Találatok a következő kifejezésre: A ciklus napján tartok, ilyenkor (1 db)

A ciklus 20. napján tartok, ilyenkor száraz szoktam lenni. Most viszont szagtalan krémes tejfölszerű középerősségű a folyásom. Mitől lehet?

Legjobb válasz: Hát ez sokmindentõl lehet, erre igazán csak a doki adhatna választ. Lehet akár terhesség jele, akár fertõzés, akár gomba... Menj el, nézesd meg.

Hát ez sokmindentõl lehet, erre igazán csak a doki adhatna választ. Lehet akár terhesség jele, akár fertõzés, akár gomba... Menj el, nézesd meg.
szerintem gomba nem mert az kellemetlen szagu ha jol tudom.jobb lenne megnezetni.nekem akkor volt ilyen mikor begyulladt a petefeszkem de az fajt is, nem csak folyasom volt.
nekem a terhesség elõjele volt.társúlt hozzá émelygés, fáradékonyság, hõemelkedée, szédülés, haspuffadás. de mindenkinél más a tünet.szerintem ha csak folyásod van és nem fáj semmid, akkor várd meg a mensid napját és tesztelj.. sok sikert, Üdv:6-hetes kismami

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! Eddig ismeretlen eredetű allergia, illetve hormonális probléma, okozhat-e hüvelyszárazságot? Mi állhat ennek még a hátterében? Korábban nem volt ilyen problémám, sőt éppen ellenkezőleg. Kb. 1 éve húzódó allergiás tüneteim vannak, és re

Tisztelt Doktor úr! Eddig ismeretlen eredetű allergia, illetve hormonális probléma, okozhat-e hüvelyszárazságot? Mi állhat ennek még a hátterében? Korábban nem volt ilyen problémám, sőt éppen ellenkezőleg. Kb. 1 éve húzódó allergiás tüneteim vannak, és rendszertelenné vált a menstruációm is. Válaszát előre is köszönöm!

1

Kedves Doktor úr! Antibiotikumos kezelés után, vagy már a kezelés közepén, használhatom-e a Vitagyn C krémet? A Vitagyn C krémnek van szárító hatása? Köszönöm válaszát : Blanka

1

Tisztelt Doktor úr! 63 éves vagyok, és ismét megjelentek a hőhullámok, amik már régen elmúltak. Ez természetes?

1

Tisztelt főorvos úr! 42 éves vagyok, 8 napnál tovább tart a menstruációm. Az baj? Eddig mindig pontosan jött meg, csak most késett a múlt hónapban 2 hetet, most meg több van. Mi lehet ennek az oka? Ráadásul jobban görcsölök mint szoktam. Köszönöm a segíts

Tisztelt főorvos úr! 42 éves vagyok, 8 napnál tovább tart a menstruációm. Az baj? Eddig mindig pontosan jött meg, csak most késett a múlt hónapban 2 hetet, most meg több van. Mi lehet ennek az oka? Ráadásul jobban görcsölök mint szoktam. Köszönöm a segítségét! Tisztelettel: Zsuzsa

1

Tisztelt Doktor úr! Hüvelysorvadásra, külső szeméremtest sorvadásra is használna az Estrokad hüvelykrém? Megszüntetné kívül is az égő viszketést, az elvékonyodott bőrre is használna? Mennyi ideig kell használni? Előre is köszönöm

Tisztelt Doktor úr! Hüvelysorvadásra, külső szeméremtest sorvadásra is használna az Estrokad hüvelykrém? Megszüntetné kívül is az égő viszketést, az elvékonyodott bőrre is használna? Mennyi ideig kell használni? Előre is köszönöm

1

Tisztelt Doktor úr! Voltam rákszűrésen. Két hét után felhívtak, hogy pozitív lett. Az orvos azt mondta a telefonban, hogy semmi komoly, enyhe szabálytalanság, 3 hónap múlva menjek vissza HPV tesztre. Azt nem mondta, hogy a P mennyi. Lehet, hogy csak gyull

Tisztelt Doktor úr! Voltam rákszűrésen. Két hét után felhívtak, hogy pozitív lett. Az orvos azt mondta a telefonban, hogy semmi komoly, enyhe szabálytalanság, 3 hónap múlva menjek vissza HPV tesztre. Azt nem mondta, hogy a P mennyi. Lehet, hogy csak gyulladás? 36 éves vagyok. Csináltassam meg a rákszűrést még egy orvossal? Még nem volt ilyenem, és ideges vagyok! Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Emese

1

Tisztelt Doktor úr! Legutóbbi rákszűrési eredményem: P2, egyéb nem neoplasticus elváltozás, egyéb repair, dyskeratosis. Ez mit jelent? Igényel bármilyen kezelést? Az orvosom szerint 1 év múlva keressem fel kontrollra. Köszönettel: Luca

Tisztelt Doktor úr! Legutóbbi rákszűrési eredményem: P2, egyéb nem neoplasticus elváltozás, egyéb repair, dyskeratosis. Ez mit jelent? Igényel bármilyen kezelést? Az orvosom szerint 1 év múlva keressem fel kontrollra. Köszönettel: Luca

1

Tisztelt Doktor úr! Az eü. kaparás utáni vérzések után, az orvosom Depo-Provera injekciót adott. Nagyon félek a mellékhatásoktól, de már ömlött a vér belőlem, és más választásom nem volt. Az Ön véleményét is szeretném tudni, és még a Dicynone tablettáról

Tisztelt Doktor úr! Az eü. kaparás utáni vérzések után, az orvosom Depo-Provera injekciót adott. Nagyon félek a mellékhatásoktól, de már ömlött a vér belőlem, és más választásom nem volt. Az Ön véleményét is szeretném tudni, és még a Dicynone tablettáról is, mert már kettesével szedtem. Nem alakulhat ki vérrög? A szövettanom jó volt. 47 éves leszek, és életemben nem szedtem fogamzásgátlót, egy gyerekem van, mindig gyógyszerellenes voltam! Köszönöm válaszát! Liza

1

Tisztelt Doktor úr! 54 éves, egyedülálló nő vagyok. 44 éves korom óta nem menstruálok, ami csupán egy korai menopausa, semmiféle kóros elváltozást nem mutattak ki az akkor és azóta történt vizsgálatok. Viszont azóta küzdök a folyamatosan kiújuló hüvelygyu

Tisztelt Doktor úr! 54 éves, egyedülálló nő vagyok. 44 éves korom óta nem menstruálok, ami csupán egy korai menopausa, semmiféle kóros elváltozást nem mutattak ki az akkor és azóta történt vizsgálatok. Viszont azóta küzdök a folyamatosan kiújuló hüvelygyulladással és gombával. Éppen ezért nem is élek szexuális életet, és emiatt nem merek semmiféle kapcsolatot létesíteni, pedig nagyon nagy szükségem lenne rá minden tekintetben. Van-e erre valami megoldás, vagy bele kell nyugodnom abba, hogy soha többet nem élhetek szexuális életet? Őszintén szólva, ezt nagyon nem szeretném. Kérem, segítsen. Köszönöm.

1

Tisztelt Doktor úr! Egy éve szenvedek erős, visszatérő, Candida gombás fertőzéstől. A legutóbbi kezelés Orungal kapszula volt. Az ezt megelőző citológiai vizsgálaton szövevényes gombahálózat létét állapítottak meg. Ennek megszüntetésére Orungal kapszulát

Tisztelt Doktor úr! Egy éve szenvedek erős, visszatérő, Candida gombás fertőzéstől. A legutóbbi kezelés Orungal kapszula volt. Az ezt megelőző citológiai vizsgálaton szövevényes gombahálózat létét állapítottak meg. Ennek megszüntetésére Orungal kapszulát szedtem a párommal együtt. Nem hozta meg a várt eredményt. 5 hete candida diétába kezdtem, és immunerősítő vitaminokat szedek. Az lenne a kérdésem, hogy mindezek mellett, és után, használhatom-e a Vitagyn C-t ? Javasolja-e a használatát? Ha nem, akkor milyen irányú vizsgálatot, kúrát, gyógyszeres kezelést javasol? Köszönöm válaszát: V.V.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!