elõtt (nem hisztiztem, komoly lelki oka volt), aztán mikor szakítottunk kigúnyolt vele hát én ezért nem fogok már senki elõtt... lehet másnak is ilyen emlékei vannak, meghát ugye már ovodában megy a cikizés, ha belegondoltok, hogy "sírós masina, nem mehet a bucsuba" meg hasonlókkal :D de mondjuk magára a férfi jellemre nem is illik a sírás, ha már fizikailag õ az erõsebb, próbáljon meg lelkileg is az lenni õ nem fordulhat be, bármi történjék, neki muszály erõsnek lennie és csinálni tovább a dolgát
Az ciki, amit annak élsz meg... Én pasi vagyok, nem tudok táncolni, mégis ha úgy van kedvem, egyedül is elkezdek mozogni, mert szeretek... Ha hülyének néz mindenki, az az õ bajuk, és nekem nem befolyásoló tényezõ, ergo tõlem elvárhatnak bármit, ha nem veszem magamra... Különben aki sír a másik elõtt, az nyílt csak meg igazán a barátja, kedvese elõtt... :) 22f
így van. a nõk a gyenge pillanatokat megjegyzik, elraktározzák legyen az sírás, vagy más dolog és ha az alakalom úgy hozza és az érdekük ezt diktálja akkor azonnal szúrnak vele. nálam édesapám halálakor este otthon a temetés után tört el a mécses, és pár év múlva fel hozta ezt fegyverként, megbántásból a nõm, mert semmivel nem tudott már megbántani mással és férfiatlan vagy nem, de lekevertem neki egyet ezért.
Mert mégis hogyan funkcionálna a társadalom, ha a férfiak idõnként bevonulnának a sarokba sírni? Depiznének az utcán fényes nappal? Könnyesre sírt szemmel vennék el a visszajárót a boltban a pénztárosnénitõl? Most komolyan: épp elég nyálas kis b.u.z.i van a gigaszarban meg a többi tehetségkutató hányadék szemétben, miért akarsz több ilyet?
10. Általában nem díjazom az erõszakos megnyilvánulásokat, de igazad van, megérdemelte a féreg!
Mert szépen ki vannak osztva a nemi szerepek. A nõk sírhatnak, mert õk eleve gyengék, a férfiak nem sírhatnak mert nekik örökre erõsnek kell lenniük. minden kisfiút megszid az anyukája, hogy egy fiú ne sírjon, aztán felnõttkorára egy érzelmeit elnyomó ember válik belõle, de a saját fiát is így fogja felnevelni. Ne keress benne okot, a társadalom logikája.
Sehol sem ciki sirni, ha ugy adódik.Ok nélkül senki sem sir, persze a hisztit leszámitva.
Utolsó, nagyon helyesen látod.
A sírás ugyan olyan mint a nevetés. Visszafolytani csak azért hogy másnak erõsnek tûnj, az buta dolog. Azt tartom gyengének aki állarcot visel és rejtegeti érzéseit, mert ez a "normális". Ha utcán tör rám akkor ott sírok, ha munkahelyen akkor ott, a francokat se érdekli ki mit gondol, ha utána megnyugszom:D

A férfiak miért húzzák az időt, ha eljegyzésről van szó? Miért kell annyi ideig húzni, hogy megtegye azt a lépést?

Nagyon sok hozzászólásban olvasom, hogy a lány már régóta várja, és már beszéltek is róla, és a férfi tudja, hogy a kedvese szeretné... és csak azért is váratja. Arra nem gondolva, hogy esetleg ezzel egy rossz élményt is szerez neki. Nem arról van szó, hogy boldoggá tegyük a másikat? Írják sokan, hogy türelem. Persze, de arra nem gondol senki, hogy esetleg már tényleg régóta várja. Arra is kell gondolni, hogy ha túl sokat váratják, akkor annak már lehet nem is fog annyira örülni.

Legjobb válasz: Szerintem a lányoknak ez sokkal fontosabb,egy igazi élmény,sokkal hamarabb megfordul a fejükben az eljegyzés mint a férfiaknak.A férfiak nem is tulajdonítanak neki nagy dolgot,mert nem tudják milyen sokat ábrándozik róla egy lány már gyerekkora óta.nekik inkább az jut az eszükbe,hogy nah innen már nincs visszaút meg eleve ciki dolognak tarthatják.Én is örülnék ha eljegyezne a párom,igent mondanék,de akkor 1 évre rá legyen esküvõ,ahhoz viszont még sok mindent át kell élnünk együtt(egyetem,diploma,munka)

Ja, a lényeg lemaradt. 33/N 20:56-os voltam
Szerintem a lányoknak ez sokkal fontosabb, egy igazi élmény, sokkal hamarabb megfordul a fejükben az eljegyzés mint a férfiaknak.A férfiak nem is tulajdonítanak neki nagy dolgot, mert nem tudják milyen sokat ábrándozik róla egy lány már gyerekkora óta.nekik inkább az jut az eszükbe, hogy nah innen már nincs visszaút meg eleve ciki dolognak tarthatják.Én is örülnék ha eljegyezne a párom, igent mondanék, de akkor 1 évre rá legyen esküvõ, ahhoz viszont még sok mindent át kell élnünk együtt(egyetem, diploma, munka)
20.33.-nak. Nem tudom, miért állítod, hogy a férfiak nem házasságra valók, ma nõk viszont igen.Nem lehet általánosítani.Nagyon sok jó apa van, és sok jó anya is.És még ötbb jó férj és apa lenne, ha nõk egyrésze nem csak a saját vágyaival törõdne, hanme azért tenne meg mindent, hogy jól mûködjön a házassága.Én nem tartom az anyai szerepre alkalmasnak azt a nõt, aki gyermeket szül egy rosszul mûködõ kapcsolatban.És azt sem, aki a problémák megoldása helyett azonnal válik, és az apát elválasztja a gyerekeitõl, sõt sok esetben ellene neveli õket.Az ilyen nõ csak magát szereti, és nem fog egészséges párkapcsolatra való gyermeket nevelni. Mégegyszer mondom, hogy ne általánosítsunk.
Igazán nem értem a dolgot, mert nekem egyáltalán nemvolt eljegyzésem (a mai napig nincs jegygyürüm), esküvöt is csak azért tartottunk, mert szükségünk volt a házssági anyakönyvi kivonatra, tehát adminisztativ okokból. Csak ketten voltunk ott, senki nem volt meghivva, nem volt se vacsora, se semmilyen bulizás. Ennek ellenére már majdnem 25 éve élünk boldogan együtt. Nekünk nem a "körités" volt a fontos, hanem a szeretet, ami összekapcsol bennünket. Igaz az is, hogy ez igy nem szokásos, a legtöbben a nagy felhajtást szeretik. Egyébként annak a válaszólónak is azért sokban igaza van, aki a nagymamája lehetne a kérdezönek (ugyan nem tudom, hogy honnan ilyen biztos benne, de lehetséges)
Nekem ez enyhén követelõdzésnek tûnik. Lehet, hogy a férfi nem szeretné elkötelezni magát, mert nem biztos magában. Lehet, hogy egyszerûen nem hisz a házasságban. Ha meg nagyon zavar ez, akkor kérdezz rá te. Emellett szerintem a férfiak eleve nem házasságba valók. A hímek célja, hogy minél több utódot nemzenek, a nõstényeknek az, hogy az utódokat biztonságban neveljék fel.
Tegnapi 20:34-es! Teljesen egyetértek! Miért venné el a lányt, ha így is mindent megkap? Van tiszta ruha, kaja, szex.. És még kiskapu is, ha esetleg probléma merülne fel. Nem megoldják, hanem lelépnek. Csak ez a normális lányokat nem elégíti ki. Mert õk nem szeretnének ilyen bizonytalan kapcsolatban élni, vágynak a biztonságra, és arra, h ne 30-35 éves korukban maradjanak egyik percrõl a másikra egyedül. Hogy valaki házasságpárti-e, szerintem egy kapcsolatban nem 3 év után kell kiderülnie. Ha a fiú nem házasságpárti, én pl. 99%, h nem merülnék nagyon bele a kapcsolatba. És soha nem kérném meg a fiú kezét! Ez egyszerûen megalázó! 25/L
Szerintem a kérdezõ nem azokrólaz esetekrõl beszél, amikor a kis tinik mindenféle divattól vezérelve eljegyzést akarnak 2 hónap után, mert megtalálták "életük szerelmét", hanem azokról, amikor huszon-, harmincéves lányok várnak az eljegyzésre 5-6-7 év után - hiába. Az a 3 év, amit az egyik válaszoló írt, nem olyan sok, szerintem határeset.. Akinek meg a házasság csak egy papír, az sose fogaj megérteni a dolgot. Bár gyanítom, az ilyen nõk egy része is vágyik a házasságra, csak ezzel a szöveggel nyugtatgatja magát. Elõzõ 25/L voltam
*fogja
Ja: 34 éves nõ vagyok.
a 20:33-as vagyok, és férfi. Arra a akartam utalni, hogy genetikailag máshogy vagyunk kódolva, mint a nõk, és ezt írják felül a társadalmi elvárások/szokások. ÉS valóban, tudom, hogy vannak jó apák, férjek. Remélem, minél több...
A kérdező hozzászólása: A gondolataitokhoz, válaszaitokhoz légyszíves írjátok oda, hogy fiú/lány, illetve hány évesek vagytok!
A kérdező hozzászólása: Mikor már beszélgettünk összeköltözésrõl, meg komolyabb tervekrõl, akkor megkértem a barátnõm kezét, és megkérdeztem utána hogy hozzám költözne-e. Azt akartam, hogy érezze, hogy fontos nekem, és ne legyen bent rossz érzés, hogy miért nem kérem meg a kezét.
Sok okos dolgot olvastam itt de valahogy senki se beszélt arról mi is játszódik le egy férfi fejében valójában. Nem arról beszélek aki vakon szerelmes és a föld felett jár több méterrel. Hanem azokról akik családot akarnak, idõvel gyereket, feleséget és közös életet. 10 éve kértem meg feleségem kezét és életembe nem izgultam annyira. Nem a válasz miatt, azt éreztem hogy igen lesz. De nem tudtam mit hoz a jövõ, együtt vénülünk-e meg? Elválunk? Jön majd a pénz miatta vita? Egyáltalán kész vagyok-e arra hogy 25 évesen férj legyek. Hisz a régi normák szerint én leszek a családfentartó, a védelmezõ. Közel 1 hétig tépelõdtem mire kiböktem a nagy kérdést, szerencsére nem bántam meg. De ott van 5 régi egyetemista barátom. Közel egy idõben házasodtunk meg (25-28) de már 2 en elváltak nemrég, 1 él egy szörnyû házasságban, 1 él boldogan, 1 pedig még akkor kapott egy nem et és azóta se tudott megállapodni. A fiatalok ilyen példát látva még szép hogy nem mennek bele a házasságba.
Nálunk pont a párom erõlteti az eljegyzést. (27 éves) 19L
Ezt a kérdést nem fiú tette ide.
Anyukám azt mondta, ha akarod, hogy elvegyen, akkor szervezd meg szépen elõször a gyûrût, aztán az esküvõt, mert ha ráhagyod a férfiakra, akkor várhatsz :o) 30 éve boldog házasságban élnek, de ha apámon múlt volna, lehet, hogy még mindig csak együttélnek. A férfiak többsége nehezen szánja el magát, és kész. De ha érett a kapcsolat rá, akkor úgyis belevágnak. Ha meg csak állóvíz, akkor úgysem. Mondjuk a nõnek is szerepe van abban, hogy felismerje hogy az õ kapcsolatuk milyen, és ha nem látja a férfi szemében a csillogást, akkor ne kergessen hiú ábrándokat, ha meg látja a csillogást, akkor erõsebben kell szugerálni. Az is lehet, hogy a nõ nem elég erõteljesen kommunikálja a vágyait, mert ezt úgy is fogalmazhatja, hogy "ha majd egyszer összeházasodunk..." és akkor ez a férfi oldaláról egy "kósza ötletnek" értelmezhetõ, a nõ pedig úgy értékeli, mintha "beszéltek volna" a házasságról, de közben semmi.
21:08-as vagyok , nalam is lemaradt . 26/N vagyok ! :)
Ez erdekes kerdes , mert nalunk pont nem igy van ( volt ). Az en parom egesz vegig megakarta kerni a kezemet , tobb mint egy eve elunk egyutt es en nem akartam , mert nem ereztem , hogy itt lenne az ideje.Raadasul sem gyurut , sem szertartast , sem semmilyen unneples nem kovette volna, pusztan a papir. Talan emiatt is gondolkoztam , majd kozbeszolt egy szinten adminisztrativ dolog , ami miatt en is jobbnak lattam a hazassagot , de mar keso volt . Ugyanis addig a parom meggondolta magat . Az volt a valasz , hogy nem biztos bennem , eddig nem akartam , most meg igen . Hiaba beszeltuk meg , hogy mi miatt lenne jobb , mar nem akarja annak ellenere sem . Tehat meg igy is valtozhat a dolog es nem feltetlen csak a nok vacillalnak vagy gondoljak meg magukat ! Nalam ez forditva sult el , talan jobb is igy ! Ki tudja mi lett volna, ha igy megyunk bele egy hazassagba !
Én is nagymama korú vagyok, akárcsak a 20.34-es és mindenben igazat adok neki. Érdekes, hogy ezt a témát te, a fiú teszed fel és szinte már egy szerelmes lány érzelmei és gondolatai szólnak belõled. Nagy hiba a fûvel-fával való bepróbálkozás a lányoknál, a gyors összebútorozás. Manapság ezért nincs a lányoknak igazi értéke, mert megmérettetnek és /sokszor/ könnyûnek találtatnak. Így elvész az egész romantikája. A fiúk pedig húzzák-halasszák a eljegyzést, ha anélkül is minden az ölükbe hullik.
Elfelejtettem, nö vagyok ( Másik 20:56-os válaszoló) és már jóval 50 felett. Egyetértek az elözö válaszzal is (aki szintén 20:56-kor irt)
A kérdező hozzászólása: Egy férfi ismerõsömmel beszélgettünk róla meg a párjáról. Meg itt is olvasgattam a témát, és kiakadtam, hogy ilyenek a férfi társaim. Utána meg csodálkoznak, hogy a lány párjuk akarja megkérni az õ kezüket... és nem veszik észre, hogy ezt õk "vívják" ki maguknak.
A kérdező hozzászólása: Illetve már sok esetben együtt élnek, vagy "majdnem" együtt élnek, és a lány fõz-mos......takarít rá, megtesz neki amit csak tud... Akkor miért nem gondolkodnak el azok a férfiak, és gondolnak a kedvesükre? Vagy itt a férfi számít, hogy ne legyen neki egy plussz elintézni valója ezzel? Mert kifogás mindig van, nincs idõm...A lány meg ha szereti, akkor ugyis vele marad...
Talán mert rohadtul nincs kedvük a házassághoz, és hogy az elkövetkezendõ X évben ugyanamellett a nõ mellett ébredjenek. Hogy az apaságról már szó se essék...nem hibáztatom õket. Elõbb fagy be a pokol minthogy én megházasodjak...

A férfiak miért lépnek félre és miért mondják azt, hogy változatosságra vágynak, ha rákérdez a párjuk, ráadásul otthon mindent megkapnak az ágyban?

Legjobb válasz: Lehetséges ok még az, amit én csak "trottyosodásnak" hívok. Nem kell ahhoz öregnek lenni, hogy az emberek trottyossá váljanak. Együtt élnek, felõrlik õket a hétköznapi gondok, már nem küzdenek egymásért, hogy tetsszenek egymásnak, csak elvannak, mint a befõtt. Rengeteg melegítõben járó panelkismamát látok nap mint nap - de mielõtt õket hibáztatjuk, vegyük figyelembe, hogy 1. ez esetben - vagy enélkül is! - a férfiak szintén gyakran eleresztik magukat külsõleg, és viselkedésben is 2. miért lesz gyakran lestrapált egy feleség, miért ad kevesebbet magára? Mert a mai Magyarországon az a begöpösödött szemlélet dívik, hogy az õ nyakába szakad a mosás-fõzés-takarítás-gyermeknevelés, a férfi meg éli világát. Nem kevés olyat látok, hogy a kisgyerekes pasi eljár bulizni a csaj nélkül, és fiatal, még független csajszikat hajt. Undorító. Viszont olyan is sok van,a hol egyenlõnek tekintik egymást, megosztják a házimunkát, és az így felszabadult idõben együtt eljárnak szórakozni. Az otthonülés öli a kapcsolatot, az biztos. Meg ha nincsenek közös élményeik, csk elvannak, mint a befõtt.

Lehetséges ok még az, amit én csak "trottyosodásnak" hívok. Nem kell ahhoz öregnek lenni, hogy az emberek trottyossá váljanak. Együtt élnek, felõrlik õket a hétköznapi gondok, már nem küzdenek egymásért, hogy tetsszenek egymásnak, csak elvannak, mint a befõtt. Rengeteg melegítõben járó panelkismamát látok nap mint nap - de mielõtt õket hibáztatjuk, vegyük figyelembe, hogy 1. ez esetben - vagy enélkül is! - a férfiak szintén gyakran eleresztik magukat külsõleg, és viselkedésben is 2. miért lesz gyakran lestrapált egy feleség, miért ad kevesebbet magára? Mert a mai Magyarországon az a begöpösödött szemlélet dívik, hogy az õ nyakába szakad a mosás-fõzés-takarítás-gyermeknevelés, a férfi meg éli világát. Nem kevés olyat látok, hogy a kisgyerekes pasi eljár bulizni a csaj nélkül, és fiatal, még független csajszikat hajt. Undorító. Viszont olyan is sok van, a hol egyenlõnek tekintik egymást, megosztják a házimunkát, és az így felszabadult idõben együtt eljárnak szórakozni. Az otthonülés öli a kapcsolatot, az biztos. Meg ha nincsenek közös élményeik, csk elvannak, mint a befõtt.
A 3. válasz szerintem nem helyes, mert sok férfi nem csalja meg a párját. A félrelépés nem általános "férfitulajdonság".
Pont ugyanazért, amiért a nõk is.
Legfõképpen azért, mert úgy érzi, megteheti. Ha az ilyen férfiak párja megtudja, sokszor úgysem hagyja õt ott, és ezt nagyon jól tudja. Ha a lebukás után a nõ nem is akarja ott hagyni - nálam ez és a testi bántalmazás mindenképpen szakítóok lenne, ha van 3 gyerekünk meg egy házunk, akkor is- , de nem fenyegeti meg komolyan, nem érezteti vele a tett súlyát; akkor nem az lesz, hogy a pasi majd behúzza fülét-farkát, hanem annál jobban félrelép, hiszen egyszer már megbocsátást nyert. Tévhit, hogy a férfiaknak a "génjeikben" van, hogy minél több helyre szórják a sperméikat (monogám nõ vs. a poligám férfi téves mítosza - az ember NEM állat!) - de sokan szeretnek erre a szociálpszichológia, ill evolúciós pszichológia által is megtámogatott szörnyedvényre hivatkozni. Szánalmas, ha valaki ettõl érzi férfinak magát. Szerintem sokkal tiszteletreméltóbb, ha valaki éveken, akár évtizedeken át szenvedélyesen tart egy kapcsolatot, egy emberrel; és nem hagyja, hogy a kapcsolat az unalomba fulladjon. Nem mindig kell a nõnek magában keresni a hibát. Látom, Te ezt próbálod. Tudom, ez nem valami szofisztikéált és tudoményos magyarázat, de egyes férfiak azért lépnek félre, mert patkányok. Ez ellen nincs mit tenni, mint otthagyni a picsába, és esetleg csak akkor visszaengedni, ha nem a következmények miatt bánta meg a félrelépést (tehát nem azért, mert balhéztál miatta, otthagytad, és ez neki milyen kellemetlen), hanem ha erkölcsi szempontból magát a félrelépést bánta meg, és rájött, hogy csak Téged akar!!!!
A válasz egyszerû: Mert FÉRFIAK!!!!!

A molett nőket miért nem szeretik a férfiak? Miért jobb a sovány nő?

Legjobb válasz: Azért, mert a 200 kilós hölgyemények is molettnek titulálják magukat. A ténylegesen CSAK telt nõket szeretik a férfiak (legalábbis egy részük, akinek pont ez jön be, vagy nincs ellenére). Van viszont, aki a vékonyabb csajokra bukik. Ez van.:)

Azért, mert a 200 kilós hölgyemények is molettnek titulálják magukat. A ténylegesen CSAK telt nõket szeretik a férfiak (legalábbis egy részük, akinek pont ez jön be, vagy nincs ellenére). Van viszont, aki a vékonyabb csajokra bukik. Ez van.:)
Azért mert szeretném néha felemelni a csajomat, ez 80-100kg fölött már nem menne olyan könnyen.
Upsz. Bocs, nem tudom hogy sikerült 2x elküldeni :S
Mert a legtöbb molett az egyben puhány plötyi, ami nem esztétikus. Azzal együtt van akinek nem olyan fontos a külsõ, de ahhoz kell legyen valami vonzó a személyiségben akkor. És mégiscsak a külsõ az amit elõbb észreveszünk a másikon.
Mert a legtöbb molett az egyben puhány plötyi ami nem esztétikus. Azzal együtt van akinek nem olyan fontos a külsõ, de ahhoz kell legyen valami vonzó a személyiségben akkor. És mégiscsak a külsõ az amit elõbb észreveszünk a másikon.
én simán lefeküdnék 130 kilós jól kinézõ csajjal, persze csak egy éjszakás kalandokra
A kérdező hozzászólása: csak kérdés volt nekem van pasim
Vannak jó molett csajok.
Mert nem szeretem mert nem látom vonzónak, nem állna fel rá. De van akinek ilyen kell, csak nem nekem.
Általáánosíííítás megint. Sok férfinak bejönnek a ducik. Csak keresned kell.
Mert nem akarnak megküzdeni a zsírral az ágyban.
Alacsony, sovány fiúként mindig is a vékony, normális alkatú csajok vonzottak. Mindig ilyen lányokba voltam szerelmes, undorodom a kövér csajoktól, nem tudom szabályozni sajnos.

A férfiak miért nem szeretik a sminket?

Mi vele a bajuk? Állítólag sok id? még elkészül, szerintem 5 perc se és nem 5 kiló vakolatra gondolok, hanem normális szolid sminkre. Kiváncsi vagyok tényleg a véleményekre.

Legjobb válasz: "A férfiak miért nem szeretik a sminket?" Mert rajtuk a középkorban volt csak divat, most már nem sok pasit ismerek, aki festené magát... XD Komolyabbra fordítván a szót, szerintem a szolíd sminkkel a többségnek nincs baja.

"A férfiak miért nem szeretik a sminket?" Mert rajtuk a középkorban volt csak divat, most már nem sok pasit ismerek, aki festené magát... XD Komolyabbra fordítván a szót, szerintem a szolíd sminkkel a többségnek nincs baja.
A szolid sminkkel nincs gond, viszont a rúzst utálom:D 22F
félreérthetõ a kérdés:DDD gondolom arra gondolsz hogy miért nem szeretik a nõkön?!! Szerintem ez nagyonis egyénfüggõ, én sminkelem magam de csak szemceruzát és spirált illetve néha pirosítót használok, így nem nagyon változtatok az arcomon, mert azért valljuk be egy átmenetes szemhéjfestés nagyon meg tudja változtatni az ember nézését és így az egész arcát. Szerintem a pasik nem szeretik ha be vannak csapva:D ha vki agyon van sminkelve nyilván szebbnek frissebbnek tûnik az arca és amikor lemossa már fakóbbnak látszik.Gondoljunk csak a sztárokra elég sok hibát el tud azért tüntetni a smink.Szerintem ezért nem szabad túlzásba esni , de azért alkalmanként extrémebb sminkkel lehet próbálkozni.
Ha egy pasi festi magát, akkor máris le van melegezve meg minden, szóval kénytelen a teljes, balós arcát vállalni, tetszik, vagy sem. Akkor valahol jogos az igény, hogy a partner részérõl is így legyen. Egy rendes sminket meg tényleg nem 5 perc elkészíteni, azt meg azért ne nevezzük igazi sminknek, hogy kihúzod a szemed, spirál és csá. :D Ha már. Amúgy egy nagyon szolid sminkkel még senkinek nem volt baja, azt utálják, amikor már észre is veszik. Mondjuk vastagon ki van húzva a szemed, meg stb. De ágyba tényleg inkább ne sminkelj, ott nem szeretik. Egyébként meg mindegy tapasztalatom szerint.
Talán azért, mert a természetes arc szebb, mint a sminkelt.
Mert ha meg akar puszilni, akkor a "vakolatot" kapja a szájára, a smink idövel elkenödik, és nagyon ronda látvány, a kisebb börhibák kevésbé zavaróak, mint a különféle krémek meg egyéb kencék az arcon. A szempillaspirál meg mindig össze ragad, a szempillák olyanok, mint a legyel lába, és az elsö alakommal a fekete festék a sezm sarkában összegyülik, ami igencsak kiábrándító. Arról nem is szólva, ha valamiért könnyezik a szeme a nönek, és fekete patakok csordogálnak az arcán.
Nemcsak az, hogy kenödik, de az arcbör tapintása is más, minden sminknek van egy jellegzetes (szerintem büdös) szaga, amit az illatositás nem elfed, hanem kiemel. Ezen kivül a legtöbb férfi inkább azt szereti, ha a partnere olyan, mint amilyen, és nem mássá festett kirakati baba.
A kérdező hozzászólása: De van jó minõségû smink, ami nem kenõdik, és nem is egész napról van szó feltétlenül, hanem pl. ha elmegy a nõ valahova...szerintem egy kicsit dob a megjelenésen...
A kérdező hozzászólása: Nem mindenkinek szebb a természetes arca szerintem, mint a vékonyan kisminkelt arca. Tegyük fel...vannak rajta apróbb bõrhibák. Miért is nem jó ha kicsit simább, egyenletesebb a bõr? Nem értem...
Én eddig nem tapasztaltam ilyet, hogy nem szeretik.Az enyém sohasem kenõdik el, valamit nagyon jól csinálok!Max a szájfényt nem szeretik, smacinál nem a legjobb, de a többivel, nem hiszem, hogy nagyon lenne problémájuk.Legalábbis a legtöbbnek nem hiszem:) Amúgy meg , ha a pasi nem tud várni 10percet még a sminkedet megcsinálod, akkor dobd!
én mindig ki vagyok sminkelve, és eddig még mindenki azt mondta, hogy tök jól nézek ki.tényleg a "vakolatos" sminket nem szeretik a pasik, de egy szép sminkkel nincs gond. elég drága sminkeket veszek, de így nem kenödik el soha semmim.reggel kifestem magam, és még este is ugyanúgy nézek ki. 25/L

A férfiak miért ilyen feledékenyek?

A barátom mostanában nagyon figyelmetlen. Elfelejt kisebb dolgokat, időpontokat. Mondjuk szoktam vele ezen viccelődni, amin ő is nevet. A lényeg, hogy szerintetek milyen vitamint kellene neki szedni, hogy jobban oda figyeljen???

Legjobb válasz: A férfiak nem vitaminhiány miatt nem emlékeznek dátumokra hanem egyszerûen nem érdekel minket.

A férfiak nem vitaminhiány miatt nem emlékeznek dátumokra hanem egyszerûen nem érdekel minket.
Erre találták ki a naptárat. Én is feledékeny vagyok, így használom is. :)
A nõknek rettentõ fontosak az idõpontok, dátumok, évfordulók, a férfiaknak viszont nem igazán. Nem kell ide vitamin... :)

A férfiakat miért zavarja, hogyha egy nő bizonyítani akar, hogy olyan dolgokat is meg tud csinálni, amit eredetileg csak a férfiak csináltak?

Miért baj az, ha egy nőnek nem az a célja,hogy otthon főzicskéljen a konyhában és kiszolgálja a férjét? Hanem merészebb dolgokat is bevállal.

Legjobb válasz: Mert féltékenyek arra,hogy egy nõ jobb is lehet náluk.

Mert féltékenyek arra, hogy egy nõ jobb is lehet náluk.
te vagy a lány, aki katona akar lenni, ugye?
*villamosmérnök
Nem lenéznek, hanem egyszerûen nem tudja sok apsi feldolgozni, hogy egy nõ bármiben is jobb náluk. Engem spec. nem zavar ha a párom ügyesebb valamiben , de nem vagyunk egyformák.
17:54 És ennek mi köze a kérdéshez? Egy nõ nem lehet felelõsségteljes? Szerintem tök fölösleges olyanokkal törõdnöd, akik ilyeneket mondanak. Éretlen gondolkodásmódra vall.
A kérdező hozzászólása: 71% mert a pasik nem tudnak elszámolni valamit? ti istenek vagytok? ne röhögtess.
Én is hozzád hasonló felfogású nõ vagyok mint te kérdezõ.Édesapámnak van 1 autószerelõ mûhelye ezáltal nagyon érdekelnek az autók és értek is hozzá.Kezdetben édesapám a mûhely közelébe nem akart engedni mondván hogy ez "nem nõknek való" de én erõszakoskodtam.Jobban értek az autókhoz mint sok férfi , a saját autóm is egy férfiasabb darab (2006-os Audi A6 3.0 TDI). Szintén mûszaki egyetemen végeztem.Jelenleg Ausztriában dolgozok.Sok férfi számára taszítóak az olyan nõk mint te vagy én , azért mert különbözünk az átlagtól és jobban vagyunk pár férfias dologban.Én külsõre ugyanolyan nõies vagyok mint a többi nõ.
Nem azt mondtam , hogy a féfiak tökéletesek.Mindenki hibázik ez természetes.Én 19 éve dolgozom olyan szakmába ahol melettem villamosmérnökök is vannak , igen csak fel kell kötni a gatyájukat.Végülis nincs ezzel semmi gond , söt nálunk is van nöi villamosmérnök igaz hogy már vagy 4o éve van a szakmába vágja is a témát rendesen.:-)
18:01 vagyok és a 71%.:-)
Szerintem túl nagy jelentõséget tulajdonítasz a dolognak, ne fújd fel ennyire. Csak abba az emberbe kötnek bele, akibe lehet.
szerintem nincs baj azzal, ha egy nõ határozott, vagy akár "merészebb dolgokat is bevállal", aki pedig amiatt néz le, hogy villamosmérnõk szeretnél lenni, az egyszerûen hülye. csak azt mondom, hogy jó, ha van egy érzékenyebb, szerethetõbb oldalad is :)
Tudod , hogy micsoda nehéz ez a szakma?Hatalmas feleöséggel jár emberi életek mulhatnak rajta ha valamit elszámolsz a tervezésbe.Amelett ne hidd , hogy sima 8 orás melod lessz ha elmész valahová dolgozni , mivel bármikor behivhatnak ha probléma akad és ott nem lehet azt mondani , hogy most nem megyek.Ezeket a szempontokat is figyelembe kell venni.
A kérdező hozzászólása: mert, hogy a lányoknak nem ilyen meló való ez túl férfias.
Mint például?
Pont az, hogy bizonyítani akar.
A kérdező hozzászólása: nem akarok én katona lenni. villamosmérnök akarok és sokan lenéznek.
amúgy a legtöbb férfi a kedves, nõies, érzékeny, finom nõket kedveli, ezért nem nézik páran jó szemmel, ha férfiasabb hobbid vagy foglalkozásod van. próbáld megtalálni az arany középutat, nem kell sem törékeny virágszálnak, sem terminátornak lenni, ha mégis, keress olyat, akinek ez imponál.
17:46.Te biztos csaj vagy.:-)
Hát ha azzal a tevékenységgel annyival több pénzt hoz a házhoz amibõl a férj naponta el tud menni étterembe, akkor ok. :) )))
Nem értem miért zavarna bárkit is hogy villamosmérnök akarsz lenni??
A kérdező hozzászólása: dilisnyuszi nem viccbõl kezdtem el az egyetemet, nem fogok semmilyen arany középutat választani.csak nem értem, hogy miért néznek le, mikor évfolyamban én a legjobbak között vagyok?
Nem rémlik, hogy valaha is egy nõnek beszóltam volna a pályaválasztása miatt. egyébként sincs semmi közöm hozzá, le is sz**om magasról.

A férfiak miért választanak csúnya nőket?

Nem szebbek bels?leg, dehogy. De amint mondom, egyre inkább csak ilyet látni. Szoktam nézel?di a bevásárlóközpontokban és átlagos helyes fiúkat látok csúnya, topis, kövér vagy molett lányokkal. Miközben a szép kedves és okos lányok egyedül vannak, vagy nekik jutnak a maradékok. A pasik önbizalomhiánya miatt lehet ez? Vagy elromlott az ízlésük?

Legjobb válasz: 1. A szépség szubjektív. 2.Léteznek nem felszínes férfiak, akiknek fontosabbak a belsõ értékek.

1. A szépség szubjektív. 2.Léteznek nem felszínes férfiak, akiknek fontosabbak a belsõ értékek.
Tudod nem minden a külsõ... Te ismered azokat a nõket akiket látsz másokkal? Lehet egy iszonyat aranyos lányról van szó, és hát a másik hogy senkinek nem egyforma az ízlése, lehet szerinted valaki ronda, más szerint szép. Lehet te is ronda vagy, más meg aztmondja hogy gyönyörû. Ennyi.
Savanyú a szõlõ? Szépnek hiszed magad, de te senkinek sem kellesz, így a többi nõ ronda és rossz?
Bizony savanyú a szõlõ! :D
16:46 és ha te most csúnyának születtél volna? vagy hormonproblémák miadt meghíztál volna dagadtra, akk kiváncsi lennék, hogy látnád a helyzetet.
Aki molett már ronda is :D Te nagyon el vagy szállva magadtól, és úgy látszik pasid nincs. Amúgy meg ami neked ronda, másnap szép, egyszerû a képlet.
Igaza van az elsõnek !!!!
Ennyire szépnek gondolod magad? Pedomaci megvigasztal!
A kicsit csúnyábbak lényegesen jobbak az ágyban... :-p
Én mindig is úgy voltam vele, ohgy kizárt hogy ne tetszek egy lánynak se. Olyan nincs. 27F De ez mindenkire érvényes. Csak ugye mozogni kell a világban, nem csak neten lógni.
Töketlennek csúnyabarátnõ jár tökmindegy mennyire hasonlít Brad Pittre! Tökösöknek bombázó jár, õk az alfák, mind1 hogy néznek ki F18
A szépség relatív fogalom. Ha pedig egy kiló vakolatot felviszel az arcodra, 10 centis lila mûkörmöket ragasztasz fel és úgy öltözöl, mint egy hivatásos, még nem biztos, hogy szép vagy. Az is lehet, hogy már a hangodtól a falra lehetne mászni. Hosszú távra pedig senkinek sem kell egy hülye, beképzelt, felszínes ribanc, max egy-két dugásra, de ugye az ilyenekre az ember nem pazarol el egy párkapcsolatot. Az állítólagos szép és okos lányoknak pedig nem 50 centivel a föld felett kéne járniuk és nem kéne pusztán a nemiségük miatt különbnek hinni magukat. De ha annyira okosak lennének, akkor ezzel tisztában lennének és nem neveznék a srácokat maradéknak.
Én ahogy írtad egy "szép kedves okos" lány vagyok. Mégse vagyok veled egy véleményen. Szerintem mindenki ugyanolyan esélyekkel indul hiszen valakinek én vagyok a szép valakinek meg más... Hagyott már el pasi egy nálam "butább, nem szebb, molettebb" lányért, mégis volt benne valami ami kellett neki és én tisztelem az ilyen lányokat.
Hát, én nem látom magam szépnek. Rajtam is van felesleg, de arányosan, ez viszont a tényen nem változtat.Mégis van, aki közli, hogy gyönyörû vagyok. Na most akkor õ annak lát engem, te valószínûleg nem, ennyi az oka.
Sokan írták elõttem, a szépség relatív. Teljesen igaz. Saját példát tudok csak mondani. Baráti társaságunkban ismertem meg egy lányt. Amikor elõször megláttam, bemutatkoztunk, nem volt szimpatikus, sõt nagyon is ellenszenves volt, egyátalán nem tetszett nekem. Aztán az este folyamán elbeszélgettem vele, és rájöttem, hogy Úristen, ez egy tökéletes nõ, de idióta voltam, hogy a külsõ alapján ítéltem! Annyira megtetszett, hogy másnap elhívtam randira, összejöttünk, és azóta õ a NÕ számomra, és már 2 éve együtt vagyunk. Írom ezt úgy, hogy én sem vagyok egy tökéletesen kinézõ srác, sõt direkt rondának tartottam magam, de õ volt az aki helyretette az önbizalmamat. Összegezve: talán az általad említett srácok is találtak egy olyan plusszt az adott lányokban, ami a legszebbé tette számukra, és ezért vannak együtt.
Így 30-hoz közelebb (mint 20hoz) én is azt mondom, amit egy korábbi férfitársam: a szép nõk mellett mindig azt érzem, hogy folyamatosan fenn kell tartanom a "szintet", hogy megfeleljek neki, mert állandóan csapják neki a szelet mások, és egy szavába (se) kerülne, máris másé lenne. És ahogy az ember halad a korral, fontosabb lesz neki a nyugalom, mint hogy állandóan ezen rágja a kefét, hogy "na ma hány ajánlatot kapott a kedvesem a munkahelyén?" Egyszerûen szívás, tudom, de ez van. És ez nem feltétlen önbizalomhiány, önbizalommal telített embert is simán otthagy egy szép nõ, ha van egy tetszetõsebb-izgalmasabb, vagy csak simán újabb hím, aki tudja, mikor mit kell mondani. A baj akkor van, amikor a férfiember viszont nem képes lemondani a nõi szépségrõl, és nem tudja megtenni, hogy egy kedves, ámde csúnyácska lányt szeressen, mert nem megy... Úgyhogy marad az egyedüllét, a felemás kapcsolatok, a féltékenység, nyugtalanság, és különbözõ variációik, idõrõl idõre váltakozva. Egyébként szerintem vannak nõk, akik szexre, és vannak, akik anyaságra valók. Legalábbis egy adott életszakaszukban.:) Aztán persze az idõk változnak... De mindenesetre nem tudom elképzelni, hogy igazán gyönyörû lánynak odaadjam a szívemet, és gyermekeim anyjául válasszam. Ahogy azt se, hogy egy csúnyával éljem meg a szexuális szenvedély csúcsait. That's (my) life.
Én pont fordítva látom. A szép lányoknak mindig van barátjuk, a csúnyáknak nem mindig. Egyik lány ismerõsöm barátnõi közül mindegyiknek van barátja, csak annak nincs amelyik csúnya. A másik dolog hogy kinek mi a szép. Az a lány aki az egyik haverom szerint nagyon jól néz ki, az szerintem nem szép.
Mert a szépség relatív. Nem biztos, hogy mindenkinek ugyanaz tetszik, mint neked. Ez olyan, hogy én például szeretem a Skillet Imperfection címû számát, de anyám a falra mászik tõle. Vagy csodálkozom, hogy a szép téli bõrcsizmákat miért váltják fel a gumicsizmák, amiket vidéken már évszázadokkal ezelõtt is hordtak?! Mondom, a szépség relatív. Kinek a pap, kinek a paplan. Nem biztos, hogy egy molett vagy kövér lány ronda - igen, ismerek olyanokat, akik kövérek, és csúnyák, mégis van barátjuk(mert a szépség relatív!!!), de olyan telt csajokat is, akiknek gyönyörû az arcuk, hajuk, és nagyon csinosak tudnak lenni. Amúgy nekem sem kellene egy olyan ember, mint te. Az is meglehet, hogy diplomás vagy, és gyönyörû, de lenézel másokat a kinézetük miatt. Ez gusztustalan dolog. Számomra nem a papírok jelentik az intelligenciát, hanem a megnyilvánulásaid, az, hogy hogyan viszonyulsz másokhoz. Isten mentsen az ilyen lenézõ majmoktól!!! :)
A kérdező hozzászólása: "A szépség relatív fogalom. Ha pedig egy kiló vakolatot felviszel az arcodra, 10 centis lila mûkörmöket ragasztasz fel és úgy öltözöl, mint egy hivatásos, még nem biztos, hogy szép vagy. Az is lehet, hogy már a hangodtól a falra lehetne mászni. Hosszú távra pedig senkinek sem kell egy hülye, beképzelt, felszínes ribanc, max egy-két dugásra, de ugye az ilyenekre az ember nem pazarol el egy párkapcsolatot. Az állítólagos szép és okos lányoknak pedig nem 50 centivel a föld felett kéne járniuk és nem kéne pusztán a nemiségük miatt különbnek hinni magukat. De ha annyira okosak lennének, akkor ezzel tisztában lennének és nem neveznék a srácokat maradéknak." Te vagy a csúnyafiú, ugye? :D Nem tudom mirõl beszélsz, de a kikent hülye pitsa olyan távol áll tõlem, mint a Merkúr a Plútótól! Mûkörmöm sosem volt, nem vagyok beképzelt, inkább visszahúzódó. Sosem akart soha senki tõlem csak szexet, ellenben feleségnek már igen. Tehát ne húzzuk már rá a szép nõ= ribi és szép nõ= szemét téveszmét. Én mint egy átlagos, sem kövér sem anorexiás, nem topis, nem csicsás, csak egy egyszerû csinos lány vagyok. Megfigyeltem az embereket és erre jutottam. Persze van hogy nagyon szép fiatal lányt látok helyes sráccal, de én úgy látom, hogy helyes, magas fiúk (18-28 éves) nem szép lányokkal vannak (18-25kb)én ezt tényként megállapítottam, és megosztottam veletek. Itt érdekes, de a kövér lányokat a srácok lefújjozzák sok kérdésnél, egy-két kivétellel, de miközben a barátnõjük is kövér. 1. a srácoknak nincs önbizalmuk? Arra gondolnak, hogy egy csúnyácska lány senkinek sem kell (ebben hibáznak, mert a nõk elkelnek) vagy azt hiszik hogy kompenzálni fognak? Ismétlem:nem akartam senkit megbántani.
A kérdező hozzászólása: Nektek is van jobboldalt olyan reklám amin egy nagyon csúnya fejû szõkített hajú szolipitsa van? Mindig szemezek vele, hogy milyen csúnya :D Szerintetek is?
És azt ki mondta neked hogy a rondákat válasszák? Attól még hogy meglátsz néhány tagot akik nem tudják mi az a jó nõ ez még nem így van. Nefélj van még olyan férfi akinek túl sok az önbizalma!
A kérdezõ, aki így nézi a világot az nem hogy csúnya de nagyon buta is.
Én se vagyok egy szépség, kapok hideget-meleget, de én is ezt látom, kedves kérdezõ! A selejt a menõ! Az a szerencsém, hogy olyan fiút találtam, aki a világ legjobb férje és apja lesz nemsoká:)
Ja igen! A legfontosabb dolog! a szép nõk jobban hisznek azoknak az idiotáknak akik csak simán le akarják fektetni öket majd késöbb dobják. De az ilyeneknek mégis ezek kellenek hiszen nem tanulnak a hibáikból legközelebb is ezt választják. Ha félénkebb is 1 jobb kinézetü pasi de annak komoly szándékai vannak nem mint az ufófejü társaiknak akik valamiért velük szemben még a bugyijukból is kibeszélik a jó minöségü nöt.
Ennek az is lehet az oka hogy a "csunya" lányokat könnyü megtartani nem romlott el az izlése senkinek de a szép csajok nagyképüek és nem érik be a jóképü csávokkal. Nekem is csak a közepes minöség jutott nõböl pedig én ugy érzem többet érdemelnék de egyszerüen aki nekem bejön az szarik magasról rám! Szép csajok? álltalában ufófejüekkel jönnek össze én meg ezt tapasztalom meg olyanokkal akik megverik kihasználják öket s végül dobják mint 1 darab szemetet. probálkoztam hozzám illö csajjal 3 randi aztán máris rohant inkább 1 ufófejühöz és azt választotta helyettem engem meg leszart. Csak mert nem voltam rámemõs? mért lettem volna? 3 randi után még tölem ne várja már el hogy leteperem smárolgatok vele aztán még le is fekszem vele! bár nem ez a baj hanem szar a nõk izlése tehát a szép és okos csajok álltalában bovli randa ficsurokkal jelennek meg mig a szerencsétlen jóképü pasik leélik életük 1 közepes vagy bovli kinézetü csaj mellett mert mást nem tehetnek hát ez az én élõ példám is. Elönye 1 csajnak aki nem szép: Nem kell attól félni hogy 1 másik idiota lenyulja nem kerül sokba és nem olyan nagyon igényes mint szebb társai mert örül neki teljes szivéböl hogy van pasija ezáltal megbecsüli azt és sokkal többet is nyujt neki minden téren. Mig a szép csajok esetén: Vajon mikor csal meg 1 idiotával? elég igényes igyhát elvár sokmindent és ha nem teljesitesz akkor kidob. Én ezt véltem tapasztalni szerintem ez a magyarázat az egészre. (Müködik a csak sexre kellesz mod is mert 1 rondább csaj lába köze is ugyan azt a célt szolgálja söt ök ilyen téren is sokkal oda adóbbak szerintem.)
Szerintem a fiúk önbizalmával van a baj! Aki kicsit népszerûbb csaj lenéz mint egy leprást , mert a páva fiúk kellenek neki.a bu zistestû csillogós pólós ho márok..Egy átlagosabb lány már szinte istenként tisztel és bánik velem..Meg az a legszebb akit szeretünk..Én amugy is visszafogottabb nem kezdeményezõ típus vagyok, és nagyon sok ismerõsömmel megbezséltük már ezt , nincs önbizalom egyszerüen , mert látjuk mi kell a mai lányoknak :) F/19
én a kérdezõvel értek egyet!!! Van egy kövér kolleganõm, és döglenek érte az emberek...pedig nem is szép...ha eléggé rázza magt valaki, gyûlnek köré ezek a barmok, ez így mûködik, persze tisztelet kivételnek, fiúk!:)
Igen, és õ tényleg az, de magával tette ezt. Akik nem tudnak mit tenni magukkal, mert mondjuk olyan alakot örököltek, azokat viszont ne bántsd. Õk is lehetnek boldogok, nem? Az meg hülyeség, hogy a férfiaknak nincs önbizalma. Illetve HA(!) valaki tényleg csak emiatt választ magának "csúnyácskább" barátnõt, annál nem csodálom, hogy csak ilyen "legyen valakim" szintû kapcsolatai vannak, és nem esik szerelembe, nem boldog. Szóval aki így választ partnert az hülye, érzelmileg éretlen. Olyan, minthogy a való világba is bemennek a szüzek, mert csajt akarnak...Ja, egy szennymûsorban, 3 nap után...Ki csodálkozik, hogy eddig nem jött össze nekik? Amúgy én csak arra tudok tippelni, hogy jobb a kisugárzásuk, jobban tisztelnek másokat, és szerelembe is tudják õket ejteni. Ez olyan, hogy az én esetemben van 100 helyes pasi, akiket nézni szeretek, de mégsem járnék velük. 16/L
nem akarok kötekedni, bár nyilván az lesz belõle, de szerintem rossz helyen járkálsz. Ahol én járok ott a szép lányok vagy jóképû sráccal vagy valami "érett" fószerral mászkálnak. Az okos és szép lányok pedig beképzelt se*ggfejekkel.
Szerintem is számít a külsõ, addig a pontig, hogy szépnek találjuk az illetõt, szóval ne jöjjünk azzal, hogy a külsõ nem számít, mert egy egészséges kapcsolat nem jön úgy létre, hogy a másikat csúnyának tartja az egyik fél. Mint itt elõttem is írták; a szépség szubjektív, tehát akiket látsz lehet, hogy igen is szépnek tartják a barátnõjüket. Amúgy az is lehet, hogy már megunták a meguktól elszállt szép lányokat, és az átlagosabb/csúnyább, ugyanakkor belül sokkal szebb lányokban találták meg a társat. A párválasztás nem úgy mûködik, hogy vannak a külsõségi kasztok, mint "bomba", "átlagos", "kövér" és akkor ezek alapján mindenki a magához tartozót választja... jóval összetettebb dolog ez ennél.
Mert azok nincsenek elszállva maguktól!
csúnya nõk jól szopnak
A kérdezõtõl kérdezném. Most komolyan honnan tudod, hogy nem szebbek belsõleg? Lehet valaki ugyan így godnlkozik Rólad és pont ugyanezt gondlja amikor el mész mellette az utcán. Én ezen maximum csak akkor gondlkoztam amikor el voltam keseredve, hogy Nekem nincs senkim. Aztán rájöttem, hogy amig ezen agyalok, addig nem is lesz.
Molett csajokkal legalább be lehet ülni pizzázni, és pizzát fognak enni, nem salátát :D
Nemcsak a pasik önbizalomhiánya ez, hanem a szép csajoké is...mellesleg a molett csajok felszabadultabbak, mosolygósabbak, jókedvûek. Nem foglalkoznak állandóan önmagukkal, jobban el tudnak velük hülyéskedni a fiúk. ..és valljuk be: ez kell nekik igazán.
Mi is imádjuk a beképzelt, magát gyönyörûnek tartó, üresfejû senkiket!Mint amilyen te is vagy! :*
bocs, a 16:46 alatt a kérdezõt értettem. el vagyok kicsit bambulva
Szerintem ez azért van, mert ahogy írtad "a szép és okos lányok" csak válogatnak és válogatnak. MErt várják a nagyon helyes nagyon gazdag és nagyon okos férfiakat, miközben az igazi emberek elmennek melletük.
Én állítólag szép vagyok, olyan babaarcú lány, sok visszajelzést kaptam már. DE olyan igazi kapcsolatom még az életben nem volt, pedig nem öltözködöm ribisen (nincsenek is olyan cuccaim, meg nem vagyok én a visszajelzések ellenére sem elégedett magammal). Engem a pasik eddig mindig azonnal ágyba akartak szédíteni. Egyszer az egyikük azt mondta, hogy olyan ártatlan arcom van, és nagyon szeretné megtudni, hogy én magam is ilyen vagyok-e. Vajon ezért?:DD Mindenesetre szomorú vagyok miatta kicsit:/ Nem panaszkodok na, de én is észreveszem, hogy rendes, tartalmas kapcsolatra inkább választanak valaki mást. Pedig én már annyira vágyom szerelemre:(
Sok jó választ kaptál.Annyi a hozzá fûzni valóm : Külsõ megfog, belsõ megtart, jó szex hozzá láncol! (Kedvenc idézetem)
A kérdező hozzászólása: Jól van na :) Nem akartam senkit megbántani! 16:59 te egy aranyos lány lehetsz, legalább szépen válaszoltál. Én nem vagyok különösebben szép, de ezen mindig el szoktam csodálkozni. Persze sajnos a szép nõknek meg a csúnya férfiak jutnak szép lélekkel? :D Vicces, de kezdem elhinni. Általánosítani nem kell. A magyarok lenézik a szép nõket. Nem tudom miért. A legtöbb szép nõ iskolázott, kedves ember. Attól hogy valaki szép nem kell hogy buta legyen. Sõt általában nem így van. Az egyetemeken is sok okos és szép nõ jár. Ellenben ismerek nagyon sok nõt, akik csúnyák, és ebbõl kifolyólag valami zavar van a fejükben és állandóan gonoszkodnak, és irigykenek másokra. Sajnos ezek a nõk közül egy sem szép. Szép az, aki a többségnek tetszik. A buta tiniket és a plázatyúkokat nem tartom szépnek.
Én nem hiszem, hogy a férfiak csúnya barátnõt választanának. Lehet, hogy neked nem, de nekik tetszik az a lány, akivel vannak, és ennyi bõven elég. Nem egyforma az ízlésünk. Az meg, hogy belsõleg milyen valaki, szerintem nem nagyon van összefüggésben a szépséggel.
Én 38 éves vagyok, így van tapasztalatom a párkapcsolatok terén.Volt már nagyon szép, átlagos és picit csúnyácska barátnõm is.Mindegyikben volt valami ami megfogott.A lényeg, hogy sexuálisan vonzódjak hozzá és ne unatkozzunk együtt.A nagyon szép nõktõl egy kicsit tartottam, mert attól féltem, hogy valaki elhódítja tõlem és kicsit bosszantó, hogy állandóan valaki csapja neki a szelet.Sokkal nyugisabb az élet egy átlagosabb lánnyal és egy átlagos lánynak én vagyok az álom hapsi. :-)
Kérdés te mit akarsz látni. Én eddig csak szép lányokat láttam gáz fiúkkal. Valószínûleg azért, mert én mástól félek, mint te...úgy voltam vele, ha ilyen sok nálam szebb lánynak ilyen kevésbé jó kategóriás fiúk jutnak, akkor nekem nincs túl sok esélyem, hogy olyan mellett kössek ki, akit hozzám valónak érzek. :)
Hát Én kövéren ismertem a barátom, de az úgy belém van (volt) szerelmesedve! Még kövéren is én egy "gyönyörûség" voltam neki! Szokta volt mondani, hogy a világ legjobb festõje sem tudná megfogni az én szépségem lényegét! *.* És én annnnyira szeretem õt!
Szerintem kicsi az önbizalmuk. Egyre kevesebb férfi mer kezdeményezni, mert tartunk az elutasítástól.(én is ilyen vagyok). És a "rondább" nõket lehet hogy lemerjük szólítani és nem félünk attól, hogy megcsal.
Tudod Én se vagyok szép sõt vékony se, de van egy párom aki gyönyörûnek lát és pont nagyon nagy ívben leszarja, hogy ki mit mond neki szép vagyok. De csak , hogy éljek az Õ szavával, , kicsit csúnyább de teli tányért6 választanál, vagy egy gyönyörû aranyozott üreset?" És attól, hogy nem vagyok vékony nem azt jelenti, hogy rögtön buta igénytelen és ronda vagyok.Sokszor látok olyan tekintetet aki szintén értetlenkedve néz, ilyen a világ.Aki nem anorexiás mûhajas-festett plázap*csa az nem ér semmit.
Még valami: én eddig nem vettem észre, hogy a boltban bárkinek is az arcára lenne írva, hogy belsõleg is rossz... Mert szerinted ugye igen... És olyat is hol láttál, hogy a kövér lányok sikeresebbek a szép, vékonyaknál? Rólam tudni kell, hogy 90 kg vagyok 173-as magassághoz, szóval én már az arányos, de kövér kategória vagyok. :) Van párom, aki helyesforma is, de 21 éves koromig nem találtam párt magamnak. Még az átlagnál rondább srácoknak sem tetszettem. Én azt láttam, hogy a vékony lányoknak van párja, mindegy, hogy szép vagy sem. Illetve az olyan duciknak, akik nem önbizalomhiányosak. Szóval, ha engem meglátnál a boltban a párommal, valszeg ugyanarra gondolnál, amit a kérdésben leírtál: mi ilyen pár vagyunk a kedvesemmel. Átlagos, de inkább helyes srác és kövér csaj. Nem romlott el az ízlése, csak szeret engem. Én is õt. Mert hála neki, megtanultam, hogy van, aki ilyen külsõvel is elfogad.
A kérdező hozzászólása: Tudtam hogy ezt fogjátok válaszolni :D:D:D Imádlak titeket :) )))

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!