Találatok a következő kifejezésre: A bikinivonalamnál pöttyök (1 db)

A bikinivonalamnál csúnya pöttyök vannak és néha lilák és vörösek. Mivel tudnám eltűntetni őket?

Sajnos már minden sz?rtelenítést kipróbáltam (gyanta,epilátor,borotva) de mindegyiknél ez a "tünet" van és engem nagyon zavar,f?leg strandon... Mit tegyek?

Legjobb válasz: lehet,attol van mert a szorszálak begyulladnak,illetve befelé fordulnak. Nekem is elo szokott fordulni.én bevallom ezeket kiszoktam nyomni(ami nem helyes,ugyhogy ne csináld:)).Lehet rá venni krémet a patikában.én akkor vettem amikor egyszer már eléggé eldurvult az egyik ilyen befelé novo szorszál. a krém ugy hat,hogy kidobja a borodbol a begyulladt szorszálat. kb.300 Ft-ért kaphato és használ!

lehet, attol van mert a szorszálak begyulladnak, illetve befelé fordulnak. Nekem is elo szokott fordulni.én bevallom ezeket kiszoktam nyomni(ami nem helyes, ugyhogy ne csináld:) ).Lehet rá venni krémet a patikában.én akkor vettem amikor egyszer már eléggé eldurvult az egyik ilyen befelé novo szorszál. a krém ugy hat, hogy kidobja a borodbol a begyulladt szorszálat. kb.300 Ft-ért kaphato és használ!
ugyan ez nem teljesen tökéletes megoldás, de ennél jobbat még nem találtam. én nullásgéppel szoktam 'lenyírni', s akkor egy nagyon pici szõr marad, de legalább nem gyullad be a bõröm! próbáld ki! :g)
te is ám a legdurvább dolgokkal próbálkozol:) - én is egyszer kipróbáltam öket, soha többet... Használj krémet-nekem az segített.
Nálam is ugyanez a helyzet, és mindjárt itt a fürdõruhaszezon, érdekes tavaly nem volt ilyen gond:( Milyen krémmel kenjem?

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Jó napot Doktor úr! Az lenne a problémám, hogy egy hónapja kezdtem szedni a fogamzásgátló tablettát, a menzeszem első napjától. Most lenne esedékes a menzeszem, és a gyógyszermentes nap 5. napján jelentkezett a vérzés, és csak aznap volt igazán, a többi n

Jó napot Doktor úr! Az lenne a problémám, hogy egy hónapja kezdtem szedni a fogamzásgátló tablettát, a menzeszem első napjától. Most lenne esedékes a menzeszem, és a gyógyszermentes nap 5. napján jelentkezett a vérzés, és csak aznap volt igazán, a többi napon csak barnás folyásom volt. Vannak göcsök, és derék fájdalmak amik szoktak is lenni amikor mezeszelek. A párommal betartottuk az egy hónap várakozási időt, hogy a gyógyszer teljesen hatékony legyen, és megszakításos módszerrel védekeztünk a gyógyszer szedése előtt is évekig. Eddig még nem volt ilyen problémám. Az lenne a kérdésem, hogy lehetek-e terhes, vagy csak hormonálisan zavart meg? Válaszát előre is köszönöm. Gabó

1

Tisztelt Doktor úr! Fogamzásgátló tablettát szedtem eddig, és mivel nagyon rosszul érzem magam az utóbbi időben, szeretném kipróbálni a Pharmatex gyógyszert! Nagyon sok véleményt olvastam róla, és inkább rosszakat. Szeretném egy szakember véleményét kérni

Tisztelt Doktor úr! Fogamzásgátló tablettát szedtem eddig, és mivel nagyon rosszul érzem magam az utóbbi időben, szeretném kipróbálni a Pharmatex gyógyszert! Nagyon sok véleményt olvastam róla, és inkább rosszakat. Szeretném egy szakember véleményét kérni. Biztonságos ez a gyógyszer? Köszönöm. Mária

1

Jó estét tisztelt Doktor Úr! Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mi lesz, ha nem vetem alá magam a gyógyszeres-injekciós hormonkezelésnek, ha hormonérzékeny volt a daganat a mellemben, amit egyébként eltávolítottak, és sehol nem volt áttét, még az első ő

Jó estét tisztelt Doktor Úr! Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mi lesz, ha nem vetem alá magam a gyógyszeres-injekciós hormonkezelésnek, ha hormonérzékeny volt a daganat a mellemben, amit egyébként eltávolítottak, és sehol nem volt áttét, még az első őrszem mirigyben sem találtak? Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm! Egy 48 éves nő

1

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. 56 éves vagyok, fél éve nincs menzeszem, hőhullámaim vannak, sokszor kipirosodik az arcom és rettenetesen ver a víz éjszaka is, és nappal is. Pajzsmirigy-alulműködésem is van, arra szedem a gyógyszert 14 éve

Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. 56 éves vagyok, fél éve nincs menzeszem, hőhullámaim vannak, sokszor kipirosodik az arcom és rettenetesen ver a víz éjszaka is, és nappal is. Pajzsmirigy-alulműködésem is van, arra szedem a gyógyszert 14 éve, és most nagyon hízok. Mivel kezeljem a klimaxomat? Válaszát köszönöm! Tisztelettel. Zsóka

1

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon sürgető vizelési ingerem van, alig érem el a WC-t, és vizeléskor fáj az alhasam. Tavaly már volt ilyen, akkor csak antibiotikummal múlt el. Most nem akarok orvoshoz menni, mert CLL-es is vagyok, és sok más bajom is van. Kérem a

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon sürgető vizelési ingerem van, alig érem el a WC-t, és vizeléskor fáj az alhasam. Tavaly már volt ilyen, akkor csak antibiotikummal múlt el. Most nem akarok orvoshoz menni, mert CLL-es is vagyok, és sok más bajom is van. Kérem a tanácsát, tudok-e venni nem vényköteles gyógyszert? Köszönöm a segítségét Tisztelettel Ili

1

Tisztelt Doktor Úr! Párommal kisbabát szeretnénk, de mivel rendszertelen a ciklusom, a nőgyógyászom azt javasolta, kezdjem el szedni a Premens tablettát, de a tájékoztatójában azt olvastam, hogy terhesség esetén nem ajánlatos szedni. Csak azért aggódom, h

Tisztelt Doktor Úr! Párommal kisbabát szeretnénk, de mivel rendszertelen a ciklusom, a nőgyógyászom azt javasolta, kezdjem el szedni a Premens tablettát, de a tájékoztatójában azt olvastam, hogy terhesség esetén nem ajánlatos szedni. Csak azért aggódom, hogy mi történik ha közben teherbe esek, mert pár hétig nem fogom tudni, hogy terhes vagyok. Árthatok-e ezzel a babának? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vag

Tisztelt Doktor Úr! 5 éve hormonpótlást kapok (Dermestril tapaszt 3 évig, Divigélt 2 évig), most szeretném abbahagyni, mert a mellem állandóan feszül, és híztam is. 40 évesen méheltávolításon estem át, azóta voltak erős klimaxos tüneteim. Most 57 éves vagyok. Már többször próbáltam a hormonkezelést abbahagyni, de rögtön visszatértek az erős panaszaim. Mitévő legyek? Kérem segítségét, amit előre is köszönök. Tisztelettel: Sz.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem elősz

Tisztelt Doktor Úr! Lassan egy éve beléptem a változókorba. Ötven éves vagyok, aktívan mozgok, és dolgozom. Minden tünetével próbálok együtt élni, de sajnos a “vénasszonyszaggal” nem tudok, és nem is akarok megbarátkozni. Most, nyár elején észleltem először. A higiéniára nagyon odafigyelek, de mostanában, ha egy kicsit megizzadok, már jelentkezik ez az elviselhetetlen szag. Kérem a tanácsát a problémámra. Köszönettel: Gabriella

1

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak a

Igen Tisztelt Doktor Úr! 2014. februárjában melldaganattal műtöttek, majd két hónappal később – a szövettani eredmény miatt -, egy kis korrekciós műtétre is sorkerült. Most az a nagy dilemmám, hogy elfogadjam-e a felajánlott sugárkezelést, mert ezt csak abban az esetben szeretném, ha valóban feltétlenül szükség van rá. Diagnózisom: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU mVNPI (3+3+3+2)11 pTis, pNO (0/3, s: pk+, 200 cps) li- centrális res szél_ 1 mm. KÉSŐBB: HDG: CARCINOMA DUCTALE IN SITU RESIUDUUM rpTis. Gyors válaszát hálásan köszönöm! Zsófia

1

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy nyári szabadság miatt a június 28. és július 13. között beérkező kérdésekre, leghamarabb csak július 14. után tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!