Találatok a következő kifejezésre: A dokim mondta, hogy irrigáljak Lactacyddal, (1 db)

A dokim azt mondta, hogy irrigáljak Lactacyddal, merthogy újra lehet kapni. Én azóta kérdeztem DM-ben és gyógyszertárban is, de sehol nem árulják. Most akkor tényleg lehet újra kapni, vagy nem?

Amúgy tudja valaki, hogy miért vonták ki? Talán káros volt valami miatt?

Legjobb válasz: Kivonták? Na neee... Nemtudom miért... Én a törlõkendõjét rendszeresen használtam (használom), mindig magammal viszem... Majd megnézem nálunk lehet-e kapni valahol... Káros lett volna? Nem értem mire... :(((

Kivonták? Na neee... Nemtudom miért... Én a törlõkendõjét rendszeresen használtam (használom), mindig magammal viszem... Majd megnézem nálunk lehet-e kapni valahol... Káros lett volna? Nem értem mire... :(((
A kérdező hozzászólása: Az irrigálót vonták csak ki a forgalomból! De már régen...
Mert a túlzásbavitt használata KÁROS! tönkreteszi a normál flórát! Viszont ha csak havonta 1* használod semmi bajt nem cs9nál. STd-s orvost kérdezz ne a nõdokidat! Adok telószámot is, kérj idõpontot ha gondod van. Ne tedd tönre magadat! 06208258868. Én így jártam, 2évig a nõdoki kezelgetett, szart se ért, az STD rendelésen 1hó alatt rendbehoztak!
"Túlzásba vitt", szóval a naponta többszöri...Amúgy én is kerestem a Lactacyd irrigátort, sehol nem lehet kapni:(

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsg

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsgálaton kisebb miómát találtak, hormonvizsgálati eredményeim nőgyógyászom szerint rendben vannak. Én mégis aggódom. Edina

1

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetsé

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetséges-e, hogy nőgyógyászati probléma áll a háttérben, mert legutóbb gombával kezeltek, de a felfázásos tünetek nem szűntek meg. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizál

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizált fibroadenomák újra növekedni kezdtek. Lehet-e összefüggés a kettő között? Van-e olyan megoldás, ami jó a hőhullámok ellen, viszont nem burjánzik a jóindulatú daganat, ami lassan olyan méretű, melyet már műteni kellene. Évekkel ezelőtt már volt műtétem, de sajnos visszanőtt. Ez normális? Köszönettel: Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdése

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdésem az lenne, hogy ezektől a tablettáktól nem jön meg a menzeszem? Ugyanis március 10.-én menstruáltam utoljára. Ha a tabletta szedése alatt megjön, mit tegyek? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményr

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményre. 48 éves vagyok. Esetleg befolyásolja-e a többszöri műtét? Mit tanácsol Doktor úr? Köszönettel Sz.-né

1

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafuco

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafucort krémet tanácsolta nekem, hogy azt használjam! Válaszát és a segítségét nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még ro

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még rosszabb lett a közérzetem. Egy éve loop-conisatiot végeztek nálam. A napokban voltam Cytologiai vizsgálaton, elmondtam a panaszaimat, és hogy miket szedtem már eddig. Először a Doktor úr is a Remifemin plust ajánlotta, majd a Ladybon szedését javasolta. Szeretném a Doktor úr véleményét is kikérni, mert úgy olvastam, egy hormonpótló kezelésről van szó. Bővebb felvilágosítást nem kaptam róla. A hormonpotló kezelésről sok jót nem hallottam. Válaszát előre is köszönöm! Kata

1

Tisztelt Doktor úr! Mirena spirál mellett többször előfordul barnás, és kellemetlen szagú folyás. Tudna ajánlani rá valamit? Köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 07.25-én készült laborvizsgálat alapján, a vizeletben fehérvérs. (genny) található 75 fvs/uL O-25 ref.érték. Szeretném megkérdezni, hogy ez milyen mértékű gyulladás, esetleg a vese károsodásával is járhat? Nagyon félek, mert még nem ta

Tisztelt Doktor Úr! 07.25-én készült laborvizsgálat alapján, a vizeletben fehérvérs. (genny) található 75 fvs/uL O-25 ref.érték. Szeretném megkérdezni, hogy ez milyen mértékű gyulladás, esetleg a vese károsodásával is járhat? Nagyon félek, mert még nem tapasztaltam, nem is volt még ilyen eredményem. Kérem szíves válaszát. Köszönöm szépen!

1

Tisztelt Doktor Úr! Februárban elmaradt a vérzésem, azóta hőhullámaim vannak. Előtte 1 évvel, diagnosztizáltak egy miómát a méhemben, és azt mondták, hogy nincs vele teendő, mert kicsi! Többször volt nőgyógyászati műtétem is. Mit javasol?

Tisztelt Doktor Úr! Februárban elmaradt a vérzésem, azóta hőhullámaim vannak. Előtte 1 évvel, diagnosztizáltak egy miómát a méhemben, és azt mondták, hogy nincs vele teendő, mert kicsi! Többször volt nőgyógyászati műtétem is. Mit javasol?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!