Találatok a következő kifejezésre: A bikinivonalamnál pöttyök vannak (1 db)

A bikinivonalamnál csúnya pöttyök vannak és néha lilák és vörösek. Mivel tudnám eltűntetni őket?

Sajnos már minden sz?rtelenítést kipróbáltam (gyanta,epilátor,borotva) de mindegyiknél ez a "tünet" van és engem nagyon zavar,f?leg strandon... Mit tegyek?

Legjobb válasz: lehet,attol van mert a szorszálak begyulladnak,illetve befelé fordulnak. Nekem is elo szokott fordulni.én bevallom ezeket kiszoktam nyomni(ami nem helyes,ugyhogy ne csináld:)).Lehet rá venni krémet a patikában.én akkor vettem amikor egyszer már eléggé eldurvult az egyik ilyen befelé novo szorszál. a krém ugy hat,hogy kidobja a borodbol a begyulladt szorszálat. kb.300 Ft-ért kaphato és használ!

lehet, attol van mert a szorszálak begyulladnak, illetve befelé fordulnak. Nekem is elo szokott fordulni.én bevallom ezeket kiszoktam nyomni(ami nem helyes, ugyhogy ne csináld:) ).Lehet rá venni krémet a patikában.én akkor vettem amikor egyszer már eléggé eldurvult az egyik ilyen befelé novo szorszál. a krém ugy hat, hogy kidobja a borodbol a begyulladt szorszálat. kb.300 Ft-ért kaphato és használ!
ugyan ez nem teljesen tökéletes megoldás, de ennél jobbat még nem találtam. én nullásgéppel szoktam 'lenyírni', s akkor egy nagyon pici szõr marad, de legalább nem gyullad be a bõröm! próbáld ki! :g)
te is ám a legdurvább dolgokkal próbálkozol:) - én is egyszer kipróbáltam öket, soha többet... Használj krémet-nekem az segített.
Nálam is ugyanez a helyzet, és mindjárt itt a fürdõruhaszezon, érdekes tavaly nem volt ilyen gond:( Milyen krémmel kenjem?

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Dr. úr! Állandó hőhullámaim vannak, és most kb. 2 hónapja vettem észre, hogy fáj a vesém alatt. Mivel nem javult, elmentem nőgyógyászhoz, aki azt mondta, hólyaggyulladásom van. Sajnos 8 éve volt egy nagy műtétem is, de az egyik petefészket meghag

Tisztelt Dr. úr! Állandó hőhullámaim vannak, és most kb. 2 hónapja vettem észre, hogy fáj a vesém alatt. Mivel nem javult, elmentem nőgyógyászhoz, aki azt mondta, hólyaggyulladásom van. Sajnos 8 éve volt egy nagy műtétem is, de az egyik petefészket meghagyták. Most saját magától elkezdett sorvadni , a műtétem óta nagyon sokszor van hólyaggyulladásom. Miért? Miért van, hogy a petefészek elhal? És még a szemérem ajaknál is sorvadás van, vagyis fehérebb. Ez mitől van? Hova menjek? Mit csináljak? Köszönettel a válaszáért!

1

Tisztelt Doktor Úr! 45 éves vagyok, 7 hónapig kimaradt a menzeszem, de a napokban megjött. Ez már klimax? Vagy hormonális probléma? Esetleg van olyan gyógyszer, amivel végleg el lehet mulasztani a menzeszt? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor úr! Elmúltam 70 éves. Az egész szeméremtestem fáj, viszket, de kezelőorvosom szerint nincsen fertőzés. Próbáltam gombaellenes krémeket, heteken keresztül. Semmi javulás! Mit tudna ajánlani? Sajnos ez egy tűrhetetlen állapot. Mennyi időbe t

Tisztelt Doktor úr! Elmúltam 70 éves. Az egész szeméremtestem fáj, viszket, de kezelőorvosom szerint nincsen fertőzés. Próbáltam gombaellenes krémeket, heteken keresztül. Semmi javulás! Mit tudna ajánlani? Sajnos ez egy tűrhetetlen állapot. Mennyi időbe telhet a javulás? Létezik egyáltalán, hogy tünetmentes leszek még ebben az életben? Mária

1

Tisztelt Főorvos úr! Én most olyan kérdéssel fordulok Önhöz, amely ezen az oldalon talán nem gyakori. Vastagbéldaganat miatt műtöttek, amely a bél középső szakaszán volt, így nem kellett kivezetni. Alig volt előtte panaszom, így háziorvosomnak köszönhetem

Tisztelt Főorvos úr! Én most olyan kérdéssel fordulok Önhöz, amely ezen az oldalon talán nem gyakori. Vastagbéldaganat miatt műtöttek, amely a bél középső szakaszán volt, így nem kellett kivezetni. Alig volt előtte panaszom, így háziorvosomnak köszönhetem, hogy rögtön javasolta a tükrözést. Ezzel állapították meg, hogy mindenképpen mielőbbi operációra van szükség. Ugyan nyirokcsomó áttéteket nem találtak, de mégis javasoltak tablettás kemót. Ismerősömnek sugárkezelést is kellett kapnia a műtét után. Nekem ez nem szükséges? Most lesz az onkológiai bizottsági konzílium, ahol valószínűleg meg fogják erősíteni ezt a javaslatot. Ön szerint elfogadjam ezt? Félek a mellékhatásoktól, ezért kérdezem. Avemart kezdtem szedni. Erről mi a véleménye?

1

Tisztelt Doktor Úr! Kb. fél éve szedem a Remifemin készítményt, mely szinte 100%-ban megszüntette változókori problémáimat (alvászavar, hőhullám, intenzív verejtékezés). Viszont 1 hete a gyógyszer szedése mellett, problémáim újra előjöttek. Van ilyen? Val

Tisztelt Doktor Úr! Kb. fél éve szedem a Remifemin készítményt, mely szinte 100%-ban megszüntette változókori problémáimat (alvászavar, hőhullám, intenzív verejtékezés). Viszont 1 hete a gyógyszer szedése mellett, problémáim újra előjöttek. Van ilyen? Valamit rosszul csinálok? Mit tegyek, hogy újra nyugodt legyen az életem? Előre is köszönöm válaszát! P.D.

1

Tisztelt Doktor úr! 40 éves leszek 2 hónap múlva. Sok orvossal konzultáltam, mindenki mást mond. Nekem is rendszertelen a menzeszem. Most jelenleg vérvételen voltam, ahol a hormonszintemet nézik. Nagyon reménykedő vagyok, mert még szeretnék babát. Hőhullá

Tisztelt Doktor úr! 40 éves leszek 2 hónap múlva. Sok orvossal konzultáltam, mindenki mást mond. Nekem is rendszertelen a menzeszem. Most jelenleg vérvételen voltam, ahol a hormonszintemet nézik. Nagyon reménykedő vagyok, mert még szeretnék babát. Hőhullámom is szokott lenni. Idáig csak egy orvos mondta azt, hogy már nem is fog megjönni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha a hormonvizsgálatnál van még egy kis hormonom, akkor van esélyem a terhességre? Köszönöm válaszát. Gabriella

1

Tisztelt Langmár Doktor! 57 éves vagyok, már évek óta nem menstruálok. Nagyon sűrűn vannak hőhullámaim, rosszul alszom, nyugtalan vagyok. Kezdjem el szedni a Remifemint? Pajzsmirigy betegségem, és 2-es típusú cukorbetegségem is van, mindkettőre gyógyszert

Tisztelt Langmár Doktor! 57 éves vagyok, már évek óta nem menstruálok. Nagyon sűrűn vannak hőhullámaim, rosszul alszom, nyugtalan vagyok. Kezdjem el szedni a Remifemint? Pajzsmirigy betegségem, és 2-es típusú cukorbetegségem is van, mindkettőre gyógyszert szedek. Mit ajánlana? Köszönettel: Manyi

1

Tisztelt Doktor Úr! 20 éves vagyok, és egy jó ideje fájdalmaim vannak szexuális együttlét után. Ezzel arra gondolok, hogy ég, csíp, fáj a hüvelyem, és a WC-re járás is nagyon fáj. Lehetséges, hogy a hüvelyflórám nincs rendben? Most fogok elkezdeni szedni

Tisztelt Doktor Úr! 20 éves vagyok, és egy jó ideje fájdalmaim vannak szexuális együttlét után. Ezzel arra gondolok, hogy ég, csíp, fáj a hüvelyem, és a WC-re járás is nagyon fáj. Lehetséges, hogy a hüvelyflórám nincs rendben? Most fogok elkezdeni szedni Protexin Gynophilus-t, amely gyulladáscsökkentő is egyben. Észrevettem még hogy hüvelyi folyásom is van. Azóta mióta ezeket tapasztaltam, 3 különböző partnerem is volt. Nem gondolom, hogy tőlük kaptam volna el valamit! Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! 38 éves vagyok, fogamzásgátlót nem szedek, ciklusaim hosszúak, megjöttét premenstruációs tünetek, és 1 hétig tartó, nagyon kis mennyiségű barna folyás előzi meg. Onkológus-nőgyógyászom szerint a rákszűrésem eredménye negatív, és nem ér

Tisztelt Doktor Úr! 38 éves vagyok, fogamzásgátlót nem szedek, ciklusaim hosszúak, megjöttét premenstruációs tünetek, és 1 hétig tartó, nagyon kis mennyiségű barna folyás előzi meg. Onkológus-nőgyógyászom szerint a rákszűrésem eredménye negatív, és nem érez rendellenességet. Évente járok hozzá. Az utóbbi időben komoly stressznek voltam kitéve, tüneteim rosszabbodtak. Erős görcsökkel ügyeletre kerültem, ahol a vizsgáló nőgyógyász antibiotikumot írt fel gyulladásra, majd 3 hetes kontroll után egy másik nőgyógyász rákgyanúval ijesztett meg. Onkológusom nem látja ezt a problémát indokoltnak, de én rendkívül megijedtem, mivel problémám hosszú évek óta fennáll.A ciklushoz kötődő, menstruáció előtt 1 héttel jelentkező barnázás Ön szerint is utalhat rákra? Mit tanácsol nekem? Kata

1

Tisztelt Doktor úr! Az orvosom Lokrent írt fel a magas vérnyomásom miatt. Lehet-e ezt együtt szedni fogamzásgátlóval? Egy ideig Mercilont szedtem, aztán abbahagytam, mert nem volt tartós kapcsolatom, de most úgy néz ki lesz, és újra szeretnék fogamzásgátl

Tisztelt Doktor úr! Az orvosom Lokrent írt fel a magas vérnyomásom miatt. Lehet-e ezt együtt szedni fogamzásgátlóval? Egy ideig Mercilont szedtem, aztán abbahagytam, mert nem volt tartós kapcsolatom, de most úgy néz ki lesz, és újra szeretnék fogamzásgátlót szedni. Válaszát előre is megköszönve: Erika

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!