Találatok a következő kifejezésre: A combomon régebben piros csíkok (1 db)

A combomon még régebben piros csíkok jelentek meg. Mért van ez? Hogy tüntessem el?

15 éves vagyok, a barátn?im azt mondták, a hirtelen növést?l van. Van rá valamilyen krém, vagy magától tud csak elt?nni? És mikor fog elt?nni? Kb 1 éve lett ilyen, de már nagyon zavar, pláne, hogy nyakunkon a bikiniszezon!

Legjobb válasz: Igen, lehet a hirtelen növéstõl (vagy hirtelen hízástól akár, ha volt ilyen). Sajna semmivel nem tudod eltüntetni, nem is fog. Halványulni fog idõvel. Striának hívják amúgy.

Igen, lehet a hirtelen növéstõl (vagy hirtelen hízástól akár, ha volt ilyen). Sajna semmivel nem tudod eltüntetni, nem is fog. Halványulni fog idõvel. Striának hívják amúgy.
Ne zavarjon!! Nagggyon sok emberkének van és ha kb 1 éve lett ilyen, akkor a tavalyi bikiniszezonkor is volt már, nem? :DD
Ezek az úgynevezett "terhességi csíkok", azaz striák. Nem azt jelenti persze, hogy terhes vagy, csak a terhes nõknél a leglátványosabb ezek megjelenése. Attól van, hogy hirtelen nõttél vagy híztál és a bõröd nem tudta követni a változást. Ettõl megrepedt. Ez sajnos nem múlik el sehogy, de halványodni fog. Nekem terhesen nagyon sok lett és vastagok (októberben szültem), már halványodtak elég sokat. De eltüntetni nem lehet teljesen. Napoztasd sokat az halványítja.
A kérdező hozzászólása: Nagyon szépen köszönöm a válaszaitokat!:)

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Főorvos Úr! Márciusban volt egy nőgyógyászati beavatkozásom: excisio polypus vaginalis Hdg: kifekélyesedett gyulladásos polypoid granulatios szövet a hüvelyből eltávolitott képletben. malignitást nem észleltem. A nőgyógyász, aki a mütétet csinált

Tisztelt Főorvos Úr! Márciusban volt egy nőgyógyászati beavatkozásom: excisio polypus vaginalis Hdg: kifekélyesedett gyulladásos polypoid granulatios szövet a hüvelyből eltávolitott képletben. malignitást nem észleltem. A nőgyógyász, aki a mütétet csinálta helyettesítő, nem volt nagyon közlékeny, csak annyit mondott rendben. Szeretném Öntől megkérdezni, mi is lehetett ez, előfordulhat-e többször is, milyen gyakran járjak ellenőrzésre? tisztelettel

1

Kedves Főorvos Úr! Kb. 1 hónapja égő, csípő érzést érzek a hüvelyem környékén, a szeméremajkaimon. Főként ha ülök. Akkor a legkellemetlenebb, ha az alsóneműm hozzáér, állandóan olyan érzésem van, hogy a nadrágom bevág. Már a szőrömet is levágta. A nőgyógyá

Kedves Főorvos Úr! Kb. 1 hónapja égő, csípő érzést érzek a hüvelyem környékén, a szeméremajkaimon. Főként ha ülök. Akkor a legkellemetlenebb, ha az alsóneműm hozzáér, állandóan olyan érzésem van,hogy a nadrágom bevág. Már a szőrömet is levágta. A nőgyógyászom szerint nincs semmi fertőzésre utaló jel. Irrigálok Laktacyd Femyna irrigálóval. Használtam Betadin hüvelykúpot, Pimafucort krémet, Canestent, Neogranormont. Javulást nem tapasztaltam. Kérem segítsen, mivel próbálkozhatnék még!Változókorban vagyok, 3 éve nem menstruálok. Várom válaszát! Köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy 20 éves vagyok és kb. 3 éve állandóan visszatérő hüvelygyulladástól szenvedek évente kb 4 szer és nem tudom, hogy mi miatt, hisz nemi életet is csak ritkán élek. Már sokszor szégyellem felkeresn

Tisztelt Doktor Úr! Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy 20 éves vagyok és kb. 3 éve állandóan visszatérő hüvelygyulladástól szenvedek évente kb 4 szer és nem tudom, hogy mi miatt, hisz nemi életet is csak ritkán élek. Már sokszor szégyellem felkeresni az orvosomat a problémáimmal. Általában égető, csípő vizeléssel kezdődik és ez átalakul folyássá ami elég kellemetlen. Várom válaszát előre is köszönöm. Üdv: Amanda

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni, a remifemint szedheti érrendszeri beteg is? /Agyi(aneorizma)/ Mivel cisták miatt petfészkek eltávolítása volt, gyógyszer szedését az érpróblémák nem engedik, szóba jöhet-e a remifemin? Vagy van-e más? Segí

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni, a remifemint szedheti érrendszeri beteg is? /Agyi(aneorizma)/ Mivel cisták miatt petfészkek eltávolítása volt, gyógyszer szedését az érpróblémák nem engedik, szóba jöhet-e a remifemin? Vagy van-e más? Segítségét köszönöm.

1

Üdvözlöm! Olyan kérdésem lenne, hogy mit tehetnék kellemetlen szagú folyás ellen? Köszönöm a választ: Móni

1

Tisztelt Doktor Úr! Amikor személyesen Önnél jártam, a Cikatridina és Gynophilus hüvelykúpokat ajánlotta a korom és a nagyműtét okozta hormontalanságom illetve az évekkel ez előtti sugárkezelés okozta problémáim miatt. Ezeket használtam gyakran de szünete

Tisztelt Doktor Úr! Amikor személyesen Önnél jártam, a Cikatridina és Gynophilus hüvelykúpokat ajánlotta a korom és a nagyműtét okozta hormontalanságom illetve az évekkel ez előtti sugárkezelés okozta problémáim miatt. Ezeket használtam gyakran de szünetekkel és jól éreztem magam. Egy rövid ideje a Cikatridina különös kissé csípő érzést okoz. Mi miatt lehet ez Ön szerint? A betegek kérdéseit és az Ön válaszát olvasva, felmerült bennem, kipróbálhatnám-e panaszaimra – melyek időnként hólyaghuruthoz hasonlóak és a hüvelyszárazság kellemetlen érzése miatt – a Vitagyn C gélt ? Ha igen, milyen időközönként szabad használni? Válaszát előre is köszönöm: Magdolna

1

Jó napot! Olyan gondom van, hogy kimaradt a vérzésem 1 hónapja, most kéne megjönni, de még nem jött meg. 50 éves vagyok spirálom van idáig mindig pontosan megjött. Nemrég elvégeztem egy terhességi vizeletvizsgálatot negatív lett. Mit tegyek? Várjak-e még

Jó napot! Olyan gondom van, hogy kimaradt a vérzésem 1 hónapja, most kéne megjönni, de még nem jött meg. 50 éves vagyok spirálom van idáig mindig pontosan megjött. Nemrég elvégeztem egy terhességi vizeletvizsgálatot negatív lett. Mit tegyek? Várjak-e még hátha csak kimaradt. köszönettel: Magdika

1

Tisztelt Doktorúr! Olyan kérdésem lenne, hogy 10 évig szedtem a fogamzásgátlot és idén áprilisban hagytam abba. Még ebben a hónapban nem jött meg a menstruációm. Okozhat-e az eddig jól működött menstruációmban a tabletta elhagyás valamilyen változást? És

Tisztelt Doktorúr! Olyan kérdésem lenne, hogy 10 évig szedtem a fogamzásgátlot és idén áprilisban hagytam abba. Még ebben a hónapban nem jött meg a menstruációm. Okozhat-e az eddig jól működött menstruációmban a tabletta elhagyás valamilyen változást? És ha igen mit? Tisztelettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves koromban jött meg először a menstruációm (most 24 éves vagyok). Azóta 3 havonta van meg. Voltam orvosnál és mindig fogamzásgátlót kaptam. Jó is volt, kb fél éve hagytam abba mert gyereket szeretnék. Az lenne a kérdésem, hogy mi

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves koromban jött meg először a menstruációm (most 24 éves vagyok). Azóta 3 havonta van meg. Voltam orvosnál és mindig fogamzásgátlót kaptam. Jó is volt, kb fél éve hagytam abba mert gyereket szeretnék. Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet a bajom, miért csak 3 havonta jön meg? Válaszát előre is Köszönöm.

1

Egy éve küszködöm, kisebb vagyont költöttem nőgyógyászra és javallt gyógyszerekre, krémekre, kúpokra. Hüvelybemenetnél kibírhatatlan fájdalom a közösülés próbálkozásánál, így sikertelen minden. Syncumart szedek, így bármit nem adhatnak. UH vizsgálat szeri

Egy éve küszködöm, kisebb vagyont költöttem nőgyógyászra és javallt gyógyszerekre, krémekre, kúpokra. Hüvelybemenetnél kibírhatatlan fájdalom a közösülés próbálkozásánál, így sikertelen minden. Syncumart szedek, így bármit nem adhatnak. UH vizsgálat szerint semmi nem látható, de elviselhetetlen a fájdalom közösülés kezdésekor. Egyébként nem fáj, nem ég, és nem viszket. Igaz, 60 éves vagyok, fiatalos. Párom sajnál, így inkább lemondunk az örömökről. Vagy van megoldás? Üdv. anyoka

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!