Találatok a következő kifejezésre: A beágyazódás hét, ugye A (6 db)

A beágyazódás 3 hét, ugye? A 3 hetet az aktustól számolják?

Legjobb válasz: Nem, az utolsó menszidtõl.

Nem, az utolsó menszidtõl.
a beágyazódás kb 1-2 két között esedékes.A menstruáció elsõ napjától számolják.
A megtermékenyített petesejt a 3. hét végére fúrja be magát a méh nyálkahártyájába.
A megtermékenyités után 12 napra ágyazodik be.

Tegnap járt le a két hét az ovu után ( ugy tudom 2 hét kell a beágyazódáshoz) ha babás lennék, ki kellene mutatnia a terhességi tesztnek? Vagy még korai lenne? Tünetet kéne éreznem?

Legjobb válasz: tünetnek maximum az átlagos pre mend tünetek lehetnének. mindjárt megjön érzés mell feszülés stb. esetleg gyakoribb pisilés. de sok kismamamának nincs semmi tünete igy erre ne alapozz, a másik meg hoyg amikro az ember babát akar be is tudja magyarázni magának a tüneteket. Én is jártam már igy többször pedig baba sajnos nem volt a dologban. A teszt valószinüleg kimutatja már, de nem 100%. Ismerek olyat akinek ovu után 20 nappal lett elöször pozitív a teszt.

tünetnek maximum az átlagos pre mend tünetek lehetnének. mindjárt megjön érzés mell feszülés stb. esetleg gyakoribb pisilés. de sok kismamamának nincs semmi tünete igy erre ne alapozz, a másik meg hoyg amikro az ember babát akar be is tudja magyarázni magának a tüneteket. Én is jártam már igy többször pedig baba sajnos nem volt a dologban. A teszt valószinüleg kimutatja már, de nem 100%. Ismerek olyat akinek ovu után 20 nappal lett elöször pozitív a teszt.
A kérdező hozzászólása: Mellfeszülést érzek, de ez lehet a menzesz tünete is, és sürüen járok pisilni, de szerintem felfáztam kicsit. Holnap csináljak egy tesztet? Jövõ hónap elején kellene megjönni, viszont rendszertelen a menstruációm..
ha jövö hónap elején jön meg akkor még korai a mellfeszülés. Ennyire hosszú a ciklusod második fele??? tuti volt ovud? voltál már kivizsgáláson hogy miért rendszertelen. Általában hprmonális probléma okozza és ha az van akkor kicsi rá az esély hogy sikerüljön.
A kérdező hozzászólása: Tuti, hogy volt ovum, mert MEGÉRZEM! Viszont pont ovu napján nem tudtunk együtt lenni a párommal, csak másnap este. Voltan nõdokinál, de nem sok mindent mondott ..
hát a másnap sajna már késõ mivel a petesejt 24 órán át megtermékenyithetö maximum és van hogy a spermiumoknak akár több óra amig eljutnak oda ahova kell. Az meg hoyg megérzed egy dolog, nekem is sokszor van tünete aztán kiderült mégsem tud megrepedni és sokszor még csak rendes méretû sem lesz a petesejt. uh-on nézték elötte pár nappal de ovu jelem, fájdalom és nyák mégis volt. Sajnos csalókák ezek a dolgok.

A múlt héten háromszor voltunk együtt. Hétfő óta, nyúlós, ragacsos valami folyik. Úgy gondoltam, ez a peteérés jele, ezért ma is gyakorlatoztunk. Lehet ez a beágyazódás tünete?

Szurkál a petefészkem környéke is.

Legjobb válasz: Teljesen elképzelhetõ, hogy már beágyazódik. Mindenesetre ha késik, az még bíztatóbb... Drukkolok!

Teljesen elképzelhetõ, hogy már beágyazódik. Mindenesetre ha késik, az még bíztatóbb... Drukkolok!

Még 1 hét a nem vártig! De úgy szurkál a hasam alja, és a hőm 36, 9! Olyan mint ha lázas lennék pedig nem! Lehet, hogy most van a beágyazódás?

Legjobb válasz: Szia! Ez függ attól is hogy hány naposak a ciklusok,és mikor volt a peteérés! Én szívbõl kívánom neked hogy babás legyél. Nekem 25-26.án volt a peteérés. Szerdától mensi szerü görcseim vannak,pedig csak 13.-án kéne megjönnie.Nem tudom mitõl van.Ja és 28 naposak a ciklusaim.

Szia! Ez függ attól is hogy hány naposak a ciklusok, és mikor volt a peteérés! Én szívbõl kívánom neked hogy babás legyél. Nekem 25-26.án volt a peteérés. Szerdától mensi szerü görcseim vannak, pedig csak 13.-án kéne megjönnie.Nem tudom mitõl van.Ja és 28 naposak a ciklusaim.

Menstruáció után 1 héttel barnázok miért? Már elmúlt a mensim, és tabit is szedek. Olvastam h ez akkor van ha van beágyazódás, ugye nem terhesség?

Legjobb válasz: Nekem ezért lett cserés a Cypromix, 7 hónapig szenvedtem így, már szóltam nem egyszer az orvosnak, de hitegetett hogy elmúlik. Elmentem egy másikhoz, megnyugtatott hogy minden rendben és lecseréltük. Azóta semmi bajom. Lehet kicsit magasabb hormontartalmú tabletta kell neked, de nem én vagyok az orvos. Baba miatt meg ne idegeskedj. Görcseid nincsenek? Sajnos nekem az is volt és nagyon véreztem ha a szünetben voltam(7 napig), utána pedig a barnázás, ááááá, nem kívánom senkinek!:-(

Nekem ezért lett cserés a Cypromix, 7 hónapig szenvedtem így, már szóltam nem egyszer az orvosnak, de hitegetett hogy elmúlik. Elmentem egy másikhoz, megnyugtatott hogy minden rendben és lecseréltük. Azóta semmi bajom. Lehet kicsit magasabb hormontartalmú tabletta kell neked, de nem én vagyok az orvos. Baba miatt meg ne idegeskedj. Görcseid nincsenek? Sajnos nekem az is volt és nagyon véreztem ha a szünetben voltam(7 napig), utána pedig a barnázás, ááááá, nem kívánom senkinek!:-(
A kérdező hozzászólása: május 16-án jött meg és olyan 20.áig tartott, (rendesen, elég erõs vérzésem van)és ma azt vettem észre h barnás a bugyim. Cypromixet szedek, és nem védekezünk a párommal. 4.levélnél tartok, azt egy hete szedem.
A kérdező hozzászólása: görcseim nem, bár a hasam sokszor fáj az idegességtõl h akkor ezek most minek a tünetei.. de különösebben nem. ma megyek dokihoz (bár nem tudom milesz, többször volt h meg se vizsgált holott vártam volna..) lehet erre is csak mond valamit és lehet nem is ugy van...:(
A kérdező hozzászólása: és nem szedtem semmit, kb 1 hónapja szedtem antibiotikumot 3-4 napig, bár nem vártunk egy hetet, és igy el is mentem dokihoz de azt mondta nem lehet semmi baj mert a tabletta igy is véd és pont abban az idõszakban már védett voltam, tehát csak igaza volt.. mult héten jelentkezett egy kicsi émelygés, fejfájás szédülés, plusz magas vérnyomás de szerintem az csak a stressz miatt mert mégiscsak vizsgaidõszak van..De semmi nagyon komoly, és mint mondtam mindig pontosan szedem a gyogyszert.
A kérdező hozzászólása: köszönöm az eddigi válaszokat, rendesen szedem a tablettát mindennap este 7kor veszem be 1-2x volt h pár órával késõbb de sosem hagytam ki szemet. igazából midnig van bennem egy kis félsz hogy hiába szedem a tablettát lehet h nem hat, és többször érzek kisebb fájdalmat az alhasamba és a melleim is nagyon érzékenyek de ezt annak tudom be h a gyogyszer mellékhatása. mert eddig én sem hittem hha rendesen szedem akkor összejöhet a baba, elvégre miért is van a fogamzásgátló tabi, csak igy h most jelentkezett ez a barna folyás, és utána olvastam h ez mit is jelenthet.. hát eléggé megijedtem, nagyon nincs itt az ideje a babának..
Köztivérzés, nem szedtél közben vmi más gyógyszert/C vitamint is? Hányás, hasmenés? Mindig nagyjából azonos idõben veszed be a tabit? Ha semmi probléma nem volt, lehet, hogy nem ez a legmegfelelõbb fogamzásgátló számodra, akkor viszont doki, hogy írjon fel mást. A Nixi nevû válaszadó pedig hülyeséget írt, a fogamzásgátló tabletta pearl indexe szinte a legjobb.
Nixi31 Te mirõl beszélsz? Mi az, hogy nem megbízható a tabletta? Elég sok nõ esett volna már teherbe, ha ez egy lenne! Kedves Kérdezõ! Ha rendesen beszedted a tabit, nem lehet gond. Közti vérzés, ha legközelebb is tapasztalod, akkor irány a doki, vagy ha mostanában mész említsd meg neki.
Hormoningadozásnál elõfodul köztivérzés, barnázás. Nekem is volt egyszer, 7 év gyógyszerszedés alatt. Elmentem vele dokihoz, megvizsgált és mondta, hogy ha újra jelentkezik, akkor menjek vissza. Nem fordult elõ többször. Ha elõfordult volna, akkor írt volna más gyógyszert, mert a barnázás azt jelentené, hogy nem jó nekem ez a fajta bogyó. Ha rendesen szedted, akkor biztos, hogy nem vagy terhes.
Ha el felejtettél 1-1 szemet, és utána bekapkodtad, attól is lehet ilyen. De menj dokihoz inkább.
Tudod, a tabletták nem igazán megbízhatóak. Fordulj egy nõgyógyászhoz. Kezdjetek el védekezni. Nixi31
Ha úgy gondolod, hogy nem megfelelõ az orvos, akkor válts. Lehet elmész másikhoz, rendesebben viselkedik veled, megvizsgál stb. Tegnapi 11:02-es voltam.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!